Új hozzászólás Aktív témák

  • PR0JECTNR56

    addikt

    válasz Patrick76496 #6970 üzenetére

    Tulajdonképpen elég sokmindenben. Szemből nézve egyből feltűnik a jóval kisebb és még keskenyebb lövegbölcső és a hozzá tartozó szintén kicsinyített öntvény és "Saukopf" lövegpajzs, amiben az alap Hetzer késői gyártású Pak 39 L/48-át építették be egy új optikával (WZF 2/2), még kompaktabbra és kisebbre átalakítva (a löveg fejlesztett verzióját kezdetben más alvázokon teszteltette az Alkett művek, a cél az eredeti Hetzer sziluettjének csökkentése és az előállítás leegyszerűsítése volt).
    A motorháztető alatt a korábbi Praga motor helyére egy Tatra 928 V-8 került (180 lóerő), ami a páncéltest felső és alsó traktusán egyáránt hagyott nyomot. Oldalprofilból látszik, hogy a küzdőtér teteje túlnyúlik az eredeti határain mintegy lépcsőszerű kiemelkedést képezve a hátsó lemezre. A "lépcső" nagy részét egy szellőztető panel foglalja el, jobb szélén a kibúvó nyílás, az új forgatható periszkóppal kiegészítve.
    Oldalról még megyfigyelhető az új láncfeszítőgörgő használata (bár ami azt illeti a Hetzer alap gyártása során megélt minimum 4-5 különböző láncfeszítő görgőt). Felülről a löveghez tartozó új optika látható, aminek a tetejéről már elhagyták a keretet.
    A hátsó traktusnál a motor új négyzet alaprajzú szellőztetőpanelja emelkedik ki a hátsó döntött lemezből illetve a kipufogó balra van fordítva, lángrejtő burkolata nincs és a régebbi Mid gyártású Hetzer-ekére emlékeztet. Hátul alul új négyzet alakú szervízpanel van a motorhoz, U-vasakből álló vonóöntvények, új "vonóhorog" középen.
    Nagyjából ennyi, de képeken egyszerűbb, egy modellhez készült átalakítókészleten látható igazán jól, a szürke részek a Starr elemei:
    Front, oldalsó rész
    Hátsó rész

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák