-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
racskobalazs
senior tag
válasz br4adam #56990 üzenetére
Szia, köszi, megvettem végül, teljesen meg vagyok vele elégedve, mélyek tekintetében valóban lehetne 1-el erősebb... De igazából minden másban ég és föld az eddigi logitech Z333-hoz képest.
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
domedee
senior tag
válasz Cs1csó #57000 üzenetére
Igen, nekem is az S350 a favorit, bár az árát még fontolgatom magamban. Más alternatívát nem találtam eddig, de hátha valakinek van valami titkos favoritja...
Az R1700 barátságosabb lenne árban, bár picit tartok attól, hogy a 4"-nek néha érezném a hátrányát egy nagyobbhoz képest. Próbálgattam kicsit a mostanin, hogy mennyie hiányzik, ha leveszem a basszust és kell oda. A 4"-es a mostani frontban elfogy a mély, vagy inkább túl "fent" marad.''és van a végén a városok anyja: Budapest. Csakhogy ez nem olyan anya, aki szoptatja a gyerekeit, ellenkezőleg őt szoptatják a gyerekek, s maradnak mellette örökké satnyák, kicsinyek, vérszegények.'' - Mikszáth Kálmán
-
Logapeti
tag
válasz Hauptmann #56972 üzenetére
Én megpróbálnám digitálisan és analóg módon is, aztán eldönteném. Előbbi esetben a hangfal DAC-ja, utóbbi esetben az erősítőd DAC-ja csinálja a D/A konverziót. Őszintén szólva komoly esélyt látok rá, hogy a Topping DAC-ja jobb, mint a hangfalé, de dönts a hallottak alapján.
-
Degeczi
nagyúr
válasz Logapeti #57003 üzenetére
Ezekben a hangfalakban már digitális a jelfeldolgozás, ami azt jelenti, h ha analóg forrásról eteted, akkor azt először digtalizálnia kell - vagyis bejön egy extra DA (hangkártya) - AD (hangfal) átalakítás, ami elhagyható, ha követleneül digitális jelet kötsz a rendszerre.
-
domedee
senior tag
válasz Logapeti #57003 üzenetére
Nekem is pont ilyen dilemmám van, bár egy Edifier S350-nél. Mivel jobb, ha a hangfal csinálja a D/A-t vagy a hangkártya (Soundblaster Omni Surround USB)? Bújom a netet, de nem nagyon van teszt róla, hogy milyen a hangfal DAC-ja illetve hogy viszonyul a "sima" PC-s hangkártyákhoz.
''és van a végén a városok anyja: Budapest. Csakhogy ez nem olyan anya, aki szoptatja a gyerekeit, ellenkezőleg őt szoptatják a gyerekek, s maradnak mellette örökké satnyák, kicsinyek, vérszegények.'' - Mikszáth Kálmán
-
Degeczi
nagyúr
válasz domedee #57005 üzenetére
Félreértésből indulsz ki. Az S350, a mai digitális jelfeldolgozású és D osztályú erősítőt tartalmazó más típusokhoz hasonlóan nem használ DAC-ot a digitálisan érkező jelre - hiszen maga is a digitális jelet dolgozza föl, csak a legvégén, a hangszórókra kerüléskor lesz analóg. Analóg kimenetű hangkártyával csak egy extra DA-AD átalakítást iktatsz be (ami éppen okozhat kellemes elszíneződést is, de általánosságban ezeknél a típusoknál jobb, korrektebb megoldás a közvetlen digitális csatlakozást használni)
[ Szerkesztve ]
-
domedee
senior tag
válasz Degeczi #57006 üzenetére
Na igen, utoljára sok éve merültem bele jobban ezekbe, de akkor még nem volt jellemző a megfizethető hangfalakban a jó D/A átalakító, csak analóg jelet vettek jobbára. Max az erősítők tudtak ilyet venni és azt továbbküldeni analógként. Bennem valamiért még az volt, hogy ezekben az új hangfalakban az analóg bemeneten érkező jelbe nyúl bele a belső elektronika esetleg, de akkor is a bemenő analóg igazából "analógként megy végig a rendszeren, ha mondhatom így. És ha spórolni tudnak, akkor ezen fognak... mármint a bejövő digitális jel analóg átalakításán úgyhogy egy normálisabb hangkártya analóg kimenetén megkínálva jobb lesz a végeredmény, mintha ő csinálná a DA-t.
Szóval megfordult a dolog. Régen a normálisabb/de megfizethető hangfalak (ha tudtak D és A jelet is venni), akkor is az analógjelből lett jobb végeredmény és ha a hangfal csinálta az analóg átalakítást, akkor az gyenguszka volt. Ezért kellett a külön hangkártya a jó analóg jelért (nem vacak alaplapi). De mára ez megfordult, a bemenő analóg jel lesz a rosszabb a végén. Bármilyen jó is az a forrás...
Esetleg ezzel ki lehetne egészíteni az összefoglalót az elején. Régebbi rókáknak ez nem eik le elsőre...
[ Szerkesztve ]
''és van a végén a városok anyja: Budapest. Csakhogy ez nem olyan anya, aki szoptatja a gyerekeit, ellenkezőleg őt szoptatják a gyerekek, s maradnak mellette örökké satnyák, kicsinyek, vérszegények.'' - Mikszáth Kálmán
-
Logapeti
tag
válasz Degeczi #57004 üzenetére
Az szívás, mert ezek szerint nem is tudod kikerülni a hangfal D/A konverzióját, tehát hiába van mondjuk egy ütős hangkártyád vagy DAC-od. Amúgy lehet, hogy ezt hallottam a Triangle SN01-nél, amire analóg jelet kötöttem, és olyan volt a hangja, mintha egy csomó információ elveszett volna, tipikusan lecsengések. Gondolom az extra konverzió miatt.
-
br4adam
aktív tag
válasz racskobalazs #57001 üzenetére
Hátul tudsz valamennyit tekerni a mélyen, ha még nem próbáltad esetleg. De szerintem megszokás kérdése, nekem fontosabb volt az egyenes hangzás, mint a búgó mély. Ebben az árban pedig nem nagyon van sok jó/jobb opció.
-
Perillustris
senior tag
Lassan egy éve hallgatom a 351-est, ennek a távirányítója is használhatóbb, határozottan ajánlom zenére is, filmre meg pláne.
(Én sem tekergetem a hangszínszabályzót, középen hagytam, szerintem így szól úgy, ahogy kell.)
[ Szerkesztve ]
Perillustris
-
racskobalazs
senior tag
válasz br4adam #57009 üzenetére
Igen, félre ne érts nagyon tetszik, iszonyatosan szépen szól. Majd esetleg valamikor a nagyobb testvérére is bepályázok a jövőben, de jelenleg bőven tökéletes mindenre. (pl az 5"-osra).
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
senior tag
válasz Hauptmann #57013 üzenetére
Semmiképp sem érdemes. Ahogy fentebb is írták a többiek, a modern, natív digitális aktív hangszórók a keresztváltást DSP-vel végzik (mivel manapság azonos költség mellett jobb eredményt ad, mint egy analóg aktív crossover), így az analóg jelet is digitalizálniuk kell. Maga az extra DA-AD konverzió-pár egyébként kb. transzparens, viszont az analóg jeltovábbítás veszteségeit nem lehet kikerülni, ezért érdemesebb végig (ill. általánosságban, amíg csak lehet) digitálisan vinni a jelet. A DAC-ok minősége ebből a szempontból indifferens, pl. az Edifier közép-felső kategóriában használt TA5754 platform-ba integrált DAC ~105dB jel/zaj viszonnyal rendelkezik (ez konkrétan egy ca. 20 éves, akkor top diszkrét PCM1792 leszármazottja) - ez nyilván kisebb, mint a modern külső DAC-ok >120 dB értéke, de kb. édesmindegy, amikor lakossági viszonyok között ebből reálisan 60dB-t tudunk használni (csendes környezet alapzaja kb. 30+ dB, a max hangerő pedig tipikusan 90+ dB).
Röviden: az integrált digitális megoldásoktól nem kell félni, pont az benne a jó, hogy a valódi szopással (=analóg problémák) nem kell foglalkozni, hiszen jó eséllyel ezt legoptimálisabban nyákon/IC-n belül oldja meg a gyártó. Ha lehet, válasszátok a digitális inputot.
Én konkrétan aktív (stúdió) monitorból is olyat vennék, ami DSP-s crossovert használ ÉS van rajta digit input (akár USB is, nemcsak Spdif).
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Szerintem az Spdif tökéletes, akár optika, akár koax. A professzionális digitális audio protokoll lakossági implementációja, szerintem a HDMI semmivel sem jobb (sztereó esetén, nyilván modern multichannel kontent más tészta). Az optoelektronikai konverzió technikai színvonala pedig réges-rég sokszorosan overkill az audio savszélesség-igényhez mérten, ennél kb. milliószor nagyobb bitráta sem gond manapság.
Kieg: abban egyetértek, hogy minél többfajta input támogatott, annál jobb a usernek. Ráadásul a HDMI tévé esetén alap, míg optika / koax nem mindig elérhető. Ráadásul HDMI-AVRCP segítségével az is megoldható, hogy a TV-n lehessen állítani a rákötött monitor hangerejét digitálisan (pl. Nubert nupro X-3000/4000 tud ilyet).
[ Szerkesztve ]
-
válasz kutyek #57015 üzenetére
"Én konkrétan aktív (stúdió) monitorból is olyat vennék, ami DSP-s crossovert használ ÉS van rajta digit input (akár USB is, nemcsak Spdif)."
Fura ez az AD DA konverzió téma, mert az én stúdió monitoraim (Eve Audio) is digitálisan működnek belül, de csak csak analóg bemenetük van, azaz az AD-konverzió elkerülhetetlen. De ennek ellenére bőven meghálálják a Benchmark DAC1-et, aminek új ára közel annyi, mint a két stúdió monitoré. Ilyenkor mi van?
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
senior tag
válasz lezso6 #57019 üzenetére
Gondolom, stúdió oldalról hagyományosan a balanced analóg input a standard, így sokan csak azt teszik rá, még akkor is, ha a csati után egyből AD jön - csak tippelek, hogy alapvetően interfész késleltetés okok miatt.
Ami a Benchmark DAC-ot illeti, good for you :), de szerintem minden más DAC-ot is meghálálna, aminek a SINAD-ja jobb, mint a monitor AD (+DA) jel-zaj viszonya. Vakteszt stb ;) -
tipuka
addikt
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék szépen.
Van egy Musiland Monitor 01 US USD 2012 + Mackie MR5 MK3 párosom. (adatlapom naprakész). Rca kábellel van rádugva a Musilandra (erre van rákötve a fejhallgatóm is), és a Musiland usb kábellel a gépre dugva. 2013 óta megvan ez a páros, nagyon szeretem, de már egy ideje van egy idegesítő bajom.
Ha csak filmezek, zenét hallgatok stb a gépen, akkor nincs semmi gond. Amikor elkezdek játszani egy olyan játékkal, ami leterheli a gépet (forza5, sotr, farcry, r6, bármi), elkezdenek búgni a hangfalak. A gép terhelésétől függően változik ennek a hangja is, meg nagyobb fps-nél is más a búgás hangja is. A fizikai hangerő tekerőjét (nem win alatt) nagyon minimálsra vettem már, mert így kevésbé búg, de lejjebb már nem tudok menni, különben már zavaróan halk lenne. Mikor anno megvettem a cuccost, akkor is kicsit már búgott, de a fizikai hangerő tekerőt lejjebb csavarva (kb negyede a teljes tartománynak) ez teljesen megszűnt akkor, évekig nem is volt gond, tavaly kezdte el ezt a búgást nagyon.
Tudok ezzel valamit kezdeni?
Fejhallgatóval kell játszanom (ami multinál még ajánlott is, meg úgy is szoktam, de kampány játékoknál nem muszáj...), hogy kevésbé halljam a búgást, mert elrontja a játékélményt.
Felvettem videóra, amennyire tudtam, most töltöttem fel, lehet még idő kell a youtube-nak, hogy ne 144p-ben, hanem 4k@60fsp-ben mutassa.
videó linkje
Előre is köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
-
válasz tipuka #57021 üzenetére
Szia!
Ez tipikus esete a földhuroknak / földzajnak. Ez azt jelenti, hogy a gép USB földje és a stúdió monitorok földje között feszültségkülönbség van. Konkrétan a gépben lévő videokártya rángatja a gép földjét, ezt hallod.
Megoldás egy USB izolátor.
Vagy próbálkozhatsz ezekkel még, hülyén hangzanak, de ingyen van:
- a gép vagy a hangfalak tápkábelét fordítva dugod be a konnektorba
- egy elosztóba rakod az összes tápkábelt (hangfalak, gép), egymás mellé.
- kipróbálod a hangkártyát a gépen lévő össze USB porttal, hátha valamelyiken nem zajong
- a videokártyát másik PCIE tápcsatlakozóval kötöd be (már ha a tápon van több), így a PC tápegységének másik másik ágát terheledszerk: esetleg még lehet az, hogy tök hülyeség amit fent írtam, s valójában az a gond, hogy a számítógép közel van a DAC-hoz vagy a hangfalakhoz, és a VGA által kisugárzott EMI zavarja azokat.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Laca19 (a)
aktív tag
Azon kívül van még:
Audio Pro A26
Audio Pro A36
Magnat Reference 2A
Magnat Reference 3A
Magnat Reference 5AEz csak a saját véleményem, de nem tudtam különbséget tenni soha, hogyha egy hangfal ugyanazt a jelet kapja optikai kábelen vagy HDMI-n (akár PCM, akár DTS/DD). Azonban ott már hallható különbséget lehet észrevenni, hogy az eredeti DTS5.1/DD5.1-et küldöd neki ki vagy éppen azt, amit a TV/médialejátszó átalakít PCM-é. Hallhatóan rosszabb a PCM minősége, mintha megkapná az eredeti DTS/DD5.1 jelet. Az már más kérdés, hogy aktív hangfalba teljesen eltűntek azok a típusok, amik tudnák fogadni a DTS/DD jelet. Jelenleg a Canton aktív hangfala tudja ezt a funkciót, de azt sem lehet pillanatnyilag kapni.
http://www.diesel.com
-
csƵ
őstag
válasz Laca19 (a) #57023 üzenetére
Ezekről jó tudni. Köszi az ajánlást.
-
tipuka
addikt
válasz lezso6 #57022 üzenetére
Köszönöm a bő szavú segítséget.
Örültem volna ,ha megoldja valamelyik ingyenes megoldás.
- Tápkábel fordítva dugást megcsináltam most, egy elosztón vannak összeségében, de úgy, hogy egy kisebb elosztó be van dugva külön a nagy elosztóba a hangfalaknak, egyebeknek, még azt megpróbálom, hogy mind a nagy elosztóba dugom egymás mellé, hogy teljesen egymás mellett legyenek.
- VGA csere megvolt a közel múltban, mert fejlesztettem amúgy is, sajnos az változást nem hozott.
- Összes usb-t végig dugogattam, egyből volt búgás, várni se kellett.
- pcie kábelcsatit nem tudom sajna megcsinálni.Mondjuk a csendet megéri az a pár ezer forint, ha attól tuti csend lesz.
Ilyen USB izolátorból elég ez a picike? Mert nem drága, ingyen szállítják ráadásul, ha jól látom (bár jó sok idő 7-14 munkanap, árukeresőn nem is találtam máshol ilyen USB izolátort, de lehet én kerestem rosszul - 1 hétig szabin vagyok, azért néztem ilyesmit, hogy mikor ér ide) . Nem értek hozzá, ezért kérdem.A DAC-ba amit dugok kábelt, a közé a kábel közé és a gépem usb- je közé dugom be ugye?
Mert a DAC USB-B-vel rendelkezik, abba dugom bele az "USB-B" - "USB-A" kábelt, az "USB-A" végét meg a gépbe.Gondolom DAC-ot cserélni, aminek van külön tápja, az hülyeség lenne. (ha egyáltalán van olyan)
Igen kéne az az útmutató a zajokról lassan.
[ Szerkesztve ]
-
Cs1csó
félisten
válasz domedee #57002 üzenetére
Ha jobban belegondolsz a fizikát nem lehet "megerőszakolni" tehát ami kell egy vállalható 2.1-es rendszerhez, szerintem:
- lehetőleg legyen mind a 3 hangfal fából, vagy hasonló pl. bútorlap (tehát NE vékony műanyag)
- lehetőleg a két szatellit hangfal mérte is legyen "nagyobb" (kb. mint a Genius 1250-es hangfalak Méretek (WxHxD): 140 X 245 X 147 mm )
- legyen kétutas a szatellit sugárzó tehát ne csak egy hangszórója legyen mint pl. a Genius SW-G2.1 1250 II amiben csak egy van tehát legyen egy közép és egy magas sugárzóEnnek a 3 feltételnek a 2.1-es rendszerek nagy része nem felel meg.
Az Edifier 2.1-ese mellett talán még ezt érdemes lenne kipróbálni:
Microlab FC330 2.1 egy időben volt 20k körüli áron is. A Microlab csinál vállalható hangfalakat és ez mindhárom feltételemnek megfelel ha jól látom.Esetleg még ez a kettő (az egyik BT-s a másik nem ha jól látom ennyi a különbség)
NATEC Genesis Helium 600 2.1 NATEC Helium 610BT 2.1
Nem túl bizalomgerjesztőek de érdekes lenne kipróbálni. -
domedee
senior tag
válasz Cs1csó #57027 üzenetére
Nem megerőszakolni akartam a fizikát, sőőt nem is 2.1-t kerestem. Csak a rendelkezésre álló helyre fizikailag nem fér be egy korrekt (vagy akár attól picit jobb) sztereó. Így, ha szeretnék értelmesebb mélyeket, akkor egy kicsit drágább 2.1 marad csak. Sajna mind a korrekt 2.0-ban és a 2.1-ben sem sok a választás, ha a méretre is figyelnem kell. Az első választottam az Edifier S1000 volt, csak aztán rájöttem, hogy nem fér el A kisebb hangfalaknál meg már nem fér bele egy nagyobb hangszóró, hogy szebb mélyeket adjon. (nem az erős sub-ot keresem, csak a jót/kiegyensúlyozottat).
A linkelt 2.1-eket köszönöm csak kicsit túl olcsóak, mint a hús, aminek túl híg a leve a végén... Inkább marketingben erősek, mint hangminőségben.
''és van a végén a városok anyja: Budapest. Csakhogy ez nem olyan anya, aki szoptatja a gyerekeit, ellenkezőleg őt szoptatják a gyerekek, s maradnak mellette örökké satnyák, kicsinyek, vérszegények.'' - Mikszáth Kálmán
-
Cs1csó
félisten
válasz domedee #57028 üzenetére
Nem azt írtam, hogy te akarsz "erőszakot" tenni a fizikán, hanem általánosságban ha nagyon kicsi és csak egy hangsugárzós a két kis hangfal akkor nem lesz rendes magas hang vagy akár közép sem.
Pedig PC mellé ideális a 2.1 hiszen itt jellemzően együtt van a három felhasználási mód: játék, film, zene és ezt a hármat nem nagyon lehet összefésülni. (az 5.1-hez ugye sokszor nincs elég hely pl. hátunk mögött, a 2.0 pedig kevés mélyet ad. Nekem az sem tetszett egy erősebb sztereó hangfalnál ami a PC monitor két oldalán foglalt helyet, hogy nagyobb hangerőn vagy mélyebb hangoknál az asztal is berezonált, erre is jó megoldás a 2.1 ahol a mélynyomó kevésbé fogja rezegtetni az asztalt. -
PuMbA
titán
A ribbon baja (a stúdióban): [link]
[ Szerkesztve ]
-
Ez bullshit. Mármint az a része, hogy ribbonnak nincs dinamikája. Pont ellenkezőleg: nagyon kicsi a mozgó tömeg, ráadásul az egész egyben mozog, mivel a tekercs és a membrán egy és ugyanaz. Emiatt hatalmas a dinamika.
Persze attól még lehet használhatatlan, szubjektíve. Mert tök más a dómhoz képest, ezért simán bevihet a málnásba, tudni kell használni.
A ribbon baja leginkább az, hogy nem egyszerű jó meghajtást (erősítőt) csinálni hozzá, meg nem megy valami mélyre, ezért magasabb keresztváltási frekvenciát igényel. Az Adam A7X meg csal, ugyanis egyfajta passzív-agresszív karaktere van, amitől sokan falra másznak. Ezért nem érdemes az Adam A széria alapján megítélni ezt a magassugárzó típust. Pl az Eve az tök más karakter, sokkal neutrálisabb, és nem szépíti meg a zenét úgy, mint az Adam, ami emiatt van kb agyonhájpolva.
Ja és egyébként valójában nem ribbonról van szó, hanem AMT-ről, ami az ún. folded ribbon. De ribbonnak szoktuk ezt is nevezni, mert... csak.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz tipuka #57025 üzenetére
Igen, ez lenne a megoldás, viszont az fontos, hogy az izolátor mennyi áramot tud átvinni. Mert ha sok kell, akkor a DAC nem igazán fog működni kraft hiányában.
"Gondolom DAC-ot cserélni, aminek van külön tápja, az hülyeség lenne. (ha egyáltalán van olyan)"
De, ez is egy megoldás. Az ilyen DAC-ok esetén szokott lenni USB-izoláció.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
tipuka
addikt
válasz lezso6 #57032 üzenetére
Megcsináltam még amivel "adós" maradtam.
Egymás mellé dugtam rendesen a hangfalakat meg a gépet 1 elósztóra, de sajnos nem javult.
Külön hosszabbítóval egy másik aljzatba dugva a hangalakat se javult sajnos.
Legalább megpróbáltam.Én nem tudom mennyi ÁRAM kell neki. Leírásban azt írja 2,5 W-t vesz fel, de kérdés mi az igazság.
Nincs nagyobb több áramot felvevő izolátor valamivel drágábban? Nem értek hozzá, azért kérdezem inkább.
(új dac-ot csak akkor vennék, ha jobb minőséget is kapok vele és tudok állítgatni rajta több mindent, néha szeretnék igénytelenül "bumm-bumm"-olni is, már amennyi mély van a hangfalakban. )[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
Üdv,
A jelenlegi piaci árak mellett mit javasolnátok az alábbi szegmensben?1. Mennyit szeretnél költeni?
50 - 80.000
2. Hol és hogyan használnád a hangfalat? TV mellett, íróasztalon, milyen messze leszel tőle, stb.
Állvány, asztal mögött
~1 - 1,5m távolság
3. Milyen forrással rendelkezel? TV jack vagy optikai kimenete, DAC, hangkártya, telefon, stb.
Audio interfész (behringer umc22)
4. Milyen extrák kellenek? Bluetooth, távirányító, optika, stb.
-Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Sziasztok,
DAC topikba írtam, egyelőre nem jött válasz(holnap megyek vásárolni, amiatt kéne).
Hátha itt valaki tudja a megoldást.Láma kérdés - Mackie Onyx1-2 összekötése Solo6C- vel, balanced->unbalanced(tudom nem szerencsés).
Line out bal-jobb, a TS vagy TRS dugó használatára ellentmondó véleményeket látok a neten, és a manualban sem világos nekem.
TS->RCA átalakítót kaptam, TS-RCA egybeszerelt dugó->majd RCA->RCA- val a 6C-re, evvel szól is. Viszont ekkor T+S- en fut a jel, az R+S pedig rövidre van zárva a DAC oldalon. Okozhat ez problémát akár az Onyx- nek, akár a 6C- nek ? Vagy az Onyx képes kezelni ezt ? TRS dugóval pedig az R "lebeg", ha jól gondolom akkor semmihez sem csatlakozik - RCA az 2 pólus.
Eddig csak hangkártyáztam(unbalanced), úgyhogy DAC- ban kezdő vagyok.2xmono TRS->RCA átalakítót itthon nem nagyon látok, ha az kellene(bár lehet nem jól kerestem). TS-RCA van egybeszerelt és kábelként is kapható.
A 3 test probléma nem megoldható.
-
tipuka
addikt
válasz tipuka #57033 üzenetére
Vettem egyet 2130 ft-ért bangoodon kuponnal meg pontokkal, - ázsiacenternek nem akartam előreutalni, mást meg nem találtam, ahol van itthon sajnos, - ha beválik, vendégem vagy egy sör/csokira, ha Szegeden jársz. - bár ettől még egy másik, jobb DAC nagyon motoszkál a fejemben, hogy venni kéne.
[ Szerkesztve ]
-
tipuka
addikt
válasz Degeczi #57037 üzenetére
Akkor jó, hogy józan ésszel nem onnan rendeltem, mert most fognám a fejem utólag.
Nem titok, én is egyből a hazai fizikai áruházra asszociáltam, de miután szétnéztem jobban az oldalon, már a Londoni székhely furcsa volt, meg, hogy előre kell fizetni... na mondom oké ez felejtős. -
válasz Degeczi #57037 üzenetére
Szerkesztettem a hozzászólást ennek fényében.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
freelanced
addikt
Üdv,
Az Edifier S1000MKII hogyan viszonyul egy hasonló árú stúdió monitorhoz, ha valakinek volt alkalma találkozni mindkettővel? Tehát pl egy JBL305 vagy Presonus Eris E5-höz?
Köszönöm!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
válasz freelanced #57040 üzenetére
Nem hiszem, hogy az Edifier jobb lenne, hiszen abban van DAC meg minden. Stúdió monitorhoz meg ezeket még külön meg kell venni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
freelanced
addikt
válasz lezso6 #57041 üzenetére
Ebben van valami.
Köszönöm!
Akkor gondolom az adott árkategóriában (100-ig bezárólag), nem nagyon érkezett új szereplő az elmúlt hónapok alatt ami érdemesebb lehet mint az Eris E5, vagy hasonló társai (JBL stb.), ízléstől, preferenciától függően.
Kábel terén egyébként az Audió interfész mellé melyik érdemesebb, XLR-Jack vagy Jack Jack?
Valami ehhez hasonló működhet az interfész és a Stúdió Monitor közé: link ?
Egyébként az adott árkategóriában levő Stúdió Monitorok közül van olyan ami kimondottan zajos(abb), zúg a többihez képest? Gondolom valamennyi zaj mindegyiknél lesz a beépített erősítő okán.
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
jackooo84
tag
válasz freelanced #57042 üzenetére
Yamaha-nál szinte nulla....
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Van egy páréves Harman Kardon Soundsticks 2.1 hangcuccom.
Pár hónappal ezelőtt azzal lepett meg, hogy maxra emelte a hangerőt....anélkül, hogy a kezelőgombokhoz értem volna. Ezt eljátszotta párszor vagy 2 napig...aztán magától abbahagyta.Ma ismét rákezdett mindenféle előzmény nélkül. Mi okozhatja? Érintőgombos ...lehet beragadt ott valami? De nem mindig emeli fel, hanem tök random időpontban. Egyik videón még minden oké....majd a következő indításánál kiugrok az ablakon.
És sosem lejátszás közben emeli fel, hanem amikor épp csend van. Ezért is különösen félelmetes.
Valakinek van tippje mi lehet?
-
Megérkeztek végre a BX8-ak, Muzikernél szettben éppen leakciózták mielőtt megrendeltem (M-Audio AIR 192|4 + Roland RCC-10-TRXM), így kerek perec 140 ezerből meglett.
Első reakció: "Jézusom, ezek batár nagyok és nehezek!"
Tisztában voltam persze a méretekkel, de így élőben kicsit ledöbbentett.
Hangerőt kb. 70%-ra lőttem be rajtuk, így is azért hallani az alapzajt, de nem annyira vészes. 100%-on már azért jelentős, de olyan hangerejük van, hogy a fele is bőven elegendő lenne.
Féltem kicsit a mélyektől, de hamar rádöbbentem, hogy ide tényleg felesleges lenne számomra a sub. Magasak mennyisége is pont elegendő, egyedül a középtartományt érzem picit kevésnek. Erről mondjuk olvastam is, hogy a 8"-es hangszóróknak általánosságban kicsit laposabb középtartománya van az 5"-es darabokhoz képest, 5"-nak viszont lehet már a mélytartományát keveselném. Kár, hogy nem volt alkalmam vásárlás előtt kicsit hallgatózni.
Összességében viszont teljesen elégedett vagyok, szép, telt hangjuk van, eddigi hangfalaimhoz képest nagyon jó a térképzése(?) is, s ezek végre nem gyári hibásan érkeztek.
R1280T, R1700BT ehhez képest tényleg kb. lepkefing, de még az S350DB-nél is jobban bejön, pedig már azért is nagyon oda voltam.
Utólag is köszönet a segítségért, tanácsokért!
-
PuMbA
titán
Azt nézd meg, hogy 70%-on ugyanolyan hangosak-e, mert előfordulhat, hogy a potik miatt nem egyezik a hangerő. A stúdió monitorokat ezért is ajánlott 100%-ra tekerni és a hangerőt a külső DAC hangerő potméterével állítani, amit te is tudsz az M-Audio AIR-en. Windows-ban szintén 100% hangerő.
[ Szerkesztve ]
-
-
PuMbA
titán
válasz lezso6 #57048 üzenetére
Nekem hiába voltak ugyanazon a röccenésen, azaz 7-es álláson a 10-ből, más volt a hangerő Ezt onnan vettem észre, hogy az énekhang nem volt pontosan középen. De hát az olcsó stúdió monitorokra olcsó poti jut. Maximum álláson, azaz 10-esen ugyanolyan a hangerejük szóval oda tekertem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemzés Zenehallgatásról dióhéjban III.
- Teszt A zenehallgatásról dióhéjban II.
- Elemzés A zenehallgatásról dióhéjban I.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest