Új hozzászólás Aktív témák
-
"végeredményben a feleslegességgel vagyunk elárasztva - jobban, mint kellene, drágábban, mint szükséges volna. Fogyasztói tudatosság is úgy jöhet létre, sőt, a fogalomkör is úgy tud eleve felmerülni, hogy választék van, ami ma már automatikusan egy túlkínálat részeként manifesztálódik."
Ez kicsit mindenről szól. Nézzük meg részletesen.
"...feleslegességgel vagyunk elárasztva - jobban, mint kellene, drágábban, mint szükséges volna..."
Ezt ki állapítja meg és mit használ etalonnak a hasonlításhoz?
Ami neked felesleges, nekem szükséges lehet. Ha valamire valóban nincs szüksége a vásárlóknak vagy kb. használhatatlan, szóróajándék ként fogja végezni a legjobb esetben. Vagy közvetlenül a hulladékfeldolgozóban köt ki.
Ha tartósan gyárt egy cég szükségtelen dolgokat, önmaga is szükségtelenné válik. A nemlétező bevételből nem fog megélni. Nyilván van piac torzító beavatkozás. Egy időben, a használhatatlan lélegeztetőgépeknek is nagy keletje volt.Ki állapítja meg azt, hogy mennyire drága egy termék?
Szerintem a fogyasztó. Ha túl drágának találja nem vásárolja meg. Keres alternatív terméket.
A gyártó is optimalizálja az árait. A normális gyártónak a legnagyobb realizálható bevételre van szüksége. Nem arra, hogy néhány százaléknyi terméken kaszáljon nagyot. A maradékot bezúzza. A legnagyobb bevétel annál az árnál van amelyiknél a termékének több mint 99%-t képes értékesíteni.
Ez alól a rajongótáborral rendelkező gyártók kivételek. A vásárló családja majd két évig zsíros kenyéren fog élni, de az áhított telefon meg lesz. Lehet mutogatni.Abban viszont egyetértek, hogy a járművekhez hasonlóan, az elektronikus termékek esetében is minőségi minimumot kellene előírni a forgalomba hozásához.
"Fogyasztói tudatosság is úgy jöhet létre, sőt, a fogalomkör is úgy tud eleve felmerülni, hogy választék van, ami ma már automatikusan egy túlkínálat részeként manifesztálódik."
A választék és a túlkínálat csak felületesen függenek össze.
A túlkínálat másképpen fogalmazva a fizetőképes kereslet hiánya.
Ennek az lehet az egyik kényes pontja.
Ha olcsóbb lenne többen vásárolnák meg. Akció.
Ha olcsóbb lenne az ár, megvásárolnák a terméket, de még akkor sem tudnák megvásárolni. Gazdasági válság.
A terméket a jelenlegi áron is meg tudnák vásárolni, de kevesebb pénzért sem vásárolnák meg. Nem tudnák mire használni. Egy kézi-kasza élező automatagép nem létező űrt tölt ki a piacon.Dolgozok egy cégnek. Irodai kellékeket forgalmaz. A kis adagos kávétejszíntől, a professzionális 3D nyomtatóig. Kivéve a számítógépeket.
Lényegében nagy tételben vásárolnak, csomagolnak és leszállítják a vásárlóiknak. Van sajátmárkás nyomtatópapírjuk, borítékuk, ...
A problémájuk, hogy csökken a kereslet. Nagy a konkurenciájuk. A kb 30 éves technológiát le kell váltaniuk, túl magas a munkaerőigény. Egyes termékeket már ők is az Amazontól vásárolják. Olcsóbb így mint közvetlenül a gyártótól.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Politika
- Hardcore café
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen széket vegyek?
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen