Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz HussarF #4348 üzenetére
Évek óta lebeszélnek az alfás szakik a Seleniáról. (TS 145 azóta Repsol olajat kap, 300e felett jár már).
Focvis: megrendeltem azt, teszek egy próbát, annyira nem lehet rossz, pláne, hogy 7000 kilométerenként le van dobva az olaj.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
addikt
válasz Integrale #4351 üzenetére
Nem tudom, nekem alfás szerelőm van és mindig Selenia-t tölt bele. Amore-n is bárkit megkérdezel, Selenia-t fog mondani. Amint mondtam is, attól, hogy egy "okos" elkezdi és a többi folytatja még nem lesz igaz. A 156/147-esek nem a legjobb konstrukciók, nem véletlen van az, hogy ahogy itt mondta is valaki, több nyűggel jár a fenntartásuk. De ez megint csak nem mond semmit az olajról. Meg amúgy miből gondolod, hogy nem lenne 300k felett a 145-ös, ha Selenia ment volna bele?
-
alázógyík
őstag
válasz HussarF #4350 üzenetére
Nem egészem, sőt...
Ezek profi laboratóriumban történt mérések, bevizsgálások alapján történő osztályozása, értékelése az olajaknak.
Pl.:
PROPERTIES
Viscosity grade SAE J 300 5W-40
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.845
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 84.7 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 14.1 mm²/s
Viscosity HTHS at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.6 mPa.s
Viscosity index ASTM D2270 172
Pour point ASTM D97 -39°C / -38.2°F
Flash point ASTM D92 234°C / 453.2°F
Sulfated ash ASTM D874 0.80% weight
TBN ASTM D2896 7.5 mg KOH/g
..
...
...Ha valakit érdekel, több oldalnyi adatot lehet találni egy adott márka, adott olajának "minőségéről".
De ha a házibarkács szerelő szemre megmondja, vagy a mutatóujját belemártva minőségellenőrzi, akkor minden tiszteletem az övé.
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #4348 üzenetére
Elmesz DZ-ekhez es beszelgetsz veluk. Motul azert nem szar olaj, a megfelelo fiat szabvanyt is teljesiti, viszont 5l 15k es nem 25, mint a selenia.
Tigrincs: most olvastam forumot csak de legkozelebb! Vagy hivd fel es kerdezz ra, http://www.motul-mintabolt.hu
Integrale: 4liter sacckb 7k a dedraba valobol. -
addikt
válasz rbalint88 #4355 üzenetére
Miért, DZ-ék mik? Olajfejlesztő mérnökök? A karosszériát szépen kilakatolták, de azért ez más tészta. Én sem különösebben értek az olajhoz, el tudom képzelni, hogy más olaj is lehet olyan jó, mint a gyári. De azt nagyon komolyan alá kéne támasztania valakinek, hogy azt elhiggyem, hogy a gyári olaj, amit a motorhoz fejlesztenek, az rossz legyen az adott motornak.
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #4356 üzenetére
Nem olajfejlesztő mérnökök, csak tapasztaltak egyet s mást. Szerintem bátran kijelenthető, hogy több motort szedtek szét és raktak össze, mint mi itt mindannyian.
Ők azt mondták, hogy sok seléniával futtatott motorban láttak olyan lerakódásokat és kopásokat, amiket más olajjal futó autóban nem. Én nem gondolnám, hogy nekik megérje ebben hazudni. Ennyit állítok és nem többet plusz hozzáteszem, hogy az olaj mindig is hitvita volt, de lancerboy a megmondhatója, hogy ha a szabványt tudja, akkor tök mindegy kellene legyen, milyen logó van rajta. -
intensa_man
tag
válasz intensa_man #4360 üzenetére
A Punto szó lemaradt...
-
sagesz93
addikt
Olajtémához: na most akkor én mit tegyek az 156 2.4jtd-be, amiben eddig selenia wr 5w30 volt? Mást , vagy ugyanezt ?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz rbalint88 #4359 üzenetére
Nálam biztos többet, mert én még egyet sem (csak egyszer láttam egyet). Amit én mondtam, az az, hogy nem tudom elhinni, hogy a gyári olaj rossz lenne egy motornak. De nagyjából abból is ez következik, amit te írtál.
Mindegy is, teljes most a boldogságom, mert újra teljes erejében a vas
(#4362) sagesz93
Az van a kézikönyvben? A 159 5 hengeresknél 5w40 az előírt. Amúgy rémlik valami, hogy nem volt még a 156 idejében 5w40-ből alacsony hamutartalmú, ami a DPF-nek kell, azért lett 5w30, de lehet csak behaluzok vmit.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
na, egyrészt "kész" az autóm, bent vannak a konik, a kevlár kuplung és az új kettőstömegű is.
a 14 éves, 302ezer km-t futott autóban a lengőkarok többsége GYÁRI, eredeti. ennyit arról, hogy 3 évente ki kell cserélni a komplett futóművet. a kuplung és kettőstömegű is gyári volt amúgy.[link] aztán itt van ez a kopasz a jótanácsaival, hát két misiből én biztos nem javasolnék 159-et, mert ami annyiért van, az már szintén idősebb példány és szépen jönnek elő rajta a nyűgök, lehet rá költeni szépen, ami nem azt jelenti, hogy szar lenne, hanem hogy eljött a karbantartás ideje.
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #4366 üzenetére
Jaja, minden fasza, ugyhogy reszemrol megvan a szervizem. Alkatresz+munkadij osszegeszeben dragabb mint dz-ek, de van afas szamla alapbol, nincs csuszas es minosegi a munka.
159 is jo, de csaladi autonak jobb csak minimalisan, elmenyautonak viszont rosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz rbalint88 #4367 üzenetére
Alapvetően egy újabb konstrukció, én is ezt javasolnám valakinek, aki Alfát akar venni. Mondjuk nekem 56-osom nem volt, csak ismerőseim, akiknek 56-osa volt az 59 előtt.
Ez az élményautós dolog sem igaz, ha chippelt kocsiról van szó. Masszívabb futómű és szélesebb kerekek vannak a 159 alatt. Az alap az elég lomha, még az 5 hengeresnél is, nem tudom miért úgy írták meg. De ha meg van írva vagy van benne box, akkor ebben is nagyon benne van a bugi. Kivéve a TBi. Az chip nélkül is fasza.
-
sagesz93
addikt
válasz HussarF #4363 üzenetére
Elírtam... Selenia WR 5W40 van benne most is, az 5W40-től nem térnék akkor el, na de a márka.... ?!
Valaki szidja a seleniát, valaki azt mondja csak az... az enyémben is az van az előző tulaj csak azt tett bele, érdemes ettől eltérni?Ehhez én marhán nem értek..
Élményautó témához... valaki vezetett már Giulietta 1,75TBi-t? Engem az érdekelne, milyen.. marhán bejön
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
-
addikt
Nem rángatott a kocsi út közben. Azt írták, hogy amikor elindítják, hidegen, alapjáraton, még mikor csak a motort melegítik, akkor bicsaklik néha egyet az alapjárat. Személy szerint még mindig szkeptikus vagyok az állítással szemben.
(#4369) sagesz93
Én sem értek hozzá, de feltételezem, hogy a gyári ajánlástól baja nem lehet. Kicsit túl van lihegve szerintem ez az olaj téma.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Táltosbenzin kell bele és akkor nincs gond
mindenhol azt olvastam, hogy eléggé sokat eszik, de ezen kívül nincs vele probléma. bevállalnám én is, de sajnos a 159 családi autónak túl kicsi (több helyről az az infó jött, hogy babakocsit beorigamizni eléggé esélytelen bele), a giulietta -főleg belülről- nem tetszik, úgyhogy kimarad az életemből
jön majd a Giulia, remélem jó konstrukció, nagyon drukkolok neki. de ha csak kicsit szar, akkor is megveszem -
HIJ
őstag
Sziasztok!
Van itt valakinek újabb benzines Pandája? Egy tapasztalati kérdésem lenne róla...
-
aktív tag
Alfa GT mizéria 2. fejezet:
Tegnapelőtt felhívott a szerelő, hogy már rakja össze a gépet és viszi próbaútra.Roppant pozitív volt, ami valószínűleg részben a jól végzett munka öröméből, illetve abból a tudatból állt össze, hogy már csak pár óra és a műhelyén kívül tudja a digó átkot.
Pár óra múlva hív, hogy rohadjon meg az összes macskaevő...mivel ugyanúgy folyik. Fentről. Az olajpumpa irányából.
Jelezte, hogy ő ott és akkor bedobja a törölközőt, mivel a pumpához sem alulról, sem felülről nem lehet hozzáférni, csak oldalról, amihez viszont előnyősebb lenne kivenni a motort, mint falbontóval ütemesen leverni a sárvédőt; utóbbihoz még lenne is kedve, de szerinte az eufória gyorsan elmúlna...a motor kiemelésével viszont egyéb elfoglaltság okán nem szeretne foglalkozni.
Egyébként abszolút korrekt volt végig és mondta, hogy munkadíjat nem fogad el, mivel szop@s ide vagy oda, a munkát nem tudta elvégezni; így másnap csak az alkatrészeket és a kellékeket kellett kifizetnem.
Még megegyeztünk, ha tud valakit aki elvállalja, jelzi; egyébként akivel együtt dolgoztak rajta (pár hónapja még a Szamosinál volt, de hosszú évek után profilt váltott és kilépett - igen, az öreg sajnálatos elmenetele óta már nem 'AZ' a hely szerinte sem) csinálta volna egyéb elfoglaltságai mellett, ha valaki kiszereli a motort és elviszi hozzá. Megköszöntem, de inkább preferálnám, ha minden egy helyen történne.
Miután ezeket letisztáztuk, elindultam haza...és mentem vagy 100 métert, mire a műszerfalon a ChkEngine elkezdett villogni, egy valami világon túli visszajelző vijjogni és a motor dadogva remegni...mondom F'Yeah.
Megyek is vissza a szerelőhöz, kocsi az állásba be, olvasót rádugják. Kimegyek cigizni és hallgatom a műhelyból kiszűrődő cifra trillákat. Nem sokkal később kiderül, hogy kiment az egyik trafo. Mert miért ne...de legalább lehet hengerenként cserélni, így csak 30k...
La Meccanica Delle Emozioni...az érzelmek mechanikája...hát mechanikája az volt nekik, baffameg.
Mondta, hogy megrendeli, este menjek vissza érte. A halál f@xára kívántam a foskupacot...aztán még kicsit dumáltunk és közben nézegettem azt a nyomorult xart...azért szép...és tetszik.
Este 'nagy ívben' mentem haza vele; Csillaghegy - Árpád híd - Vörösvári/Bécsi út - Solymáron át Pilisszentiván - majd onnan haza. Feltekertem a zenét...leengedtem az ablakokat...a Bécsin kifele már be volt melegedve a motor...hadd szóljon! A pilisszentiváni csárdánál megálltam a tóparton és egy cigi erejéig nézegettem. Jól néz ki, jó vezetni, jó menni vele...hogy roh@djon meg!
Ha így folytatjuk, akkor szépen, lassan beérjük a 2.2 JTS Brera-k 'induló' árát...és onnan már fajlagosan nem sokkal kerül többe egy értelmes állapotút találni. Nézegettem is őket, anno...na, de azért mégis...meglehetősen ronda egy varangy az, bár a gyári 2x2-es kipufogó bejön. Még a 159 SW volt opció, de mit kezdtem volna egy puttonyossal, mégha ha az a legszebb is a fajtájából; a szedán meg semmilyen; ha az orrától eltekintek, olyan hatása van, mint egy vele egykorú Primera-nak (meh)...és mind a szedán, mind az SW belülről kicsi. Különböző állapotú 166 Superek végig voltak az elmentett kereséseim között, de abba végkép nem mertem beleugrani. Pedig az még 'igazzy' (sic!) Alfa szedánnak tűnik, főleg a 'rovarlámpás'; a ráncfelvarrott egyszerűen bamba.
Szóval most itt állok egy olajos ronccsal, amiben ezen felül még zizeg a a fojtószelep mint a franc és motortéren belül a blokk környékéről valami fordulatszámmal arányosan ad kalapáló/csattogó hangot. Azt már csak 'btw' jelleggel jegyzem meg, hogy a klímavezérlő-konzolon a kijelző elkezdte hieroglifákban kommonikálva jelezni a hőfokot... Hogy is volt előbb az a gondolat az érzelmek mechanikájáról...
Ezekről a szervizekről tud esetleg valaki érdemi infót?
Egy ismerős autóvillanyász/diagnosztikus ajánlotta ma, és én még télen szemeztem velük, de a honlapjuk nem túl informatív, így amíg most mem mondták nem esett le, hogy itt vannak tőlem nem mesze, a Szentendrei út mellett, Békáson.
Ugyan a legsötétebb X. kerület közepén vannak, de ha jól vettem ki, akkor felújításra és lelkes/laikus 'tunerek' kiszolgálására szakosodtak.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
addikt
a szedán meg semmilyen; ha az orrától eltekintek, olyan hatása van, mint egy vele egykorú Primera-nak
Ez után megkérdezném, hogy vakon hogy kaptál jogsit ( ), de a tárgytól nem eltérve, szerintem Szatyiékkal kellett volna kezdened. A topolino-sok otthon vannak abban, hogy bármilyen alkatrészt beszerezzenek, meg ahogy mondtad, tunerkednek. Magáról a szervizükről nincs info-m, de valszeg ahhoz sem hülyék. Egyébként én Csörit ajánlanám még, kicsit messzebb kell menned, de ha végiggondolod, hogy mennyi körutat meg szopást kellett már végigélned vele, akkor sokkal egyszerűbb lett volna kicsit messzebbre vinni, hogy elsőre jól megcsinálják. Mert abban biztos vagyok, hogy Csöri rendbekapná. Én 100 km-ről hordom hozzá a kocsit, de legalább tudom, hogy ott nem gányolnak vele, hanem jó kezekben van.
Esetleg a 20. kerületben D.Z.-ék, ők is nagyon értenek hozzá, de őket azért nem ajánlom, mert marhára be vannak táblázva mindig.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz HussarF #4378 üzenetére
Ez után megkérdezném, hogy vakon hogy kaptál jogsit ( )
Szánalomból...ugyan látták rajtam, hogy teljesen reménytelen vagyok, de legalább valamennyire szimpatikus.
De nem akartam belegázolni az érzésekbe, sz'al mea culpa. Ez természetesen szubjektív, de számomra a 159 egyszerűen túl visszafogott, sehol sincsenek idomok, ívek...legalább minimális céltalan harsányság. Ahogy a giccs avultat el leggyorsabban, úgy a markánsság hiánya öregít leginkább.
Az akkori tervezői filozófia kicsit olybá tűnik, mintha Giorgio-val közölték volna, hogy fogja a már ráncfelvarrott 156-ost (szvsz visszalépés) és addig gyúrmázzon még vele, amíg kicsit darabosabb, 'passatosabb' lesz...majd szerencsétlen Giorgio ezek után minden ebből fakadó frusztrációját szegény Brera-n vezette le.
A Giulietta-val ismét tudtak szépet alkotni (bár amikor nézegettem/próbálgattam, egyszerűen nem tudtam elszakadni az érzéstől, miszerint 'csak' egy kikent Bravo; egyébként MiTo kapcsán már a képeken végignézve a saját GP-met láttam visszaköszönni belülről, külsőre meg csak simán 'gnóm', így már a legelején dobtam még a gondolatát is...), majd most a Giulia-t megint sikerült markánsra csinálni, ugyanakkor valahogy sikítva köszön vissza a hármas BMW a formájából.
A szervizinfokat köszönöm!
Tehát Szatyi a Szatmári szerviz; Amore-n már láttam a nevét többször... Hétfő reggel beköszönök hozzájuk, kb. 5km-re vannak.
A Csörgő szerviz tőlem 110km / 1.5 órára van, így a Topolinoval együtt egyelőre B/C tervnek könyvelem el.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
j.bravo
addikt
Hát, addig jó, amíg a szubjektív dolgok valóban szubjektívek és nem mindenkinek ugyanaz tetszik
A Giulietta hátulról oké de elég tucat, elölről bűn ronda. A MiTo hátulról szebb és talán kissé kevésbé tucat, de elölről bűn ronda.
Mintha valami rosszul sikerült Mazdát, Nissant meg Citroent mixelnénk össze, jól berúgva/betépve és random fűszereket beledobálva a kajába.Mindez szerintem, és nem baj, hogy nem értünk egyet, sőt!
Ha a GT-dben 2.0 jts van, akkor őszinte részvétem, es remélem te olcsóbban meg könnyebben megúszod mint én (156fl, jts, selespeed, és még nem abrandultam ki)
Whatever.
-
aktív tag
válasz j.bravo #4380 üzenetére
Hát, addig jó, amíg a szubjektív dolgok valóban szubjektívek és nem mindenkinek ugyanaz tetszik
Abszolút. Különben elillanna a változatosság.
Egyébként igen, 2.0 JTS, ~210k km-rel. Óra szerint csak 168k, és nem is értem, hogy 40k miért érte meg tekerni; akkor már merjen nagyot álmodni, és felezze meg...
2016. elején hozták be, és az előző tulajnál már visszatekerve vehette, mivel a motortérben van egy magyar nyelvű olajcsere-matrica 162k körüli jelzéssel, májusi dátummal. A beletett olaj egyébként 5w40 volt... Mindenesetre úgy tűnik a kocsi Mo-n nem ment egy tízest 8 hónap alatt, mire hozzám került. A fékek/betétek és a kipufogó rendszer végig már itt lehetett cserélve, utóbbi a leömlővel együtt...hogy miért, az passz. Talán kiment a katalizátor és így volt olcsóbb.
Eredetileg a kocsi németországi lehetett, mivel a vezető oldali napellenzőre belül felragasztva találtam egy CDU-s matricát. Ha egyszer lesz időm, akkor megpróbálom kikérni a FCA Mo-tól a kocsi történetét.
Nevermind...
-
addikt
Most már 99%, hogy trollkodsz
Világos, hogy nem mindenkinek ugyanolyan az ízlése, de amiket leírsz, az már tényleg azt az érzést kelti, mintha neked mutattak volna képen egy VW-t (először akartam írni típust, de aztán rájöttem ,hogy mindegyik tucat ), rámondták volna, hogy 159 és azóta abban a hitben élsz, hogy az a 159
A 159 túl egyszerű, visszafogott és a markánsság hiánya??? Arról az autóról beszélünk, amit még a laikusok sem tévesztenek össze semmivel (!), olyan egyedi és markáns orra van, hogy még csak hasonlót sem lehet találni! Ez a kocsi úgy készült, hogy Giugiaro-nak megmondták, hogy engedje el a fantáziáját és álmodja meg a legszebb szedánt (azaz berlinát). És még nem hallottam olyat, aki szerint ez nem sikerült volna. Ez a kocsi olyan, mint egy szobor, ki kéne faragni kőből is. Szinte semmit nem öregedett a formavilága. Saját tapasztalatom, hogy akit még full hidegen hagynak a kocsik, az is odajön, hogy na ez igen. Nem is tulajdonítottam neki jelentőséget, de amikor olvastam fórumon, hogy nem csak én jártam így, hanem mások is ezt tapasztalták, akkor vált világossá, hogy ez nem véletlen.
Ez a sehol nincsenek idomok, ívek... Biztos, hogy te még nem láttál élőben 159-est, vagy nagyon rajta vagy a trollvonaton
Ne csak az orrát említsem, mert ott annyira egyértelmű a helyzet, hogy ha azt valakinek magyarázni kell, az tényleg orvosi segítségre szorul. De vegyük az orrától a faráig az oldalán végigfutó ívet (ami az ablak aljától a kilincs felső élén átfutó élig tart), ami kiszélesíti a kocsit, még agresszívebb külsőt kölcsönözve neki. Vagy a motorháztetőn végigfutó V élek, amik a scudetto-tól indulnak. Nem beszélve a széles sárvédő ívekről, amik elöl is, hátul is rendesen kiemelkednek a kasztniból, hogy takarni tudják a kerekeket...
kép1
Vagy nézzük az előbb említett oldalsó ív emelkedését hátrafelé, ami még markánsabb, sportosabb kinézetet kölcsönöz neki.
kép2
kép3
Meg az a széles far... mintha egy felszteroidozott tenyészbika lenne. A csomagtartófedél éle kissé felfelé hajlik a legvégén, miközben a függőleges része kissé kifelé domborodik.... Szintén a sportosság.
kép4
Áh, ezt tényleg magyarázni kell? Nem hiszem el
A hátsó lámpáknál pedig a búra mögött ugyanazok a krómszélű körlámpák vannak, mint elöl.
kép5
Oldalról ránézve is baromi jól néz ki, de mikor mögötte megy az ember és ebből a szép farból ránéz az a négy piros kör szem...
kép6 (bocs, erről csak ilyet találtam)
Na mindegy, értem én, hogy ízlések és pofonok, de amikor a falu legjobb csajára valaki azt mondja, hogy alsó közép kategória, akkor ott valami azért nagyon nem stimmel[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Nezz meg egy regi Alfat es BMW-t, koztudott, hogy anno a BMW igen erosen Alfakra hasonlito formaterveket dobott piacra (kiveve amelyik Lancia volt, lasd 60-as evek kupei), hasznalva az olyan reszleteket, mint a "hokiuto". Az aranyokat adja a hajtas helye, a tobbi egymas melle teve meg csak koszonoviszonyban sincs.
Mondjuk aki egy 159-et Passathoz hasonlit, az tenyleg orvosi eset.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
intensa_man
tag
Sziasztok!
Punto MK2-nél van valakinek ötlete, hogy hol ázhat be? Csúnyán ráfaragtam a múlt héten az esőre... -
rbalint88
addikt
válasz intensa_man #4385 üzenetére
az attól is függ, hol találtál benne vizet.
-
rbalint88
addikt
válasz intensa_man #4387 üzenetére
nekem a toyota a zárnál ázott be a csomagtartó felé, két hónap téli állás után tele volt a pótkeréküreg kivettem belőle a dugókat, aztán onnantól kifolyt a víz és nem volt gond.
-
aktív tag
@HussarF & Integrale
Mivel az ízléssel kapcsolatos vitákban úgyem lehet 'végső szó', így én hűségesen megmaradok a sajátom mellett és igyekszem ugyanerre bátorítani mindenkit a sajátja kapcsán... Különben is, már pár ezer éve elérhető a megfelelő áthidaló elv: De gustibus non est disputandum.
Más:
Most jöttem vissza Szatmáriéktól, egyébként szimpatikus szaki; közölte, hogy 200k magasságában lenne a buli, ha nincs vis maior, de csak május vége felé tudja vállalni. Egyelőre nekem az túl van az ideális időhorizonton, úgyhogy folytatom a kajtatást...
Egyébként még egyszer köszönöm a tippeket amiket mind itt, mind privátban kaptam. Most megyek végig a listán távolság szerint emelkedő sorrendben.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
alázógyík
őstag
Nem tud valaki eladó Lancia v. Bravo T-Jetet?
-
alázógyík
őstag
válasz Cartmenn #4394 üzenetére
Feleségemnek lenne.
Az elmúlt 7végén voltam 1-1 ilyen autót megnézni.
Ennyire lelakott Bravot régen láttam, mint ez. 1ml olaj és hűtővíz se volt benne.
A belső nagyon kopottas volt, és rengeteg karc volt rajta. A bal eleje sérült volt, és teli volt bontottnak tűnt alkatrészekkel a motor. 1 milla is sok lenne érte....Aztán majdnem megvettünk egy Deltát, ami nagyon szép volt. De a tulaja olyan szinten sumákolós volt, hogy az már hihetetlen. Német autó, lejárt rendszámmal, a tulaj csomó költséget ránk akart hárítani. Még a reg.adót is a foglalóból akarta volna kifizetni. Ami min. fél millió legyen... Persze, egy tök idegen magánszemélynek hagyjak ott ennyit.
Nekünk kellett volna fizetni a reg.adó ügyintézési költségeit, meg a cég költségeit, akiket megbízott volna hogy csinálják helyette az adás/vétellel járó dolgokat.
Ennyit az érvényes Magyar okmányokról....Egyelőre katasztrófa ami itthon megy autókereskedelem néven...
Offba írom, hogy megnéztem pár 2012-es Meganet, de olyan gagyik/rondák, olyan fos minőségűek, hogy a 4 évvel idősebb és többet futott Bravom ég és föld hozzájuk képest.
-
aktív tag
Alfa GT mizéria 3. fejezet *előzetes*
Beírattam a rbalint88 által javasolt, IX. kerületi Alfa Romeo Szerelem szervizbe, szerdán megy hozzájuk.
A szaki roppant készséges volt, és már telefonon felvázolt néhány potenciális hibaforrást, amire én csak hümmögni tudtam, mivel az Otto-motorok alapelvén túl sík hülye vagyok mindenhez, ami a motorház-tető alatt zajlik, kivéve az ablakmosót. Na jó, még meg tudom nézni az olajszintet is...nem mintha valaha is gyakorlati jelentőssége lett volna ennek. EDDIG!
Egyébként a készségesen hozzáértő emberek bennem mindig beindítják a vészcsengőt, de valószínűleg szerencsétlen módon szocializálódtam vagy csak életvitelszerűen veszem magam körbe a nem megfelelő emberekkel.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
kungzi
veterán
Üdv
van egy 2001-es Fiat Punto-m, 5 ajtós, 1.2-es
Az ablaktörlő szerkezetnél a kar elkopott és az utasoldali lapát nem megy. Elvileg ez típus hiba. Nincs valakinek ötlete hogy tudnám megcsinálni? Boltban csak motorral együtt adnák a szerkezetet 40.000Ft-ért, ami teljesen felesleges nekem, mert a motor az jó, csak a törlő kar jött le a mozgató részről.Valaki tudna nekem segíteni?
Köszönöm
-
Arni9010
aktív tag
Puntónál is a szerkezet esik szét?
Stilonál a két oldalt összekötő kar szokott leesni, a csapot szokás tuningolni[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Arni9010 Nem engedi el a gázt, ha nem könyököl ki a hajtókar, nem áll meg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs