- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Milyen routert?
- Mozilla Firefox
Új hozzászólás Aktív témák
-
sszemtelen
őstag
Sziasztok!
Alfa Romeo 156 facelift ablaktörlő problémánk van. Nemrég vettük a kocsit, és most jutott eszünkbe kipróbálni a spriccelést. Minden rendben volt, egyszer csak elnémult a törlő. Elöl is és hátul is. Folyadék megy mindkét irányba, de azért megnéztük a biztosítékot és az is jó. Kerestem a neten megoldást, de mindenhol csak azt írták, hogy a motor rossz. De nem hinném, hogy egyszerre szólja el magát elöl-hátul.
Valakinek tipp?
Előre is köszi![ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz sszemtelen #4801 üzenetére
rá kell nézni a motornál, hátha letolta a csövet.
-
rbalint88
addikt
japánoknál is nagy kultusza van az Alfáknak
olaj tekintetben két irány van: a Selénia hívők és az ellentábor. én Motult használok, részben szerelői tanácsra (DZ), de O.Zsolték meg a Seléniára esküsznek - szerintem kb ugyanazt tudja a két olaj, csak a selénia másfélszer annyiba kerül
Ha az a nagy átlag, hogy ennyi olajfogyasztás belefér, akkor belefér elég sok vw pdtdi is megeszik 1 liter olajat 1000km-en, attól is kivannak az átlaguserek, a gyár szerint meg belefér annyi. én is kilennék attól, hogy ennyi olajat eszik az autóm, de pingvinezésen kívül nem sok mindent tud az ember csinálni ilyenkor.
Szóval ha nem füstöl kéken és Zsolték is azt mondják, hogy nem kell bántani még, akkor hagyd így. Olajfogyasztásra figyelj, legyen egy lityó mindig a csomagtartóban (motul mintaboltot tudom ajánlani a Battyhány utcában, ha motullal itatod). Az tuti, hogy 10W 60 kell bele.Matricarendszámnál marad a szívás, 3D lesz. A referenciáért meg elmorzsoltam egy könnycseppet, a felni kéne, az még menthető, a többi az eléggé a végét járja.
-
alázógyík
őstag
válasz rbalint88 #4803 üzenetére
A dizli Grandénk, ameddig megvolt, szinte mindig Motult kapott, hibátlanul tette a dolgát.
Szintén, egy nagy Fiat guru javaslatára ment bele a Motul.1x volt benne Selenia, amit még feleségem is észrevett, hogy mennyivel hangosabb volt másnap, a friss olaj ellenére. Pedig mondani se kell, hogy a nők nem kifejezetten foglalkoznak az autók ilyen "bajos" dolgaival.
-
DAVID0000
aktív tag
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 1,4-es 2004-es Fiat Stilom. A problémám, hogy a kulcs távirányító része amivel az ajtókat tudnám nyitni és zárni nem működik. Elemcsere megvolt, a gombok nyomogatására villog a led de sajnos nem működteti a zárat. Tudna valaki segíteni, hogyan tudnám megorvosolni úgy a dolgot, hogy nyisson és zárjon ismét?Köszi.
-
Arni9010
aktív tag
válasz DAVID0000 #4808 üzenetére
Itt keresd,
ebben a menüpontban.Fogalmam sincs meg lehet-e a másik programban csinálni
-
samu126
csendes tag
Sziasztok!
2-2,5 milliós kerettel alfa 159 reális eséllyel található normális?1,9 v 2,0-s motor dízelből, ha lehet 2008 és újabb gyártással.
-
samu126
csendes tag
Játszik az is, de az amúgy is kevés 159-esek közül a dízelből lehet válogatni, benzinesből, főleg az 1.8 TBI ritka. Esetleg én nézem rossz helyen? Hahu-n és ooyo-n nézegetem őket csak. Ha van más forrásod akkor meglesem azt is
edit: és a 2.0-ról hallottam eddig a legtöbbet (és a legtöbb jót is)
[ Szerkesztve ]
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Valaki tudna segíteni mi lehet a buktató ennél az autónál? Elmentem megnézni tényleg nagyon szép állapotban van, viszont régóta hirdeti az illető, szóval még nem mertem rábólintani a vételre. Szerintetek miket kellene rajta néznem?
Köszönöm előre is!
Üdv!
-
DAVID0000
aktív tag
válasz Arni9010 #4810 üzenetére
Szia!
Van egy kis bibi mikor megpróbálok csatlakozni ezt írja:COMMAND: ATZ
RESPONSE: ATZELM327 v2.1
>
COMMAND: ATI
RESPONSE: ATI?
>
COMMAND: ATE0
RESPONSE: ATE0?
>
COMMAND: ATL0
RESPONSE: ATL0?
>
COMMAND: ATH0
RESPONSE: ATH0?
>
COMMAND: ATSPC
RESPONSE: ATSPC?
>
COMMAND: ATS0
RESPONSE: ATS0?
>
COMMAND: ATCAF0
RESPONSE: ATCAF0?
>
COMMAND: ATCFC0
RESPONSE: ATCFC0?
>
COMMAND: ATCRA 7B0
RESPONSE: ATCRA 7B0?
>
COMMAND: ATSH 7B0
RESPONSE: ATSH 7B0?
>
COMMAND: ATAT1
RESPONSE: ATAT1?
>
COMMAND: ATST41
RESPONSE: ATST41?
>
COMMAND: ATBI
RESPONSE: ATBI?
>
WARNING: This interface is not compatible with ELM 327 1.3! Will not connect to any CAN module.
Próbálgattam a portokat de semmi. Valami ötlet esetleg?
-
őstag
válasz Bitpalace #4814 üzenetére
festékvastagság mérés és a szervizkönyv alapján a szervizek felhívása hogy valós-e meg volt már?
az ügyfélkapun ellenőrizd még le a km futást továbbá mutasd meg egy általad megbízott eredetvizsgásnak, hogy nézze meg melyik része volt sérülve, ha voltha minden rendben, megveheted
talán még esetleg egy hibakód olvasást csináltass rajta szervizben
szrk: bár yz ilen korú fiatnál ugyis tele elsz tárolva hibákkal, amik valós problémát nem jelentenek
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Cartmenn
tag
válasz Bitpalace #4814 üzenetére
Nem ismerem a stilokat elótte 1.6os bravom volt,most tjet A motorral igazán gond sose volt ,most is a családban van 140ezerrel,a stíló nem tudom örökölte e a motort.Viszont a tjet örökölte az autómata klímáját a stilonak tönkre megy a klíma terelőmotorok végállása,így eltörik idővel egy közdarab ami által már a motor nem fog semmit mozgatni.Ellenőrizd hogy minden hová fújjon levegőt rendesen (érdemes ilyenkor azért jó felcsavarni a venti fordulatot hogy érezd a fújást,fújjon persze hideget-meleget ahogy beállítod.( a bravonál ha rossz valamelyik bontani kell a műszerfalat, van fórumos aki csinálja 30ért meg a hibás motor kb min 15 !! )Amúgy tényleg szép képről,én is vettem volna összeszedtem az előforduló hibákat a népítéletekből de nem találom,nézd esetleg át
-
Bitpalace
senior tag
Köszönöm szépen a részletes válaszokat mindenkinek!
Viszont amit nem értek, hogy van egy árban hasonló km-ben állapotban korban megegyező 1.4 benzin ami 6sebességes váltóval van szerelve!
Mondjuk én inkább az 1.6 venném már csak azért is mert én is úgy olvastam kevesebb vele a gond. Vagy az 1.4 motorral járnék jobban
Üdv!
-
Arni9010
aktív tag
válasz Bitpalace #4814 üzenetére
1,6 Stilót NE!
Mindnél tönkremegy a motorvezérlő, ami rá van csavarozva a blokk tetejére.
Amelyik át van már konzollal alakítva, az már jobban biztonságban van, de annál is bármikor előjöhet, és kb 150 ezer ft a csere.
Az utolsó évjáratoknál már volt Opel motoros 1,6, azt meg szabad venni, de nincs már értéke az 1,6 stiloknak, mert annyira elterjedt a rossz hírük. -
Arni9010
aktív tag
válasz Integrale #4824 üzenetére
Az is azért elég nagy lutri, mennyire lesz jó javítás után.
Volt a csoportban, akinek jó lett egy hónapra, a végső megoldás a csere lett kb. mindenkinél
Az sem biztos hogy tönkremegy, de én számolnék vele - ha egyáltalán az a motorváltozat, az Opel féle motorral nincs semmi gond.Nem szoktam senkit fölöslegesen ijesztegetni, de az 1,6 Stilot leginkább senkinek sem ajánlanám tiszta szívből. A többi motorváltozattal nincs semmi komoly probléma.
Épp elégszer láttam hogy megvették olcsón az 1,6-ot, és csak utólag kérdezték hogy vajon miért áll meg menet közben az autó?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Jók ezek a bömbik, csak jöjjön mögötte mindig egy tűzoltóautó
-
DAVID0000
aktív tag
válasz Arni9010 #4819 üzenetére
Szia!
Multiecuscan 3.1-el próbálom. Most ezt az üzenetet kaptam:Please connect the interface to a car!
Scanning ...ELM 327 v1.3+ (Bluetooth) interface found at port COM7, speed 115200bps
WARNING: This interface is not compatible with ELM 327 1.3! Will not connect to any CAN module.KESZ
A csatlakozó portja 115200-ra lett állítva. A programban is arra van állítva.
Most már érzékeli hogy van valami de nem tud csatlakozni.
Másik programmal tudok csatlakozni de azzal nem tudom hogyan lehetne távirányítót programozni -
rbalint88
addikt
válasz Arni9010 #4823 üzenetére
Es 1.8? Van/par napja volt fent egy lamellatetos kombi hahun (igen, csunya hatulrol, mint az elfertozodott loharapas es szopas a lamellateto, tudom), asszonynak rutint szerezni es kutyazni tok jo, aztan ha veletlen egy gyerek is beesik, akkor sincs drama.
Amugy itt Roma belvarosaban naggggyon sok alfa van, lattam mar 4 giuliat, giulietta van rogyasig, mitobol es 147-bol is jo sok, de lattam makulatlan 75-ost is. Ha valaki ek farad a bode a kocsijan, innen lehet vinni haza kasztnidonort. Meg az 50-60 eves lefosott fiat500-ak se roszdasodnak.
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #4835 üzenetére
Lejartuk a labunkat, kellett kicsit regeneralodni a vacsora elott uncsizas nincs, fel kell dolgozni a latnivalokat, ma megneztuk a vatikani muzeumot, sixtusi kapolnat, a bazilikat, delutan meg colosseum, forum romanum, trevi kut, piazza navona. Tomeny, nem kicsit
-
rbalint88
addikt
válasz Elektrosokk #4837 üzenetére
Ha kuldesz penzt, meg haza is viszem
-
Arni9010
aktív tag
válasz rbalint88 #4834 üzenetére
Az 1,8-nak nincs semmi extra hibája, egyedül a szelepfedél sarka szokott megrepedni, ez javítható egy kis fémragasztóval.
Szerintem baromi király a skywindow, ha pedig kicseréled a gyári alkatrészt ami el szokott törni pl aluminiumra, nem lesz vele gond. Van aki a szerkezet javitásával /pucolásával foglalkozik, megoldható ha valami baja van. (a sínben felgyűlő kosz miatt szokott először szorulni, utána eltörni)[ Szerkesztve ]
-
Kos 7
tag
Sziasztok,
159-es Alfa Romeo-val szemezgetek, nehéz leírni azt a sok kérdést ami a fejemben van, de igyekszem.
- Melyik motorral ajánlott? 2.4 jtdm-et néztem, de sok rálátásom nincs.
- Mik a típushibái ?
- Szerviz költségei, hogy alakulnak, km szerint, évjárat szerint ?
- Mennyire értenek hozzá az országban ?Ez pl. tetszik, de nem tudom mennyire jó vétel egy ilyen.
[link]A cél 2008 feletti, 200 000 alatt futott autó.
Minden véleményt, tapasztalatot, szívesen veszek.
Köszi,
Ákos.[ Szerkesztve ]
-
Kos 7
tag
válasz rbalint88 #4842 üzenetére
Milyen figyelmes vagy Egyébként az a nagy baj, hogy nagyon tetszik az autó, de pont ezek az infók vesznek el az interneten, hogy mennyi az annyi, és nincs egzakt válasz, ami érthető. De azért az nem mind1, hogy HA szerencsém van és találnék 2M körül, és megáll 2.5M-ből, azt mondom ok legyen, ha egy darabig kiszolgál (kb 5 év ?!) de ha elkezd felkúszni 3M körülre, az már baj, mert akkor nyilván picit más autókra is ránéznék.
-
Cartmenn
tag
Nálam már ez akkor rosszul indul ha megnézem a rendszámot,és nem tükrözi az autó korát
-
rbalint88
addikt
2M-s autó 5 éven belül lesz 4M-ban és érni fog max másfelet. ha akár szándék, akár lehetőség híján nem fogod rákölteni a megfelelő összeget, a konklúzió az, hogy nincs pénzed rá. volt passatom, ami két és fél év használat alatt 2,5 millába került (Szerviz+ értékvesztés kb mint a fenti példában). Most az alfa megvan két éve, értékéből nem vszített, mert olcsón vettem, de szervizköltségben már 1,5M felett van, pedig szinte csak kopó-fogyó cuccokat cseréltettem. de mondom, kategórián belül semmi se lesz jobb=olcsóbb. Lejjebb kell adni az igényekből vagy rászánni a megfelelő összeget, ha ezt a kategóriát szeretnéd
-
rbalint88
addikt
válasz hroberto #4847 üzenetére
jó, csak a mito egy kisautó. olcsóbb bele minden és a kisebb súly miatt kevésbé is eszi, valamint kevésbé összetett szerkezet. egy sima macpherson+csatolt lengőkaros futóműben kb negyedannyi alkatrész van, mint egy térlengőkarosban, plusz ugye mivel kevés az alkatrész, lehetnek nagyobbak -> tovább bírja, kevesebb kell belőle-> olcsóbb.
meg jellemzően nem kisautókba tolják bele az évi 50ezer km-ket pályán, aztán közben kis városozás, esetleg nyomjuk neki hidegen, mert úgyis céges és hopp, el is hal a turbó, a kettőstömegű, kuplung, stb. meg az se mindegy, hogy milyen kategóriájú alkatrészeket veszel a kocsiba. én mindenből gyárit vagy ahhoz közeli minőséget veszek, ami nem olcsó.
plusz a mito egy fiatalabb autó, egy 8-10 éves, dízel utazóautótól 2M-ért nyilván nem kapsz olyan állapotot, mint egy 5-6 éves, fele annyi km-es mitotól ugyanannyiért. szóval majdnem fair az összehasonlítás. majdnem
aztán persze lehet, hogy én vagyok a hülye, aki gondosan tartja az autót, igyekszem nem lelakni és az "ebbe az olcsó fosba jó a kínai lengőkar meg fékbetét" hozzáállás alapján üzemeltetni. megúszhattam volna fele-harmada ennyiből is, csak akkor valószínűleg soha nem lenne igazán jó, nem élvezném a vezetését ennyire és biztosan több probléma lenne vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen