- Milyen routert?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Mobilinternet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
juvegamer
tag
-
426os
őstag
válasz cappa72 #12572 üzenetére
Lehet, hogy csak sorja, de idővel ezek a csonkok el szoktak törni, szóval lehet egy kezdődő repedés is.
Attól függetlenül, hogy sikerül-e megigazítani/javítani, érdemes lehet beszerezni egyet tartalékba, mert a Bravo-khoz valót is egyre nehezebb beszerezni és nagyon megy fel az ára.
Mindenképp alvázszám alapján kell kikeresni a hozzávalót, mert kis különbségek vannak a különböző évjáratok/motortípusok/Euro besorolások között.Ha nagyon kinyílik, akkor teljesítményvesztés lehet, illetve beszívhat port, apróbb dolgokat a turbó. Nekem is törött volt, csere után 1500-2000 fordulat között érezhetően jobban ment az autó.
.
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #12694 üzenetére
Az úszónyereg csúszkáira gondolsz szerintem.
De az úszónyereg felépítéséből fakadóan amúgy sem kopik teljesen egyformán a külső és a belső oldal.Az én listámon is szerepel a fék. Bár egész jól fognak a meglévők is, de a Jazz után hiányzik a sárga EBC, meg rozsdásak is a tárcsák. De festeni kéne az elülső 4 dugattyús Brembo nyergeket is.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz cappa72 #12727 üzenetére
Nem, egyáltalán nem. Nekem 4.ben inkább 1600-1700 körül van a fordulat 50 környékén, én simán gurulok így. Aztán jön a 70es tábla, majd párszáz m után 100, ha ráérősen megyek, nincs mögöttem senki, akkor nagyon finoman 4.ben szoktam gyorsítani, nem is váltok vissza.
.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #12729 üzenetére
Ha gyorsítást nézzük, legnagyobb teljesítmény körül tartva “ugrik” leghamarabb 🤔 kérdés mennyit ejt váltáskor, de kicsit a max teljesítmény fölé elforgatva lenne legjobb pl egy 0-100 eredmény (grafikonon egy vízszintes vonal felett ahogy kiadja a púp).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz cappa72 #13138 üzenetére
Fuh, nem ilyen Corolla volt az biztos
#13139 akooos
Szerintem élhető. Ezek az erősebb gépek úgy kerülnek ki, ahogy akarnak. Nem is nagyon kell figyelni arra, hogy hogy engedd el őket, mert átugranak ők maguktól is egy pillanat alatt. Engem az épített Huracan is úgy autózott körbe, mintha csak tereptárgy lennék. Csak arra figyelj, hogy ne rántsd be eléjük a kocsit. Ha meg valaki hasonló, mint te és mögéd kerül, de jobban menne, akkor el kell engedni.Külön felhívták egyébként többször is a figyelmet, hogy ez nem versenyzés most, ne legyen senki túl agresszív, ne féktávon akarjon előzni, stb.
Szóval, ez sztem nem kell, hogy elrémisszen.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #13149 üzenetére
Végül is megrendeltem. Olyan leszek, mint a kamu M-es BMW-sek.
Meg egy pár küszöbdíszlécet is várok.
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #13462 üzenetére
Nekem a két legutóbbi hibám a halk hangszórók és a csomiajtó vezetékszakadása (gyújtás ráadásakor törölt párat a hátsó lapát), egyik sem túl komoly. Utóbbit mondjuk még meg kell rendesen csinálnom, egyelőre csak MacGyver módjára hoztam össze újra a vezetékeket. Aztán lehet, hogy ez az ideiglenes állapot 2 évig is eltart.
Ez volna a Giulietta hivatalos karbantartási terve: [185. oldal]
Amúgy a vezetékszakadás nem olasz autós sajátosság, a WagonR-ünknél is előfordult már, annak a pótféklámpája nem világított. Sőt hangszórót is cseréltem már benne, berekedt, mint a Charlie.
[ Szerkesztve ]
-
-
gipsztigris
addikt
válasz cappa72 #13465 üzenetére
Ha rám hallgatsz, akkor a szűrőt kiveszed belőle és egy hibaforrás megszűnik. Nem tudom milyen elgondolásból építették be azt a fémszűrőt! Vajon mit fog kiszűrni a szűrt motorolajból? Viszont hajlamos eltömődni és akkor a turbónak reszeltek!
[kép]"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
válasz cappa72 #13470 üzenetére
asszem Peugeot-knal volt regebben hasonlo extra csiri-biri szuro a turbo elott, le is kotlott egy halom turbo miatta...
vagy legalabbis kellett volna vmi gyari eloiras a csereperiodusra, hogy mittudomain minden masodik oilCSé-nel rakjanak be abbol is egy ujat
aztan ok is elhagytak inkabbtöbb drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz cappa72 #13833 üzenetére
A gyári folyadék ez. Amúgy pedig a gyári specifikáció a FIAT 9.55523, vagy alternatív spec. CUNA NC956-16
#13837erx470
Lehet, hogy triviális a kérdés, de a kipufogó végét befogtátok jó erősen, és úgy sem fúj ki sehol? Ugyanis a rezonátor cső ami kb. a vezetőülés alatt van, be tud csapni nagyon. Nem látszik fújás nyoma, de azért belül el van repedve, és be tud jönni a szag.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #13844 üzenetére
Qrva sötét van meg tejköd, úgyhogy egyelőre ennyire futotta.
2007-es Ypsilon 90 pacis 1.3 Multijettel, Platino felszereltséggel, 82k km-rel. Pontosan ugyanolyan konfig, mint az előző volt, csak nem egyszínű Caravaggio barna, hanem bicolor, pezsgő és Bordeaux vörösbor, illetve a belseje is ehhez harmonizáló színű bőr.
Majd nappal és tiszta időben lövök még képeket.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #13892 üzenetére
Maya Gold?
Sajna ez nem magyarázza meg a trip gomb nem működését.Viszont előjött egy nagyobb hiba, látszólag teljesen meghalt a műszeregység.
Az autó beindul, elvisz ide-oda, de a műszereken abszolút semmi, lámpák/háttérvilágítás sötét, a mutatók 0-n, a középső kijelző totál üres. 🤷♂️
A "riparazione quatro strumenti lancia ypsilon" kifejezésre keresve látom, hogy nem annyira egyedi eset, de nem tudom, hogy nálunk is ténylegesen az egységgel van-e a hiba. Az biztos, hogy a biztosítéka tökéletes, de a Multiecuscan a proxi menüpontban nem látja a dashboard node-ot, és a rendezés is hibával megszakad.[ Szerkesztve ]
-
-
426os
őstag
válasz cappa72 #14315 üzenetére
Nekem az Eu5 T-jet-be kb 3,3-3,4l kell, hogy maxon legyen a nívó. Sanszos, hogy túl lett töltve ("szarolasz, úgyis megeszi"). a Csongi által javasolt megoldás jó lehet, én megejteném mielőtt hosszabb útra megyek vele..
A második képen, ahol hátulról fotóztad a csatlakozást az úgy néz ki, mintha le lenne csúszva. Azt is érdemes visszatolni, a bilincset meg sokan ABA bilincsre cserélik, mert sokkal egyszerűbb vele dolgozni.
Vizslasd meg magát a csonkot is, amire rá van dugva az a cső, az enyémen az már el volt repedve/törve..
-
nagyúr
válasz cappa72 #14319 üzenetére
Szóval vettem az Obiban akvárium csövet (d=4mm), pont jó. Megpróbáltam most még este, hogy Bécsből hazaértünk, de ugye hidegen kicsit másképp mozog az olaj, de azért vánszorogva elindult. Tehát működik... De mire kijön az a 6dl...
Lehet, hogy egy kicsit megmelengetem a' olajat, akkor lazább lesz.
Eddig 1.5dl-t sikerült kihúzni belőle. Tehát a negyedénél járok.Aki cserélte nem ellenőrizte?
Fingom sincs. Elvileg megbízható kollégám, sok más kolléga autóját is javítja, eddig mindenki elismerően szólt róla, ezért is bíztam rá, bíztam meg benne.
De azért ez elég nagy blama.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen