- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- C# programozás
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz kiskuplung #15849 üzenetére
Itt elmondja a (magyar ) gyerek:
Oculus Connect 5 | Porting Your App to Oculus Quest
Ebbol van az is amit linkeltel, jo video, laza fel ora.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
fulton
addikt
be*ok.
A 8K pimax nak vezetékesek a touch-ai?
Pf...nonszensz -
kazmerr
aktív tag
válasz tobias88888 #15850 üzenetére
Nekem ezzel csak 1 problémám van. Oké, ha jól optimalizálsz, akkor Questen is jó lesz a végeredmény. De erre ki fog komoly erőforrást áldozni a fejlesztés során a mai világban, ahol az optimalizálás, már sokad rangú kérdés (nem azt mondom hogy elhanyagolják, hanem azt hogy a projektek világában eléggé hátra szorul a prioritása...)
A skyrim példa jó is meg nem is. Oké, hogy egy moddolható játékba bele tudsz nyúlni, és feljebb emeled a tárgyak részletességét, ha a technika fejlődik és a vas már elbírja az új VGA-val. De a Quest HW fix, és a SV sem moddolható.
-
kazmerr
aktív tag
válasz kiskuplung #15849 üzenetére
Nem vagy grafikus, de legegyszerűbben elmondva a modell egy dróthálós váz, ami kis háromszögekből (poligonokból) áll. Erre a drótvázra húznak egy borítást, ami a textúra.Ha a térháló poligon számát csökkented akkor kevesebb 3szögből épül fel, úgy mint a ahogy tobias88888 is linkelte a fejformával. A texturából pedig azért van több, mert mindegyik más célt szolgál. van ami sima kép, van ami pl bump map (egyszerűen modnva a textúra határozza meg a felület egyenetlenségét) célra használt, plusz a világításra hasonlító ragyogást is texturával érik de annak már nem tudom mi a neve.
És ha ezt a két összetevőt csökkented (kevesebb polygon, kevesebb textúra, vagy kisebb felbontású textúra), akkor kevesebb erőforrás is elég a kép megjelenítéséhez.
-
kazmerr
aktív tag
De ha van aki komolyabban vágja, az javítson ki nyugodtan, én nagyon rég olvasgattam ezekről, és az idő homályában lehet torzult az információ...
-
qqzs
őstag
Mennyi a max felbontasa 360 fotonak amit meg meg tud jeleniteni a GO?
Es mennyi az a hatar amitol mar nincs ertelme nagyobb felbontasnak a megjelenito korlatai miatt?Eladó: GTS450
-
#54625216
törölt tag
válasz kazmerr #15853 üzenetére
Az optimalizálási hajlandóság nagyban azon fog múlni, hogy mennyire lesz sikeres a Quest. Ha sokat adnak el belőle, akkor megéri optimalizálni rá, mert behozza az árát.
Az átlag userek szempontjából komoly vonzereje van egy "konzol koncepciójú" VR-nek. Ha az elején az Oculus megtolja a tartalom szponzorálását, akkor venni fogják és a VR piacon pár százezer eladott példány már tényezőnek számít.
Ezen túl az Oculus igyekszik minél jobban leegyszerűsíteni a portolást, hogy a lehető legkevesebb fejfájással lehessen Rift-re és Questre is egyaránt fejleszteni.Szvsz a roomscale játékokat mind portolni fogják Questre, a vesztesek a komolyabb szimulátorok lesznek és azok a PC-s játékok, amikben a VR támogatás csak extra, mint pl. Elite Dangerous. Ezeket biztosan nem éri meg ARM-ra optimalizálni.
A roomscale esetében a veszély inkább fordított: ha a Quest népszerű lesz, akkor nem éri meg majd extra tartalmat pakolni a játékokba a PC-s piac miatt. Lásd: a konzolos játékok PC-s portjainál sem törik magukat, hogy kihozzák a maximumot a PC-ből, kicsit feltolják a felbontást, növelik a max. fps-t, jobb textúrákat kap és kb. ennyi. -
Raymond
félisten
8K a max es ezeket meg is tudja vagy legalabbis tudta jeleniteni. Aztan volt a kavaras a Photos es a Gallery-val es most teljesen random modon vagy megjeleniti vagy nem, van hogy osszeomlik es per pillanat megint nem lehet a Photos-bol megnyitni a sajat kepeket ami problema mert ott legalabb mukodtek mindig meg ha forditva jelenitette is meg oket. Marmint 180 fokkal elforgatva igy hatal ultel annak ami elmeletileg a motivum volt es forogni kelett. Szoval ha epp nem omlik ossze akkor siman megjeleniti a 8192x8192 sztereo 360 kepeket is.
Egyebkent ehhez is volt egy erdekes info Carmack eloadasaban ami elmagyarazza miert olyan szar a tamogatas es bugos a mukodes amilyen: [link] Kis csapat akiket projektrol projektre ugraltattak igy egyik se lett rendesen befejezve es bugfixelve.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Utannaneztem meg egyszer mert kicsinek tunt a 8K es tenyleg nem az, 16K a max mar ennek az Adreno-nak elodjenel is. Mondjuk a Go-nal ez lenyegtelen. A 8K is mar tulzas picivel, a motivumtol fuggoen vagy latsz elonyt 5K-val osszehasonlitva vagy nem.
Ha nem akarsz belebonyolodni a szamolasba akkor a felbontasbol a Go-nak van kb. 13-14PPD-je. Persze ez nem annyire egyszeru, a torzitas miatt a kozepen tobb kell es a szeleken kevesebb igy a nagyobb felbontasu kep jol jon (plusz a subpixel sampling is kozrejatszik a megjelenites minosegeben), de egy 16PPD-s 5760x2880 kepel mar eleg jo coverage. Valahol ez es a 22+ PPD-s 8K kozott van a hatar, de ahogy irtam ez motivumtol is fugg es a szoftver se mindegy. Ha van lehetoseg akkor a 8K-nal maradnak, de kozel 6K-tol mar elvan az ember. A problema inkabb ott szokott lenni hogy azok az aranylag olcso kamerak amikbol 5K-6K kepek jonnek ki ott a minoseg eleve nem az igazi. Ezert egy jobb kameraval keszitett 8K vagy nagyobb felbontasu kep meg 5760x2880-ra leskalazva is jobban fog kinezni mint egy eleve ilyen felbontasban keszitett kep valamelyik par szaz USD-s kameraval.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
qqzs
őstag
válasz Raymond #15859 üzenetére
Koszi, De nekem valami nem kerek.
A misphere (23.9 MP 6912 × 3456) es a Pixel XL camera sphere pano (37.9 MP 8704 × 4352) kozt szemmel lathato kulonbseg van. Azon tul hoyg megjelniti oket. en ebbol indultam ki
Lehetoseg lett kinyerni egy masik a kamerabol (134 mp 16384 x 8192) kepet es kivancsi voltam hogy ezt kepes e megjelniteni es ha igen mi lehet a hatar amikor meg latunk reszletkulonbseget a Go megjeleniton ami ha jol emlekszem szemenkent 1440 ebbol mondjuk latjuk elesen a kozepso harmadat kb 450 pixel tehat a 16384 et 360 fele osszuk akkor az egy fokra juto 45 pixel az az egyharmad mondjuk lehet 10 fok akkor kb ott vagyunk hogy az a max amit elesnek kene latnunkEladó: GTS450
-
Raymond
félisten
"A misphere (23.9 MP 6912 × 3456) es a Pixel XL camera sphere pano (37.9 MP 8704 × 4352) kozt szemmel lathato kulonbseg van."
Igen, erre irtam hogy az olcso kamerakbol a kep hiaba X meretu ha a minoseg nincs meg. Ott ket lencsevel ket kis szenzorra felvett kepbol van a vegeredmeny, a Pixel XL-nel pedig mennyi kepbol rakot ossze a vegeredmenyt?
Elmeletileg megjeleniti a 16384x8192 kepet is, a GPU tudja ezt a textura meretet, de itt szerintem a szoftver problemas lehet mert hatareset.
A PPD mindig per szem szamolodik, a Go-nal az egy szemre juto horizontalis pixelek szama 1280, az egyszeruseg kedveert nem szamolom a binocular overlap-et igy kocamatekkal a 13-14 PPD-t kapsz - 1280 osztva 90-valamennyi FOV. De a torzitas miatt a kozepen tobb kepp mert ott van bizonyos mennyisegu oversampling, legyen mondjuk 1.4, akkor a max felbontas minek ertelme van az olyan 18-19PPD ami kb. 6480x3240 vagy 6840x3420 kepemeretet jelent.
Szoval maradj a 8K-nal (8192x4096) es akkor se a megjelenites minosegevel se a szoftverrel nem lesz gond. Vagy legalabbis limitalod a gondok lehetoseget.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
qqzs
őstag
-
izomman1
senior tag
Itt azt írják, hogy esetleg TPCASt el menne? Lehet megoldják ha igen marha jó lenne még pluszba azt a 300 dolcsit is kifizetném rá és full jó minőségben lehetne játszani a VR címeket..Bár ez úgy néz ki nem hivatalos support lesz ami azt is jelenti az Oculus Exclusive PC-s játékokat el is felejthetjük . ( Ha nem lesz átportolva erre , de a jobb grafikai igényűek nem igen.. )
Értem én, hogy a konzoloknál sincs olyan, hogy mindent tudsz tolni rajta …Hát igen kár..
Csak az a gáz azért a VR piac jó minőségű tartalomra éhes és ha kizárjuk a csapat felét az nem túl jó dolog..[ Szerkesztve ]
-
evitiguF
senior tag
Sziasztok,
most készülök összerakni egy elég erős gépet (8086K+1080) és azon filózom, hogy 16Gb ramot tegyek bele, vagy ha már lúd, legyen kövér, és menjen 32Gb bele ( a lúd hízlalása nem kevés pénz a jelenlegi memóriaárak mellett, nagyjából 50-60k felár )
Szóval a kérdésem az lenne, hogy a Rift igazán top címei mennyire memóriaigényesek? Elfogy a 16Gb, vagy azzal is még el lennék 1-2 évig?
Előre is köszi a segítséget!
-
evitiguF
senior tag
válasz K.Andras.Vfx #15867 üzenetére
ez akkor eddig 1-1
-
abydos
aktív tag
válasz evitiguF #15865 üzenetére
32 Gigára akkor van szükséged VR-ban, ha tervezésre használod amúgy is a géped (3D, egyebek.). Az Oculus Mediumnak 16 giga egy komoly modellnél már azért jelenthet gondot, szóval ha tervezni szeretnél vele rendszeresen (nem csak Medium, más program, UT4 pl.) akkor jól jöhet a 32, mert én a 16-ból már kifutottam pl. ezzel
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
wollnerd
aktív tag
Ma este akartam VR-ozni. Erre ez a hiba jött be:
Tegnap este kifogástalanul működött, ma meg... És úgy hogy semmihez nem nyúltam, se rendszer, steamvr beállítások!
Két órát szívok ezzel és még mindig nem tudtam megoldani a problémát!! MINDENT próbáltam!
Gép resi, htc resi, linkbox-ból a hdmi csatik kihúzása, bekapcsolós konnektorba van bedugva a cucc, azt is ki bekapcsoltam, kihúztam az eszközt még a gép kikapcsolt állapotában is, de semmi, újra és újra előjön a fenti hiba, akármit is csinálok és ez már nagyon fel***** az agyam!!!
Föltúrtam a netet is, de a hibák többsége a multi moncsis, ill. a multi GPU-s esetekhez vannak kötve, viszont nekem csak EGY monitorom (DisplayPort adapterrel csatlakozva) és EGY gpu-m van (GTX970).
magát a monitor kidugását is megpróbáltam, sőt letiltottam az Intel-es integrált karit is, semmi....
Utolsó mentsvárként a steamvr.settings fájlt is kivágtam a helyéről, ez se oldotta meg!!!!
Csak folyamatosan ezt a **** hibát adja az steamvr!!! Pedig mondom tegnap hibátlanul működött!
Láttam már más fura számítógépes probléma(előidézés)t, de ESKÜSZÖM ez mindent visz!!!!!
Vajon mit csináljak? El vagyok keseredve... (Holnap megpróbálom a teljes htc reinstall-t ha nincs más...PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
evitiguF
senior tag
Köszönöm mindenkinek a választ, marad a 16Gb, csak játékra lenne a gép, így meggyőztetek, hogy elegendő lesz!
-
kiskuplung
őstag
-
wollnerd
aktív tag
válasz kiskuplung #15875 üzenetére
Hát mindent megpróbáltam ma is, még másik usb portba is bedugva, semmi.
Még nem próbáltam még ki a teljes un- és reinstall-t a htc illesztőprogramjainak és az steam vr-nek.
DE! Kipróbáltam a steamvr-t közvetlen mód-ját letiltani. És lámm... A kiterjesztett módban elindult minden!
De steamvr szólt hogy frissítsem a videokártya drivert és hogy nem ajánlott használni (Miért??) a kiterjesztett módot, váltsak át közvetlenre. Igaz nagyon régi a graf driver, de TEGNAP ESTE (és azelőtt is) teljesen jól működött minden és közvetlen módban! Vígan ETS2-őztem!
De ma teljesen megbolondult! Nem értem hogy MI AZ ISTEN válthatta ki az okot erre!?!?!?Mi a különbség a két mód között, még technikailag is?
Szerintetek érdemes lehet megpróbálnom a teljes lepucolással és újratelepítéssel? A Win10 telepítés nem másnap lesz... Az még odébb van.
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
-
wollnerd
aktív tag
válasz wollnerd #15876 üzenetére
Helyzetjelentés:
Újabb furaság jött.
Gondoltam hogy ki-be kapcsolom a htc-t (az összes htc cucc egy kapcsolós elosztókonnektorba vannak)
erre egy képernyővillanás volt és közölte a Windows hogy "általános UnP képernyő telepítve" és gép resit kért.
Fura mert a Samsung C27F390 27" moncsimnak fel volt telepítve a saját illesztőprogramja a "Easy Settings" progijával... Oké újraindítás. Majd meglepve láttam hogy azóta folyamatosan random kis időközönként képernyő villanások voltak, a bedug hangok kísérletében!
CSAK akkor hagyta abba a villanást, ha kikapcsoltam a htc-t!
Na innentől gyakorlatilag biztos vagyok benne hogy a monitorom és a htc váratlan összeférhetetlen miatt lett az a kompozitor hiba is! Pedig semmit nem csináltam tegnap este, mindig is DP adapterrel volt bedugva a moncsi és a htc volt ugye a 970 hdmi-jébe bedugva....
Asszem mégsem jó, az hogy lekapcsolom éjszakára a htc cuccot is csak azért hogy tudjak aludni....PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
wollnerd
aktív tag
válasz wollnerd #15879 üzenetére
Teljesen újratelepítettem a cuccot, de a hiba továbbra is fennáll a közvetlen módban! A kiterjesztett módban működik.
Már kezdek félni hogy majd egy frissen feltelepített windows 10-en is ez fog jelentkezni...
Hardverhiba lehet egyáltalán ez???PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
wollnerd
aktív tag
válasz Raymond #15881 üzenetére
Nincs... Csak egy laptop Nvidia 720M-mel...
Viszont: Most arra jutottam hogy bizonyára a képernyő beállítások se stimmelnek amikor a htc is aktív.
Ugyanis most hogy bekapcsolom, a képernyő hirtelen villog egyet. Pedig az biztos hogy eddig soha nem csinált ilyet! Csak bekapcsoltam és usb bedug hangok és ennyi. Sőt, látszólag nem annyira, de át is állítja a felbontást (2160x1200) is a htc felbontására, amit úgy veszem észre hogy az egér kurzor "kimegy" a kép bal oldalán és jobb felső sarkán is túlmegy! Szintén nem csinált ilyet azelőtt ! (Ha újra kikapcsolom a htc-t) visszavált a szokott fullhd-ra és szépen megáll a kurzor a széleken, ahogy kell...
Azt se tudom hogy a HTC-nek szabad-e egyáltalán másodlagos kijelzőként megjelelnie...?
Nálam most így néz ki windows képernyő beállítások ablak:Vive-sok, nálatok milyen?
Ui: Most jut eszembe hogy kb. 2 napja bekapcsoltam Globálisan(!) a Nvidia DSR-t is.... Lehet hogy nem kellett volna...
[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Raymond
félisten
Meg egy erdekesseg az equirect videokkal kapsolatban a mestertol: [link]
(#15883) wollnerd
Nem tudom mi lehet a gond, de majd kivancsi leszek a vegeredmenyre. De legalabb valami szoftveres problemanak nez ki es nem a Vive hibas.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
wollnerd
aktív tag
válasz Raymond #15884 üzenetére
Nos, asszem már sejtem hogy a DP a hibás.
===================Thu Oct 04 2018 22:52:03.534 - VR compositor (v1538437695) starting up
Thu Oct 04 2018 22:52:03.534 - RuntimePath : C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\SteamVR\
Thu Oct 04 2018 22:52:03.561 - Events created
Thu Oct 04 2018 22:52:03.569 - Initializing generic graphics device resources...
Thu Oct 04 2018 22:52:03.571 - Headset is using direct mode
Thu Oct 04 2018 22:52:03.601 - Creating nvapi display
Thu Oct 04 2018 22:52:04.133 - NvAPI: Failed to get display timing! Error='NVAPI_ERROR'
Thu Oct 04 2018 22:52:04.133 - Failed to create render targets for NvAPI display in direct mode!
Thu Oct 04 2018 22:52:04.133 - Failed to init graphics device
Thu Oct 04 2018 22:52:04.138 - Failed to initialize compositor
Thu Oct 04 2018 22:52:04.138 - Failed to start compositor: VRInitError_Compositor_Failed
Ezt naplózza a SteamVR a vrcompositor.txt-be. Rá keresve a google-n, találtam pár forrást hogy DP okozta de az illetők átváltottak DVI->HDMI-re azzal meg is oldódott a probléma.
Sajnos jelenleg nincs ilyen átalakítóm, de vszeg inkább kábelt veszek amikor megrendelem a videokártyát és telepítem a win10-et.
Addig próbálom jegelni a témát.
Viszont ami a videokártyát illeti, melyiket vegyem? Eredetileg a videokártya topicba írtam, de azt mondták inkább ide írjak.
Nem akarom ide beszúrni, inkább linkelem.PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
wollnerd
aktív tag
KIDERÜLT!
A szerdai SteamVR update cseszte el!!! (Mint mondtam 2 napja kezdte és azelőtt jó volt.)
Ide írtam is egy megjegyzést!
A béták fülön a SteamVR Beta kiválasztása nem segített, DE a legutolsó opció választása (A v1527117754 - 6/21/2018 hotfix) SEGÍTETT!
Így már szépen elindult Direct módban is mintha mi sem történt volna.Hihetetlen... Ilyenkor el is gondolkodom kissé eltúlozva is: Minek vannak a frissítések?!
Nem kevés időm és idegem ment el...[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
Carlas
senior tag
Sziasztok. Segitseget szeretnek. Ha a Riftemhez szeretnek egy plusz érzékelőt, arra van tippetek honnan tudnam beszerezni. Itthon egy bolt se tudja. Honnan lehet ahonnan tuti megjon? Mar hasznaltan is neztem de nem volt. Köszönöm elore.
[ Szerkesztve ]
Több mint 15 éve a Hardveraprón!
-
abydos
aktív tag
válasz Carlas #15889 üzenetére
Gyere a discordunkra és van ott egy srác, aki megbízható és a lehető legolcsóbban küld neked egyet, ha megkéred.
De lehet itt is tud valaki valami megoldást.
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
Dyingsoul
Topikgazda
-
swado
tag
Sziasztok!
A napokban kapott a Rift-em egy 4 portos Inateck kártyát [link]. Én mindhárom usb-t rádugtam és első nekifutásra varázslatosan teszi a dolgát, minden eddigi szakadozás vagy hangelvesztés megszűnt. Viszont, itt [link] a kollega azt ecseteli, hogy jobb ha 2 kábel külö-külön kártyát kap, a harmadik meg mehet az alaplapra.
Ezt csak azért mondja, mert hosszabbítókat is használ?
UI: Aki tervezi ilyen kártya vásárlását és win10-e van, figyeljen, mert a hozzáadott cd auto installja szemrebbenés nélkül fölteszi a win7-es driver-t. Az eszközkezelőben azt fogja írni, hogy minden rendben, de közben majd recseg-ropog a kapcsolat. A hivatalos honlapon ott a jó verzió.
Folding@Hungary (Team Number: 43299) http://folding.stanford.edu
-
kiskuplung
őstag
Azért érdemes külön -külön az Inateck-re és az alaplapra is kötni, mert úgy eloszlik az egy USB kontrollerre eső terhelés.
Az Oculus honlapján, a blogon találsz erről még infót, keress rá arra, hogy
Oculus Roomscale—Tips for Setting Up a Killer VR RoomBocsi, de mobilról nem tudok linket beszúrni.
Még annyit, hogy a headsetnek elég az USB2 is, azt rakhatod akárhova. A szenzorokat próbáld meg egyenletesen elosztani.
-
swado
tag
-
Raymond
félisten
Go tulajok - a hardware chromatic aberration correction aktivalva van. Tegnap este hallottam hogy ujraindult a Go, ma reggel megneztem mi van es gyonyoru tiszta kep fogadott
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Autós topik
- Honor Magic V2 - origami
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LAMZU Thorn 4K Special Fnatic Edition optikai wireless gaming egér
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
- Apple Watch S9 41mm Pink Aluminum, bontatlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen