Új hozzászólás Aktív témák

  • S_x96x_S

    őstag

    válasz PuMbA #6979 üzenetére

    > VGA szinten értem, hogy kell ez a fajta nyomás,
    > de CPU szinten ez elképzelhetetlen,
    > hiszen nem fogják átírni a fizikát részletesebbre a PC kedvéért,
    > hogy az jobban terhelje a CPU-t.

    A játék Engineket újra irják a parallelizáció jobb támogatására ..
    és hogy jobban (egyenletesebben) kihasználják a magokat ..
    de ennek következményeképp a több magot is jobban kihasználják majd
    ( meg a kevesebb magot is )

    Az UE5.4 -ben várható pl
    - a "RHI - Renderer Parallelization"
    - Neural Network Engine támogatás
    - jobb memória használat pl a DirectStorage használata által ..
    - stb ..

    A jelenlegi modell meglepő módon csak max csak 3 magot használhat ki
    és persze hogy ez alapján nincs kihasználva rendesen a CPU ..
    és emiatt az Inteles ( 6 Ghz ) cpu magok az ideálisak ..

    Akit érdekel bővebben is :

    --> Unreal Fest 2023 Livestream -2023 October 4
    https://www.youtube.com/watch?v=JS5N41F4fZQ&t=26079s

    Persze ettől még nem kell rögtön rohanni, hogy lecseréljétek a 8 magos procit ..
    de a 6 magos proci hamarosan kevés lehet
    habár még kibirhat 3-4 évet, mert a 6 mag is jobban ki lesz használva
    mivel az új engine nem hagyja, hogy egyes magok lustálkodjanak.

    Hozzá kell tenni még hogy:
    Feltéve
    - ha megjelenik az UE 5.4 és az UE 5.5.
    - és a játékok is elkezdik használni
    - meg még amit kihagytam ..

    A jövő kiszámithatatlanul érdekes .. :R
    és nem vállalok garanciát az állításaimért ..

    Mottó: "A verseny jó!"

Új hozzászólás Aktív témák