- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Max
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- VMware
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
do3om
addikt
válasz Yutani #26801 üzenetére
Ezt az egy soros és kész dolgot a helyében meg helyedben is kicsit fenntartásokkal kezelném annyit kamuzott már vele.
A többi is nem is értem hogy lehet hiteles valakinek az elmúlt időszak alapján.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
do3om
addikt
válasz Yutani #26803 üzenetére
Amúgy valószínűleg Abu a valóságot mondja. De egy olyan valóságot amiben még a csillagok állása is az AMD-nek kedvez, tökéletesen ideális környezetben biztosan úgy megy minden ahogy az elképzeli.
Az új hárombetűs rövidítésével viszont úgy látom kezd kicsit elszállni, pont annyit fog jelenteni mint az eddigiek, papíron sokat valóságban meg majd kérdezgetitek hogy:
User
-Most ez már alkalmazva van?
Abu
-Még nincs majd a következő driverrel jön.
Ezt eljátsszák vagy 10x
Abu
Na már benne van!
User
De mi változott?
Abu:
Eddig sokkal lassabb volt.
User
De ez ugyan az.
Abu
Persze mert már amivel teszteltek az driver is tudta.
User
De az még régebbi.
Abu
Persze már abban is benne volt.Ezekhez hasonló szövegek annyira viccesek, tiszta kabaré.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
do3om
addikt
válasz -Solt- #26805 üzenetére
Sajnos a felét sem jegyzem meg annak a sok újításnak amiket mindig behoznak. De nincs is értelme mert szinte 0-a.
Volt valami AG vagy hasonló, meg shader... tököm tudja mi,[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-Solt-
veterán
Pedig jó lenne ha lenne konkrétum, anélkül az ilyen beírások inkább a te részedről viccesek. Nyilván nem tévedhetetlen Abu, de az általad is elővezetett megnyilvánulások jó része a szavainak és a mondandójának a kiforgatásán alapszanak. Ő mond valamit feltételes módban, ami aztán kijelentő módban könyvelődik el, és eképpen van számon kérve rajta. Nem tisztem védeni, csak kicsit unalmas már a hadjárat!
Vitázz vele ha nem értesz egyet az adott témában, (ahogy teszi ezt más is) az még érdekes is lehet, de ezekre a nemtelen támadásokra az égvilágon semmi szükség nincs, ráadásul eléggé gyerekes is.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
TTomax
nagyúr
válasz -Solt- #26807 üzenetére
Pedig igaza van,csak nem ebben a topicban kellene ezt kitárgyalni.Volt itt már Kepler nem jön desktopra-tól,a fury piszok gyors lesz nagyon drágán-ig elég sokminden.Most meg ez,amiből még gyakorlatilag semmit sem láttunk,de hát csak egy sor kell a kódhoz....
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-Solt-
veterán
válasz TTomax #26808 üzenetére
Szerintem nincs igaza, de ezt tényleg nem itt kéne kitárgyalni. Sok esetben olyan infóért indul ellene hadjárat amit ő is kap valahonnan, és az, hogy az fél év múlva nem úgy lesz mégsem, nem azt jelenti, hogy a közlés napján az nem volt valós infó...
Na mindegy, tényleg nem tisztem védeni, csak igazságtalannak érzem amit sok esetben művelnek vele. El kell menteni a hozzászólásait, aztán tényszerűen számon kell kérni ha valami nem úgy alakul, de az ilyen ellenőrizhetetlen bemondásokra alapozott rosszindulatú megjegyzések maximum hitelrontásnak jók.
www.smart-bus.hu
-
do3om
addikt
válasz -Solt- #26807 üzenetére
Ok rendben, valóban nem jegyzek meg mindent pontosan, pl azt sem tudom mi az a komplett AMD gép ami megreformálja a hűtést a két Fury x-el (vagy 1 van benne). Azóta már a Fury-k gyártása talán le is állt mit raknak most azokba?
Na de akkor van más ami foltosabb: Vega
Mit tudni róla? Csak én emlékszem rosszul hogy már lejárt valami bejelentés vagy NDA féle vagy még hátra van? Valami hónapeleji, vagy végi dátum rémlik. Vagy most mi az a dátum amit érdemes megjegyeznem?
Jövőhéten 4. hóba lépünk!
A ram azt látom hogy idővel dinamikusan változik. Egyszer sok lesz és kell is rá, aztán meg elég a kevés is. Mert csúcs karikat majd közel egymáshoz kiadni 4-8-16-32Gb ramal érdekes helyzetet teremthet.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
myckey
veterán
válasz -Solt- #26809 üzenetére
Egy fórumon az igazságról beszélni és mellette tevékenykedni.
Mission Impossible!
Még real-ben sem megy, a köpönyegforgatás mekkájában pláne nem fog.(#26810) do3om
Nagyon jöhetne már valami királyság 1440P-Freesync alá!
A mostanim soványka.De míg élünk remélünk!
Én biztos.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Németh Péter #26798 üzenetére
A HBC a VRAM új neve, ha a hardver gondoskodik a memória menedzsmentjéről.
Lényegében ugyanúgy működik, mint ma egy szoftveres menedzsment. A program kéri az adatot és ezt az alkalmazás áthelyezi a rendszermemóriából. De ez egy nagyon felületes leírása a hardveres működésnek. Amiben a hardveres megoldás előrébb van, hogy a már nem használt adatokat nem őrizgeti, hanem visszahelyezi a rendszermemóriába jelentős helyet felszabadítva, illetve maga a menedzsment egy DX12/Vulkan programnál nem függ az alkalmazás kódjától. Tehát ha egy fejlesztő x programba elég rossz hatásfokú menedzsmentet ír, akkor az a Vegát nem érinti majd negatívan.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
AGS, de az inkább egy szervizkönyvtár, amiben van egy DX11/12-re használható shader intrinsics kiterjesztés. Szinte mindegyik DX12-es játék használja valamire. De ott van pár DX11-es játékban is, mint az új Mass Effect vagy az új Resident Evil. Leginkább a Doom, a Battlefield 1 és a Deus Ex: MD használja. Később egyébként erre nem lesz szükség, mert DX12-re jön a shader model 6.0 wave intrinsics, és a Vulkan is lassan kezdi beépíteni ezeket szabványos formában.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amire lejárt az NDA arról már van hír/cikk. A Vega májusban lesz ténylegesen bejelentve. Még február elején írtam májusról, vagy lehet, hogy korábban, de azt írtam, hogy a Prey mellé jön. Ez lesz az AMD-Bethesda együttműködésének legelső próbája. Később jön majd a Quake Champions, ami szintén ezzel a fejlesztési stratégiával készül. Szó van meg egy be nem jelentett Bethesda játékról is, ami valami űrhajós RPG-izé lesz, és ebbe az AMD a Bethesda egyedi megrendelésére tervez már effekteket. Tulajdonképpen a fő célja a Bethesdának ezzel a módszerrel, hogy az AMD legyen az R&D részlegük.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Nem igazán értem mitöl hardveres ez a memória menedzsment,(ha az lenne akkor semmiféle +1sor se kellene)ha jól értem itt pusztán arról lesz szó hogy az amd a hatalmas sávszélleséget akarja kamatoztani,csak nem igazán értem hogy mit kezdenek azzal hogy ha máshol van szük keresztmetszet a rendszeredben.Ha jól értem akkor ilyen formán több rendszermemóriára lesz szükséged,és azok sebessége sem lesz mindegy,meg az sem hogy milyen proci lesz a gépedben.Nem látom az elönyt,inkább a kényszer lépésnek érzem ezt ismét mint a Fury esetében.Ha ezt olyan könnyü lenne implementálni akkor az nV miért rakott 11GB VRAMot a 1080Tire?Gyanitom azért mert ismét nem akarnak üttörönek lenni,mert az az ut rögös de nagyon,és annak az árát a leendö usrek fizetik ki ismét.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #26816 üzenetére
Egyszerű. Eddig API-tól függően a kernel driver vagy az alkalmazás döntött arról, hogy a rendszermemóriából mi kerüljön a VRAM-ba. Az adatok ide-oda helyezgetése egy szoftveres rétegen múlt. A Vega esetében erről a hardver dönt, a drivernek vagy a programnak csak azt kell megmondania, hogy hol az adat a rendszermemóriában.
Ezt baromira nem könnyű implementálni. Az NV is csak a GP100-ba rakott hasonló vezérlőt, de az is igen korlátozott képességű, ezért működik csak a CUDA-val.
Az AMD-nek annyiban egyszerűbb az ilyen rendszerek tervezésénél a dolga, hogy náluk van egy modern processzorok tervezésével foglalkozó részleg is, így számos olyan mérnököt tudnak az RTG részleghez helyezni, akiknek a CPU-s virtuális memóriáról rengeteg tapasztalatuk van. Az NV-nek csak ez hiányzik, mert a cégnek a CPU-s problémákkal nem igazán kell foglalkoznia. De ettől a GP100-on látszik, hogy nincsenek ők sem messze egy ilyen rendszertől.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
De a rendszermamórában lévö adat elérése sosem olyan gyors mint a VRAMé... nem véletlen a dedikált VRAM,elég nehéz lesz ezt reformálni.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #26819 üzenetére
Természetesen. És pont ez az egyik probléma, amiért felmerült régebben, hogy menedzselje ezt a hardver. Tudniillik, ha a x GB VRAM-nak a fele haszontalan információ, akkor jóval hamarabb kell a rendszermemóriához nyúlni, hiszen x GB-ból csak x/2 a hasznos, vagyis a VRAM hamarabb elfogy. Na most x GB HBC-nél a hatásfok majdnem 100%, tehát tényleg annyi memória hasznosítható, ami van a GPU mellett, vagyis jóval később következik be egy olyan szituáció, hogy elfogy a tár és megfelelő előkészület nélkül hirtelen a rendszermemóriához kell fordulni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Bélaaaa #26821 üzenetére
Két részre kell bontani ezt. A régebbi DX11 és idősebb, valamint az OpenGL API-k esetén az okozza a problémát, hogy drága a VRAM-ban törölni. Egyszerűen, ha egy nem használt allokációt töröl a driver, akkor az akkor terhelést ró a CPU-ra, hogy tuti akadni fog a program. Ezért bármennyire is haszontalan a régen betöltött adat, azt nem törlik, csak akkor, ha már végleg nincs más lehetőség. Emiatt a régi API-ra épülő programokban jellemzően a VRAM-ba töltött adatok fele, vagy rosszabb esetben a háromnegyede csak a helyet viszi, mert törölni túl drága.
DX12/Vulkan alatt az alkalmazás törölheti a nem használt allokációt, és ez szerencsére olcsó, noha nem ingyenes, de tényleg elég kevés prociidővel megoldható. Gyakorlatilag a törlés már nem jár akadással, persze így is ésszel szabad csinálni. Itt a gondot az okozza, hogy nagyon nehéz jó menedzsmentet kialakítani specifikus, architektúrákhoz szabott optimalizálásokkal. Ezért sajnos az explicit API-k alatt előfordul, hogy egy csomó olyan adat kerül betöltésre, amiknek semmi haszna. Ezt hívják a VRAM szemetelésének. Itt a programok nagyon eltérnek. Például a Rise of the Tomb Raider elég rossz, mert 1-2 GB szemetet is betölt a fontos adatok mellé. A Sniper Elite 4 viszont nagyon jó, alig mérhető a betöltött szemét mennyisége, mindössze 100-200 MB körül van egy hosszabb játék után. Tehát alapvetően az explicit API-ban lehet alkotni, de nem mindenki tud. És ilyen formában az emberi tényező problémává válik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Papiron ez igy nagyon jól hangzik,csak sajnos a gyakorlatba való átültetésnél mindig valahol elcsuszik a történet.Szerintem addig ne nagyon kürtöld világgá,hogy ez mekkora megváltó lesz amig erre tömeges gyakorlati példa nincs.Mert az általad leirtakat továbbgondolva fog elindulni a hypertrain,amit itt a forumon elég sokan tolnak.Aztán amikor majd nem ugy jön ki valami akkor jön megint az,hogy igérgetés ment megint.Amit leirtál egy hosszu folyamat része,és abból még nem is biztos hogy a Vega profitálni fog,na meg arról nem is beszélve hogy mennyire nehéz lesz a gamer társadalmat meggyözni arról,hogy 4GB több mint 8.Számomra itt ennél a pontnál sajnos elment a Vega,mert szerintem ez nem fog müködni out of the box minden játéknál.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Akcok94
senior tag
Hello,
Gad pad-t vennék a vram-ra mert szét szedésnél egy-kettő cserelesre szorul. Milyen vastagságú kell? Sapphire 280x a kártyám.
KösziTévedni emberi dolog, de igazán összekutyulni valamit csak számítógéppel lehet.
-
SaGaIn
senior tag
válasz Akcok94 #26825 üzenetére
Ez egy találgatós topik nem biztos hogy itt kéne feltenni a kérdést. De ha szeretnéd találgatok: 2mm
"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #26823 üzenetére
Ezt már megmutatták, hogy hogyan működik a gyakorlatban. 2 GB-ra korlátozták a Vegát, és a Deus Ex Mankind Divided DX11-es módjában lefuttatták a tesztet VRAM és HBC módban is. A HBC kétszer jobb fps-t ért el minimum mérésben. Tehát 2 GB elég volt egy olyan játéknak, amit igazából 4 GB-ra terveztek. Az AMD hivatalosan elismerte, hogy a hatásfok 100%-os. [link]
Ez egyébként távolról sem varázslat. Semmi olyan dolog nincs benne, amire fel kellene kapni a fejünket. Maximum azoknak számít komoly dolognak, akik abban a hitben élnek, hogy a VGA-n található x GB memóriát a mai programok valóban kihasználják és nem csak a felét-negyedét sikerül befogni. De ez a tény régóta ismert, tehát az, hogy egy hardveres megoldás képes a memória 100%-át hasznosítani nem lehet túlságosan megdöbbentő. Főleg azután, hogy ismerünk ilyen átállási folyamatot a CPU oldaláról, amikor szintén hasonló hatékonysági előrelépés történt.
Egy hosszú folyamatnak pedig egyáltalán nem része ez. Maga a rendszer a háttérben működik, lényegében a driver modellek alatt, tehát tulajdonképpen szükségtelen rá bármiféle optimalizálás. Egyszerűen a régi API-kban eleve a driver kezeli ezt, vagyis nagyon jól át tudja adni a munkát a hardvernek, míg az új explicit API-kban a program kezeli a menedzsmentet, és legrosszabb esetben is csak egy függvényt kell meghívni a programkódban, ami a driverben eleve megtalálható, és ez minden elintéz automatikusan.
Ami a hosszabb folyamatnak a része azok a tartalomkreálási lehetőségek. Mivel a HBC működése sokkal hatékonyabb, így esetleg kétszer vagy négyszer részletesebb textúrákkal is szállíthatóvá válik a PC-s port, mint amivel eredetileg számolt a fejlesztő. Na ez már egy tényleges munkával járó folyamat, de opcionálisan hasznosítható ez a lehetőség is. Valószínűleg erre az AMD majd köt külön szerződéseket a kiválasztott fejlesztőkkel, hogy pár játékban használják ki. De ez nem lesz általános, nem fog minden program ilyen lehetőségeket kapni, hiszen itt már egy olyan beállításról van szó, amit sima VRAM módban működő VGA-val esélyed sem lesz bekapcsolni, vagyis az egész munka eredményét csak a Vega tudja hasznosítani. Ehhez nyilván az AMD-nek ki kell nyitnia a pénztárcáját, hogy részben finanszírozzák a jobb minőségű textúrák elkészültét, de lényegében ilyen okból kötöttek szerződést a Bethesdával, hogy az R&D-t összevonják, és költség szintjén megosszák.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Azért várjunk már meg, hogy leteszteljék több tucat játékkal is a független oldalak. Mert az, hogy egyetlen játékkal (ami viszonylag új és erősen AMD-re írt) működik még nem azt jelenti, hogy a gyakorlatban is így lesz.
Az meg, hogy az AMD a saját prezentációján a saját termékét illetően mit ismer el megint más dolog, nyilván ha gond lenne biztos elismernék már a megjelenés előtt, hogy megint egy felemás termék lesz...Majd ha a szokásos ~20 játékkal letesztelik és nem lesz semmilyen anomália akkor kilehet jelenteni, hogy igen ez "működik a gyakorlatban". De ha még a kész játékokkal sem működne problémamentesen akkor ez bizony a jövőben is gondot fog jelenteni...
(#26830) Abu85 nagyon jól láttuk a Fury X 2 éves pályafutásából, hogy ennyire nem fekete-fehér minden. Várjuk ki a végét amikor ténylegesen láthatjuk majd működés közben.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #26829 üzenetére
Ez egy hardveres technológia. Minden játék alatt ugyanúgy fog működni, mert nem a programkód, hanem a hardver vezérli, ráadásul minden játék alatt csont ugyanúgy. Ha a technológia rossz, akkor minden játék alatt rosszul fog működni, mert a szoftver ezt nem tudja befolyásolni.
De egyébként maga a probléma az implementáció szempontjából az, hogy a GPU-nak a virtuális memóriakezelését be tudják olvasztani a CPU-nak a virtuális memóriakezelésébe, mert a GPU később jött, és nem is igazán hasonlít egy CPU-ra. Viszont az implementációnak ez az egyetlen egy nehézsége, mondjuk ez elég nagy nehézség persze. Ugyanakkor, ha a mappelést megoldják, akkor hibázni nem tud a rendszer, végtére is egy már évtizedek óta működő szoftveres ökoszisztémára ültetik rá.
Szerk.: A Fury X-ben nem volt HBC. Nem tudom, hogy miképp jött ez ide. Ott arról volt szó, hogy a 980 Ti-t verni fogja, és azt magabiztosan teszi már.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
"Ott arról volt szó, hogy a 980 Ti-t verni fogja, és azt magabiztosan teszi már."
Jó nekem ennyi elég is volt a témában... Lehet te valami párhuzamos dimenzióban élsz, de én most nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek ezen. Kb. a saját hsz-eid hihetőségét torpedózod meg az ilyen kijelentésekkel.
(#26832) -Solt-
Alapból nem ért annyit amennyit elkértek, ha neked ez nem elég akkor még ott van a hullámos teljesítmény. Valahol 20% különbség van a 390X-hez képest valahol 10, van ahol meg semmi vagy még rosszabbul is fut rajta az adott játék. Az meg, hogy egy custom Ti ugyanannyi pénzért mit csinált vele már csak extra...[ Szerkesztve ]
-
-
#85552128
törölt tag
Szinte gondoltam, hogy bevágod a ref Ti-t csak ez meg marhára nem érdekel senkit, mert amennyibe a Fury X került egy korrekt custom 980 Ti-t lehetett venni...
Az öt j"ól optimalizált" (Really ? A Deus EX MD az ?) is 3 AMD-s cím, csak hogy "fair" összehasonlítás legyen.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #26834 üzenetére
Referencia Fury X ellen referencia 980 Ti nem jó? Vagy a 980 Ti-t tényleg agyon kell tuningolni, hogy a Fury X-et megverje? Ez hízelgő a Fury X-nek.
A Deus Ex: Mankind Divided és a BF1 AMD-s cím, a Resident Evil és a GoW NV-s, míg a Sniper Elite 4 független. Ez eléggé egyenlőnek tűnik. Persze gondoltam, hogy valami gond lesz a mérésekkel. Jöhetnek az "alternatív tények"!
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
SaGaIn
senior tag
Kiválogattál öt neked kedvezőt az utóbbi fél évből, az utóbbi 3-4 évben megjelent több mint 100 játék helyett. Bravó
Nem az a kérdés ki nyer az esetek 5%-ában, hanem, hogy másik 95% ban mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SaGaIn #26836 üzenetére
Én csak az utóbbi fél év legjobban optimalizált öt PC-s játékát válogattam ki. Ügyelve arra, hogy két AMD-s, két NV-s és egy független cím is legyen benne.
Ja értem. Tehát felejtsük el ezeket a méréseket és álmodjuk meg a nem mért eredményt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Nem, agyon tuningolva, elp*csázza az OC dreamet
A Fury X árából custom Ti-t lehetett venni, ami már gyorsabb out of the box.Szerk.: A "fair" meg azt, hogy mit kapsz egységnyi pénzért jelen esetben 2 dolog. Majd remélem azért most is vízhűtőt raknak a csúcsra, hogy tartani tudja az órajeleket. Hasonlóan népszerű is lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #26838 üzenetére
Tehát továbbra sem tartod fairnek a referenciát a referenciával összehasonlítani? Ezt nem értem, de gondolom ezért vagyok hiteltelen.
Szerintem ez a vita nem vezet sehova. A fenti linkekből vagy a Google-ből mindenki eldönti azt, amit akar és kész.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
O milyen szerények,de miért nem mondjuk egy CoD-dal mutatták be ami akár 10GB VRAMot is képes benyelni?Hol vannak a számok a promoból?Milyen felbontáson van +100% minfps és 50%avgfps?Miért nem ugy 3-5 játékkal demoztak?Amugy nekem darabosnak látszik mindkettö,csak a jobb oldali kevésbé...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #26840 üzenetére
Mindegyik játék benyel annyi VRAM-ot, ami van a VGA-n. Ez manapság a meghajtók működésének alapja. Addig pakolják az adatot, amíg van hely. Ha 16 GB VRAM-os kártyák lennének, akkor azt is feltöltenék.
Számok azért nincsenek, mert nem akarták megmutatni, hogy mire képes a Vega számszerűen.
Demózhattak volna, de a hardver mindegyik program alatt pont ugyanúgy működik.
30 fps-sel került fel a Youtube-ra a videó. Persze, hogy ettől darabosnak nézhet ki.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-Solt-
veterán
Tehát továbbra sem tartod fairnek a referenciát a referenciával összehasonlítani?
Nem az számít, hogy referencia vagy sem, hanem, hogy milyen árcédula van rajta. A Giga G1 980Ti-m olcsóbb volt cirka 10%-l mint a Fury X úgy, hogy anno a referencia 980Ti is adott cirka 10%-t a Fury X-nek.
www.smart-bus.hu
-
TTomax
nagyúr
Dehogy nyel be annyit,sosem látok 12GB VRAM foglalást a TitanXemen (egy-két kivételtöl eltekintve)pedig van hogy 8-10órát is játszok egyfolytában,titkolózzanak csak nyugodtan arról is megvan a véleményem.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Hagyjuk ezt,lehet hogy nem kB pontosággal mér az MSIAB,de arra böven elég hogy nagyságrendekkel tisztában legyél.Ott ahol irta hogy 12GB VRAM foglalás ott jött is a stutter,minden más esetben meg nem.Arra tökéletesen jó,hogy lássam nem futok ki a VRAMból...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Akkor is igen messze vagyok a játékok zömében attól hogy telerakja a 12GB-ot FHDban...Szóval ez a "játékok addig pakolják a VRAMot amig van" is egy urban legened...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#45185024
törölt tag
A sok vitatkozás helyett olvassátok el amíg vártok a Vegára, tök érdekes.
The History of Graphics Cards Coolers
Mivel nincs ATI fórum ezért ide rakom ) Ez ilyen oldschool találgatós topic téma -
Vartanus
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy van bármi nemű infó arról, hogy a Raven Ridge APU IGP-je támogatja-e majd a HDMI-s FreeSync-ot(vagy ezen technologia csak és kizárólag notik esetén van/lesz) és HDMI2.0(b)-t?
Ha netán igen akkor egy most kapható (Asrock X370 Gaming K4) lapban amin elvileg csak HDMI 1.4b(Bristol A12-es APU mellett) van a HDMi csati 2.0-ra váltana a mögötte lévő APU-val? Haaa oltári baromságot kérdeztem elnézéstA HBM esélytelen a Raven APU-knál?
Azért kérdem ezeket mert terven az hogy most veszem a lapot, mait irtam egy Ryzen 3+R7 260X, ami duot jövő év elején váltana a Raven ha teéjesitményben hozná a kombót és ha a HDMI FreeSync és 2.0 elérhető lesz a most kapható AM4 lapokkal, szinte mind jó...ha nem, akkor marad a DP-s Prime X370-PRO.
< AMD RYZEN™ POWERS. YOU DOMINATE. >
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Posta, csomagküldés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- LEGO klub
- További aktív témák...
- MSI GeForce Gaming X Trio RTX 3060 12GB GDDR6 192bit Videokártya
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition
- ASUS GeForce RTX 3060 12GB Dual V2 OC GDDR6 192bit Videokártya!
- EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X - jegelve DocDuck-nak
- Sapphire RX 5500 XT 8GB - ÚJ - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen