Aktív témák
-
nagyúr
válasz South Velen #250 üzenetére
Akkor hajtottam fejet a Suzuki elött mikor megvettem az akkor is már ősöreg Vitarámat és egy kicsit kelepelt, xxx7000 volt benne, mondom 10000-nél olajat cserélek, de két-három hét után nem hagyott nyugodni a dolog lecseréltem az olajat, alátettem a leeresztő kannát és bele is folyt kb 4 deci sűrű massza. Szegényke, kb 50000 kilométert mehetett a legutolsó olajcsere és ellenőrzés óta. Azóta minden 10000-nél kap friss szűrőket, jó kis félszintetikusból 4 litert, feltöltöm a difiket, lecsekkolom a váltóit. Megy mint a schafhausen! Most tavasszal fognak majd az új küszöbök felugrani (már megvettem)
Csili-vili lesz a pléh-dobozka![ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
fero02
veterán
válasz South Velen #245 üzenetére
És akkor azt ki sem lehet iktatni, ugye?
A másik meg, h hiába nem tudsz 45 fölött közlekedni, ha más barom megy beléd.
[ Szerkesztve ]
-
Dyno
veterán
Na jólvan megynugodtam azt hittem nagy suzuki fricskázás lesz itt már féltem előre de szeretem azokat akik megbecsülik az olcsó és jó autókat mert enyémse a szervízbe töltötte a fél"életét" Ment a csóri olaj nélkül is bár akkor még fater használta Most esett át egy nagyszervizelésen 293K km van benne ezelött nem igazán volt nagyszervízen a lelke kiadta faterom fuvarozott vele jól bírta egyszer nem állt meg bezzeg a mostani VW Transporter Mindenesetre tényleg jót "autóztunk" bocsi a nyulásért KillHates
[ Szerkesztve ]
-
Solten
addikt
Szép ez a bálna...
Saor Alba
-
Solten
addikt
His iecq 2600XT or 3650...
De 34ért már kapni 3850-et (256 MB) . 35ért meg 2900 Pro-t..
Saor Alba
-
fero02
veterán
Na srácok, nagyon elkanyarodtunk a vga témától. Fejezzük be sztem.
Ja és azt jegyezze meg mindeni, h az Autók Német országban készülnek. Kocsi az szinte bárhol...
-
nagyúr
De miért? Ez a LOKÁL...
Meg most semmi sem történik a VGA piacon. Ha van valami szaftos hír, azonnal post-olomÍgy igaz; a fritzek tudnak csak kocsit csinálni. De az a baj, hogy már csak a VW-Audi-Posche -ket gyártják ott. A többi már itt-ott készülnek. Egyébként tavalyi tesztek szerint a világon legjobb minőségű autókat (tessék kapaszkodni!!!) a Skoda csinálta.
A múltkor ültem egy FabiaRS-ben és valami szenzációs autó. Tenyleg nagyon egyben van, pedig már volt benne 125ezer km.[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Bundás22
őstag
kiváncsi vagyok a 3830/3690-esre 128bittel
ha majd valaki ilyet vesz írjon, bár én nem vennék
kéne már az R700 ide h taroljonEgo sum magister vitae - I am the teacher of life
-
Bundás22
őstag
most lecsitult a topic
talán be kéne venni az AMD tulajokat is(egyre kevesebben vannak úgyis, mindenki core-ra cseréli le)
it doesn't matter if you're black or white just join our gangEgo sum magister vitae - I am the teacher of life
-
Bundás22
őstag
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
fero02
veterán
válasz South Velen #266 üzenetére
Az nem azt jelenti, h nem lehet...
FefeeX: nincs ebből baj, vegyél tojotát vagy lekszuszt. De a minőségről inkább ne beszéjünk...
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Persze. Meg ugye a kategóriák is egyeznek, igaz? Ez alapján semmiféleképpen nem lehet semmilyen jellegű összehasonlítást végezni.
Meg úgy az árkategóriák is egybe esnek...
americanidiot: hát nem tudom, h mennyire vagy tájékozott, de pl az új A4...én kérek enézést. Még a kötsög totalcar-os maugliknak is tetszett, pedig azok aztán mindent fikáznak..
Itt pedig egy kis 21. századi kultúrát láthatunk...meg úgy oldalt is érdemes szétnézni. Szégyen.
[ Szerkesztve ]
-
Dyno
veterán
válasz South Velen #275 üzenetére
Én is oda vagyok az Audikért főleg ez az új A4-es szuper nagyon tetszik de az hogy rezonancia van a motor miatt kormányon azért az gáz egy 7-8milliós autón jó ez egy 2.0TDI,de akkor is. Azért egy Lexust szivesebben elfogadnék főleg hogy szinte egy árban mozognak drágább egy kicsit a Lexus,de azért abban egy minőségibb motor van kevésbé szervíz igényesebb.Bár múlthéten beszélgettem a Barátnőm Édesapjával és egy Skoda Octaviája van 1.6classic 2 éves és mondta hogy 8szelepes motor van benne hát ezen kegyetlenül kiakadtam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Rendes, objektív VGA teszt: KÖSZÖNET SVINDLER-NEK!!
G80-as 8800GTX vs ATI X2 vs 9800GX2Némi csúszással ugyan, de megérkezett az nVidia válasza az ATI dual GPU-s megoldására, mely lassan már két hónapja piacon van. A két G92-es chipre épülő óriás azért született, hogy visszaszerezze a leggyorsabb kártyának járó trófeát, mely jelenleg a HD3870X2-t illeti (amennyiben a meghajtói már rendesen támogatják az adott játékot). Az eddigi tapasztalatokból kiindulva a G92-es csúcsra járatva erősebb, mint az ATI kártya lelkét képező RV670, úgyhogy erre minden esélye meg is van. Talán ennek köszönhető, hogy az AMD szépen csendben egy kicsit engedett a saját csúcsragadozója árából, ami így bekúszott 100 ezer forint alá, jóval a 9800GX2 alá kerülve.
Némi csúszással ugyan, de megérkezett az nVidia válasza az ATI dual GPU-s megoldására, mely lassan már két hónapja piacon van. A két G92-es chipre épülő óriás azért született, hogy visszaszerezze a leggyorsabb kártyának járó trófeát, mely jelenleg a HD3870X2-t illeti (amennyiben a meghajtói már rendesen támogatják az adott játékot). Az eddigi tapasztalatokból kiindulva a G92-es csúcsra járatva erősebb, mint az ATI kártya lelkét képező RV670, úgyhogy erre minden esélye meg is van. Talán ennek köszönhető, hogy az AMD szépen csendben egy kicsit engedett a saját csúcsragadozója árából, ami így bekúszott 100 ezer forint alá, jóval a 9800GX2 alá kerülve.
Kimenetekből három áll rendelkezésünkre, két DVI és egy HDMI. S-video vagy komponens kimenet nincs sajnos, ha TV-re akarjuk kötni, akkor marad a HDMI. A DVI kimenetekről fontos megjegyeznünk, hogy számozva vannak, amit vegyünk komolyan, mert amíg a meghajtó szoftverében hozzá nem nyúlunk addig az 1-es jelzésűn hajlandó csak képet adni. A két nyákos kártya szépen melegszik, akárcsak a HD, és bár nyitott házzal teszteltünk, fél óra terhelés után igencsak felkapcsolt a ventilátora. Félő, hogy ha bezártuk volna, akkor túlhevül, úgyhogy fontos, hogy megfelelően nagy vagy jól szellőző házban helyezzük el, hogy ne kényszerüljön órajel csökkentésre (nálunk végül nem tette, pedig a teszt végére már szépen izzadhatott).
Mivel 8800Ultra-t már nem nagyon lehet szerezni, így a GTX-ünket Ultrásítottuk amennyire lehetett. A mag könnyen vitte az Ultra órajeleit, de sajnos a memóriával meg kellett állnunk 1030 (2060)-nál. HD3870X2-ből az MSI OC változata járt nálunk, ami nem jelent igazán nagy különbséget az eredetihez képest, így hagytuk (mindössze +25MHz a magnak, a memória változatlan).
Tesztgép:
Alaplap: Gigabyte GA-P35-DS3
Processzor: Intel Core2Duo E6850@3.6GHz
Memória: Geil Ultra DDR2-800 2x1GB KIT (4-4-4-12)
Operációs rendszer: Windows Vista Business minden fontos frissítéssel ellátva
Driverek: nVidia ForceWare 169.25 (8800GTX), 174.53 (9800GX2) és ATI Catalyst 8.3 a Radeonhoz
3DMark alatt körülbelül egálban van a két kártya. Magas felbontáson, AA mellett a GX2 erősebb, de csak a Shader Model 2.0-s eredménye miatt, mely párszázzal az X2-é felett van.
Érdekes módon a FEAR máig félremér AA mellett a Radeonokkal, pedig a legfrissebb patch is fent volt a tesztre. Mindenesetre az élsimítás nélküli eredményekből is látszik, hogy a GX2 ereje brutális
Bár a Call of Juarez mondhatni ATI játszótér, a GX2 legalább megközelíti a HD teljesítményét, ami szép eredmény tőle. Kevés a nyeréshez, de szép.
Company of Heroes alatt nem működik az SLI a GX2-n, így az X2 otthagyja. Ha visszaváltunk DX9-re az ATI kártya rémesen begyorsul.
Itt fordul a helyzet, a HD3870X2 meghajtója nincs a helyzet magaslatán és nem működik a CrossFire. Egy mag robotol, így nem csoda, hogy esélye sincs a győzelemre. Ez a hiba sajnos a 8.2-ben is benne volt, de azóta legalább nem rontja annak az egy magnak a munkáját.
World in Conflict alatt iszonyatosan hullámzik a kártyák teljesítménye, nem képesek egymás után kétszer ugyanazt az eredményt produkálni, így átlagoltunk egyet a produkáltakból. DX10-zel a Radeon nagyon belassul, de különben szépen teljesít a GX mellett
A fagyos bolygót mindkét kártya szereti, van mi lehűtse őket. Élsimítás nélkül egálban vannak, míg azt bekapcsolva a GX2 képes előnyre szert tenni.
Emlékszünk még az időkre amikor ez a játék ilyen beállítások mellett egész egyszerűen játszhatatlan volt bármin. Most meg hol tartunk? 1920, maximális beállítások és 100 feletti fps-ek…
Az Unreal Tournament sem szereti a többmagos megoldásokat, bár az is előfordulhat, hogy simán processzorlimitbe ütköztünk, ami azért különös lenne.
Főleg az előző eredmény fényében különös, hogy a hamarabb megjelent UT motorra épülő Bioshock alatt már remekel az ATI drivere, míg az nVidiáé még mindig haldoklik. Ugyanez egyébként elmondható a Gears of War-ra is Alvin kolléga mérései alapján.
Crysis alatt megkérdőjelezhetetlen a 9800GX2 előnye, így ha valaki erre keresi a legjobb kártyát, ne keressen tovább. Hasonlóan igaz ez a Call of Duty 4-re is, mely sajnos csak helyhiány maradt ki a tesztből. Itt a Radeonoknak van hová fejlődniükTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Laraxior
titán
válasz KillHates #279 üzenetére
azé egy mag a két mag elen nem a legjobb. szegény GTX nagyon alulmarad,még ha megse nézem a tesztet
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Dyno
veterán
Ezek videók jól elröhögök rajtuk de egyben elszomorító is De azért ne haragudj de egy Toyota Avensis-t inkább vennék mint valami Seatot vagy Skodát vagy VW-t.Audi A4 egy jó kis benzines motorral mondjuk 1.8T-vel 8.6-tól kezdődik egy Lexus IS250 meg 9.4-től amibe kicsit több erő is van.De akkor ott van egy Honda Accord 2.4i Type-s 7millától...azért kicsit elgondolkodtató
-
nagyúr
Ja, és láttam 4XCF-ben 4 db 3850-est amit csak egy 750W-os Corsair vitt. És gondolom egy ilyen konfigban nem egy 2000-es Celeron volt
Jó az ATI-ban, hogy hanyagolta az "ampertemető" 2900XT-t. Nekem az 500W-os FSP-vel nem akart elindulni.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
FefeeX
veterán
Hát igen, a minőség... Hány német autót látsz az autópályákon a leállósávban lerobbanva? Segítsek? Csak mert én évente autózok csak külföldön legalább 6ezer km-t... Szal sok Passat-ot, A4-et meg hasonlót láttam már, Toyotát egyet sem, mint ahogy Lexust sem. Kérlek, ez jelenti a minőséget.
Mondhatni, a német autók vezetnek a lerobbanási listán az autópályákon.
-
nagyúr
Az összeszerelési minőség tényleg döbbenetes a japán kocsiknál, de a hátsókerék hajtás azért nagyon jó dolog persze nem olyan biztonságos meg költségesebb is, de nagy funny!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
South Velen
addikt
-
Dyno
veterán
válasz South Velen #296 üzenetére
Igen itt a pont. Ez u.az mint az octavia meg avensis........na ez az amire már nem tudok mit mondani ez már fáj 1,4 80sánta lovas octaviát a népnek.......elöbb veszek SX4 nah mindegy.....japánok mindig olyan motort tettek az autóikba ami boldogan elvitte és ha kellett jól is gyorsult ha eszem lesz csak japán kocsim lesz, max egy S merci az a gyengém főleg a W140-en útáni nem tudom mi a tipus jelzése
[ Szerkesztve ]
-
FefeeX
veterán
válasz South Velen #296 üzenetére
Én inkább Yarist vennék 87 pacival, ugyanígy 3 milláért... De a Polo nekem sem szimpi ugy, annyiért... Én azért még mindig kicsit félek a Suzukitól, annak ellenére, hogy azért már tapasztaltam, hogy nem a régi...
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen