- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- YouTube
- Seed szerver topic
- Aliexpress tapasztalatok
- JavaScript topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
Aktív témák
-
FefeeX
veterán
Nekem meg a Lamborghini Gallardo a gyengém, hiába vannak erősebb tütük is...
Vagy a Sóbinorbi R8-as Audija... Bár neki nem ilyen szép piros: [link]Amúgy nálam a Skoda úgy kezdődik hogy SuperB 1,9 TDI. Van abból is kisebb, de az vicc. Az említett modell azonban mély benyomást tett rám, a Triptonic váltójával...
-
Dyno
veterán
válasz South Velen #303 üzenetére
nem kaki azt tudom de azért kemény fogyasztása van azt elkell ismerni
-
FefeeX
veterán
válasz South Velen #302 üzenetére
Azért attól elég messze van, inkább hasonlít az előző Yarisra, és az hamarabb volt mint a Swift2. Attól még mondjuk tény, hogy a Swift2 jól néz ki Mondjuk valami 1.3-as motorral vezettem mikor új volt, az elég vérszegény volt benne... Az 1.5ös már komolyabb... Ja meg a sport változat vagy mifene ami otthagyott egyszer, elég csúnyán
-
fero02
veterán
Én viszont láttam már tojotát is út szélén állni. Nem is egyet. Vagy pl szuzukit. Van ismerettségem a helyi szalonban és javító műhelyben. Inkább nem mondok semmit.
Ez a lerobbanási lista ez meg lol. Rá van írva arra a kocsira kívülről, h mi a baja? Hogy egyáltalán a kocsi tehet róla, vagy esetleg az észkombájn tulaj? Mert sztem nincs. De ha már a megállásnál tartunk...attól h egy kocsi megáll és rendszer nem enged továbbmenni, az nem azt jelenti, h az valóban is kaki.
Továbbá. Lexust nem látni pedig nem csoda. Majd ha annyi lesz belőle az utakon, mint pl Passat (akár évjáraton belül is) vagy A4 vagy akármi, majd akkor beszéljünk róla.
Először talán le kellene szállni a földre kicsit tojotáéknél és lekszuszéknál is (mondjuk 1 és ugyanaz) valamint autót kellene gyártaniuk és akkor talán tovább léphetnének ők is és kialaulhatna igazi verseny a piacért.Hondáról annyit, h régen sokkal jobbak voltak, de a manapság kiadott szivik-ek igen igen gyengusra sikerültek.
Természetesen tisztában vagyok azzal, h szar mindenből van...manapság mindenből egyre több sajnos, de azért azt szögezzük le, h hiába a hiperszuperűber nasa és f1 technika (márkától függetlenül) akkor is 60- 70% a tulajdonoson múlik. Ez így volt 20 éve is és így lesz még jópár évig...
-
Dyno
veterán
válasz South Velen #313 üzenetére
Ezen ne csodálkozz
-
Dyno
veterán
válasz DeltaPower #315 üzenetére
De viszi a 450es coolink nem Másik gépembe nekem is olyan táp van nehezebb mint a csifim ja meg úgye halkabb is
-
DeltaPower
őstag
nemtom hogy viszi, egyelőre még beszerzés alatt áll a pci-e lap procival együtt
(mod) azért rusnya lenne, ha nem bírná el ez a táp. igaz nem 80%+os, de azért egész jó cucc.
[ Szerkesztve ]
"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser
-
Dyno
veterán
válasz DeltaPower #317 üzenetére
Hát figyelj szerintem elviszi jó kis táp az és az a legjobb benne hogy nincs hangja
-
fero02
veterán
válasz South Velen #313 üzenetére
Persze, persze...
-
lsc
nagyúr
Talán nem tűnt fel , ennek ellenére a világon a Toyota átveszi az első helyet az autógyártók rangsorában , ennek fényében nem igazán értem a következő mondatod :
"Először talán le kellene szállni a földre kicsit tojotáéknél és lekszuszéknál is (mondjuk 1 és ugyanaz) valamint autót kellene gyártaniuk és akkor talán tovább léphetnének ők is és kialakulhatna igazi verseny a piacért."Az első helyről hova fejlődjenek szerinted ? Igaz ha a magyar piacot nézed nem az első , viszont ez nem igazán hiszem hogy megrengetné a Toyotát . Irigykedni viszont úgy látom jó .
Az élet kegyetlen .
-
fero02
veterán
Aham. Nekem nem tűnt fel.
Továbbá nem értem, h pl a japánok miért pont DSG váltót raknak egyes új tipusú gépjárműveikbe. Ha a német szar, akkor a DSG is szar. Pedig a sajtó (és a gyakorlat is bebizonyítótta már) asszem a világ egyik legjobb váltói között tartja számon. Ennek ellenére a nissan és a mitsubishi is tesz belőlük a kocsikba.
"Utóbbi ötfokozatú automatájával (vagy hatfokozatú kézi váltójával) ellentétben ráadásul a GT-R-ben hatfokozatú DSG váltó adja le 588 Newtonméteres nyomatékot mind a négy kerékre. Ez azt jelenti, hogy a Bugatti Veyron és az Audi R8 után a hamarosan gyártásba kerülő sport Nissan lesz a harmadik szuperautó, amelyet dupla kuplungos automatával szerelnek."De ha már ennyire első helyért harcolsz, akkor nézd meg pl a BMW-nél a meghibásodási statisztikát. 100-ból 1 vagy 1.2 (nem emlékszem pontosan már)
De akkor lépjünk túl ezen (motor, váltó, stb). Beszéljünk a biztosnágról:
"A japán pick-up az utóbbi évek legsiralmasabb EuroNCAP eredményét produkálta korábban, de a fél csillagos minősítés részben egy szoftverhibának volt köszönhető, ami miatt későn nyíltak ki a légzsákok." Hurrá.
Szted ez elfogadható manapság? Fél csillag. Egy Golf1-nek jobb. És ilyen szarok gördülnének ki au utcákra.Persze utána azonnal javították és lett 3 * Még szép.
Ezt pedig csak úgy, habnak a tortára:
Akkor most mi is van pontosan? Japánok királyok, németek szarok. Ennek ellenére rendre mindenhol lehúzzák a japókat, németeket pedig fényezik. Japán autók jók (német lélekkel) ugyanez saját karosszériában már nem is olyan jó?
Na asszem most ennyi, nem szeretném magam tovább idegesíteni, nem hiányozna egy ban.
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Amennyiben nem tűnt fel a Toyotáról és a Lexusról beszéltünk , a válaszodban egyiket sem említed . Akkor most miről beszélünk ? Akkor gondolom azt sem tudod , hogy a Nissan a Renault "fiókvállalata" , a Mitsubishi-nek meg nem volt saját korszerű dízele . Akkor még egy titok, a Lexus IS F-ben Brembo fékrendszer van , akkor most az olasz kocsik jók ? A Lexus LS-ben megjelent egy 8 fokozatu automata váltó , érdekes a Mercedes is fejleszt most már . A Toyota kiadta a Priust , most már mindenkinek lesz hibridje .
Egyébként nem harcolok , egyszerű tényeket írtam le . Elég szelektív a látásod , az értelmezés meg úgy látom nem igazán megy , de nem baj , a net ezt is elbírja .[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
fero02
veterán
tojota = lekszus = japán
A Brembo fő profilja a fék, a VW meg kicsit többet tett le eddig az asztalra. Gondolok itt kasztnira, motorra, váltóra, futómúre...
De néhány olasz autót többre tartok, mint kaki japánokat. Nemhiába tesznek japán kocsikba is fiat motort. Na mind1.Valamint. Eddig benzin és dízel motorokról beszéltünk, szvsz ne keverjük bele a hibrid lomokat.
Nem sértésnek szánom, de áruld el légy olyan kedves, h mi is a szakmád?
-
lsc
nagyúr
Egyébként autószerelő a szakmám . A szemellenződet meg levehetnéd , akkor feltűnt volna , hogy nem a Toyota 1,4-es motorjai nem bírták a hideget , és nem a Toyota szerint nem volt gyári hiba . A VW dízeleit meg inkább hagyjuk , az sem véletlen , hogy a traktor pd tdi gyártását abbahagyták , minden volt , csak nem kulturált és tartós .A VW terepjárói hol voltak eddig ? Az eddigi egyetlen VW pickup is Toyota volt , még azt sem tudtak tervezni .
Amennyiben az olasz autókat többre tartod mint a japánokat , hát elég érdekes , viszont ez is egy vélemény . A hibridekről meg annyit , ha annyira lomok , akkor az összes német miért fejleszti annyira ?[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
nagyúr
Tökéletesen igazad van, nem hiába a szakember!
Nem tudom, nekünk volt Yaris-unk. Két évesen 156 ezer kilométer volt már benne, és a kötelező szervizen kívül semmi baja nem volt. 2.6M-ért (akciós volt) vettük és 2.4M.ért adtuk el.
Most egy 12 éves Merci E290TD-je van a feleségemnek, mert a Yaris nem általlott 8 litert bekapni. A "Gülü" 5-6 liter gázolajjal megy. Mondjuk ahogy az asszony vezet
Szegény Yarkó kívánta, hogy pörgesség, de nem volt és ezt a nagy fogyasztással bosszúlta meg. A gülü automata és tohonya. Cserébe elmegy a semmivel.
Ahány autó annyi macera. Ha rendben tartanak egy kocsit odafigyelnek az apró jelekre amik a hibákra utalhatnak akkor a világ végéig elmennek. A 18 éves Suzukimmal ugyanúgy meg vagyok elégedve mint a W140-essel. És mindekettő 9 litert fogyasz[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
FefeeX
veterán
Ekkora sötét embert, aki ennyire elvakultan utálja a japánokat, az élethez meg nincs sok köze. Politikusnak jó lennél, mert a félrebeszélés meg a hülyeségek szajkózása az jól megy. Légy boldog a német autókkal.
Egyébként csak úgy infónak: nem azt mondtam hogy a németek szarok, csak azt hogy a japánok általában jobbat gyártanak, lásd Toyota, Lexus. Egyébként látszik, hogy ilyenekhez még csak 10 méteren belülről sem volt semmi közöd.
Tehát amit már írtam is: azért én nagyon szeretem a Skoda SuperB-et, de csak 1,9PDTDI-től felfelé...Hát ez a hibrid=lom ... Ezzel kiállítottad magadról a minőségi bizonyítványt...
Ezek után érdekelne a szakmád, ha már te mocskolsz másokat... Politikus?
[ Szerkesztve ]
-
Bundás22
őstag
jah fero02: primitív hsz volt
a meghibásodási statisztikákban toronymagasan vezetnek a japók: toyota, mazda, nissan, honda, subaru.. ezek a világ élvonalába tartoznak
utánuk jönnek a németek ők ha nem is akkora preciztással de jó verdákat gyártanak
elég csak rájuk menni egy festékvastagságmérővel a toyotának mikron-ra pontos(a mentalitásukról ez elárul valamit ha nincs is túl nagy jelentősége)
a toyota átvette a legtöbb eladott autó "díját" az amerikai mammuthvállalattól a GM-től, 1970-ben kábé sehol se voltak a japók, nem marketinggel, himi humi reklámmokkal hanem a minőségük, megbízhatóságuk miatt vették át a vezetést az amerikai mammuthcégtől és abszolút megérdemeltenEgo sum magister vitae - I am the teacher of life
-
DeltaPower
őstag
jó flame-es topic
van valakinek eladó ramsünje?"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser
-
Bundás22
őstag
válasz DeltaPower #330 üzenetére
jah inkább ide szemeteljünk mint a szakmai topicba
ez a lomtár
na mennem kell öskolába a qrva életbe![ Szerkesztve ]
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
No-kia
őstag
nah hazajöttem a kolból,majd átolvasom azt a sok hszt amit addig termeltetek amíg én távol voltam most kimegyek egy k icsit ride-olni
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
nagyúr
válasz DeltaPower #330 üzenetére
Van nekem. A G80 topicban van kép is róla.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
lsc
nagyúr
válasz South Velen #335 üzenetére
Amennyiben motorkerékpárról van szó mindenképpen .
Mod : A Suzuki sem rossz , csak a két cég között van egy "kis" nagyságrendi eltérés .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
#19617792
törölt tag
Megtisztelő számomra, hogy csatlakozhatok a klubba a muzeális 9200SE-mmel... Nem röhög! Levélnehezéknek még tökéletes...
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
válasz South Velen #339 üzenetére
Akkor nem vagyok elveszve! Sebaj majd egyszer lesz jobb is.
-
Dyno
veterán
-
nagyúr
válasz DeltaPower #340 üzenetére
Keresem....
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz DeltaPower #340 üzenetére
Én sem találtam meg, de találtam képet a neten:
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
South Velen
addikt
Jön a HD3850X2 512MB és 1GB! 60-70 k körül lesz. Ígéretesnek néz ki.
-
nagyúr
válasz DeltaPower #345 üzenetére
Igazából ezeket az nVIDIA-tól kaptam mert a 8800-as sorozathoz való FET hűtők.
Hány darab kellene?Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
DeltaPower
őstag
Aktív témák
- EAFC 24
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen