-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uher
aktív tag
Hát igen, a 316 egy kuriozum volt, 94000km-mel került hozzám, sérülésmentesen, a második tulaj gyakorlatilag nem használta, idös volt és miután meghalt, a lányátol vettem aki megörökölte. (ismerös volt, tényleg idös használta évente 2szer, majdnem 3 honapig tartott még sikerült átiratnom, mert vacakoltak az örökösödési papirokkal).
Egy évig volt nálam, mentem vele 30 000km-et, ezalatt elsö lengéscsillapítot kellett cserélni(még a gyáriak voltak, mielött eladtam a hátsók is megadták magukat).
Full fapad volt, 1989. márciusi volt, 1989 áprilisi elsö magyar forgalomba helyezéssel.
Az 5ösben van legalább 400k-450k km, 2 éve van meg, ezen több mindent kellett cserélni,
viszont tele van extrával amiröl már nem igen mondanék le(klima, aut. váltó srb.)
A következö vagy egy újabb 5ös, vagy egy 7es lenne, az álomnak csak a pénztárca szab határt -
Uher
aktív tag
válasz kisninja #1498 üzenetére
'92.09 töl van Vanos, lehet látni a motoron is, kis pukli a motor szivooldalán a hengerfejben.
Annyiban változo, hogy a két tengely egymáshoz valo viszonyát változtatja pozitiv vagy negativ irányban.
Nekem a M50B25/TU (tehat a Vanosos)motor E34ben 10leterrel elvan viszonylag gyorsan menve.
E34be kell a B25ös motor, az az 1-2 liter plussz böven megéri...Lehet elado is lesz lassan. Kép vhol lentebb.
Klima majdnem minegyikben van, ha nincs bontott van böven, vanos nem oszt nem szoroz annyit, nagy kompit meg bele lehet rakni könnyen.
Inkább az állapotra kell rágyurni.[ Szerkesztve ]
-
Uher
aktív tag
Eladó lesz (persze csak ha minden összejön) egy E34 525ia.
gj80620
ha érdekelne vkit az keressen nyugottan. -
Uher
aktív tag
válasz kisninja #1632 üzenetére
94/7
525ia M50B25/TUfekete képek itt [link]
ha kell csinálok frisset.
nálam 3 éve van, kicseréltem az egész elsö futómüvet, féket és sok egyebet.
van benne:
- ABS
- ASC+T, + kikapcsoló
- Aut. váltó 5gang+sport+téli
- térképolvasós lámpa elöl-hátul
- világítós sminktükör
- 4 el. ablak
- el tető
- el. állít. fütött külsö tükőr
- fűtött sport (BMW Recaro), bőr üllés, kartámasszal, hátul tárolós kartámasszal
- fabetét, ilyen sötét színű
- 2 srs, légzsák
- nagy vese, pipa tükőr
- nagy board
- zár- és spricni fűtés
- ködlámpa
- küszöbborítás
- reteszelős központizár + kulcsos távirányító
- intervallumos ablaktörlő
- antenna a hátsóablakfűtésben
- jobb 1 lábtérenél csomaghaló
- kisklíma + AUC
- 10 hangszórós hifi
- CC
- előre-hátra állítható kormány
- tárolórekesz a kormány alatt
- plusz ami még nem jut eszembeár megegyezés szerint, nem sokra gondoltam, ha meglesz a pénz a másikra, akkor sürgös volna.
mennyi a kereted rá?
-
Uher
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
Uher
aktív tag
válasz kisninja #2430 üzenetére
magánvélemény: azért gondold át nagyon, nem megvenni nehéz ezeket az autokat, hanem a többi sallang... mer' ha vmi elromlik -márpedig elromlik, nem uj autok, én már csak tudom, kopoalkatrészek 80%-át kicseréltem és nem két fillér volt, mondjuk kicsivel több mint amit te a vételre szánsz, lehet több is- akkor néz inkább VW-t vagy Suzukit. Azokat is kell javitani, csak kevesebb az alkatrészár. Szoval ha nincs évente minimum 500k fenttartásra és javitásra... Nekem 100k csak az adó évente és még megse mozdult az auto. A benzinköltséget meg ki se akarom számolni. De relative megbizhato, mondom én 3év és ~50k km után.
-
Uher
aktív tag
válasz kisninja #2435 üzenetére
még meg, nehezen akar összecsorogni a pénz... de ami késik, nem mulik
és nehezen jutok dülőre magammal, racionalitas(márha lehet ilyet autora, föleg megen egy hasznalt ~8éves autora) és ugye a vágyak. 525ia, 530ia, 530da, 740da... majd ahogy sikerülvisszatérve: addig jo hogy költesz rá, de nem sok értelme van, személy szerint jobb ha egy jot vesz az ember dágán(jo drágán), utána is van vele gond, csak nem annyi. Vagy vesz egyet olcsoért'(nagyon olcsoért), rákölt rengeteg pénzt, és 10évig elvan vele.
Az hogy jo is meg nem is az megy egy darabig, csak vhogy nem az igazi, idegesiti az embert , hogy most csináltattam meg vmit, de már lehetne egy másik részét is restaurálni a gépnek...tudom én is, hogy az E38 és E39 lényegesen drágább lesz mint a mostani fenntartás szempontjábol, 2vel nagyobb gumik alaphangon 100k több, lengéscsillapitokrol és egyebb kopoalkatrészekröl ne is beszéljünk...
[ Szerkesztve ]
-
Uher
aktív tag
válasz God Vazzeg #2438 üzenetére
ix csak M50 volt.
De az E30at ne hasonlitsuk az E34hez, nekem volt mind kettö, E30 muszakilag egy faék E34hez képest minden tekintettben. -
Uher
aktív tag
elado:[link]
-
Uher
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- Politika
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali játékos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen monitort vegyek?
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen