- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
WATERDACA
őstag
válasz VikMorroHun #18797 üzenetére
Ez általában olyankor van, amikor pl. volt egy NCPD küldetésed és pl. 6 Streeteseket kellett legyőzni. Azt követően a játék X ideig úgy jelzi a helyi 6 Streeteseket, mint ellenfeleket, és ha észrevesznek, támadnak. Ha lopakodásba csinálod, akkor már ez nem érvényes.
Szóval figyeltek erre a részletre, csak nem kapott mélyebb kidolgozást, és hosszútávon egyébként semmi kapcsolatrendszer nincs kiépítve a bandákkal, ezek csak korlátolt ideig érzékelhetőek (én így vettem észre).
u wanted, i got it \o/
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Amúgy érdekes, hogy vajon miért nem lehetett kombinálni a
és aRough endingeket mikor választani kell...Nomád Ha azzal indítasz, hogy Alt lerobbantja azt az Arasaka műholdat, akkor közben eleve nagyobb esélye lett volna a nomád csapatnak a behatoláskor a kevesebb áldozatra... Mindehhez meg csak annyi kellett volna, hogy V egyik tablettát se vegye be. Remélnem, hogy később valamilyen DLC formájában ezt meglépik, mert eléggé logikus lenne. Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
csumpa93
tag
Sziasztok!
Ha mondjuk most veszem meg a cyberpunkot lemezesen és utána kérek refoundot, akkor is teljesíteni fogják? Vagy van egy időpont, ameddig megvásároltakra vállalják a refoundot. -
Maelephant
aktív tag
válasz csumpa93 #18803 üzenetére
Nem teljesen értelek. Szeretnéd végigjátszani, majd utána visszakérni a pénzt? Ilyet szerintem ne csinálj - ha a tesztek alapján úgy gondolod, rosszul fut, hibás, szar a játék, egyszerűen ne vedd meg.
És amúgy csak refund, nem refound (bár a két szó szerintem azonos latin gyökérre megy vissza). -
freeknight
őstag
válasz csumpa93 #18803 üzenetére
Konzolokon nem, ott december valameddig volt erre lehetőség, pc-re meg nagy erről a kuss, elméletileg ők 30 nap refundot vállalnak bármennyit is játszottál vele. (ezt egyébként kötve hiszem, szerintem sima marketingfogás ez is, valami indokkal úgyis lepattintanak majd)
De ezt ők csak a gog.com-os vásárlásra értik, a dobozosra azt hiszem nem, hiába van a dobozban is gog kód. -
melega
őstag
Ma fejeztem be a 2. végigjátszásomat volt hogy egész nap csak játszottam.
A térkép kipucolva.
Most indulok a hiányzó 11 trófeáért.
Volt hogy bugok miatt újra kellett kezdenem küldetéseket például kigerpszcihok leölését mindig mentenem kellett előttük, nehogy azt írja ki a kiiktatásuk után hogy vizsgáljam át a területet.
Amúgy a térképen a 2. végigjátszásomnál nem sok minden maradt el.
Első volt 80 óra
2. végigjátszásom 150 óra.
Majd látom a 3. mennyi lesz, engem főleg a hiányzó trófeák érdekelnek.Most lesz a 3. férfi karakterrel.
Amúgy nekem adta a játék, jó ötletes és tartalmas volt.
-
-
need
addikt
Sziasztok
Korábban írtam a problémát a dudálással kapcsolatosan.. volt más probléma is.Az első gond beakadt A hang gyakorlatilag csak a párbeszédek felét lehetett hallani. A karakter mondott valamit de a választ már nem lehetett hallani.
Következő amire azt hittem hogy bug de nem derült ki hogy mégis mi. Lényegében el kell menni a templomba onnan elküldenek a henteshez.. mentem hentes után hogy kimegy az ajtón én nem tudok. A harmadik a dudálás az analóg kart lenyomom és előre tolod nekem nem dudált. hirtelen felindulásból letöröltem de úgyhogy a mentések megmaradtak. Visszatért a hang az ajtó kinyílt és a duda megszólalt.
Van úgyhogy nem tudok fegyverrel lőni jellemzően a távcsövessel. itt meg arra jöttem rá meg kell várni hogy le lőjenek és utána működnek a fegyverek.Ha ezektől a dolgoktól megjavul akkor én minden este a lelszedem és visszarakom
[ Szerkesztve ]
D750+Tami 24-70..Nikon 70-200 f/2.8 vrII....Diablo3 Battletag: norennord#2734 Division 2 noren73
-
Fitzgerald
veterán
Engem is, csak az időzítés nem megfelelő még. A játék továbbra is pre-early access-t idéző állapotban van, egy már-már történelmi jelentőségű botránysorozatot követően. Ilyenkor nem lehet pénzről, fizetős tartalmakról beszélni, felérne egy öngyilkosság utáni öngyilkossággal.
Biztosan bővül majd a roadmap, de előbb még ki kell javítani, illetve be kell fejezni az alapjátékot... -
csumpa93
tag
válasz hyggelig #18805 üzenetére
Nem szeretnék vele ingyen játszani, Többször jártam úgy, hogy megvettem egy játékot és nem tetszik, annak ellenére, hogy több helyen néztem utána. Csak ugye bukóval tudom eladni a lemezes játékot, ha nem tetszik itt meg visszaadják az árát. A lemezt is visszaküldöm ha kell Csak ha már van ilyen "lehetőség" akkor élnék vele.
-
válasz hyggelig #18770 üzenetére
tavaly ev eleje ota.
egyebkent game deveknel jellemzoen a vezetok is devek, szoval egyszerubb a vezetoket szidni, de ilyen helyzetekben jellemzoen ok is ugyanugy tuloraznak, mint mindenki mas. vannak kemeny helyzetek, jellemzoen ilyenkor az szokott lenni a kozvelekedes a teruleten, hogy de jo, hogy nem en ulok a fonokom szekeben.
btw ha baj van egyebkent onnan latni jatekcegnel (jellemzoen indie / <50 fo alapjan), hogy elkezdenek lelepni a fejlesztok (programozok). ugye fejlesztokent igazabol a domain kb mindegy.
mindenesetre oromteli, hogy lazabbra -realisabbra- vettek a megjelenesi datumokat.
az viszont tenyleg nem segit, hogy olyan szintu online pitchforking megy, hogy valaki behany egy ordenare hazugsagot a 4chan forumokra, es utana az "online ujsagok" es "influencerek" azon csamcsognak napokig, mert abbol van a megtekintes.
---
meg a szokasos dolgok, avagy miert nincs:
- metro es taxi: 5 percig poen, utana csak idegesito
- billiard: 5 percig poen, utana kit erdekel es a physical enginenek vannak nagyobb bugjai is amiket javitani kene
- normalisabb rendorseg: oke, ez mondjuk teljesen realis de tippre par rutint kene rendberakni
- wanted / frakcio baratsag szint: ez hulyeseg, a jatek igy is rougelike, ugy pedig van az a pont, amikor a jatek elvezete helyett a jatekosok nekiallnak spreadsheeteket bujni, hogy kivel pontosan mennyire lehet rosszban lenni, hogy ne zarja ki magat dolgokbol, esetleg ne bugoljon be a jatek mert a Valentinos minden alkalommal megtamad a belvarosban mikozben mas questszalat csinalok. a Stalker Clear Skyban volt ez valamennyire implementalva, es a gyakorlatban tenyleg patikamerleggel kellett csinalni a questeket, mert az ember kizarta magat a contentbol.
- ruhatar / auto upgrade: ez nagyreszt valszeg bent van content szinten, par rutint kene rendberakni[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Vesa
Topikgazda
Kicsit játszani kell az opciókkal és meglepően jó futásteljesítmény érhető el úgy, hogy alig látszik a különbség. Pl. a Volumetric Fog/Light nagyon megeszi a gépet ha fel vannak csavarva, ezzel szemben alig látható a különbség a legalacsonyabb és a lemagasabb minőségi beállítás között. Digital Foundry csinált erről egy részletes videót. Érdemes megnézni és aszerint beállítani. A gyári grafikai Presetek nem jók ilyen szempontból.
Persze nem csak a VGA számít, hanem az is, milyen vas van alatta, de erről korábban már beszéltünk.
A tudomány a valóság költészete!
-
veterán
Szevasztok, beszállnék én is, úgy néz ki elkezdem a játékot én is,pc-n. Olvasgatok, tanulgatok. Első kérdésem mindjárt, az összefoglalóban is írva vagyon:
"Nem lehet átállítani rendesen a billentyűzetet, nem enged egy csomó billentyűt remappelni, miért?
Sajnos a CDPR egy nagy csomó billentyűt fixen hagyott, így nem lehet átmappelni az F (USE, használni, járműbe beszálni)"Ez megoldott e? Ha igen, oké, ha nem találtam rá megoldást a neten.
Eddig kb egy 15-20 percen vagyok túl, nem tudtam még rá időt szakítani, de már várom. Mondjuk a videók alapján az nem tetszik, hogy b@szott sokat kell valakibe belelőni, hogy meghaljon.... Na, olvasgatok itt tovább...
[ Szerkesztve ]
https://gamergep.hu/
-
Vesa
Topikgazda
válasz l.skywalker #18814 üzenetére
Steam-en csak 2 órát adnak, GOG-on 15 nap ha le lett töltve (ha nem, akkor 30 nap).
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Meggyi001 #18818 üzenetére
Azért kell sokat belelőni valakibe, mert szintrendszer van (ez egy RPG). . Csak akkor fordul elő ilyen, ha nálad magasabb szintű karakterrel állsz le harcolni. Később, ha feltápoltad a karaktert, már inkább könnyű lesz a játék, még hard fokozaton is. Tehát ez feature!
A tudomány a valóság költészete!
-
freeknight
őstag
Na 85 óra alatt nálam is lepörgött a stáblista premier napja óta. Nehéz szülés volt, de minden mellékküldit, minden egyes gig-et megcsináltam, a kötekedők kedvéért minden egyes utolsó rohadt szilánkot elolvastam, és mindenkivel lepörgettem az összes beszélgetési lehetőséget, maximális volt a beleélés számomra.
3 kerületet is maxoltam, tehát ott minden ncpd hülyeség is megvan. Én nem tudom hogyan lehet ebbe a játékba 120+ órákat tenni egy playthrough alatt, én egyszer nem használtam fast travelt sem, mindenhova kocsikáztam mielőtt még valaki erre fogná, szóval tényleg nem értem. Max 10 óra kellene még a maradék ncpd melóra, de inkább kevesebb, és very hardon toltam az elejétől a végéig, bár 50-es szinttől 2000-es páncél felett egy élő isten vagy, és onnantól olyan, mintha easy lenne .Így végigjátszás után már látszik, hogy ez egy félkész játék, és ezt egyáltalán nem a technikai állapotára értem (bár az is kritikán aluli, de most ettől tekintsünk el, mert pc-n tényleg nem futottam bele sok bugba). A mellékküldiken érezhető leginkább, rengeteg kihagyott ziccer van, és az összes olyan (a Johnny-s szálaktól eltekintve), mintha nem is befejezésük lenne, csak el vannak vágva, és lógnak a levegőben. A stáblista alatti üzenetek ezen kicsit javítanak, de nekem azok olyan benyomást keltettek, mintha csak utólag tették volna bele kutyafuttában.
A fő küldiszál nevetségesen rövidke. Itt ez az óriási város, rengeteg lehetőséggel, egy csomó bandával, megacéggel, és nagyon-nagyon csak a felszínt kapargatjuk. Azt hittem megmarad majd pl a Militeches kontaktunk, lehet majd nekik is dolgozni valamennyit, ott van még a kínai Kang Tao, amit tök érdekes lett volna megismerni, erre csak az Arasakával futunk össze, mindössze egyszer-kétszer, a céget, a mindennapi működését, a céges lifestyle-t nem ismerjük meg soha.
Ott van a rengeteg, nagyon ígéretes háttértörténetű banda, őket is bele lehetett volna szőni a fő vagy mellékszálakba, erre egyetlenegyszer beszélhetünk lényegében a Maelstrommal, egyszer meg pár percet a Mox-szal, a többiek igazából csak lődözhető agyaggalambokként funkcionálnak.
Ott van a 3 féle hátterünk, amivel abszolút semmit nem kezdtek a 15 perces intro-t, pár válaszlehetőséget, meg egy-egy 2 perces "küldit" kivéve, pedig milyen jó is lett volna, ha pl cégesként megkeresett volna minket egy munkatárs egy pár órás küldiszál erejéig, vagy nomádként összefuthattunk volna a régi klánunkkal (amire biztos lett volna lehetőség, csak kivágták, mert a játék elején még beszélünk is velük, aztán eltűnnek a semmiben). Ezeket a múltbeli figurákat akár a még a főszálba is bele lehetett volna venni, akár csak annyira, hogy pl segíthettek volna a befejező küldetésben.Szóval rengeteg hiányosság van, és még nem is beszéltünk a nemlétező enemy ai-ról, az utóbbi évek legnevetségesebb, legtragikusabb körözési rendszeréről, és hát a mocsok sok bugról, én pl 3 gamebreakingbe is belefutottam pc-n.
Főleg azért fáj ez, mert összességében még így is élveztem a Night City-beli kalandomat, de basszus, mennyi mindent tartogatott volna még ez a világ... gondolom dlc-kben sok mindent pótoltak is volna, biztos belemerülhettünk volna mind a bandák, mind a cégek világába, plusz ott van a vidék is, ahol konkrétan írja is a játék, hogy jön még oda valami tartalom
Ezekkel együtt simán Game of the Year, sőt, Game of the Decade színvonal lehetett volna.
De a sok bug, és főleg a tragikus konzolos portok lehet, hogy ezektől megfosztanak majd minket.
Ezt sajnálom, de a cdpr magának köszönheti, amit kap. Az biztos, hogy a játékosoktól jövő kritikák jogosak, és sok mindent ki kell még idén javítaniuk.
Így sajnos csak 10/6-ot kap tőlem a játék, többet jelenlegi állapotában nem érdemel.[ Szerkesztve ]
-
válasz Meggyi001 #18818 üzenetére
kb olyan ez, mint a Deus Ex: ha nincs skill pointod kulonbozo cuccokon, akkor nehez lesz. ahogy fejlodik a karakter, ugy valik egyszerubbe a jatek.
egyebkent par NCPD reported crime a kezdo pozicio kornyeken a kezdo cuccal brutalisan nehez.
freeknight: azert a bandak jelen vannak, pl a Tyger claws eleg sokszor visszater (foszal, Judy kuldetescsoport). mellekkuldeteseknel meg foleg.
cegeskent a volt munkatars egyebkent pont megkeres . bar a hatter egy ido utan nem erdekes. ezt lehet filozofikusan ugy is nezni, hogy a V aki
sokban nem hasonlit a Vre az ut vegen.felebred a szemettelepen [ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Topikgazda
válasz freeknight #18822 üzenetére
Én nem tudom hogyan lehet ebbe a játékba 120+ órákat tenni egy playthrough alatt, én egyszer nem használtam fast travelt sem, mindenhova kocsikáztam mielőtt még valaki erre fogná, szóval tényleg nem értem.
Gondolom nem Stealth / Netrunner karival csináltad, illetve nehezebb szinten (én Hardon toltam lopakodva).
Felteszem második szív és hasonló kiberverrel gyorsabban lehet lövöldözve vagy közelharcolva megoldani a harcot, mint folyton kushadva, azt figyelve melyik NPC merre jár, hogy egyszerre nehogy túl sokat húzz magadra...erre egyetlenegyszer beszélhetünk lényegében a Maelstrommal, egyszer meg pár percet a Mox-szal, a többiek igazából csak lődözhető agyaggalambokként funkcionálnak.
Plusz a Tygers Claw, hiszen a Cloud-os küldetésszálban velük egyezkedünk a végén. A mellékküldikben is sokszor futunk beléjük (eleve a Főszálnál is van Maelstrom kapcsolat). pedig milyen jó is lett volna, ha pl cégesként megkeresett volna minket egy munkatárs egy pár órás küldiszál erejéig
A Corpo szál elején az a karakter, akivel a liftből kilépve elbeszélgethetünk, ugye később megkeres... igaz az egy igen rövidre sikerült szál lesz a végén. Ezzel együtt utalás szintjén visszatérő a céges kapcsolataink, látjunk egykori főnökünk sírját, Aubernarty is csúnya véget ér ugye és így tovább. Ezzel együtt teljesen egyetértek abban, hogy ennél többet is ki lehetett volna ebből hozni, főleg az Életutak terén...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vesa
Topikgazda
Valóban, az első karakter nekem is Tech/Int/Cool vonalon épült, csak ott álltam le lövöldöízni ahol nagyon kellett, vagy lebuktam. Sokkal lassabb haladást jelent így.
freeknight
Igen, ebben sok igazság van. A főszálnál 10-15 óra pluszt még elviseltem volna, főleg a prológusok kapcsán volt csalódás (főleg a Nomad, a Corpo lényegesen jobbnak tűnt, S.Kidet még nem néztem).
Az tény, hogy a város bitang jól össze van rakva, hatalmas a potenciál a lore-ban és az egész játékban. Hosszabb távon ez egy igen jó brand lehet a cégnek, a gyatra start ellenére is.A tudomány a valóság költészete!
-
freeknight
őstag
Nem olvastad el, én very hardon toltam.
A gigeket és fő missziókat 80%-ban lopakdova csináltam, egy lila kiberdekkel, igazából csak a pinget meg a vakítást kellett használni, abszolút nem fejlesztettem semmit az intelligenciában meg a coolban sem, talán egyedül a lopakodás közbeni plusz 20% mozgási sebességet.
Szóval láthatod, hogy nem siettem sehova én sem.
Ha ráfejlesztek a netrunner ágra, akkor nagyon durván könnyű lett volna a játék, igazából azt lopakodásnak se nevezhetem, hogy a parkolóból elintézel mindenkit, úgyhogy ezt hagytam is.Az ncpd balhékat viszont nem nagyon láttam értelmét, hogy lopakodjam, amúgy is a mradék 3 ág 20-as lett, szóval azért néha lövöldöztem is (és a gunplay azért élvezetesebb a játékban, mint a lopakodás). A második szívet sose kellett használnom, mire van pénzed megvenni, addigra már amúgy is legyőzhetetlen vagy. De mondom, a játék nagy részét így is lopakodtam, én sokkal jobban szeretem minden játékban, ha van rá lehetőség.
Szóval tényleg nem értem, hogy szerencsétlenkedhettem volna el még 35 órát -
freeknight
őstag
válasz proci985 #18823 üzenetére
Most komolyan, azt a 3 perces Tyger Claws beszélgetés a Clouds végén olyan sokat tett hozzá a bandák világához? Ennél sokkal többet vártam.
Tudok a céges munkatársról is, na az az egy darab 2 perces küldi, amiről beszéltem, nomádként én egy aranyos kislánnyal futottam össze, akinek odaadtam a régi kocsimat amivel Night Citybe érkeztem (és ez nekem az egész játék legszívszorítóbb része volt egyébként . A fősztori végénél is érzelmesebb volt )
Nyilván tudtam erről a nettó 6 perces gameplay-ről, amiket említettél, ezekkel együtt írtam a véleményem, és tartom is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz freeknight #18827 üzenetére
ja, 2 perc beszelgetes, meg mintha korabban ket masik kuldetes alatt behatoltal volna a clubba pont amiatt, mert a tyger claws uralma alatt all, de persze ez nezopont kerdese.
ugyanez az animals clubnal, a masik tyger clubnal... Valentinosnal is egyertelmu, hogy a teruletukon meg a halottashaz is fedett penzmosoda.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #18828 üzenetére
Igazából ez még mindig nagyon kevés történet szempontjából, és mégegyszer, én is végigjátszottam a játékot, ezeket nem tőled hallom először, ismertem ezeket a szálakat. Ezeknek figyelembevételével írtam, hogy sokkal többet ki lehetett volna hozni Night City bandáiból.
[ Szerkesztve ]
-
válasz freeknight #18829 üzenetére
amiatt irtam, mert nagyon sokan vannak, akik viszont nem jatszottak vegig, es nagyon unalmas hallgatni a felreerteseiket.
a bandakbol tobbet ki lehetett volna hozni, de kerdes, hogy tenyleg jobb lett volna, ha tenyleg jobban reagalnak a jatekosra. pl egy Clear Sky szintu integracio, ahol a frakciokkal valo kapcsolat komplett kuldetesszalakat zar ki, nem biztos, hogy javitott volna szerintem a jatekon. sot.
egyebkent viszont meg a szovjet fixernek is jol eldugva ugyan, de harom kuldeteses sajat tortenetszala van, plusz feltunik mas kuldetes alatt is.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Maxxy10
addikt
A fegyvereknèl és a ruhàknàl mit jelent az a kis sárga felkiáltójel?
-
félisten
na igen én is ettől félek.
Judy küldetésénél is amikor a babákért harcoltunk nem tudom jó döntést hoztam e, hogy életben hagytam azt a köcsög főnök csajt , aki át akarta venni az irányítást.Első körben nekem ugrott a katanával aztán kapott két ütést a gorilla karral és eltávozott az örök vadász mezökre. Lent Judy meg kiakadt , hogy kinyírtam, ezért vissza töltöttem a szakaszt.( akkor még bíztam benne hogy férfiként is megcsíphető Judy , számomra Panam nem bejövős ) Sok minden érdekel mi lett volna ha, de félek attól, hogy túlgondolom a játék összetettségét és igazából ha kinyírok mindenkit sem történik igazából semmi... [ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Vesa
Topikgazda
válasz freeknight #18829 üzenetére
Persze, hogy sokkal többet ki lehetett volna hozni, de azt azért vedd figyelembe, hogy ez egy alapjáték! Sokan hasonlítgatnak (ezt nem rád értve), pl. W3-hoz, de ott is a későbbi DLC-k hadával együtt lett meg a több tartalom. Így se lettek készen, ha további 30-40 órányi sztorit beletesznek, az még minimum 1-2 év csúszás, nem beszélve az anyagi oldaláról. Megálmodni sokkal egyszerűbb ezeket, mint X keretből, Y idő alatt megvalósítani, szertintem ötletből náluk sem volt hiány, ellenben a másik kettőből igen. Alapjátékhoz képest számomra a tartalom mennyisége rendben van, a kapott történetek minőségét is magasnak tartom. Azzal viszont egyetértek, hogy van még ebben bőven potenciál, lehet hova tovább szőni a szálakat. Reméljük, később meg is kapjuk.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
pedig tortenik, ott volt ertelme visszatoltened. es eleg sok ilyen helyzet van.
de nem kell tulgondolni egyebkent.
Vesa: meg sztorihoz en hozzavennem, hogy ha valaki csak az osszes befejezesen vegig akar menni, az magaban 5-10 ora.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
freeknight
őstag
válasz proci985 #18830 üzenetére
Én olyasmikre gondoltam, amit kényelmesen beleszőhettek volna a fő küldiszálba, pl a Maelstrom vagy a Tiger Claws (vagy akárki) belengethetné nekünk, hogy pár melóért cserébe segít nekünk egy embert találni, aki tud valamit mondani az állapotunkra, ezalatt megismerkedhettünk volna pár bandataggal, beleláthattunk volna a szervezetükbe, mint pl a GTA-ban (tudom, mielőtt még triggerelődnél, hogy ez nem GTA, nem játékmechanikailag hasonlítom, de azt el kell ismerni, hogy storylineban az a játék nagyon ott van az összes részében, és lehetett volna példát venni róluk a cdpr-nek is). Vagy ott van Jackie Valentino múltja, ami nagyon felületesen volt csak terítéken, arra is lehetett volna építkezni, és pár küldetést végezni nekik.
Persze ott vannak a fixerek, akiknek van valamennyi kontaktjuk a bandákkal, de ez magában nulla, lényegében minden gig előtt dobnak egy sms-t a háttérsztorival, és ennyi. Ezt én a magam részéről nagyon durván kevéskének érzem, egy ilyen masszív open-world játék lore-ja ezeknél jóval többet érdemelt volna.Persze ez csak ötletelés, de a lényeg, hogy a magam részéről, azt figyelembe véve, mennyire pokolian nagyszerű és szerteágazó lore van a játék mögött, sokkal többet is ki lehetett volna hozni mind a mellékszálakból, de főleg a fősztoriból.
-
válasz freeknight #18836 üzenetére
bandaknak olyan szintu kapcsolataik nincsenek. max annyit lehetett volna csinalni, hogy a Tiger Claws segit osszehozni a talalkozot Arasakaval.
Jackie multja azert elojon, viszont leginkabb a Heroes kornyeken. ha az kimarad (marpedig ki fog
), ugy tenyleg keves. foleg streedkid vonalon amikor tobbet beszelsz Padreval azert ez benne van.ha nem gondolod, hogy jo otlet egy halottat hazakuldeni taxival a csaladnak nekem neha az volt az erzesem, hogy par dolog azert erzodik kevesnek, mert eszmeletlen mennyisegu content van. ld a legelejen A2nek, amikor az ember meglatja a palyat, es igy wow mennyi mindent kell csinalni.
GTA vagy nem GTA tekintetben en pl orulok, hogy ennyire nem hasonlit ra. alapvetoen ez itt V sztorija, nem a bandake, nem a varose.
lorenel en eleg sokat olvastam a shardokat is, ott latszik, hogy hasznalja a loret. a kedvencem az volt, amikor ket utcaval odebb a masik NCPD balhe az elozo folytatasa volt, ahogy eszkalalodott a helyzet. vagy amikor egy varos kozepi akcionak NCPD reported crime lesz a vege a semmi kozepen. de tenyleg, nagyon sok minden tortenik es konnyu elveszni benne.
ettol egyebkent egyetertek, hogy par dolog lehetne hangsulyosabb is, ugyanakkor igy is annyi minden tortenik, hogy talan jobb ez igy.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
tomazin
veterán
válasz freeknight #18822 üzenetére
"A stáblista alatti üzenetek ezen kicsit javítanak, de nekem azok olyan benyomást keltettek, mintha csak utólag tették volna bele kutyafuttában."
En meg pont az ellenkezojet erzem. Megneztem 1-2endinget es totalisan masok voltak,mint az enyem es eleg lenyegesen (Plane Judy)
-
-
-
-
crafting:
van valami megoldas tomeges craftolasra? tehat hogy az elite fire / emp granatot ne egyesevel kelljen lecraftolni? nagyon idegesito, es foleg magas / legendary szinten nagyon nincs eleg alapanyagom.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
bunfi
őstag
válasz proci985 #18843 üzenetére
Annyit tudsz könnyíteni az életeden, hogy van egy mod, hogy ne kelljen nyomva tartani a gombot. Jitbit Macro Recorderben a képernyőkoordinátákkal együtt lehet egy kattintással makrót rögzíteni és meg lehet neki adni, hogy hányszor fusson le.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Kobe
veterán
perpill 28as szinten kb itt tartok felszereltség ügyileg
nem rossz, de elég sok health potit fogyaszt az ember, meg a dps is lehetne nagyobb mert néha kevés a skuló....mire érdemes lenne gyúrni hogy ez a kettő meglegyen ? kraftolni érdemes már ezen a szinten elkezdeni ? legendary cuccokat eddig nem vadásztam le a pályán, pár plant találtam menet közben
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Kicsit jobb cuccokkal 8-900 köré fel tudnád vinni a páncél értéket. Pl. armadillo modokat keresd a boltokban, abból van úgy, hogy a sima zöld több páncélt ad, mint az epic...
Amúgy kb. ugyanilyen karakterem van csak pár szinttel feletted, de itt már bőven elég tápos vagy a játék befejezéséhez is normál szinten.
*Panam-es küldetéseket megcsináltad? Két igen jó fegyvert lehet onnan beszerezni, ha jól látom nem azok vannak neked.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #18843 üzenetére
Na ez az egyik, ami engem is rettentően idegesít. Kellene egy lehetőség a tömeges kijelölésre, vagy arra, hogy számszerűen lehessen megadni az értéket.
A másik ami nagyon zavar, az a guggolásból random felállás, amikor valamilyen tereptárgyra "rámegyek". Lopakodás közben nem egyszer buktam le emiatt.
A tudomány a valóság költészete!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Samsung 850 EVO 500GB 2,5" SATA3 SSD,HD Sentinel kép mellékelve!
- Toshiba 3.5 1TB 7200rpm 32MB SATA3 (DT01ACA100),hibátlan,HD Sentinel kép mellékelve!
- Eladó Samsung DB10D Edge-Lit LED, 10 colos monitor különleges funkciókkal! (Hdmi, USB, LAN, RS232C)
- Jó állapotú Dormeo Comfort matrac eladó (180x200)!
- Dell 5450 i5
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen