-
IT café
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
mettek
addikt
válasz jonnyjoker01 #3000 üzenetére
Az ilyeneknek a ma már retro Postalt ajánlanám. A helyzet hogy a mai játékos generáció mindent akar csinálni a játékokban de leginkább értelmetlenül okorokodni és trollkodni. Lásd GTA online. Csak egymás csesztetése megy, csak a killek.
Én speciel egy Collectors editionnel várom a megjelenést hogy belevethessem magam.
sajnos én is kicsit túl gondoltam a játékot az első videó alapján..elképzeltem hogy majd minden falat szét lehet lőni, kb lebontani az épületeket de most már nem loholom bele ilyen tévképzetekbe magam. Nyilván csak egy két játékrészben lesz lebontható a fal pl.PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
félisten
Én azt annak idején két generációval ezelőttre vártam.
Anno néztük a Red Faction 1-2-t, gondolva huhú, mi lesz itt pár év múlva, és nem lett semmi.
Se normális rombolhatóságot, annak játékokba építését, az AI fejlődését, részecskefizika alapú füstöt, vizet nem kaptunk.
Ehhez képest van most egekbe toszott post process (most épp rt a neve a legújabbnak), és intellektuálisan segg AAA játékpiac, gender agymosással és repetitív játékmenetekkel.
De legalább kisebb stúdiók időről időre tudnak jót főzni a meglévőből.[ Szerkesztve ]
-
hombre[EU]
veterán
válasz FoxiestFox #3002 üzenetére
Se normális rombolhatóságot, annak játékokba építését...
Ehhez képest van most egekbe toszott post process (most épp rt a neve a legújabbnak)segítsek vagy rájössz magadtól is? : ) persze meg lehet oldani...csak igénytelen és/vagy nem hatékony dinamikus környezetben
Life, Uh, Finds A Way
-
jonnyjoker01
veterán
válasz FoxiestFox #3002 üzenetére
Én már évekkel ezelőtt lemondtam arról, hogy a AAA stúdiók újításokat hozzanak be. Annyi pénzbe kerül a játékfejlesztés, hogy inkább azt csinálják ami megbízhatóan működik - játékaik továbbra is jó eladási számokkal "büszkélkednek". Nem beszélve arról, hogy multiplayerben van most a pénz, oké hogy dollármilliárd kategória bevétel volt a GTA V után, de annak sokszorosát hozták a Shark Card-ok.
Indie fejlesztők próbálkoznak új dolgokkal, mivel valahogy ki kell tűnniük a tömegből (vagy csak szimplán szeretnének valami újat megvalósítani), de náluk hiányzik az az emberi erőforrás és pénz, amivel a nagy közönséget megfoghatják.
Cyberpunk 2077 is annyiban lesz max újítás, hogy mennyire befolyásolhatja a játékos a sztori kimenetelét, de ez sem teljesen új dolog és meg kell várnunk a megjelenést míg kimondhatjuk hogy sikerült-e vagy nem jól megcsinálniuk.
Szerk.: Az RT-t azért nem nevezném közönséges szar extra post process effektnek. Teljesen más kategória, mint pl. a DoF, vignette vagy lens flare. Az tény hogy évről évre egyre jobb grafikát produkálnak a AAA stúdiók, nekem azzal van bajom hogy kb ez az egyetlen újítás amibe fektetnek. Felőlem nézhet ki úgy egy játék mint a valóság 1:1-ben, ha mögötte nincs tartalom egy kalap ....t sem ér az egész szerintem.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Fitzgerald
veterán
Engem is zavar ez a dolog, de ennek része az is, hogy ma már a közönséget is be kell vonni a fejlesztési folyamatba. Ezzel nem is lenne gond, ha nem akarnának ezzel minden létező módon visszaélni a mindenféle aktivisták, anyaszomorítók, degeneráltak. Tehát a (általában tökre nem megérdemelten) kiemelt figyelmet kapó személyek/szervezetek.
És manapság sajnos elég kellően hülyének és hangosnak lenni ahhoz, hogy megkerülhetetlenné váljon egy-egy adott személy, szervezet olyan dolgokban, amelyekbe egyébként tökre nem kéne beleugatnia/-uk.A játékból meg szerintem még mindig nem láttunk annyit, hogy állást foglalhassunk bármelyik oldalon. Valamilyen szinten engem is aggodalommal tölt el, hogy bizonyos dolgokat kivágtak/hiányozni fognak a végleges játékból, de ne felejtsük el, hogy a CDPR-t ős Cyberpunk-rajongók/játékosok alapították, az alapító tagok között vannak arcok, akik egykor a CP szabálykönyv lokalizációjában, terjesztésében is komoly szerepet vállaltak Lengyelországban a '80-as évek végén, '90-es évek elején. Szóval biztosan lesznek itt meglepetések, és nem hiszem hogy elfeledkeznek a régi motorosokról, akik hozzájuk hasonlóan a tabletop játékon nőttek fel.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz hombre[EU] #3003 üzenetére
Segítsek vagy rájössz magadtól?
Nem kifogások kellenek, hanem innováció. -
cyberkind
félisten
válasz FoxiestFox #3006 üzenetére
De nem lesz innováció már, az is meglepetés, hogy vannak még konzolgenek, ugyanis a fejlesztőknek ez nem jó, meg kell tanulni azokra fejleszteni és optimalizálni ami pénz és idő. Amit te is szeretnél az a X360-PS3 érkezéséig volt, onnantól kezdve özönlöttek a játékosok, és ez a gaming téma nemcsak egy réteget érdekel már, amin csak egy E.T.-hez hasonló lyukrafutás változtatna, az majdnem be is döntötte ezt a piacot.
Nekem speciel ez a legnagyobb bajom a gaminggel, túl sokan vannak, túl sokan választják ez, anno amikor csak egy réteg volt, és azokat megtudták szólítani olyan játékokkal gyakran, mint amiket csinál mondjuk a CDPR vagy a R*.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
félisten
válasz cyberkind #3007 üzenetére
Hát ja.
Esetleg akkor, ha már tényleg nem tudnak új post processt kitalálni, amivel a felületi látvány javítható.
És még ezután is csak akkor lesz elérhető a tech a normális devek számára, amikor az AAA (ez is lol, inkább ZZZ) piac levetette, és könnyebb lesz hozzáférni / alkalmazni kisebb stúdiók számára is.Nagyon régen jelen van a gaming, már a microk anno is kialakították a kis gaming piacukat, és azóta is láttunk ezt-azt a PC éra indulása után, de valahogy még az első igazán komplex 3D játékok is tudtak egyéniségek lenni, nem csupán termékek, amiket piackutatások koklúzióinak megvonása után gyártanak le a meglévő játékosbázis többségének igényei alapján.
Nagy költségvetésű játékot ma már szinte csak termékként készítenek, a kicsi és közepes stúdiók tudnak olyat bevállalni, hogy kevés emberrel, nem sok pénzből, akár éveken át, de lelket öntenek a termékükbe.
És szerintem látszik is. Minél nagyobb, minél ambíciózusabb egy játék, többnyire annál kevésbé van lelke. -
sittes79
addikt
Ijj de pereg a forum ezt jó látni, mi lesz itt ahogy egyre közeledünk jéééézus!
-
VikMorroHun
senior tag
Most nincs kedvem kiválogatni, mely hozzászólásokra reagálok, csak így ömlesztve:
- rombolhatóság: a Crysis 2007-es játék, ha jól emlékszem, és remekül megoldották benne a környezet rombolhatóságát. (Az egyik kedvencem a lebegő fa - ami persze egy hiba volt, bizonyos fizikai beállítás, és a megfelelő helyekre leadott lövések után. ) Azóta sem láttam ilyen játékot.
- Cyberpunk 2077 külső nézet: csodálkoztam is, hogy a legutóbbi demóban (valaki más emlékét lehetett átélni, elemezni az ott látottakat) külső nézetben játszódott majdnem az egész. Mondom, mi történt, elfelejtették az indoklásukat, hogy ez miért nem lesz?
- csúcstechnológia nehezen érhető el "normális" (gondolom, független) fejlesztők számára: tudomásom szerint mind a CryEngine, az abból kifejlesztett Lumberyard, sőt, még az Unreal Engine is ingyen hozzáférhető bárki számára. Most csak az utóbbit ellenőriztem, 1 millió dollár bevétel után kell nekik fizetni 5% jogdíjat. Úgyhogy ez nem lehet akadály. Tény, meg kell tanulni használni ezeket a fejlesztő eszközöket. Meg az sem árt, ha egy kis csapat tisztában van a korlátaival, és nem bénázzák el, mint az Opal Squad a zseniális ötletüket (egy olyan RPG, amiben a szörnyekkel kell lenni, nem a hősökkel - egy pár fős csapat 1 év alatt összedobta volna Unityben. Ők meg már 3 év késésben vannak, és felélték a Kickstarteren összegyűjtött pénzüket.)Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
félisten
válasz VikMorroHun #3011 üzenetére
- a Crysis valóban tartalmazott egy elég limitált szintű rombolhatóságot, de nem tudtál krátereket robbantani a földbe, egyszerűen bizonyos épületek előre elgondolt darabokra törhettek. A fákat tényleg ügyesen megoldották viszont. (Red Faction Guerilla minden szempontból leveri az asztalról amúgy, ha fizikáról van szó, de az egy játék).
-
- Valóban sokat segített a kisebb stúdióknak a sok könnyen hozzáférhető engine. Viszont azt látni kell, hogy nem szokott lenni tapasztalatuk, idejük, és elég emberük sem arra, hogy mindent kihozzanak belőle.
Illetve ha bejönne valami valóban game changer fizikai / vizuális feature, elég biztos vagyok benne, hogy nem lenne azonnal ingyen hozzáférhető. -
Topikgazda
válasz FoxiestFox #3012 üzenetére
A Red Fraction előnye az volt, hogy kopár volt a terep. Ha ugyan ezt egy városi pályán szeretnéd megvalósítani sok tereptárggyal és növéyzettel, akkor bele fog törni a bicskád. Az Armed Assault is csak szerény szintig jutott ebben.
Nem véletlen, hogy nem szívesen ugranak bele ebbe a fejlesztők. Úgy megcsinálni, hogy a végeredmény ne legyen kiábrándító, nos, nem egyszerű...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
-
Prosector
addikt
Sajnos a mai hardverek meg mindig nem tartanak ott, h destruction/fracture animaciot v vmilyen particle effektet v hasonloan eroforrasigenyes dolgot rendereljenek real-time, tobb 1000 v 10000 poligonszammal.
Szep, latvanyos trailereket meg atvezetoket, stb lehet csinalni, de real-time rendernel megroskad az osszes hardver... 0,5-1 fps es hasonlok.
-
félisten
válasz Prosector #3015 üzenetére
Emlékszel, mikor bejött a Havok, és csak pislogtunk, hogy hogy az istenbe tud ez így működni egy magon?
HL2, Max Payne 2 egymagos Pentium III-akon elfutott hihetetlen sebességgel, miközben a ragdoll annyira jó volt, hogy a mai napig megállná a helyét.
Vagy ott van manapság a BeamNG, amiben a soft body fizika kifejezetten jó, és egyáltalán nem kér durva CPU-t.
Ezek alapján azt gondolnám, hogy egyáltalán nem lenne lehetetlen szintet lépni már most sem, egyszerűen csak nem látja senki szükségesnek. A legtöbb játék ki se tudná használni normálisan, olyan cím pedig kevés van, ahol a környezeti rombolhatóság érdemben hozzáadna a játékhoz.
Egyébként nem is lenne szükséges valami elképesztő magas minőségben, csak mindenből egy kicsit, azokon a helyeken, ahol azzal tud dolgozni a játékkoncepció, és ott is csak olyan részletesen, hogy ne lógjon ki a lóláb.
Genről genre lépkedni felfelé, ahogy a fényekkel, árnyékokkal, shaderekkel, raytracinggel megtörtént / történik.
Olyan így, mintha csak egy valami fejlődne, a post process. -
mettek
addikt
válasz FoxiestFox #3016 üzenetére
Vagy ott van a Battlefieldek közül a Bad Company amiben elégszépen lehetett épületeket rombolni sőt még a tankokról is leesett ez az egy találatnál. Most meg kb visszafelé fejlődünk. Minden szép, minden csillog meg tükröződik de egy normális fizika nincs benne.
na de a CP-nél maradva, az előrendelt pc-s kiadás milyen kliensre jön majd?
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
Vesa
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #3004 üzenetére
"Cyberpunk 2077 is annyiban lesz max újítás, hogy mennyire befolyásolhatja a játékos a sztori kimenetelét,..."
Önmagában -számomra-, már az hatalmas újítás, hogy a játék létezik és remélhetőleg meg is jelenik! Az RPG-k 98%-ka vallásos alapú, mítikus, csodavárós, szörnyes, sárkányos, kardozós, lovaglós világban játszódik, ami engem nem csak hidegen hagy és direkt nem érdekel, de kifejezetten irritál is.
A CP viszont végre szakít ezzel az évtizedek óta tartó sorozattal, és megpróbálkozik egy teljesen más környezetben, egy techológiai értelemben sokkal fejlettebb világba elvinni a műfajt, ami önmagában nagy szó, nem beszélve a számos lehetőségről, ami ennek nyomán előáll a többi RPG-hez képest (azt a néhány valóban kevés kivételt nem számolva).[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
Alapvető probléma, hogy mire van igény.
A rombolható környezet szép dolog, de ha tippelnem kéne, akkor a ráfordított erőforrás-befektetés túl magas az eredményhez képest. Az átlag játékos többre fogja tartani a tereptárgyakkal teli tájat, az igényesen kidolgozott karaktereket, animációkat. Akkor lehet tippelni, mivel fognak többet foglalkozni...
Amúgy meg kell jegyezni, hogy ilyen téren a CP2077 azért nem teljesen elveszett. Igaz, hogy a környezet rombolhatósága korlátozott (pl. a betonoszlopok sérülnek, ha beléjük lőnek), de hogy egy példával éljek a 2018-as videóban Victor a ripperdoc (aki a kibernetikus alkatrészeket belénk építi) nyakán lévő sztetoszkóp mintha oda lett volna ragasztva az orvosi felsőhöz. Az újabb videókban viszont jól láthatóan lengedezik, ahogy Victor mozog...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
mettek
addikt
Most újra nekivágtam a Witcher 3-nak és azt kell mondjam hogy ez még ma is simán megállja a helyét minden szempontból, akár idén is megjelenhetett volna. A látvány még most is baromi szép főleg hogy már a vga is ki tudja hajtani teljes pompájában.
Ez alapján én nem félek, a CP is eszméletlen lesz és évekig nem lesz hozzá hasonló.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
nubreed
veterán
Ez pontosan Így van és ennek én is nagyon örülök. Ráadásul más tekintetben is bontja a tabukat elég rendesen, nem lesz gender a játékban. Azért arra kíváncsi leszek, hogy majd mit lépnek erre a habzószájú álszenteskedő vallási fanatikusok, vagy akár a politikusok. Mert ide a rozsdás bökőt, hogy emiatt támadni fogják a CDPR -t meg a játékot is. Volt már szó a szex jelenetektől, amik valamilyen formában biztosan lesznek, de pl. magát a behatolást nem mutathatják, mert akkor teljesen máshova kéne besorolni a játékot és meg sem jelenhetne a mainstream platformokon.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Szőrös
veterán
Sziasztok, egy jó cimborám csinált a játékhoz magyar rajongói oldalt, a tartalmak folyamatosan kerülnek fel rá meg persze a friss hírek is. Használjátok egészséggel.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Chalez
őstag
válasz jonnyjoker01 #3025 üzenetére
Hmm, asszem nekem is el kellene kezdeni (folytatni), már megvan a gépem hozzá Kb 2%-nál tartok. Megvan Ps4 Pro-n is, de hiába egy OLED TV mellé, "visítva" menekülök 30 fps elől...
CP2077 megjelenéséig szerintem el is leszek vele[ Szerkesztve ]
-
jonnyjoker01
veterán
Egyszer játszottam végig a játékot, akkor végigszáguldoztam a sztorin... Most minden kérdőjelhez elmegyek a térképen, 30 óra játékidő után egyenlőre a Bloody Baron és Ciri in Velen részt sikerült megcsinálni El leszek vele egy darabig én is az biztos, elég sok mindenről maradtam le "csak sztori" játékosként.
Üdv. Johnny
-
gyuromoj
veterán
PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.
-
Topikgazda
Westbrook kerület,
Ez a céges világ közepe Night City-ben, 2023-ban az Arasaka torony elleni nukleáris támadás után a város központjából romhalom éktelenkedő toronyház-torzók maradtak csak. A város újraépítésekor a cégek új központi része lett.
North Oak a leggazdagabbak lakóhelye, luxus és csillogás minden felé, a céges biztonsági erőknek hála pedig bűnözői bandáknak nyoma se nagyon lehet.
Aki nem engedheti meg magának North Oak-ot a céges felső körből, az Charter Hill-ben él. Itt minden a tömegek relatíve kulturált környezetben való elhelyezéséről és életteréről szól. A biztonság egy nagyságrenddel rosszabb itt már - a gazdagok csak testőrökkel merészkednek már ide is.
Igen, én is látom, hogy az utóbbi képen olvasható North Oak, de a CP2077 szövegben meg a leírtak szerint van. A fene érti...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
DanielLong
senior tag
Szerintem most nagyon sok támadó reakciót fogok kapni, de nektek nem volt olyan érzésetek a gameplayeket nézve, mintha egy cyberpunk GTA-t látnánk? Úgy értem elgondolkoztam azon, hogy mi lesz a különbség a CP2077 és egy GTA között. Azt hittem, hogy futurisztikusabb lesz majd az egész világ, erre most kb annyit láttam, hogy itt is autóból meg motorról lehet lövöldözni és biztosan el lehet kötni az verdákat. Én attól félek, hogy olyan terepre léptek a fejlesztők, amiben már piszkosul magasan van a léc a GTA V miatt és nem lesz elég pár művégtag meg választható párbeszéd ahhoz, hogy a CDPR lenyűgözze a gémereket. Ettől persze még lehet nagyon jó játék a CP2077, csak ennyi idő és erőforrás után én többet várnék tőlük. Remélem nem lesz igazam.
Szedjetek szét
-
cyberkind
félisten
válasz DanielLong #3031 üzenetére
Szerintem abszolút nem egy Gta klón, a Gta egy könnyed, limonádé játék, pláne az 5, ami jó, de teljesen más szint. Ha így nézzük a Witcher 3 egy fantasy Gta lovakkal meg szörnyekkel.
Paranormal Cocktivity
-
félisten
-
tomazin
veterán
válasz DanielLong #3031 üzenetére
A gta nem rpg. Nagyon felszínesen kell ahhoz nézni (kb nagymama szemmel -> autósjáték, autósjáték), hogy hasonlítson egymásra a kettő.
-
nubreed
veterán
válasz DanielLong #3031 üzenetére
Ne egy néhány órás játék demo alapján ítéljük meg a dolgot. A CDPR sok mindent meg fog mutatni a Night City Wire -ökben de közel sem mindent. Akkor fogunk tudni végleges véleményt alkotni az egészről ha már itt lesz és játszunk vele. Attól, hogy van benne autós lövöldözés, semmi köze nincs a GTA 5 -höz. Én biztos vagyok benne, hogy érzetre teljesen más lesz a két játék. És ahogy előttem mondták, a GTA nem rpg. Itt meg aztán nagyon durván szerteágazó skilleket szerezhetsz meg és úgy alakíthatod a karaktered ahogy neked a legjobban tetszik. És a futurisztikus érzettel sem lesz szerintem gond, majd ahogy már beletolunk jó sok órát, szerintem át fog jönni...
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
DanielLong
senior tag
válasz tomazin #3034 üzenetére
Nem értek veletek egyet. A GTA-ban ugyan nem tudtál hatással lenni a cselekmény és párbeszédek alakulására, de a szereplőket tudtad konfigurálni, azért nem akkora a szakadék az open-world és az rpg között szvsz. Aki pedig limonádénak nézi a GTA V-t, az nem figyelt eléggé az áthallásokra. Az a játék tanítani valóan nagyszerű karikatúrája a jelen világunknak. Aki jobban belenézett, az találhatott azért elég komoly tartalmat is benne, persze mindig komikus formában.
Lehet, hogy én voltam az egyetlen, aki a GTA V-t és a Witcher 3-t pont egymás után vitte ki, de nálam mindkettő a top3 játékaim közé került.
De legyen igazatok és a Cyperpunk hozza a Witcher szintjét a történetben és az atmoszférában.
-
LK
addikt
válasz DanielLong #3031 üzenetére
Nem, nem volt olyan érzésem. A GTA V, semmilyen lécet nem tarthat ez a játék fölé, inkább lentről nézi, a léc mögül.
cyberkind, tomazin: +1, kb. én is így gondolkodok
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
félisten
válasz DanielLong #3036 üzenetére
Keversz fogalmakat.
-
DanielLong
senior tag
válasz FoxiestFox #3038 üzenetére
Szerintem maradjunk annyiban, hogy a GTA-t nem lehet sehova sem tenni, mivel minden is lehet. https://www.thegamer.com/gta-v-reasons-its-a-secret-rpg-not/ Hasonlóan valszeg a CP2077 sem csak egy rpg lesz. Erről úgy gondolom kár vitatkozni.
-
félisten
válasz DanielLong #3039 üzenetére
Jó, akkor essünk neki.
"A GTA-ban ugyan nem tudtál hatással lenni a cselekmény és párbeszédek alakulására, de a szereplőket tudtad konfigurálni, azért nem akkora a szakadék az open-world és az rpg között szvsz."
- Attól, hogy tudsz karaktert öltöztetni, még nem lesz egy játék RPG. Attól, hogy a döntéseid megváltoztatják a történet menetét, és a világ hozzáállását a karakteredhez, annál inkább. Aka. a GTA V-ben semmi sincs, ami RPG.
- Az open world egy eszköz, amit RPG és nem RPG játékok is használnak, semmi hatása nincs arra, mint RPG, mi nem, így elég értelmetlen szakadékot keresni, értelemszerűen nincs."Aki pedig limonádénak nézi a GTA V-t, az nem figyelt eléggé az áthallásokra."
A GTA V egy ponyva, sok sötét humorral és egy csomó társadalomkritikával. De mégis csak egy ponyva. A IV sokkal sötétebb volt, sokkal átélhetőbb.
Jó játék meg minden, a története is abszolút rendben van, csak inkább ne misztifikáljuk túl.A linkelt cikk írója is problémában áll azzal, mi RPG és mi nem, úgyhogy pls ne terjesszük
Tényleg ennyit lát az átlagember az RPG műfejból? Babaöltöztetés és mellékküldetések = RPG? lul[ Szerkesztve ]
-
m0h0senator
őstag
-
LK
addikt
válasz m0h0senator #3041 üzenetére
+1
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
zkxdn
őstag
válasz FoxiestFox #3040 üzenetére
+2077
-
Topikgazda
Bevallom nem tudok erre egyenes választ adni.
Tervezem? Igen, jó lenne. De szabadidő terén kutyául állok (az űrhajózással kapcsolatos cikkem kb. 3 hónapja helyben topizik...), és effektíve nincs sok masszív kapaszkodó, hogy mégis mi az, amiről érdemes lenne írni, ami még nincs benne az írásomba, ugyanakkor azt a részét érdemben bővíthetné.
Anno arról volt szó, hogy több információ lesz a háttérvilágról. Hát ha a mostani csepegtetéseket tartja a CDPR annak, akkor nem sok értelme van ennek. Én azt hittem, hogy részletes bemutatása lesz a 2020 és 2077 közötti időszaknak, arról, hogy épült újra Night City a 2023-as események után és a többi. Azt érdemesnek tartottam volna egy összefoglalóban magyarul megírni.
De a játékról érdemben nem tudok jelenleg mást írni, mint amit már más megírt vagy adott esetben itt a topicban olvashattál már róla. Ezek egy része ráadásul masszívan pletyka vagy félhivatalos dolog. Erre nem lehet várat építeni.
A vloggerek meg médiaszemélyiségek játszanak a játékkal, majd ők akkor írnak róla.
A 99%-uk látványos háttismeretek nélkül, teszem hozzá, ami önmagában nem baj, csak így egy csomó dolog terén fals félinformációkat lehet olvasni. Nem örülök a helyzetnek, de ez van...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz DanielLong #3039 üzenetére
Amennyiben a vita szerinted az, hogy a GTA V. és a CP2077 között túl sok az áthallás, miközben a jelek szerint mindenki más szerint nem így van, akkor igen.
A GTA V. egy akciójáték. Nem szerepjáték. Nagyjából senki sem tartja szerepjátéknak, még a Rockstar Games sem. Innen kezdve almát körtével...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
aAron_
őstag
válasz DanielLong #3031 üzenetére
Én is így éreztem autós rész közben, többször is, de nem csak az open world miatt (ami nyilván adott), hanem a grafika és annak stílusa miatt is. Néha úgy érzem, hogy nem elég darkos CP2077, de túl sokat egyelőre ebbe nem akarok beleképzelni feleslegesen.
Nekem az abszolút benchmark a Bladerunner 2049, hiába nem kéne.
What is your ikigai?
-
Topikgazda
"Nekem az abszolút benchmark a Bladerunner 2049, hiába nem kéne."
Mindezt Aramaki avatarral (Ghost in the Shell manga/anime, ami detto egy Cyberpunk világ, ha valakinek nem mond ez semmit).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
LK
addikt
Egyébként ha valaki megnézi az összes Ghost in the Shell-t, elolvas néhány Shadowrun könyvet, lesz fogalma erről, illetve aki már ismeri a témát, azonnal hangulatba kerül. Az igazságot megvallva régóta várjuk már ezt a játékot, hogy néhány bugon, problémán fennakadjunk. Az Aramaki avatarról jutott eszembe mindez.
Egyébként igaza van a srácnak, hogy ha nem lesz eléggé darkos, az baj lesz. Kell a hangulathoz.Az írásodban az űrhajózás jövőjéről is írsz? Űrturizmus táma? Azzal is ki tudod egészíteni esetleg.
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
Topikgazda
Egyébként igaza van a srácnak, hogy ha nem lesz eléggé darkos, az baj lesz. Kell a hangulathoz.
Nem értek egyet, a Cyberpunk nem attól Cyberpunk, hogy állandóan sötét van és esik az eső.
Hovatovább a Ghost in the Shell-re sem jellemző ez a fajta stílus, pedig az is egyértelműen Cyberpunk. Szerintem.Félreértés ne essék, nekem is nagyon tetszett a Blade Runnder féle vizuális stílus, de hiba lenne, ha a CP2077 csak a sötét + esős hangulatra építene csak azért, mert az jól néz ki...
Az írásodban az űrhajózás jövőjéről is írsz? Űrturizmus táma? Azzal is ki tudod egészíteni esetleg.
Nem, ez egy "alapozó". Az űrbéli mozgás alapjaitól a rakétahajtóművek elvi és gyakorlati működésén át a különféle általános technikai megoldások bemutatásáig.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- 11900KF / 32GB 3600MHZ CL16 / 3080 TI Suprim X
- EPSON TM-t20II blokk nyomtató
- ÚJ HP VICTUS Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- TERVEZÉSRE: Lenovo ThinkPad P52 workstation:i7 9750H,32GB,512GB,vil.HU bill.,Quadro T1000,Win11Pro
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M3 Pro MAX 14 30GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen