-
IT café
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
válasz nincsnév007 #26199 üzenetére
Egyetértek!
Ezzel szemben sajnos még mindig van olyan IQ huszár aki mai napig ott tart, hogy a CP2077 elbukott és elhalálozott.
Ez egy mai cikk.A tudomány a valóság költészete!
-
shotika
őstag
"Azzal, hogy miért bukott el a játék, korábban részletesen is foglalkoztunk, de ennél is fontosabb volt, hogy sokan emiatt csalódtak végérvényesen a modern játékiparban. Ha már a The Witcher 3-mal közönségkedvenccé avanzsált lengyel csapat sem tudott jó, nyílt világú akció-szerepjátékot csinálni, akkor mégis ki tud, ugye."
Már az első bekezdés úgy ahogy van hülyeség. A játék nem bukott el, és annak ellenére, hogy valóban bugosan jelent meg, az egyik legjobb, hanem a legjobb akció-szerepjáték a piacon.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
looser
addikt
Stöki vagy Hancu tuti nem írtak volna ekkora marhaságot. Nem tudom ki ez a faszi (Telexen valamiért a főoldalon ritkán futok bele nem-politikai cikkekbe (egyébként nagyra tartom az oldalt)) de a végén azért kompenzál:
"Az Elden Ring a megjelenés óta példátlan mennyiségű dicséretet kapott az újságíróktól és a játékosoktól egyaránt, hamar minden idők egyik legjobban értékelt játéka lett és kevesebb mint három hét alatt 12 millió példányt adtak el belőle, amivel olyan nagyágyúk sikerét tudta replikálni, mint a Grand Theft Auto V és a Cyberpunk 2077."
Vagy fogalma sincs róla, mit írt az elején.
szerk.: ha az indulás idején történt PS Store zakóra gondol, az oké.
[ Szerkesztve ]
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
Urby66
aktív tag
Mintha nem ugyanaz az ember írta volna a Telex-es cikk elejét és a végét:
Első bekezdés:
"elég csak arra gondolni, hogy a CD Projekt tavaly mekkorát koppant a Cyberpunk 2077-tel."
Utólsó bekezdés:
"három hét alatt 12 millió példányt adtak el belőle, amivel olyan nagyágyúk sikerét tudta replikálni, mint a Grand Theft Auto V és a Cyberpunk 2077"
Akkor most bukás, vagy üzleti siker a CP??Ha már OFF: Az Elden Ring nekem nem jött be, a legfrissebb patch után is képes akadni olyan gépen ahol a CP 1440p high - ben átlag 70 FPS-t tud.
Nekem unalmas volt a hentelés, persze nem játszottam sokat, de valahogy nem éreztem, hogy ez nekem kell. A különféle karakterek, képességek, fegyverek kombinálása lehet jól működik, de a harc csak annyi, hogy oldalra vetődök és visszaütök. Nem találtam olyan videót ahol ha nem mágus karakterrel mennek, nem oldalra vetődés ütés harc van. -
nubreed
veterán
Amikor nem szaksajtóban írnak techről, játékról vagy bármiről aminek van külön szakportálja akkor azt mindig erős fenntartásokkal kell kezelni, és elosztani minimum kettővel. Amúgy sosem gondoltam volna, hogy egy soulslike játék ilyen sikeres lesz, bármennyire is tartják jónak a jelek szerint.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
HUN_Sector
senior tag
Én nem vágom mit esznek rajta az emberek. Mint egy 10 évvel ezelőtti konzolos hack and slash.
-
nubreed
veterán
válasz HUN_Sector #26207 üzenetére
Ahogy nézem a videokat róla, a From Software mintha megragadt volna az időben, a grafikája sok helyen tényleg olyan mint mondjuk a DS1 remastered -é jobb esetben.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
muxi-muxi
senior tag
Na ja, bukott játékot viszek éppen nyolcadjára. Kétségtelen hogy nem volt sima a rajt, és bizony nem irtottak ki maradéktalanul minden bugot, de ilyen bukást szeretnék én is. Valaki írta, h az egyik, ha nem a legjobb szerepjáték-akció kevercs, ezzel maradéktalanul egyetértek. Nem véletlen, h ennyi HSZ született a játékkal kapcsolatban ,és az sem véletlen hogy szigorúan SP játék dacára a mai napig élénken foglalkoztatja közösségét. Ott van pl. egy másik single cím, a Metro: Exodus, hiába két DLC, azért nem ugyanaz a színvonal, holott mindkettő AAA játéknak számított megjelentekor, mára meg max. benchmarknak veszem elő...
Picit hasonló a helyzet az Aliens: Colonial Marines-hez, amit ugyan a fejlesztői kikupáltak egy peccsel (rohadt nehéz lett amúgy) aztán mégig a feledés pöcegödrébe pottyant.
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
Alpi.
addikt
Mondom, ránézek Steam statisztikába, hány % vitte végig ezt a "bukást". [CP statok]
Hát aztaq' !!! 33.3% kapta meg a "The world" achi-t ! Befosás ! Nem hogy nem rossz, hanem hihetetlen magas szám ! Nem beszélve arról, hogy igencsak nem az az egy délutános játék, így ez nagyon magas játékban eltöltött óraszámot jelent ! Pedig a játék egy x@r.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
looser
addikt
Bugreport sokadik... 3 TC tag, leverem (verném) őket, erre az egyik "beesik" egy épületbe, amelybe nincs bejárat körben csak falak. Egy darabig még látható volt, falat átütő fegyverrel meg is lenne, de a szomszédban helyszínelnek a kékek, ővelük meg nem balhézok :-) A TC tag zizeg tovább, bár már nem hozzáférhető...
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
PuMbA
titán
válasz looser #26211 üzenetére
Falba beeséssel én is sokszor találkoztam. Nem értem, hogy 2022-ben ez hogy lehet hiba. Csak le kell programozni, hogy egy fal az fal és nincs tovább. Ellenség mögé megyek, majd nem megölöm, hanem csak leütöm és beleesik a falba...essen inkább át rajtam, de ne a falba, hogy a lootot ne tudjam kiszedni
Továbbá a sztorit végigvíve a közepe eléggé leül, elvesztettem az érdeklődésem valamennyire, mert kevésbé érdekes / kidolgozott főküldetések voltak. Eleje és vége más minőség.
[ Szerkesztve ]
-
Alpi.
addikt
Ez már így is marad. Vagyis már most is így van, mivel a fél világ hisz ebben, ergo, a modern világ működési szabályai szerint, igaz ! Ez validálja manapság a dolgokat. Ha sokan mondják, igaz. Ha csak ketten, az hülyeség, rágalom, akármi.
Minden egyes alaklommal kicsit elszomorít, amit már egyszer írtam is, hogy minden egyes újabb post, minden egyes újabb "megalapozott vélemény", amit nem saját tapsztalaton alapul (mert akik az első 3 ekéző hsz-t írják minden CP 2077 téma alá, azoknak a nagy tübbsége ilyen. Bármibe lefogadnám.), de több YT videoban is mondták.... Az mindig plusz egy ok, hogy soha többet ne álljon neki senki egy kicsit más, komolyabb tartalommal bíró játékot csinálni... Ahogy anno írtam, a studiók próbálják kiszolgálni az igényeinket. Ha hülységeket kívánunk, megpróbálják minél magasabb szinten teljesíteni. És mi azt kívánjuk. Aztán a nagy "bezzeg" nevek 10-20 órás story mode-jait sokszor a játékosok 20%-a se viszi végig (most rákerestem erre-arra....) Abba ilyen jó volt ez, a fizika húbaszki', a 3. dolog jobban meg volt oldva, stb.
De játszani nem játszák, mert uncsi vagy nemtom. Ezt a sz@rt meg 50-100(+) órákig gyúrogatja megannyi ember... Rengeteg a hibája, de jó vele játszani. Legyen a neve ezentúl játék !! .....
Nem is értem, tényleg. 2-3 haveromnak is mondtam, miután ők is megbizonyosodtak, hogy mekkora bukás a CP 2077 különböző YT videokbol.., szedjék le torrentről. Adjanak neki egy esélyt. Mondom, hogy csak a topicba számtalan ember rakott bele több 100 órát és nekem is az egyik kedvenc játékom. Ha netán nekik is bejön, kapnak egy jó élményt, ha nem, ennyi. És nem... Pedig ez elég világos gondolatmenet szerintem. Erősen win-win, ahol az egyik win meg olyan, amit nem kapsz minden hónapban. Sőt, lassan évek alatt sem.looser : Kőműves Kelemen bug.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
nubreed
veterán
Az utóbbi időben egyre többször beigazolódik az, hogy ha valami érdekel akkor alakítsd ki a saját véleményed miután megnézted/meghallgattad/játszottál vele, és ne a tömegekre hallgass akik habzó szájjal fröcsögik a pro vagy kontárt. Ugyan ez igaz pl. sorozatok filmek esetében pl. az IMDB ratingre is, csalódtam már hatalmasat 8 vagy afeletti értékeléssel rendelkező sorozatban illetve imádtam olyat, ami épp, hogy 5-6 körül kapott. Nem azt mondom, hogy mindig ez van de előfordult már.
A megjelenés napján már játszottam a CP -vel bár nekem szerencsém volt, engem elkerültek a komolyabb bugok. Ez a 3. végig játszásom és még mindig tudom élvezni és belemélyedni. Ennyit arról, hogy mennyire "szar" játék ez.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
tag
"Ez már így is marad. Vagyis már most is így van, mivel a fél világ hisz ebben, ergo, a modern világ működési szabályai szerint, igaz ! Ez validálja manapság a dolgokat. Ha sokan mondják, igaz. Ha csak ketten, az hülyeség, rágalom, akármi."
A sz@r is finom. 100 milliárd légy nem tévedhet!
Egyébként nekem az 1.5 utan több a grafikai bug, mint előtte bármikor, DE NEM IGAZÁN ÉRDEKEL!
A lényeg itt a világ, amiben rengeteg lehetőség játékstílus és történet van benne. Most viszem éppen végig 5. alkalommal, és van benne egy két félbe hagyott karakterem is. Mindig jó élmény játszani a CP -vel, és nem a főszál, hanem a körítés miatt. Egy Witcher 3 időtartamú összetettebb főszálat is el tudtam volna viselni. Ez egy vizuális regény, így aki néhány karakter néhány mondatából szeretne jatékelményt, és világot kapni úgy energiatakarékosan, az nyilván csalódni fog.[ Szerkesztve ]
-
Ellia
addikt
Megpedzegették a következő witchert, egyelőre annyit tudni, hogy nem a red engine-el, hanem UT5-el fog készülni. Úgy tűnik (tűnhet), hogy azért megszenvedhettek vele. Mondjuk ezt teljesen el tudom fogadni, figyelembe véve, hogy mennyire rosszul ment nekik a párhuzamos fejlesztés ezzel a motorral.
[ Szerkesztve ]
-
Ellia
addikt
válasz m0h0senator #26220 üzenetére
Miért UT-t írtam...
-
PuMbA
titán
Nem csodálom, hogy elegük lett a REDengine-ből A szénné akadozós Xbox One, PS4 portok miatt 1,8 millió USD-t fizettek megegyezéssel és így zárult le a per ellenük. A fejlesztés szerintem tisztán ezen úszott el, mert nem a játékkal foglalkoztak, hanem ezekkel a gondokkal, amik egy normális motor esetében nem léteznének.
[ Szerkesztve ]
-
m0h0senator
őstag
-
Topikgazda
válasz m0h0senator #26220 üzenetére
*UE5
Igen talán nem lesz annyi bug az új motorral, plusz az epic elég nagy support-ot ad a motorhoz. Kíváncsi leszek a startra.
Az, hogy mennyi bug van egy motorral, az a bele fektetett erőforrásoktól és teszteléstől függ. Az UE5-el is ugyanolyan bugos lesz a játék, ha kapkodva és nem megfelelően tesztelve adják ki. Szóval semmi köze ennek a REDengine-hez.A motor váltás azért is szívás, mert akkor a fejlesztőket is meg kell osztani két rendszer között, megy a kukába az összes fejlesztői eszköz és így tovább...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Két végén ég a gyertya. A játék PC-n nagyszerűen muzsikál a sok extra mellett (RT, DLSS, FSR, stb.). Szóval ez nem a REDengine hibája.
Az, hogy a konzol portra nem fordítottak elegendő energiát, az projektvezetési hiba volt. Ami mondjuk annak a fényében érdekes, hogy anno kijelentették, hogy első sorban a konzolok számára írják a játékot. Aztán nagyon nem úgy lett. Alapvetően a játékot érő kritikák elsöprő többsége annak köszönhető, hogy PS4-re és XBone-ra is kiadták a játékot. Ha a legacy konzolokat elengedték volna, feltehetően más lett volna az egész start...
Az elmaradt vagy eredendően hiányzó fejlesztések egy részén simán látszik, hogy semmi köze a játékengine-hez. Az, amit a vendorokkal vagy pl. a fegyverekkel (pl. csőszájfékek lennének, de konkrétan a hangtompítókat leszámítva teljesen hiányoztak az 1.5-ig...) csináltak, az egész egyszerűen rossz projektmanagementre utal. Ezek csak egyszerű példák, de sorolni lehet a hasonlókat.
Olyan, hogy "normális" motor esetén ezek a hibák nem léteznek, az egyszerűen nem igaz. Az Unreal Engine kapcsán is bőven vannak gondok, olvasgasd a fórumát.
A fejlesztők vakaródznak olyan problémák miatt, hogy egy-egy bug javítása melyik UE4 alváltozatba kerül vagy nem kerül bele. Volt olyan World Engine bug, amelynél egyre hátrább és hátrább tolták UE4 esetén, majd közölte az Epic, hogy az UE5-ben lesz javítva. Csókolom, ha az UE4-ben vártad a megoldást.Az EverSpace fejlesztői is csúnyán megégették magukat, mikor a Linux verzióra elégettek egy csomó energiát, majd szembesültek vele, hogy egyszerűen nem nyújtja azt az UE4 Linux Support alatt, amit az Epic Games megígért.
Csodavárás megy nagyon most mindenhol az UE5 kapcsán, de ez is csak egy játékengine. Ugyan az pepitában...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
anubis6
aktív tag
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@anubiszthedj https://soundcloud.com/anubiszthedj
-
nubreed
veterán
válasz anubis6 #26227 üzenetére
Amúgy volt már.
Hát majd meglátjuk, hozzák össze és adják ki, a projekt ambiciózus és ha össze jön azzal csak mi játékosok járunk jól. A videóból is látszik, hogy van még rajta mit fejleszteni, ez nagyon alfának tűnik ebben az állapotban.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
válasz m0h0senator #26232 üzenetére
Miután letöltötte a 4.5 gigát (nálam annyi volt) végig patchelte a játék kb. 70 gigás állományát. És bizonyos modok tényleg nem működnek.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
PuMbA
titán
Az Unreal Engine 5-re átállás bejelentését elolvasva azt írják, amit én is írtam:
"in the past, we spent a lot of resources and energy to evolve and adapt REDengine with every subsequent game release. This cooperation is so exciting, because it will elevate development predictability and efficiency"
[ Szerkesztve ]
-
tibaimp
nagyúr
válasz m0h0senator #26235 üzenetére
Így van, nekem is most szedi.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
nubreed
veterán
Az egyik legfontosabb modot, a Cyber Engine Tweaket frissítették a legújabb patchhez, ugye elég sok mod épül rá, én is használok egy párat. Akit érint, itt töltheti: [link]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nagyúr
-
Topikgazda
Ezt az indokot kb. minden egyes játékmotor váltásnál elmondják a játékfejlesztéssel foglalkozó cég managerei.
Hányszor, de hányszor derültek ki menet közben, hogy hopp, mégse olyan jó a kiválasztott motor, most hirtelen felemlegethetem a Mechwarrior: Online-t, amely anno a béta közben szembesült vele, hogy a CryEngine gyári netkódja egy kupac hulladék, és végül kvázi nulláról újraírták a kódot. Mikor a fejlesztők kihozták a MechWarrior 5 játékot UE4 motorra, az MW:O fórumai felrobbantak, hogy na, most aztán az MW:O is át fog térni Unreal Engine-re. Aztán a fejlesztők gyorsan lehűtöttek mindenkit, hogy nem, mert a netkód az UE4 esetén sem alkalmas erre a célra, tehát újra nulláról kellene írni egy netkódot. Amit nem terveznek...
Vannak előnyei az UE5-nek, de egy ekkora stúdiónál a saját motor komolyabb előnyöket jelentene... De hát majd kiderül...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
jonnyjoker01
veterán
Ez a partnerség nem csak licenszelés, hanem UE5 fejlesztése is. Na most ezért aggódok inkább, úgy néz ki, hogy foltozgatni fogják ők maguk az engine-t ahogy csinálják a következő Witcher-t, annak függvényében, hogy milyen funkciók kellenek nekik, biztos valamilyen technikai követelménnyel az Epic részéről, hogy aztán ezeket hivatalosan integrálják mindenki számára az engine-be. Én csak reménykedni tudok, hogy a saját mérnökeik átvizsgálták az egész szituációt és úgy látták, hogy igen ez egy jobb irány mint a REDEngine foltozása, és nem pedig a felsővezetők pénzhajhász ötlete (gondolom nem kis pénzek forognak itt a háttérben, főleg mivel az UE5 továbbfejlesztéséről van szó).
Üdv. Johnny
-
válasz jonnyjoker01 #26245 üzenetére
utobbi evekben a jatek enginek kb elkezdtek eljutni egy operacios rendszer szintjere bonyolultsagban. lehet egyszeruen tul draga volt az engine.
UEnek vannak elonyei, pl jobb (mobil) crossplatform tamogatas. plusz meg tudjak oldani a koltsegeket.
CP77nel mondjuk beutott az is, hogy normal esetben meg lehet venni a kov gen HWt amivel megoldodik az osszes problema, na ez jelenleg annyira nem mukodott. csucs hardveren a jatek a megjelenes napjan is remekul futott, szoval volt ez rendesen optimizalva, csak nem prev-gen konzolra. CP77 viszont egesz biztos nem lesz UE ala portolva, az magaban ezen a szinten 1-2 eves muvelet.
mondjuk eleg sok kerdes marad. en azert emlekszem arra, amikor az EAnal mindenre is frostbiteot kezdtek hasznalni, aztan kiderult, hogy azert ez annyira nem volt jo otlet.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
1.52 gyorsteszt
- Wilsont ugy nez ki javitottak es vegre arulja is az uj scopeokat es fegyvereket. mivel egyedul nala elerheto par cucc ez azert fontos volt.
- talan egy picit reszeltek par effekten es stabilabb a jatek teljesitmenye, de lehet ez csak 1.5 hatasa
- perk xp maradt, tovabbra is eleg furan mukodik. a berserk mod nem jo athleticset fejleszteni (ahogy nagyon mas sem, tovabbra is).
- mintha finomitottak volna a negyes szintu rendorsegen es tobb maxtaces egyseg jonne, de ezt megint nehez ellenorizni.nagyon ugy nez ki celiranyosan tenyleg az utolso bugokat irtjak a fizetos DLCk elott. smaller patchekben azert eddig boven volt aprobb valtoztatas a patch notesen kivul is, most ugy nez ki tenyleg mar csak takaritanak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Topikgazda
válasz proci985 #26247 üzenetére
A probléma igencsak összetett, mert nem csak az engine, de a fejlesztői eszközökről is szó van. A REDkit megvan, most állhatnak akkor neki egy úgy csomagnak viszont. Ez önmagában azt jelentheti, hogy a következő The Witcher valódi fejlesztése évek múlva indulhat el. A modellek, hangok, textúrák, történetek gyártása mehet, de egybegyúrni őket egy működő játékká jó időbe telhet.
Sajnos a laikusokat könnyen meggyőzik a látványos tech demók, de azok és egy CP2077 szintű játék között több millió munkaóra a különbség...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Új Gamer PC R5 5500 vagy R5 5600/RTX 4060 vagy RTX 4060 ti 8G/500Gb M2 SSD/16Gb DDR4/700W 2-3Év gari
- Apple iPhone 11 PRO 64GB Gold
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB (Yettel függő)
- SAMSUNG 55Q80T Premium 4K Qled smart Tv!2026.Garis!
- Új AMD Gamer PC R5 5500 vagy R5 5600/RX 6700 10Gb/500Gb M2 SSD/16Gb DDR4 3200Mhz/700W 2-3Év gari
- PS4/PS5 játéklemezek,kiegészítők -INGYEN FOXPOST- FRISSíTVE 06.01. AC-COD-RESIDENT EVIL STB.
- Asus MX34Vq (34" 3440x1440 100Hz, VA, Freesync) Ultrawide íves monitor
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB 99%Akku, GARANCIA!
- Samsung Galaxy Z Flip 4 Blue - 8/256GB - Garancia 2025.08-ig
- SAMSUNG EVO 860 / 870 250GB ssd
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen