Új hozzászólás Aktív témák

  • VikMorroHun

    senior tag

    Most nincs kedvem kiválogatni, mely hozzászólásokra reagálok, csak így ömlesztve:

    - rombolhatóság: a Crysis 2007-es játék, ha jól emlékszem, és remekül megoldották benne a környezet rombolhatóságát. (Az egyik kedvencem a lebegő fa - ami persze egy hiba volt, bizonyos fizikai beállítás, és a megfelelő helyekre leadott lövések után. :) ) Azóta sem láttam ilyen játékot.
    - Cyberpunk 2077 külső nézet: csodálkoztam is, hogy a legutóbbi demóban (valaki más emlékét lehetett átélni, elemezni az ott látottakat) külső nézetben játszódott majdnem az egész. Mondom, mi történt, elfelejtették az indoklásukat, hogy ez miért nem lesz?
    - csúcstechnológia nehezen érhető el "normális" (gondolom, független) fejlesztők számára: tudomásom szerint mind a CryEngine, az abból kifejlesztett Lumberyard, sőt, még az Unreal Engine is ingyen hozzáférhető bárki számára. Most csak az utóbbit ellenőriztem, 1 millió dollár bevétel után kell nekik fizetni 5% jogdíjat. Úgyhogy ez nem lehet akadály. Tény, meg kell tanulni használni ezeket a fejlesztő eszközöket. Meg az sem árt, ha egy kis csapat tisztában van a korlátaival, és nem bénázzák el, mint az Opal Squad a zseniális ötletüket (egy olyan RPG, amiben a szörnyekkel kell lenni, nem a hősökkel - egy pár fős csapat 1 év alatt összedobta volna Unityben. Ők meg már 3 év késésben vannak, és felélték a Kickstarteren összegyűjtött pénzüket.)

    Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

Új hozzászólás Aktív témák