Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz RobbyJr #125 üzenetére

    A játékban jóval szélesebb útról jön nagyobb tempóban, más íven lép be és más ívben is "távozik" mint a "valódi" videón, ahol ráadásul le is csúszik az ívről a tökig érő porba ahol nyilván más a tapadás.

    Nem védeni akarom a játékot, de ez így ebben a formában nem jó összehasonlítás, kizárólag hangulatkeltésre jó... szerintem.

    Nyilván itt jóval nehezebb lesz az összehasonlítás mint a lézer szkennelt pályákkal rendelkező szimek esetében, de azt ne feledjük, hogy a szimulátoroknak hívott játékokban is gyorsabbak a játékosok mint a valóságban. A promó videóban is említi Rovanpera, hogy élőben azért nem ilyen bátor...

    A lényeg, hogy ha mindenképpen hasonlítani akarunk, akkor minél azonosabb körülményeket kell keresni, látni kell minkét autó pillanatnyi sebességét, ismerni kell a megtett út hosszát, az eltelt időt, és akkor össze lehet nézni a mozgásukat.

    Abban viszont 100%-ig biztos vagyok, hogy ha lesz olyan szakasz ami ugyanolyan hosszú a játékban és a valóságban, akkor az fix, hogy a játékban jóval jobb idők lesznek, de ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy jobban tapad, hanem egyszerűen nincs tétje annak ha a játékos hibázik. A promó videóban is említi a Rovanpera, hogy élőben azért nem ilyen bátor... és akkor még a levágásokról nem is beszéltünk.

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák