- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology routerek
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Windows 10
-
IT café
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Azt jól látom, hogy a Rally Hungary pályái nem lesznek benne?
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Találtgyerek #123 üzenetére
Én csak A-s Ladában ültem, de egy nyamvadt murva gumi már abban is olyat tapadt féktávon, hogy nem hittem a szememnek / seggemnek...
Szerintem ezt majd csak úgy lehet összehasonlítani, ha megjelenés után nézünk egy szakasz részletet ami a legjobban hasonlít, keresünk hozzá egy belső videós felvételt amin a sebesség is látszódik, és akkor össze lehet nézni a féktávokat, kanyar sebességeket.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
A játékban jóval szélesebb útról jön nagyobb tempóban, más íven lép be és más ívben is "távozik" mint a "valódi" videón, ahol ráadásul le is csúszik az ívről a tökig érő porba ahol nyilván más a tapadás.
Nem védeni akarom a játékot, de ez így ebben a formában nem jó összehasonlítás, kizárólag hangulatkeltésre jó... szerintem.
Nyilván itt jóval nehezebb lesz az összehasonlítás mint a lézer szkennelt pályákkal rendelkező szimek esetében, de azt ne feledjük, hogy a szimulátoroknak hívott játékokban is gyorsabbak a játékosok mint a valóságban. A promó videóban is említi Rovanpera, hogy élőben azért nem ilyen bátor...
A lényeg, hogy ha mindenképpen hasonlítani akarunk, akkor minél azonosabb körülményeket kell keresni, látni kell minkét autó pillanatnyi sebességét, ismerni kell a megtett út hosszát, az eltelt időt, és akkor össze lehet nézni a mozgásukat.
Abban viszont 100%-ig biztos vagyok, hogy ha lesz olyan szakasz ami ugyanolyan hosszú a játékban és a valóságban, akkor az fix, hogy a játékban jóval jobb idők lesznek, de ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy jobban tapad, hanem egyszerűen nincs tétje annak ha a játékos hibázik. A promó videóban is említi a Rovanpera, hogy élőben azért nem ilyen bátor... és akkor még a levágásokról nem is beszéltünk.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Valós súly mellé gondolom komplexebb futómű számítások is kellenének... szerintem itt javarészt szkriptek dolgoznak, nincs, vagy csak nagyon kevés a valós idejű fizika. Ennyi autónak nem is lehetne rendes egyedi fizikát írni, soha nem térülne meg a ráfordított idő.
Tippem szerint az lesz mint az F1 széria esetén... a fő vonal egy élvezetes simcade jó körítéssel, aztán a sor végén az "utcai" autók már jóval gyengébbek... A WRC-k, R5-k biztos élvezetesek lesznek, aztán a sor végére egyre kevesebb idő / figyelem jut.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
Egy kis kedvcsináló még: WRC drivers play EA SPORTS WRC for the first time!
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Steve1207 #138 üzenetére
Nehogy félreértsetek, mindenki olyan nézetben játszik amilyenben akar, csak nekem fura már az is, ha a gépháztetőn ültök... a kormánynélküli belsőnézet teljesen normális, minek nézzen az ember két kormányt.
Nekem csak annyi kérésem lenne a fejlesztőkhöz, hogy például az időknél jelezzék, hogy melyik idő született belső és melyik külső nézetből... nagyon nem mindegy.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Ott is ez volt, plusz a random pedál + FPS dropp is megvolt... legalábbis a 22-nél biztosan.
Az mondjuk meglepett, hogy nem jött hozzá egyből NV driver... egy normális profil biztos javítana a grafikai bugokon és egy kis FPS-t is hozhatna.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Én még nem vettem meg... amíg nem jön a VR és nem látom, hogy milyen addig az én pénztárcám nem nyílik ki...
Nekem az F1 22 van meg az elejétől, ott végig mentem pár buktatón ami itt is előjön, azért említettem meg, hogy ezek ilyen EA specialitások. Mostanra már jó az F1 22 is, remélem ezt is összekapják pár hónapon belül.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Az alacsony GPU kihasználtság jellemzően szoftveres CPU limit miatt szokott előfordulni, egyszerűen a GPU nem kap elég "infót". DX11 és korábbi API-k esetén ezt jellemzően a draw calls nagy száma okozta, az ember lejjebb vette a látótávot (pl ArmA széria) és ezzel javult a helyzet, de előfordult olyan is, hogy 1-1 beállítást LOW-ra téve a GPU-ról átkerült a CPU-ra a számítási feladat, ami a gyengébb GPU + erősebb CPU párosok esetén segítség volt, de az erősebb GPU + gyengébb CPU párosok esetén (szoftveres) CPU limitet okozott.
DX12 alatt a draw calls elvileg már jóval kisebb probléma, de simán lehet, hogy ezt csak majd látótáv csökkentéssel vagy objektum komplexitás csökkentéssel fogják tudni megoldani, de addig is próbáljátok ki, hogy maxra raktok mindent és úgy néztek GPU kihasználtságot. Az is árulkodó jel lehet, ha a médium és a high / ultra beállítások között nincs nagy FPS eltérés.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-
-Solt-
veterán
Jelenleg is 35 euró annak akinek megvan a DR2.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz PapírVilla #1026 üzenetére
A Közép-Európa rally a free update, a fejlesztések és javítások a Season 2 részei.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Még mindig semmi hír a VR támogatásról?
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Additionally, there is more to look forward to in the coming months:
As mentioned previously, we are currently working on adding VR support to EA SPORTS™ WRC for PC only. We’ll reveal details once it is ready for release
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
DR2-t és az ACC-t is az idő optimalizálta... ahogy teltek az évek, vettük az erősebb videókártyákat és egyszer csak jó lett... a kérdés az, hogy ebből évente terveznek kiadni újabb verziót mint az F1 szériából, vagy több éves kifutása lesz. Utóbbi esetén tartok tőle, hogy ezt is az idő fogja optimalizálni!
@GalaHU: Egyszerűen nem bírom rávenni magam, hogy 2D-ben 27"-n játsszak...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-
-Solt-
veterán
Mikroakadások lehetnek az NV driver miatt is, most jött egy gyorsjavítás: [link]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
No nem bírtam ki, megvettem... nagyon fura VR után monitoron játszani, esek-kelek, de tényleg élvezetes még így is. Méretes lagok nálam is vannak, ezekkel remélem kezdenek valamit még, mert VR-ban ez gyilkos lesz.
Ami meglepett, hogy mennyire mostoha gyerek... nem kapott még NV driver profilt, nincs benne a GeForce Experience-ben, sőt a Fanatec logó ellenére még hivatalos FFB beállítási javaslat sincs hozzá.
Pár órát bohóckodtam vele, de eddig úgy vélem bőven van benne potenciál... azt hiszem néznem kell egy kéziféket!
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
Én voltam noob... elindul, csak nem a klasszikus módon, hogy indításnál kiválasztod mit akarsz. HMD fejre -> AirLink -> Asztal -> Steam -> elindítod a játékot, megjelenik a játék menüje 2d-ben és ott kérdezi meg, hogy engedélyezed-e a VR módot.
Ennyire volt időm...
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest