-
IT café
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pistu_
tag
Az influenszerek megkapták tesztelésre, hamarosan várható videó dömping.
-
Pistu_
tag
Őszintén már eljutottam arra a szintre hogy youtuberek/reviewerek véleménye már a legkevésbé sem érdekel. Az egyetlen ok hogy várom az embargó leteltét hogy akkor rengeteg gameplay videót kapunk.
-
Pistu_
tag
Most tudtam belenézni a videókba. Ha csak ezt a medium presetet tudja a series X-em kisajtolni magából már akkor boldog leszek!
Mindenki szerint sokat javult az aszfalt-fizika ez is jó dolog. -
Pistu_
tag
Ma kerestem kommentár nélküli csak gameplay videókat. Hát nem tudom mit ígértek a hangmérnököknek de remélem még azt is megduplázzák. Ezek a motorhangok...
Egyedül a navigátort találom néha élettelennek, de mint ha szakasz függő lenne, van ahol jobbnak hallom. -
Pistu_
tag
Új infó a tervezett updatekről, illetve az előrendelői bónuszokról:
[EA Sports WRC The road ahead]
Egyelőre tartják magukat a szavukhoz, az extra vásárolható tartalom csak kozmetikai cucc lesz. -
-
Pistu_
tag
Persze, nekem is jobban tetszene ha extra autókat, verseny szakaszokat adnának az ilyen apró vackok helyett, de a dolog másik oldala hogy a WRC megszabta az EA-nek hogy mennyiért adhatja a játékot. Az árazás mellé még hozzájön a lootboxok és egyéb monetizálások tiltása. Valahol meghúzza az EA is a határt befektetés terén, ehhez képest a 78 autó és a több mint 600 km útszakasz nem is rossz magában.
#65 Találtgyerek
A fejlesztők szerint tárgyalnak erről a WRC-vel, de semmi konkrétum. -
Pistu_
tag
Beleolvastam a videó alatti kommentekbe... Hirtelen mindenki ráeszmélt hogy a DR2.0 fizikája nem is olyan jó, érdekes módon eddig mindenki szerint jó volt, az aszfalt gyenge tapadását leszámítva.
A licenc miatt tuti hogy megengedőbb lesz a fizika, full szimulátort sokan nem bírnának.
-
Pistu_
tag
válasz Találtgyerek #165 üzenetére
EA Play-jel holnaptól indítható az 5 órás trial. Play Pro-ban van benne korai hozzáféréssel, időmegkötés nélkül.
Délutános vagyok a héten, de holnap reggelre belőve a vekker. Ha lesz ph-s WRC bajnokság rám is számítsatok, az utolsó helyért is hajlandó vagyok küzdeni!
-
Pistu_
tag
Huhh, hát ez így...
Reggel elaludtam, most kezdtem el játszani. Első eseménynek a Fulviával mentem Chilében. Szegény autó olyan szinten alulkormányzott, hogy a 90°-os illetve hajtűkanyarokat kézifék nélkül esélytelen bevenni. Ellenőriznem kellett hogy nem-e kapcsolta vissza az assisstokat, de nem. A kocsi betonstabil súly áthelyezésnél a kasztni alig mozdul. Megcsúszás ritka, az is csak szándékos user errornál. Az FFB mintha késne, olyan mintha csak utólag reagálnám le az eseményeket. 60 fps-t Series X-en nem tudja tartani, rengeteg a screen tearing a 4K-ból is bőven visszavesz, valamint minden szakasz utolsó etapján a cél előtt van egy nagyobb érezhető akadás. A pálya viszont változatosabb főleg fasza szintkülönbség van, volt hogy csak 1-esben tudtam a kis Fulviát felszenvedni az emelkedőn. Moments-en belül bizonyos események paywall mögé lettek rakva, EA Play előfizetést kér értük. (Nálam GPU-ban benne van, de azért na.) Medium nehézségi szinten 50-es AI-ra szakaszonként több mint 1,5 perceket verek, szóval ezt majd feljebb kell tornásznom. Sérülés hiába van hardcore-ra állítva nagyon gyenge. Eddig ez számomra egy nagyon butított DR2.2, de majd talán holnap sikerül többet nyüstölni. -
Pistu_
tag
Ha nem érkezik meg a vihar még most is tolnám, de nem akarok egy cirka misis villámkárt.
A KT eddigi WRC-ihez képest így is sokat javult minden téren. Szokni kell, de úgy tűnik könnyítettek az autó kezelésen a DR2.0-hoz képest. Hogy ez kinek álldás vagy átok majd eldönti maga. Performance hibák vannak, de azok még patchelhetők, olyan szintű problémát ami teljesen megkeserítené a játékélményt nem tapasztaltam. (Forza Motorsport... )
-
Pistu_
tag
Alig várom hogy leteljen a műszak és mehessek folytatni! Persze hogy ilyenkor még az óra is megáll.
-
Pistu_
tag
Végére értem a Chile Rallynak a Fulviával, tévedtem, van azért sérülés, de nem sikerült lenullázni a verdát. Ennek kiderítésében nagy segítségemre volt a navigátor aki olyan DR-s hagyományként egy két ugratónál megviccelt, úgy érezte hogy ráér a levegőben közölni hogy hirtelen egy 3-as kanyar van előttünk. Aztán gondoltam megnézem mi van a Moments-ben és mindjárt az első betalált. Finnország, Legacy erősen áramvonalasítva és itt megtörtént a csoda. Igaz csak harmadik próbálkozásra lett meg az arany, de egy cseppet sem bántam. Itt azért átjött a "built from the dirt up".
Aztán mentem egyet egy kurrens Rally1-essel, de erre még nem vagyok készen, az aszfalton a hirtelen semmi átmenet nélküli tapadásvesztést, majd csúszást még gyakorolni kell.
Minden eddigi hibája ellenére nem rossz, holnap hosszabban is nyüstölöm meg megpróbálom beállítani az FFB-t, mert még nem teljesen vagyok kibékülve vele.Ui: ha valaki küzdene furcsa fakó színekkel, a játék valamiért 1000-es illetve 2000 nites peak brightnessel dolgozik, ezért érdemes lejjebb venni a sima HDR fényerőt gyengébb megjelenítővel rendelkezőknek.
-
Pistu_
tag
válasz Zoolee1976 #260 üzenetére
Series X, Thrustmaster TS-XW+T-LCM pedál kombón nem tapasztaltam olyat hogy a pedált vagy bármit ne lehetne hangolni, az a setup rész szinte egy az egyben a DR2.0-ból lett átemelve azzal a különbséggel hogy már xbox-on sincs kiszürkített opció.
Grafika olyan amilyen, néhol kimondottan szép, néhol meg szinte lapos, egyszerű. Teljesítmény problémák viszont vannak, 4K-t gyakran nem képes tartani, mint ahogy a 60fps-t sem olyankor screen tearing van dögivel ami zavaró. Illetve mikor vált a pályarészek betöltése között akkor van egy-egy nagyobb jól észlelhető akadás. Erre mondjuk fel voltam készülve ez Unreal engine hiba, más fejlesztőt sem láttam ezt a problémát megkerülni.
-
Pistu_
tag
Tearing update:
Bekapcsoltam a tv-n a VRR-t és a tearing mellet az ablaktörlő lapát és más ghosting is megszűnt.A regularity rally-ért hatalmas pacsi, nem gondoltam volna hogy rallys játék lehet zen is.
-
Pistu_
tag
Akkor nézd meg [ezt] is. Ebben az a "szakértő" aki 3 hete robbantotta a középponti tengely körül forgó autók bombáját azóta "megszakértette" a WRC-t és örömmel tapasztalta, hogy ebben "normálisan" mozognak az autók. Sőt nem is lebegnek, megvan a gumik kontaktja az út felületével, pedig azt jósolta hogy ez nem így lesz. A gyenge performance mellett ő is arra panaszkodik amit én is tapasztaltam, az a kormányos input lag. De ez meg lehet Thrustmaster firmware hiba is, legalább is nem nagyon találtam mást aki még panaszkodott volna erre.
-
Pistu_
tag
A gumikopáson reszeltek szépen, már nem járható út hogy végig nyomjuk soft gumikkal a szakaszokat mert kopottan is jobban tapad mint mint a medium vagy hard. A leharcolt lágyakkal bizony óvatosan kell menni, nő a fékút és csökken a tapadás kanyarokban.
Ami viszont levon az élményből az a többi autó hiánya. Se rajtnál nem állunk sorba, se a pályán nem találni lerobbant másik autót.
Néha pont a legrosszabbkor akad be, ma sikerült egy ilyen akadás miatt felülni a szalagkorlátra.
Van még rajta mit kalapálni, de minden hiba ellenére szerintem jól sikerült a játék.
-
Pistu_
tag
válasz Találtgyerek #296 üzenetére
Ezt nem tudom, annyit még nem mentem vele hogy ezt megtudjam állapítani.
-
Pistu_
tag
Úgy tűnik igény lenne rá!
-
Pistu_
tag
Na most vagy én voltam balfék, vagy valami még nem kerek a játékon belül. Elindultam a club eventbe, shakedown alatt jobb első defekt. Semmi baj szervízben repair és gumiváltás mediumról softra, teljesen új szett. Rajtnál furcsa hogy van egy sárga háromszög a bal alsó sarokban. Indulásnál meglepi a jobb első még mindig defektes . Majdnem végigmentem így de a cél előtt inkább nyomtam egy kerékcserét... Na majd legközelebb.
-
Pistu_
tag
válasz Találtgyerek #394 üzenetére
3 hónapos, ha minden igaz a hivatalos WRC klubban kell menni egy szakaszt és jár érte a promó kód.
-
Pistu_
tag
Tegnap este még sikerült beférni a RallyTV promócióba szóval érdemes próbálkozni.
-
Pistu_
tag
A különböző club bajnokságok eredményét egyelőre kezeljétek fenntartásokkal, maradt egy durva hiba a játékban. Ha egy szakasz teljesítése után nem folytatjátok a versenyt hanem kiléptek és utána vissza akkor kaptok egy kis meglepetést. Egy totál új, sérülés mentes, tiszta, friss gumis autót. Remélem mielőbb patchelik.
Ti amúgy begyakoroljátok a pályákat előre?
[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
Remélem konzolra is jön teljesítmény javítás. Club event Mediterrán rally utolsó szakaszán több kanyarban is állóra fékeztem az autót mert olyan akadások voltak, hogy azon tűnődtem hogy most még az xbox is becrashel.
-
Pistu_
tag
Legyen igazad, de szerintem új megjelenés lesz jövőre. Változik a versenynaptár, kikerül Észtország és Mexikó, helyüket pedig Lettország és Lengyelország veszi át. Ezt a szitut licencelési szempontból rémálom rendezni. Nem hiszem hogy a WRC mint jogtulaj örülni fog annak hogy a nem szereplő rallyk is igényt tarthassanak jogdíjra, a játékosok meg annak nem ha kikerülnének a játékból a fenti szakaszok.
-
Pistu_
tag
Remélem pc-n jobb lett a patch mint konzolon. Series X-en megszűnt a pályavégi akadás a célegyenes betöltése közben. Újra mentm Ravin de Finelio-n ahol tegnap úgy akadtam, hogy kanyarokban állóra fékeztem most szinte semmi akadás, a legrosszab 1-2 tearing bekapcsolt VRR-rel.
DE! Olyan szinten visszavették a drawdistance-t hogy az már nekem böki a csőrőm. (Eddig ezzel nem volt bajom) Sokkal több a pop-in, és ami legalább ennyire zavaró, hogy a távolban ránézel egy fára, bokorra, sziklára, kerítésre majd közelebb érve az egészet egy másmilyen tereptárgyra cseréli. Portugál szakaszon volt hogy beszakadt az fps 20-25-re. Egyelőre amennyit javítottak számomra annyi dolgot el is törtek.[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
Na most kapok agyvérzést!
Ugye panaszkodtam arra hogy a TS-XW-n nagy az input lag, meg az FFB is laggol. Eddig 1022 fokra volt kalibrálva a kormány, soft lock on és a linearity levéve, mert anélkül nem bírtam kanyarodni az autókkal. Furcsa volt hogy pl. a Lancia 037 a legkisebb kormánymozdulatra hirtelen túlkormányzott lett, de a többi autónál se stimmelt valami. Letudtam annyival hogy ilyen a fizika.
Valahogy sikerült újra kalibrálni a kormányt 546 fokra, kikapcsoltam a soft lock-ot és 0-ra raktam a linearity-t, láss csodát a Lanciából kezes bárány lett. A 4 szakaszos görög moments-et elsőre letoltam 2 percet adva az AI-nak.
Ekkora láma is csak én lehetek!
[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
Első ph rally teljesítve. xenom0rph ez a válogatás nagyon tetszett, főleg az esős észt rally volt egy nagy élmény, néha mintha kis vas illetve zala megyei mellékutakon hasítottam volna. Várom a következőt! Bátran ajánlanám mindenkinek a csatlakozást egyéni teljesítménytől függetlenül.
Nem tudom mennyire lenne igény egy S1600-as clubra, de lehet hogy indítok egyet. Nagyon könnyen vezethetőre sikerültek a játékon belül így olyanok is beszállhatnának akiknek a Rally 1 vagy 2 kategória soknak tűnik. Még alszom rá egyet.
[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
válasz Találtgyerek #781 üzenetére
Zalai, de munka miatt keresztül kasul bejártam zala, vas, somogy illetve baranya megyét.
-
Pistu_
tag
válasz PR0JECTNR56 #784 üzenetére
Amíg nem indultam a club chilei pályáján nem is találkoztam defekttel, ott mindjárt a shakedown alatt sikerült összehozni.
Amúgy volt valami változás a momemtsen belüli szint időkben? A hibrid üzemanyagos ford puma wrc-s kihívást lehozni aranyra nekem egy komplett nap volt, megszámlálhatatlan újrapróbálkozással. Tegnap és ma amit elindítottam ment elsőre vagy másodikra. Még a végén a fejembe száll a dicsőség és azt hiszem hogy fejlődök valamicskét.
-
Pistu_
tag
Azért van némi különbség a G29/G920 és a G923 között a G923 javára. Ferde fogazású fogaskerekekkel csatlakoznak a motorok a kormányhoz, így sikerült kiküszöbölni a fogaskerekes kormányok egyik nagy hátrányát a középállási ffb lyukat. Videók alapján úgy tűnik valamivel fürgébben pörög mint az előde, de még így is elmarad egy T300-tól.
#822 petikeh
Mivel volt G25-öd így tisztában vagy vele milyen egy Logitech fogaskerekes kormány, ezek az újak annak a némileg csiszolt verziói. Egyik kollégám a múlt hónapban vásárolt egyet magának, de már gondolkodik rajta hogy cserélje valami nagyobb kategóriára. Egyáltalán nem rossz, de némi felárral jobb választás egy Thrustmaster T300RS csomag.[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
Molly másnál is szeret hülyeségeket beszélni? Moments-ben megnyerem a szakaszt erre közli hogy valahol ütközhettem mert rengeteg időt veszítettem, a csapat biztosan nem örül. Két 6km-es szakasz után bedob egy 15km-est erre meg azt mondja hogy most egy rövidebb táv van soron. Nem életbevágó, de bosszantó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 7
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Politika
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Intel Core i7 FÉLKONFIGOK - KÉRHETŐ ALKATRÉSZ IS CPU, RAM, ALAPLAP
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen