-
IT café
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
Kipróbáltam, mondjuk lehet, hogy rajtad nem segít...
A Rally button modulon nincs külön led sor, csak a gomboknak van háttérvilágítása amit egyenként lehet állítani telemetriától függően, vagy fixen világítósra, nekem ez utóbbira van állítva (alap beállítás). Nem is villognak a ledek, pont úgy néz ki a kormány mint a Puma WRC-ben belső nézetben (csak az OLed kijelzőn a sebesség fokozatot mutatja a sebesség helyett). -
JulesTS
őstag
-
JulesTS
őstag
-
JulesTS
őstag
Süti is járt kenyában:
https://youtu.be/pSJk6KiaL3M -
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #1579 üzenetére
Teljesen láma vagyok a Rallyhoz, azt se tudom, hogy mit kell állítani, meg mire kell figyelni...
De majd rápróbálok... -
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #1579 üzenetére
Kipróbáltam, első szakasz közepén nekimentem egy bokornak és terminal damage...
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #1594 üzenetére
Igen erre rájöttem már én is, de még nem sikerül elég lassan menni...
-
JulesTS
őstag
válasz Skeleton01 #1646 üzenetére
Nvidia Control Panelen korlátozd le 57fps-re, késleltetés csökkentést ultra-ra és a vscyc-et állítsd fast-ra vagy adaptive-ra.
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #1812 üzenetére
gondoltam kipróbálom és indulok, erre elkezdett frissíteni és 1 órája csinálja...
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #1819 üzenetére
Gyorsan lejött hatszázvalamennyi mega, most 89,4 giga fájlmódosítást csinál vinyón, az lassú...
Lehet, hogy M2-re kellene költöztetnem, de amikor telepítettem még kevés volt rajta a hely... -
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #1999 üzenetére
Az már nem "valós" rally. Azon gondolkodtam, hogy ez csalásnak számít-e (inkább mondanám csalásnak mint nem). Mondjuk a való életben is valamennyi előnnyel indul az aki már 20 éve versenyez, mint az újoncok.
Ez ellen lehetne megoldás mondjuk az AI generált szakaszok, vagy akár rövid előregyártott részekből véletlenszerűen generált is. Ezeket a szakaszokat senki se látná addig, amíg nem jut el odáig a versenyben. Fejlesztői oldalról biztos sokkal nagyobb erőforrást igényelne, viszont azoknak akik sokat játszanak vele, kevésbé lenne megunhatató. -
JulesTS
őstag
válasz Skeleton01 #2004 üzenetére
A kormányos topik összefoglalóját olvasd el, rengeteg hasznos infó van benne:
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/
Nem tudom mennyit szánsz rá, de a G25-ből kiindulva szűkös a keret.
Én a fogaskerekes kormányokat nem eröltetném. Minimum valami fogaskerék/szíj hibridet néznék. Pl. a T150 (PC/PS), vagy TMX (PC/Xbox) és ezekből is a 3 pedálos verzió, vagy az utódjuk a T248 aminek jobb pedálja van, kicsit drágábban már teljesen szíjas T300 (PC/PS), TX (PC/Xbox) szintén 3 pedállal. Esetleg ha engedi a pénztárca, akkor a Fanatec szíjas bázisaival ki lehet fogni jó vételt. Mindezek természetesen használtan, mert egy részük már nem kapható újonnan, a többi meg kicsit túl van árazva. -
JulesTS
őstag
Tegnap este én is erőt vettem magamon. Ott hagytam abba, hogy két..három szakaszt 1-es...2-esben szenvedtem végig. Tegnap még két szakasz volt 2-es padlógáz végig (hestegsoseveddel). Utána jött szerviz és nagyjából összetákoltam az autót. Most újra van esélyem végigcsinálni. Persze most se tudom, hogy amit szervizbe csinálok az úgy jó-e és a kocsi beállítás is biztos nem optimális...
Abban viszont segíthetnétek, hogy az FFB-t hogyan állítottátok be, mert nekem nagyon arcade-osnak tűnik most... -
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2012 üzenetére
Köszi, azt is kipróbálnám majd...
-
JulesTS
őstag
Köszi, kiváncsi vagyok rá.
Szinte mindent aránylag erős FFB-vel használok (csak a drift kivétel). Tudom, hogy a Rallynál is "szokás" gyengére venni és a pályaautós beállításaimhoz képest gyengébb FFB-vel megyek, de nem is az erősséggel van bajom, hanem a fura visszajelzésekkel. A tapadós aszfalt és a jeges közti váltás jön tisztán, de az útegyenletlenségek idegesítően erősen jönnek...
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2049 üzenetére
A folytattam, de először a váltóból ment el a 2-es, aztán a következő szakasz elején végleg el is pukkant, azt még sikerült javítani, de a motor újra erőtlen lett a kormányzás is tropa, Nagy nehezen végig szenvedtem a 19. szakaszt, de kanyarodni, csak kézifékkel lehetett, ha a 90 fokosakat, vagy visszafordítókat nem találtam el elsőre, akkor ott tolatgattam. A szakasz végén inkább kiléptem. Lesz még javítás?
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2060 üzenetére
Felőlem maradhat a HC damage, tanuljam csak meg, hogy ára van, ha túlvállalom magam...
Nekem így is tetszett a Monte, hogy sokszor szenvedtem vezethetetlenül összetört autóval... -
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2053 üzenetére
Utolsó szakasz közepén fel kellett adnom, mert nem ment fel az enyhe emelkedőn se...
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2099 üzenetére
Kaptam egy pontot!
-
JulesTS
őstag
válasz petikeh #2119 üzenetére
Kormányos topik összefoglalójában van egy táblázat, abban sokunké bent van:
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/hsz_1-200.html -
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2101 üzenetére
Végigmentem és második vagyok!
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2136 üzenetére
Próbáltam vigyázni, de már második szakaszon volt árok. Aztán több szakaszt is vakon mentem, mert az egész képernyőt kitakarta a motorháztető, volt emiatt mégtöbb bukás, meg ütközés. A végére a hűtő, majd a motor is megadta magát...
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2136 üzenetére
Ja főleg pálya autózás megy, meg kipacsolódásként drift. Na az tud segíteni a rallyban is.
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2156 üzenetére
Nem tudom, milyen szokott lenni amúgy egy bajnokság, de tetszett mindegyik.
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2166 üzenetére
Igen, nekem a Jules után szokott még valami lenni, ha simán nem fogadja el...
-
JulesTS
őstag
válasz Találtgyerek #2167 üzenetére
Ott én is megfetrengtem az árokparton...
-
JulesTS
őstag
válasz proci985 #2172 üzenetére
Amíg egy db nem túl nagy monitorom van, szinte mindenhol a gyári fov beállítást használom, ha lehet akkor motorháztető nézetben. Ezzel látok elegendő részt a pályából és sebesség érzet is van.
Fokozat, váltás jelző, sebesség, meg még sok minden, nekem kint van ledeken. Ha nem teszek ki a monitorra semmilyen információt/műszerfalat, akkor is látom a lényeges dolgokat. -
JulesTS
őstag
válasz proci985 #2377 üzenetére
Én is vigyáztam a technikára amennyire lehet, de egy borulás nekem is összejött. A 4. vagy 5. szakaszban egy emelkedő tetején elkanyarodott alólam az út, mint a Nord Fligplatz-nál, ami nem lett volna még baj, de az elemelkedett autó ívkülső kerekeit megtámasztotta a felúrt hókupac és már borultam is.
Viszont a 6. szakasznál én vezetem a bajnokságot.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Autós topik
- Politika
- Apple asztali gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- További aktív témák...
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független 100% hibátlan
- IPAD PRO 11" 2018 1.GEN 64GB GYÖNYÖRŰ ÁLLAPOTBAN, WIFI + CELLULAR , GARANCIA, BESZÁMITÁS,
- Samsung Galaxy Tab S9 FE+ (WiFi) Számla+gari
- MacBook Air Retina M1 13.3" - Late 2020 16GB/256GB SSD, 222 töltés, számlával, üzletből, garanciával
- LG OLED55C27LA 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs