Új hozzászólás Aktív témák

  • Lauda

    félisten

    Helló!

    Kaptam egy hibás terméket, a leírásban található módon (köszönöm a készítőjének) elindítottam a return-t. Ma érkezett válasz az ebaytől:

    Hi friend Thanks a lot for your reply,Sorry for your inconvenience We will feedback your problem to our supplier soon and once problem confirmed, we will change the supplier to promote the quality. Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things happened again. Your time is much valuable, so we have a better suggestion for you: How about we refund you 60% and you don’t need to send it back ? Or if you have other request, please kindly tell us, we must do our best to serve you. Yours sincerely
    We'll send you an email when the seller responds to your request. If you have not agreed on a solution or the seller has not responded by Feb 08, 2019, you can ask us to step in and help.We'll email you when the seller responds to your request. If you're unable to work something out, you can ask us to step in and help beginning Feb 09, 2019.


    Ez most csak egy sablon válasz és majd az eladó még reagál, vagy ez már az eladó válasza? Az a 60% azt jelenti, hogy nem kapom vissza a teljes vételárat? Én megírtam, hogy hibás a termék és szeretném visszakapni az árát, küldtem fotót is.

    Köszönöm szépen!

Új hozzászólás Aktív témák