-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Sziasztok!
Nemet ebayrol vettetek mar szamitogep alkatreszt? Mennyire gazos/megbizhato stb?
Koszonom!
-
félisten
Sziasztok!
Azt hol tudom megnezni, hogy elkuldi-e magyarorszagra az elado a termeket?
-
félisten
Hello!
Ilyen oraszerelo keszletet szeretnek rendelni, csak nemetorszagbol 10 euro a posta, alirol pedig 1 honap mire megjon. Tudtok esetleg egyeb megoldast, hogy 1 het alatt a kezemben lehessen?
Koszonom szepen!
-
félisten
Alin tudok ugy listazni, hogy megrendelesek szama szerint. Ebayen ez megoldhato?
-
félisten
Hello!
Meg sosem vasaroltam ebay-en. Paypalom van. Csak siman regelek, kosar, paypallal fizetek es kesz vagyok?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz FoxiestFox #67086 üzenetére
Thanks!
-
félisten
Ha megerkezett a motyo vissza kell valahol igazolni mint alin?
-
félisten
Legutobb amit rendeltem oraszerelo szettet nemetbol, egy ebay garancias elado volt, 3 nap alatt megerkezett a csomag es ebay plus-os zacsiban volt. Most orat nezegetek es megint talalkoztam ilyen eladoval. Ez miben jobb, mint a nem ebay garancias elado? Mert vannak enelkul is hosszu evek ota uzletelo es 99%feletti eladok.
Koszonom!
-
félisten
Helló!
Kaptam egy hibás terméket, a leírásban található módon (köszönöm a készítőjének) elindítottam a return-t. Ma érkezett válasz az ebaytől:
Hi friend Thanks a lot for your reply,Sorry for your inconvenience We will feedback your problem to our supplier soon and once problem confirmed, we will change the supplier to promote the quality. Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things happened again. Your time is much valuable, so we have a better suggestion for you: How about we refund you 60% and you don’t need to send it back ? Or if you have other request, please kindly tell us, we must do our best to serve you. Yours sincerely
We'll send you an email when the seller responds to your request. If you have not agreed on a solution or the seller has not responded by Feb 08, 2019, you can ask us to step in and help.We'll email you when the seller responds to your request. If you're unable to work something out, you can ask us to step in and help beginning Feb 09, 2019.
Ez most csak egy sablon válasz és majd az eladó még reagál, vagy ez már az eladó válasza? Az a 60% azt jelenti, hogy nem kapom vissza a teljes vételárat? Én megírtam, hogy hibás a termék és szeretném visszakapni az árát, küldtem fotót is.Köszönöm szépen!
-
félisten
Köszi!
Na ez a gond ezekkel a kinti szarokkal. 3600 ft a kütyü. Se gari se semmi, most küldözgessen az ember egy ilyent vissza, mire átfut, mire visszakapom a pénzt a postára meg az eladótól, nyűg az egész. Megpróbálom, írok neki, hogy kérem vissza a teljes árat, mert egy részt küldött egy szart, másrészt nem menne semmire a rossz darabban. Hacsak neki nem áll javítgatni persze és újra eladni.
-
félisten
Megint jött tőle üzenet:
Hi friend
Thanks a lot for your reply,Sorry for your inconvenience
We will feedback your problem to our supplier soon and once problem confirmed, we will change the supplier to promote the quality.
Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things happened again.
Your time is much valuable, so we have a better suggestion for you:
How about we refund you 60% and you don’t need to send it back ?
Or if you have other request, please kindly tell us, we must do our best to serve you.
Yours sincerelyItt most igaziból mi a teendőm? Írjak, hogy elfogadom a 60%-ot és kész?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Gondolkodtam én is ezen, azonban 3600 ft az egész érték. Ha abból visszakapom a 60%-ot, bukok 1500ft-ot és letettem róla. Így meg a visszaküldés, akkor a paypaltól a postaköltség rendezése, meg mire visszakapom a termék árát.
Vagy most félreértek valamit? Az eladó nem azt írta nekem, hogy visszaküldés nélkül megtéríti a vételár 60%-át, ha az nekem így megfelel?
-
félisten
Rosseb se érti ezt már, a fenének megy két szálon ez az ügy. Megírom tegnap a csávónak, hogy elfogadom a 60%-ot.
Erre most van két üzenet, egy az ebayen keresztül, hogy felajánl 70%-ot visszaküldés nélkül, a másik, az eladótól, hogy rendben, nézzem a paypal számlát és rendezi a 60%-ot. Mire jó ez? Nem úgy lenne normális, hogy először az eladóval próbálok rendezkedni, majd ha nem sikerül, akkor száll be az ebay?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Én nem írtam, hogy az ebay ajánlotta. Az ebayen keresztül írt az eladó:
The seller replied to you
Hello xxxxx,mobilekits sent you a message about your request:
Hi,dear customer So sorry to give you an unhappy shopping experience. Hope you could give us a chance to do better, we will avoid such things You know the item is sensitive.,besides if you return the item back, the shipping fee may be high and need a long time. How about refund you 70% for this matter and you don't need to return any items back? This way may save your time and money and if you still need the item, you could buy it at your local store first.. Waiting for your reply. Best regards.Ez pedig a másik 12 perccel később érkezett válaszul a 60% elfogadásomra az eladótól közvetlen:
Hi, dear customer
Thanks for your understanding.
We will refund for you in 48 hours, pls check your account later.
If you have any problem about the refund, pls contact us.
Your’s sincerely.Na mindegy, utalja vissza a 60 vagy a 70%-ot nem is érdekel, csak zavaros, hogy kétféle kommunikáció jön vissza.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Hi,dear
Thanks for your reply, glad to help you resolve.
Ok,we will refund you the money as we promised before, could you help us close the return case first?
Hope you can understand when we receive the return, you can see there has no partial refund choose.
After you close it, we will refund the money to your paypal quickly.
Thanks for your understanding.
Your’s sincerely.
Ezt válaszolta az eladó. Jól értem, hogy ő azt szeretné, hogy előbb zárjam le a refundot, majd utal órán belül utalja.
szerintem. Korábban írtam neki, hogy elfogadom a 60%t, arra írta, hogy oké, 48 órán belül utalja.
mobilekits:
Hi, dear customer
Thanks for your understanding.
We will refund for you in 48 hours, pls check your account later.
If you have any problem about the refund, pls contact us.
Your’s sincerely.
Your previous messageDear seller!
I accept the 60% refund. After the transaction had been completed and the money is back on my PayPal account, I'll close the request.
Thank you,
Have a beautiful day! -
félisten
Írtam neki, hogy mikor elfogadtam a visszatérítést azt írta, hogy 48 órán belül rendezi. Ez nem történt meg. Miért nem és hogy tartsa magát a megbeszéltekhez.
Reakció:
Hi,dear
pls believe us, as the ebay policy, if we accept the return we just could let the item back.
After you close the return , we can refund you quickly, we never cheat the clients.
If we don't send you the refund in 24 hours after you close the case, you also can open a paypal dispute for us.
Hope you can feel our effort.
Thanks a lot.
regards.Tényleg ez van a házirendben?
És akkor egy szaros 3600 forintos dologról vitázunk itt. Így rendeljen drága dolgokat az ember akkor a világ másik végéről.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A paypalos leírásod alapján írtam az eladónak (köszönöm szépen a leírást!! ) Azonban ha eljön az idő és nem reagál ez a féreg, akkor indítanom kell a 2-es pontot. Na azt nem találom hol kell.
-
félisten
Közben mivel nem jelentkezett az eladó, elindítottam a paypal ügyet. Ma jött email, hogy nem reagált nekik semmit az eladó és a paypaltól visszakapom a teljes összeget.
Köszönöm szépen a leírást a paypalról, a segítségeket a topikgazdának!
------------------------------
Reagálva egy korábbi kérdésre:
https://prohardver.hu/tema/ebay_tapasztalatok/hsz_76092-76092.html
Az érdekelne, hogy egy 30k+ score-ral rendelkező eladóban meg lehet bízni?
Nem, nem lehet. Akivel én "megszívtam" egy több mint 80 ezer score-s eladó: [link] Végül jól végződött, a paypalnak köszönhetően. Egyébként buktam volna a pénzemet.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Helló!
Azt szeretném kérdezni, hogy jönnek-e rendesen a cuccok kínából? Áfát/vámot kell most már fizetni mindenre? Van annak jelentősége, hogy .de/.com alól böngészek az oldalon? Tehát ugyanazokat a dolgokat dobja fel, vagy van eltérés?
Köszönöm szépen!
-
félisten
Helló!
Rendeltem volna újra egy korábbi terméket bevált eladótól és a paypal kifizetés jóváhagyása után nem lett elfogadott a rendelés, hanem ez a szöveg jelent meg pluszban: A seller made some changes to an item listing.
Ebayen nem is látszik semmi, a kosárban is bent van a termék. Az összeget viszont zárolta a bank és a paypal is ezt írja:
Függőben lévő 4 692 HUF összegű kifizetés 2021. július 17. napján, 4 692 HUF összegű kifizetést engedélyezett xxxx kártyáján. Ha a fizetés bármilyen okból érvénytelen, a függőben lévő összeget nem számoljuk fel. Néhány napot is igénybe vehet, hogy ez megjelenjen kártyakivonatán.
Ilyenkor szerintetek mi történhetett? Gondolom az összeg majd kikerül a zárolásból.
Köszönöm szépen!
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
Helló!
Azt szeretném kérdezni, hogy a regisztrációtól kezdődően hogy lehet visszanézni a vásárlási előzményeket? 2020 a legkorábbi év amit be tudok állítani, pedig korábban is vásároltam már ebayen.
Köszönöm szépen!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- REZSI csökkentős OLCSÓ Mini Gamer !!!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen