- Windows 10
- Linux kezdőknek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Gmail
- Autodesk - Revit
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Amazon
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamy
senior tag
Nos beszéltem a DHL-el első körben, ők megerősítették, hogy a Postánál kellene érdeklődnöm. A Posta telefonszámán 20 perc várakozás után beszéltem egy lekezelő, bunkó csajjal, aki csak azt ismételte, hogy ha a Posta honlapján nem találja a rendszer, akkor ő sem tud segíteni. Szerinte az is lehet, hogy a DHL keverte el. Megy az egymásra mutogatás. Azt mondja, van amit azonosítóval vesznek át a DHL-től, van amit meg zsákosan (szerintem itt az utóbbi lesz), akkor nem tud segíteni. Azt mondja még az sem biztos, hogy ők kézbesítik idehaza, hiába mondtam, hogy a DHL-nél is megerősítették, és Németországból is kaptam már így. Szerinte beszéljek az eladóval, kérjek tőle feladószelvényt, meg olyan azonosítószámot, amin van postai tracking number is. Mondtam, hogy ilyent szerintem nem fog tudni adni, hisz ő DHL-el küldte el, ahhoz neki semmi köze, hogy a két cég idehaza milyen szerződéses viszonyban van egymással. Megpróbálok egyeztetni az eladóval, de így sok reményt nem fűzök a dologhoz.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ha letelt a legkésőbbi szállítási dátum, akkor:
eBay-n Case indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék⭐ Stella
-
Tamy
senior tag
Fejlemények az eltűnt csomagommal kapcsolatban:
Indítottam egy Case-t, hogy nem kaptam meg, és utalja vissza a pénzemet. Jött a szokásos válasz, hogy tud küldeni egy másikat, mondtam, hogy köszönöm, de nincs időm kivárni, fizesse vissza. Erre most ezt írta:
"Thanks for your message. i think it has delayed during the transportation. sometime it will happen in the delivery trip, in this case we can resend a new parcel to you for free with another shipping way which take 7-20 days to arrive , i think one of them should come to you at least. Hope to hear from you again. Have a nice day."
Nem túl erős az angolom, de ha jól értem, még mindig ott tart, hogy küld egy másikat, aztán valamelyik csak ideér? Most még hányszor írjam le, hogy nem kell másik? Vagy én értek félre valamit?
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
rukka
csendes tag
Szerintem nem fog küldeni másikat, csak azt akarja h várjál még. Ha az eredeti megérkezik -no problem megkaptad, a pü-ben írt ígérethez neki nincs ebayes kötelezettsége. Ha az eredeti nem érkezik meg, akkor meg mire a második küldemény várhatóan megérkezne már kifutottál az időből hogy reklamálhass.
De tegyük fel, hogy valóban elküldi a másik darabot nulla ft-ért, az sem jön meg, reklamálsz, és 1 hónappal később kapod vissza a pénzedet. Neked az rosszabb mint ha most azonnal.
-
Topikgazda
Az Összefoglalóban láttad a választási és beírási lehetőségeket. Értelemszerűen a problémát részletezni kell. Ezt írtam: Itt lehet írni üzenetet is az eladónak, Pl: Többször üzentél és nem reagál. Ezt később a döntésnél az eBay ügyintézője látja, célszerű írni valamit. Nem tudok sablon szövegeket megadni előre, mert minden szituáció más-más.
Minden üzenetváltást látnak az adott vásárlással kapcsolatban.
De a sorrend az hogy elküldesz kérést az eladó felé request, arra reagál vagy nem, ekkor indíthatsz case-t (egy folyamat) és majd annak keretében kéred az eBay döntését., amit claim-nek nevezel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Claim épp csak megemlítésre került.
Azért, mert csak annyi, hogy a case-nél amikor letelt az ésszerű idő, kijelölöd a Ask us to step in and help gombot és a Continue-val elküldöd, ahogy ők a megerősítő üzenetükben a Request nyitásnál ezt írják is: If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by Jan 10, 2017, please let us know. On that date, you can escalate your request to eBay Customer Support.
Mivel csak ennyi és nem midig kell idáig eljutni -mint ahogy nálad sem- nem került be, mert egyértelműnek tűnik és a keresés a topikba feldobja ezt, mert volt már róla szó.
Viszont megköszönve az észrevételt, bővítem ezzel a leírásokat.[ Szerkesztve ]
-
-
Tamy
senior tag
Van arra valami szabály, hogy egy évben hány reklamációm (Case, illetve ebay beavatkozás) lehet?
Az idén már a harmadik esetem, amikor az eladóval nem jutok dűlőre, de nagyon úgy néz ki, hogy hamarosan lesz egy negyedik is. Ott még nem vettem fel az eladóval a kapcsolatot, várok pár napot (időben vagyok), de lassan két hónapja nem ér ide a küldeménye. Mostanában viszont senki nem akarja visszautalni a vételárat, így könnyen lehet, hogy amiatt is az ebay segítségét kell majd kérnem. A mostani vitás ügyem kb. 600 Ft, a negyedik esélyes viszont 1500 Ft. Nem szeretném, ha a végén engem tiltanának ki azzal, hogy csak kitalálom az egészet, akkor inkább benyelem a 600 Ft-ot és majd az 1500-asat reklamálom meg, ha az eladóval nem sikerül dűlőre jutni. Régebben is volt, hogy pár száz Ft-os dolgokat inkább benyeltem. Rémlik valami pletyka, hogy évente 2 vagy 3 lehet. Vagy ilyen szabály nincs, mindenki egyéni elbírálás alá esik?
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Topikgazda
Az eseteket egyedileg bírálják el, ha azért indítasz mert nem érkezett meg és a nyomkövetési információk alátámasztják azt, azért nem fogják a te hibádnak tekinteni, a minőségi kifogások egy része az viszont előfordul, hogy számolandó, a sok meggondoltam magam és mégsem kell kategória, valamint az összegektől is függ.
De gondolj bele ha a PayPal az eBay-s vásárlások közül évente 10 db-nak a visszaküldését finanszírozza, akkor az annál kevesebb case-nek nem igazán van értelme.
Erre nem lehet egységes szabályt hozni, függ az októl, a pénztől, a szituációtól. De a vonatkozó szabályzat nem ír korlátozást, ha gond van a vásárlással, akkor azt rendezni kell valahogy.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
1. Nem árulok accounttokat. Csak tanács volt.
2. A Gmailbe épültbe, nem külön levelező kliens, a címzett nem is tud róla, hogy úgy ment el a levél. Nem kell neki semmibe belegyezni, visszaküldeni, elég ha elovassa és kapom az értesítést.
3. Abban nem hiszek, hogy ha e-mailben küldök valami eladott dolgot és azt akár tudatos olvasásási értesítéshez kötöm, veszítenék vásárlókat. Amelyik nem érti meg, hogy a csalók ellen szeretnék védekezni, azzal nem tudok mit kezdeni, legfeljebb nem vásárol tőlem. Erről persze tájékoztatom a temék leírásban, mint vásárlási feltétel. -
Topikgazda
Oké. De mint írtam amit használok, nem levelező kliens, a Gmail bővítménye nálam.
A címzettnek nem kell semmit sem csinálni.
Ez a kiegészítő küld nekem értesítést ha a címzett elolvasta az e-mailt.
Te is másról írsz és én is másról.
Elnézést ha nem egyértelműen fogalmaztam volna.[ Szerkesztve ]
-
gebro
aktív tag
Köszi a választ neked is.
Nekem is csak most rendelés előtt jutott ez az eszembe.
A bejelentett lakcímem úgy 200 km-rel odébb van, és ezért az nem játszik.
Úgyis mennem kell a postára a héten, na majd akkor rákérdezek erre. Bent vagyok a cégnél du. 4-5-ig, de a csomagot hozhatja akár 7-kor is. Ismerősnél volt már erre példa.Ha nem lesz más megoldás, akkor a párom nevére és címére kérem majd a csomagot.
-
Topikgazda
Ami nincs az sehogy sem alakul.
Egyébként meg nem a küldő fizeti ezeket, hanem az akinek küldik a saját országának megfelelő mértékeket.2004 óta ezen országból érkező dolgokra sincs:
Ausztria, Lengyelország, Belgium, Lettország, Bulgária, Litvánia ,Ciprus, Luxemburg, Cseh Köztársaság, Dánia, Málta, Egyesült Királyság, Németország, Észtország, Olaszország, Finnország, Portugália, Franciaország, Románia, Görögország, Spanyolország, Hollandia, Svédország, Horvátország, Szlovákia, Írország,Szlovénia[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
EU-s szabályok, csak font a pénznem és az áfa max értéke 20 %.
Egyénként a konkrét szabályok az angol vámhivatal honlapján, hasonló az elv, ott sem a ráírt gift felirat alapján döntenek.
VAT rész az áfa, Customs Duty rész a vám az oldalon.
De ezt az Angliában élők jobban tudják és természetesen az angliai lakcímmel rendelkező vevőkre vonatkozik.
Ezért nem értettem a kérdést. Engem itt Mo-n nem érdekel az ő dolguk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha figyelmesen olvasod akkor van egy kötőszó és. A vagy kötő szó nem használandó, mert mindkettő lehetőség megadható.
Javaslat a hirdetés átírása.
Amit írtam azt azt jelenti ez alapján, hogy
1. megad személyes átvételi léehetőséget, ez esetben az van amit írsz.
2. valamint ad magyarországi postai szállítást, mert ugye nem mindenki fog az ország túlsó végéből személyes átvétellel foglalkozni, esetleg postán szeretné szállíttatni.
Nem igazán szeretem, ha valaki hülyének néz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Rendben értem, igazad van 3 pont egyértelműbb. Majd mindjárt módosítom.
Nekem viszont azért volt érthető, mert ilyen nincs az eBay-n: a vevő megvásárolt valamit postázással, de ő mégis inkább személyesen venné át.
Az áll rendelkezésére amit választott. Ha a szállítási opció neki nem jó, akkor a a vásárlás előtt egyezkedhet az eladóval,de ha kifizette akkor azokhoz az opciókhoz amit választott, az eladó és ő is kötve van, csak visszaléphet a vásárlástól, de magát a összeget nem lehet megváltoztatni.
A jutalékot fizetni kell az eladónak a szállítási költség után is, a vásárlásával azt az eBay az eladónak már fel is számolta.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Elmegy, nem annyira gatyi a karfa nem annyira lényeges, ez jobb minőségű mint amit itt látsz úgy egy év után a gázrugót cserélni kell mindkettőnél (3500-4500 Ft nálunk) mert kattogni kezd, a többi része az bírja, persze a textilbőr az mindegyiknél kopik valamennyit.
A linkelt típusból akciósan 10 K-ért vettem kettőt, az egyik félév múlva nagyon kikopott, pedig csak ültek benne. -
Topikgazda
A Feedback és a megérkezés visszajelzése azért nem ugyanaz, külön rovat a visszajelzési oldalon. Lhet úgy értékelni hogy azt jelöljük, hogy nem érkezett meg, de
Azért nem szoktuk csak a visszajelzést (Feedback) kitölteni, mert az egyik szempont a szállítási idő, ha még nem érkezett meg akkor azt jelölnék és nem tudnánk értékelni a Shipping time-ot.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Lenovo P1 Gen2, 15,6" FHD IPS, I7-9750H CPU, 32GB DDR4, 1TB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10, Számla,
- RGB MAGYAR ! ASUS ROG STRIX GL703 - 17.3"iPS , i7, GTX1060-6, 16DDR4 / 256 NVMe +1TB +garancia +SZLA
- ASUS TUF F15 FX506- 15,6"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11 - 2 év garancia
- HP Z620 és Z820 dupla processzoros gépek, akár E5-2690v2 20 mag, i7-11700 erősség 64 Gb RAM
- Új 2K Gamer PC Ryzen 7 5700X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen