- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- YouTube
- DIGI internet
- Aliexpress tapasztalatok
- Többet költenek a PS5 felhasználói
- Bittorrent topik
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamy
senior tag
Sziasztok!
November 27-én vásároltam eBay-en egy hongkongi top-rated eladótól, aki másnap regisztrált küldeményként útjára is indította. Szállítási időnek dec. 12 és dec. 28 közötti időszak szerepel. Az eBay-en lekérdezve ez egy DHL Global küldemény, és december 10-én meg is érkezett Budapestre, onnan viszont hozzám azóta se. Viszont semmilyen más nemzetközi csomagkereső, és a dhl.com sem ismeri az azonosítószámot. Most ilyenkor mi van? Ha reklamálok az eladónál lehet, hogy arra hivatkozik, hogy itt van Bp.-n. Vagy kérdezzem a DHL-t?
Carrier:DHL Global Mail
Status:ACCEPTEDIN TRANSITDELIVERED
Arrival at Destination Country
Dec-10-16, 14:40 PM, BUDAPEST BUDAPEST
SCANNED INTO SACK/CONTAINER
Dec-05-16, 21:31 PM
DEPARTED FROM TRANSIT FACILITY
Dec-05-16, 14:25 PM
SCANNED INTO SACK/CONTAINER
Dec-05-16, 07:59 AM
Processing Completed at Origin
Dec-05-16, 07:59 AM, Shenzhen Shenzhen
Processed
Dec-05-16, 02:37 AM
Arrival DHL eCommerce Facility
Dec-02-16, 14:38 PM
En route to DHL eCommerce Distribution Center
Dec-01-16, 18:27 PM
Electronic Notification Received: Your order has been processed and tracking will be updated soon
Dec-01-16, 18:20 PMEgész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Ott valóban látom, ugyanúgy dec. 10-i érkezéssel, és, hogy vége a nyomkövetésnek: "ARRIVAL AT DESTINATION COUNTRY - END OF TRACKING, DELIVERY SHORTLY"
Németből kaptam már DHL-el csomagot úgy, hogy M.o.-n a Posta kézbesítette. Gyanítom itt is erről lehet szó, azért írják, hogy vége a nyomkövetésnek.Egyébként a szállításért kb. 3500 Ft-ot fizettem, maga a termék meg 3,5 Ft volt
Holnap mindenesetre rákérdezek a DHL-nél.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
válasz radi8tor #65740 üzenetére
Én is attól tartok, hogy a magyar DHL a Postához fog irányítani, kérdés ők mivel akarnak lerázni majd, mert náluk sincs nyoma. Bár ők többet látnak, mint ami az oldalon van. Illetve azt is el tudom képzelni, hogy országon belül "sima levélként" jön, akkor meg széttárják a kezüket.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Nos beszéltem a DHL-el első körben, ők megerősítették, hogy a Postánál kellene érdeklődnöm. A Posta telefonszámán 20 perc várakozás után beszéltem egy lekezelő, bunkó csajjal, aki csak azt ismételte, hogy ha a Posta honlapján nem találja a rendszer, akkor ő sem tud segíteni. Szerinte az is lehet, hogy a DHL keverte el. Megy az egymásra mutogatás. Azt mondja, van amit azonosítóval vesznek át a DHL-től, van amit meg zsákosan (szerintem itt az utóbbi lesz), akkor nem tud segíteni. Azt mondja még az sem biztos, hogy ők kézbesítik idehaza, hiába mondtam, hogy a DHL-nél is megerősítették, és Németországból is kaptam már így. Szerinte beszéljek az eladóval, kérjek tőle feladószelvényt, meg olyan azonosítószámot, amin van postai tracking number is. Mondtam, hogy ilyent szerintem nem fog tudni adni, hisz ő DHL-el küldte el, ahhoz neki semmi köze, hogy a két cég idehaza milyen szerződéses viszonyban van egymással. Megpróbálok egyeztetni az eladóval, de így sok reményt nem fűzök a dologhoz.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
válasz radi8tor #65756 üzenetére
De mire? Nem kizárt persze, hogy előkerül a Posta valamelyik eldugott sarkából, egy asztal alól, vagy valamelyik raklap mögül, tudom mi megy náluk, van több ismerősöm is ott, de dec. 10-én beérkezett az országba, azóta már csak ideért volna. Elég sok mindent rendeltem mostanában, abból az időszakból már minden megjött, a legrégebbi, még függőben lévő rendelésem dec. 8-i. Ez akkor már majdnem Pesten volt.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
válasz radi8tor #65768 üzenetére
Az letelt. Tudom mi az a Case, párszor sajnos már szükség volt rá, de azok azonosító nélkül jöttek. Most viszont követhető, hogy Bp.-re megérkezett, igaz hozzám nem. Nem tudom ilyenkor mi a helyzet, ha az eladó bizonygatja, hogy itt van az országban, vagy kérdezzem a futárt/postát, az ebay vajon nekem ad igazat?
[ Szerkesztve ]
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Fejlemények az eltűnt csomagommal kapcsolatban:
Indítottam egy Case-t, hogy nem kaptam meg, és utalja vissza a pénzemet. Jött a szokásos válasz, hogy tud küldeni egy másikat, mondtam, hogy köszönöm, de nincs időm kivárni, fizesse vissza. Erre most ezt írta:
"Thanks for your message. i think it has delayed during the transportation. sometime it will happen in the delivery trip, in this case we can resend a new parcel to you for free with another shipping way which take 7-20 days to arrive , i think one of them should come to you at least. Hope to hear from you again. Have a nice day."
Nem túl erős az angolom, de ha jól értem, még mindig ott tart, hogy küld egy másikat, aztán valamelyik csak ideér? Most még hányszor írjam le, hogy nem kell másik? Vagy én értek félre valamit?
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Igen, én is hasonlóan gondolom, bár mintha arról írna, hogy másikat küld.
Igazából nekem erre se lenne szükségem, az egész egy véletlen licitálás eredménye. Keresgélés közben találtam rá a termékre, kissé furcsa is volt, hogy alig egy perc múlva lejár, és senki se licitált még rá. Nos én megtettem, és pechemre meg is nyertem 0,01 GBP-ért. A baj csak az, hogy a nagy sietségben csak licit után vettem észre, hogy a szállítás meg 9,99 GBP, így már nem örültem neki annyira, hiába hozzászoktam a Free shippinghez Reméltem, hogy felüllicitál valaki, de végül én nyertem meg. Gondoltam sebaj, max. eladom majd, talán nem bukok rajta, még így sem lett volna annyira rossz árban, csak én nem szántam rá ennyit.
Szóval kicsit még kapóra is jött, hogy elkallódott, ezt az újraküldős időhúzást meg jól ismerem, ezért kérem mindig a pénzt vissza. Csak ez most nagyon húzza az időt, a többiek másodjára vissza szokták utalni a pénzt. Akkor ismét megírom neki, hogy nem tudok várni, adja vissza a pénzem.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Sziasztok!
Még mindig ezzel a november 27-i vásárlásommal kapcsolatban hadakozok az eladóval. Nyitottam egy Case-t, az eladó mindenáron újra akarta küldeni, amibe én nem mentem bele, majd jött az önsajnálat, hogy milyen nehéz neki, mint kezdő eladó, és ott a kínai újév is, várjak még 10 napot. Igaz, hogy már december 10-én Budapesten volt a csomagom (csak hozzám nem ért ide azóta se), ezt nyilván ő is látta, szóval kamuzott ezerrel, de belementem, mert még belefért. Azt ígérte utána 100% visszafizeti a pénzt. Eltelt a 10 nap is, természetesen továbbra sem ért ide, ismét kértem, hogy akkor most már fizesse vissza. Erre megint jött az időhúzás, hogy mit mond a helyi posta, kérdeztem-e őket? Megírtam neki, hogy helyi posta nem tud róla (DHL Global küldemény), én többet nem tudok tenni, és, hogy azt ígérte visszafizeti a pénzemet. Megemlítettem még neki, hogy nyitok egy Claim-et, ha nem tesz eleget a kérésemnek. Azóta ismét eltelt 3 nap, most már nem is válaszolt, szóval tényleg szeretnék Claim-et nyitni.
Ilyent viszont még sosem csináltam, pontosan hogyan is kell ezt kivitelezni? Az összefoglalót természetesen elolvastam, inkább arra lennék kíváncsi, hogy kell-e írnom valamit, ha igen, akkor mit, illetve azt már az eBay-nek kell címeznem? Látni fogják ők a korábbi Case alatti levélváltásunkat, vagy röviden le kellene írnom azt is, hogy mi történt eddig?
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Az összefoglalóban a Case van csak részletesen leírva, a Claim épp csak megemlítésre került. Azért nevezem így, mert így szerepel ott is
Közben meg is jött a döntés az eBay-től: kötelezték az eladót, hogy 48 órán belül fizesse vissza a 10 GBP-t. Már meg is jött az értesítés a PayPal-tól.
Köszönöm a segítséged.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Tényleg nem nagy dolog, csak mivel sosem csináltam még ezelőtt ilyent, nem tudtam/tudhattam. Szerencsére eddig mindenkinél elég volt a Case.
Ha bővíted vele az összefoglalót, azt megköszönöm, biztosan másoknak is hasznára válik majd, bár inkább ne legyen rá szükség.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Vettem egy használt telefont az USÁ-ból szállítással együtt kb. 31 Euro értékben. Ha jól tudom ez vámmentes, de mi a helyzet az ÁFÁ-val? Hazai értékesítés esetén nem kell utána fizetni, mivel egyszer már kifizették, de EU-n kívül is így van?
Illetve honnan fogják tudni, hogy használt (Seller refurbished), azon kívül, hogy már évek óta nem kapható.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
válasz Krogoth #67100 üzenetére
Ez csak akkor necces, ha valamelyik nem jön meg. Melyiknél reklamálsz? Én is rendeltem már több eladótól ugyanazt (licitálással nyertem), szerencsére a boríték alapján be tudtam azonosítani a feladót. És meg is érkezett mind, így igazából mindegy volt.
[ Szerkesztve ]
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Január 9-én kb. 600 Ft értékben postára adtak Kínában egy küldeményt. Az ígért szállítási intervallumnak január 23 és február 16 közötti dátum volt megadva. Mivel nem érkezett meg, így hétfőn írtam neki, hogy utalja vissza az árát (PayPal). Visszaírt, hogy helyes-e az általam megadott cím, és kérte, hogy nézzek utána a helyi postán. Jeleztem, hogy a cím helyes, és, hogy a helyi postán nem tudok érdeklődni, mivel nem könyvelt küldemény. Erre írt egy küldeményazonosítót (82537686055), ami nyilvánvalóan kamu. Belinkeltem neki a Magyar Királyi Posta honlapját, és ezt is, majd visszadobtam neki a labdát azzal, hogy linkeljen ő egy oldalt, ahol nyomon követhetném. Erre megint megkérdezte, hogy a cím helyes-e? Megint leírtam, hogy igen, helyes. Ez tegnap reggel volt, az ebay hétfőn azt írta, hogy ha március 17-ig nem tudunk megegyezni, akkor kereshetem őket. Várjak még, hátha sikerül rendezni, vagy kérjem a segítségüket? Csak attól félek, hogy kifutok az ebay-es reklamációs időből, mivel az utolsó szállítási határidő február 16 volt. Vagy ha már megnyitottam a requestet, akkor az április 12-i automatikus zárásig van időm?
A másik, hogy ez az idén már a harmadik olyan esetem lesz, aminél az ebay beavatkozását kell kérnem a vita rendezéséhez. A múltkor már így is finoman felhívták a figyelmemet, hogy nézzem meg kitől vásárolok, pedig az első egy Top rated-es eladó volt 98-99%-os értékeléssel, a másiknak ugyan elég sok negatívja volt, csak azt nem nézték (gondolom), hogy azokat mind az én vásárlásom után kapta, addig 100%-os volt. Ez most megint egy Top rated-es emberke. Attól félek a végén még engem zárnak ki, rám fogják, hogy kamuzok. És érik egy 4. reklamációm is, ez január 22-én lett feladva, március 9 volt az utolsó szállítási határidő, eddig sehol. Még várok, de valószínűleg már ez sem ér ide, mostanában meg senki nem akarja visszatéríteni a vásárlás ellenértékét.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
A március 9-essel mindenképp várok még, azt csak azért írtam, mert valószínűleg ott is reklamálnom kell majd, és mostanában senki nem akarja visszautalni a vételárat. Ha megint az ebay beavatkozását kell kérnem, akkor az az idén már a 4. lesz.
Közben megint jelentkezett, hogy elküldi újra. Ez megint egy véget nem érő vita lesz
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Van arra valami szabály, hogy egy évben hány reklamációm (Case, illetve ebay beavatkozás) lehet?
Az idén már a harmadik esetem, amikor az eladóval nem jutok dűlőre, de nagyon úgy néz ki, hogy hamarosan lesz egy negyedik is. Ott még nem vettem fel az eladóval a kapcsolatot, várok pár napot (időben vagyok), de lassan két hónapja nem ér ide a küldeménye. Mostanában viszont senki nem akarja visszautalni a vételárat, így könnyen lehet, hogy amiatt is az ebay segítségét kell majd kérnem. A mostani vitás ügyem kb. 600 Ft, a negyedik esélyes viszont 1500 Ft. Nem szeretném, ha a végén engem tiltanának ki azzal, hogy csak kitalálom az egészet, akkor inkább benyelem a 600 Ft-ot és majd az 1500-asat reklamálom meg, ha az eladóval nem sikerül dűlőre jutni. Régebben is volt, hogy pár száz Ft-os dolgokat inkább benyeltem. Rémlik valami pletyka, hogy évente 2 vagy 3 lehet. Vagy ilyen szabály nincs, mindenki egyéni elbírálás alá esik?
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Nyomkövetési szám nincs, illetve ő most írt valamit, de az kamu. Így viszont azt mondok amit akarok, egy idő után rám foghatják, hogy megkaptam, csak simán letagadom. Ezért kérdeztem.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
válasz kovacsroli #67307 üzenetére
Mivel Hollandia EU tagállam, így nincs vám.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
"nem töltött be az oldal.
De nem böngésző írta ki,hanem ebay oldala."Nekem is volt ma egy Refundom, tényleg volt valami hiba a rendszerükben, Purchase history alól az elküldés után lényegében azt mondta, hogy próbáljam meg később. Ezt kétszer is megismételte, utána a Resolution Center-ből már sikerült elküldeni.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Igen, az angliai szállítást kifizeted az eladónak, az annyi amennyi. Erre jön rá az ő szállítási költségük. Az oldalon mindent leírnak részletesen, én még tavaly hozattam velük haza egy csomagot (azóta kicsit drágábbak is lettek), lényegében kapsz egy angliai címet, ezt adod meg az eladónak, ők ha kell összegyűjtik, és akár egybe juttatják el neked (egy csomag árát fizeted feléjük). Havonta egyszer jönnek Magyarországra, akkor személyesen is átveheted a megadott útvonalon adott időben, vagy utána postázzák is neked (benne van az árban). Feléjük PayPallal fizetsz.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Nem kapta meg, mert ha nem "tértivevényesen" kézbesítési vagy olvasási visszaigazolással megy az e-mail akkor simán letagadható. A levél esetén van bizonylat. Nézd meg tudsz-e ilyet állítani az elküldött e-mail-eknél.
Hiába állít be tértivevényt az elküldött e-mailre, az még nem garancia semmire. Nekem alapból be van állítva, de nagyon ritka, hogy kapok visszaigazolást. Legtöbb webes fióknál, illetve a levelezőklienseken is az az alapértelmezett, hogy a levél megnyitásakor megkérdezi akarsz-e küldeni tértivevényt (mármint ha a feladó kért)? Itt simán mondhatod, hogy ne küldje el. De pl. a sokak által használt gmail-es címeknél nincs is lehetőség se kérni, se küldeni webes felületről.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
A mailtracket nem ismerem, gondolom valami levelezőkliens, úgy nyilván megoldható, azért írtam, hogy webes felületen (sokan úgy nézik). De gondolom az általad használt programban is beállítható, vagy inkább az az alapértelmezett, hogy rákérdez a küldés előtt. Akkor meg már semmit nem ér. A módszereddel is az a baj, hogy az első levélről mondjuk küldök visszajelzést, a másodikról (amiben a jelszó lesz) meg már nem. Illetve ha pl. gmail-es és webes felületen nézi, még csak nem is tudja, hogy Te kértél visszajelzést, ha akarna se tudna küldeni. Ha értelmetlenül ragaszkodsz a tértivevényhez, akkor nagyon sok potenciális vevőt kizársz.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
1. Tudom, hogy Te nem árulsz, csupán arra céloztam, hogy a tanácsod rossz.
3. Sokan nem is tudják hol kell beállítani, illetve mint említettem nem is mindenhol lehet. Most akkor a "kedvedért" telepítsen levelezőklienst, állítsa be egy adott esetben kellő ismeretekkel nem rendelkező egyén. Tudom, nem kötelező tőled vásárolni, és nem árulsz accountot semMég egyszer hangsúlyozom, az e-mail tértivevénye nem egyenlő a postai tértivevénnyel, egyáltalán nem garantál semmit!
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Licitálnék egy termékre, amit nem szállítanak Magyarországra. Több címem is be van állítva, van köztük egy külföldi is, ahová szállítanak. Ezt viszont licitálásnál csak úgy veszi figyelembe, ha előtte alapértelmezettre állítom. Licitálás előtt nem lehet ezt valahogy kiválasztani, hogy ne kelljen mindig átállítanom?
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Az első részre:
Régebben (úgy 8-10 éve) velem is kötözködtek, hogy nem egyezik a lakcímkártyás címem a szállításival, írassam át, ha nem ott lakok... Vicces volt, hogy a szállítási címre bejelentett családtag átvehette volna minden további nélkül, nekem meg vitatkoznom kellett. Volt, hogy meg is kérdeztem: írjak magamnak meghatalmazást? Azért végül mindig odaadtak mindent. Hol van az előírva, hogy nem rendelhetem más címre?
Az utóbbi években ilyesmit nem tapasztaltam, pedig elég sokszor van, hogy ott veszem át (pláne az új postázási gyakorlat óta), soha senki nem tett semmiféle megjegyzést. De el tudom képzelni, hogy egyes postai dolgozók azért belekötnek.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Ezt hol lehet beállítani?
Egyébként nálam a vásárolt termékeknél, és a keresésnél is $-ban mutatja az árakat, míg a munkahelyemen meg Forintban. Ugyanazzal a fiókkal vagyok bent, mindkét hely magyarországi ip-vel bír, mitől az eltérés mégis?
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Akkor csak puszta véletlen (vagy a tárolt sütik eredménye), hogy itthon mindig (jó ideje) Dollárban van, a munkahelyemen meg Forintban. Régebben itthon is Forintban volt. Elég zavaró ez a kettősség, majdnem mindegy lenne melyik (bár a Forint lenne a legpraktikusabb, végső soron azzal fizetünk), csak egységes lenne
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Angliába szállításnál hogy alakulnak az áfa/vám értékek?
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Az áfa max. értékét és a giftet tudtam, az értékhatárokban nem voltam biztos, meg a vám mértékében. Köszönöm, így már ok.
"De ezt az Angliában élők jobban tudják"
Itt sem tudják mi vonatkozik rájuk, tele a fórum ilyen kérdésekkel, nem tudom Angliában mennyivel tájékozottabb az átlagember e téren
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Igen, csak így kissé félreérthető volt a megfogalmazásod, számomra legalábbis. Ez így olyan, mintha a személyes átvételhez lenne szállítási költség, a következő hsz.-edből is ez jön le: "Bár a végén a 2. lehetőségre majd az lesz a nyavalygás miért devizában kell fizetni, egyáltalán miért nem fizethetné forintban." Abból indultunk ki, hogy a vevő megvásárolt valamit postázással, de ő mégis inkább személyesen venné át. Ebben az esetben nincs postaköltség, se Forintban, se devizában, ergo miért morogna?
Általánosságban persze igaz, amit írtál, de akkor meg talán szerencsésebb lett volna egy 3. pontban feltüntetni, mint egy 3. lehetőség.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Igen, ez így van, abból lehet választani, ami be lett állítva. Sajnos én elég sok ilyennel találkoztam már, ezért értettem a kérdést. Ez hasonlóan van az itthoni piactereken is, legfeljebb a jutalékok alakulnak másként. Előbb kérdezünk, utána vásárolunk, vagy nem, ha nem felel meg a kapott válasz. Vásárlás után már inkorrekt dolog akár az áron, akár a szállításon variálni, mégis akadnak, akik ezt teszik piactértől függetlenül. Nekem is épp a napokban volt Vaterán egy vevőm, aki miután leütötte a terméket állt neki alkudozni a végösszegből.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
válasz Fehercsoki #70948 üzenetére
Ha nem PayPal-al fizettél, akkor ő kimaradt a buliból, így természetesen email-t se fogsz kapni tőlük.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
válasz Tangerine #70968 üzenetére
Írsz nekik egy email-t, és megírják azt a címet, ahová küldheted. Havonta csak egyszer küldenek haza árut, cserébe lényegesen olcsóbb minden más általam ismertnél. A döntés persze a tiéd.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Szerintetek ez a szék mennyire lehet gagyi? A műanyag karfa mindenképp gyenge pontja lesz, de ennyi pénzért két karfát se kapni.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Köszönöm, akkor bevállalom. Nekem eddig egynél a műanyag csillagtalp tört el, utána vettem egy fém csillagtalpút, annál a műanyag karfa tört el. Átraktam a régiről (bár a támla dőlésszöge ezáltal változott kicsit), majd ott is eltört a karfa. Megfogadtam, hogy többet műanyag karfásat soha, de ennyi pénzért elgondolkodtam rajta. A gázrugó nekem bírni szokta, persze időnként leenged, de azzal még ellennék.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Nálam ma kezdődött, csütörtökön még rendben volt. A PayPal bejelentkező ablaka még bejön, de utána már csak pörög és pörög, nem tud belépni. A három módszerből egyedül a kanadai oldalas működik.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Nálam ma ismét simán működött a .com-on a vásárlás, mindenféle kiegészítő telepítése, vagy bármiféle állítgatás nélkül. Talán javították a hibát, és nem csak a véletlen műve.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
válasz mekker #71949 üzenetére
Nekem a november 20-án feladott vásárlásom január 22-én érkezett meg. Az utolsó szállítási határidő január 15 volt, így épp hétfőn kértem refundot, erre hazaérve itt vár.
Én azt szoktam csinálni, ha esetleg valami kis értékű küldeményt a vevő felelősségére simán, ajánlás nélkül küldök, akkor a postán ÁFÁ-s számlát kérek a vevő címére. Ezt vitás esetben akár beszkennelve el is küldhetem neki. Persze ettől a küldemény még elveszhet, de ha mindenáron újraküldést kérsz, ez is egy opció.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Sziasztok!
Ismerősöm kapott visszatérítést, a PayPal számláján látszik a történetben, viszont se a bankszámlájára nem érkezett meg, se a PayPal egyenlegén nincs nyoma. A többi visszatérítéssel ellentétben itt nem Refund szerepel az összegnél, hanem Payment received. Mit kell ezzel csinálni, hogy visszakapja?
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
Tamy
senior tag
Ebay-ról indult, de igazad van, ennek már nem sok köze van hozzá. Folytassuk ott.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- REZSI csökkentős OLCSÓ Mini Gamer !!!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad X1 Yoga Gen 2 - I7 7600U CPU - 512 NVM SSD - 16GB DDR3 - 14" WQHD Touch - Win10
- Apple adapter C
- DELL Latitude E6400 eladó!
- Anycubic Photon Mono M5s Pro + Anycubic Wash & Cure 3 Plus + kiegészítői + 5 doboz resin
- Van den Hul The Bay C5 Hybrid Interconnect RCA-párok. Még holland gyártmány!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs