-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crus
őstag
Nem igazán érted. Ennek semmi köze semmiféle cancer tryhardhoz, hanem a nagyobb élmény ajánlgatásától indult ki az eszmecsere!
Nem arról beszélek, hogy egy savval teli kádban, fejed felett egy inkontinenciával küzdő bohóccal LVL1-en megy-e a cirka 170 boss, hanem arról, hogy élményt veszítesz, ha helphez nyúlsz!
Elhiszem, hogy bárhogy élmény az Elden, még végiglőve is sorcyval, csak van ott a csokis ládában még nagyobb és finomabb tábla, nem kell beérni a Balaton szelettel. Ki. Kell. Próbálni. Az meg csak úgy megy, hogy elengeded mankót... lehetőleg a credits lepergéséig.Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
válasz Bad Pritt #7936 üzenetére
Mindent szabad kulturált keretek között... ahogy nekem meg szabad ajánlgatni a nagyobb élményt. Vagy azt hitted amit neked szabad, annak az ellenkezőjét másnak nem lehet :-D
Leírhatod ezerszer is, csak az a gond, hogy minden egyes órájában ott voltam a DeS-nek és a vele kapcsolatos minden is átfutott a kezeim között, mert éppen nyakig a gaming témában dolgoztam. Pezsegtek a fórumok, meg média attól, hogy mennyire k. nehéz az eleje, mert nem tudsz a karidon fejleszteni semmit az 1. bossig.
A DeS továbbra is egy nagyon nehéz játék volt, vastagon ennek is köszönhető, hogy sokakat elijesztett a vásárlástól, vagy adták el a sarokban pityeregve. És vagyok annyira gerinces, hogy bevalljam: majdnem én is így tettem. Kellett cirka 3-4 nap mire megértettem miről szól ez az egész. Mások 3-4 órát se adtak neki.
Nehézség témában a From palettán, a DeS classic áll a 2. helyen a Sekiro meg az elsőn.
"Minden kommentedből ordít", hogy nem vagy képes más nézetét és tapasztalatát elfogadni a témában, holott csak le kéne ülni és végig kéne tolni az Eldent melee-ben mindenféle garantálom, hogy más és teljesebb élményt fogsz kapni, amit soha nem felejtesz el. Mindjárt emlékezetesebb lesz egy rakás harc és nem fog úgy tűnni, hogy futószalagon döglik minden is, mert helyetted valaki megoldja a nagyját, vagy az apraját...
Az RL1-gyel sok bajom nincs, azon kívül, hogy a játék nagyját kihagyják. Szinte csak a shardbearersekre mennek rá. A másik gond egy részükkel, hogy sokan one shot sorcy buildekkel nyomulnak, ami lássuk be: gay.
Igen, mint kiderült fogalmam sincs kikeket lehet megidézni a játékban... azt hittem az egy bug és kigyomlálják végre, de úgy tűnik még mindig benne van
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
válasz Phoen|x #7938 üzenetére
Érdemes lenne melee-ben kipróbálni a játékot és akkor tudnád, hogy a kard neve Zweihander. (Mondjuk Eldenhez szvsz ez a kard lassú, de persze nem lehetetlen azzal se.)
A magas lovat evidens, hogy mindenki visszakapja, aki adja.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Bad Pritt
félisten
Nyugodtan ajánlgathatod a nagyobb élményed, láthatóan mindenki szarik bele.
Nehézség témában a From palettán, a DeS classic áll a 2. helyen a Sekiro meg az elsőn.
Nem. Mint a trófeák példájából látszik belesimul az átlagba, Bloodborne, Sekiro emelkedik ki, illetve Elden Ring a könnyebbik oldalon. Inkább az látszik az eddigi kommentjeidből, hogy neked volt nehéz, ezért megtaláltad azt a közeget online, ami szintén így gondolta és ezzel próbálod magyarázni a saját tapasztalatodat.
...holott csak le kéne ülni és végig kéne tolni az Eldent melee-ben mindenféle garantálom, hogy más és teljesebb élményt fogsz kapni, amit soha nem felejtesz el.
Nagyjából másfél tucat végigjátszáson vagyok túl három platformon és épp csak a bare fist maradt ki, szóval elég jó rálátásom van a témára. Ha neked nagyobb élmény a több szenvedés meg a solo közelharc a gank bullshit ellen ám lelked rajta, de ez nem lesz egyetemes igazság minden játékos számára. Ezt kéne elfogadnod, de nem fogod, most már csakazértsem alapon.
A másik gond egy részükkel, hogy sokan one shot sorcy buildekkel nyomulnak, ami lássuk be: gay.
Ez így kb. le is írja, mennyire lehet téged komolyan venni. Itt egy óriás játék, ezernyi lehetőséggel és te azt prédikálod, hogy mindenki menjen szépen karddal, kaszával, mert az ám a nagy élmény, aki máshogy meri az b*zi. RL1-gyel kapcsolatban meg ne írkálj inkább pls, mert láthatóan fogalmatlan vagy, ahogy a summonokkal kapcsolatban is.
No komment innentől, elég volt ebből a szánalomcunamiból.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #7956 üzenetére
Meg amúgy milyen sorci build? Persze ha az ember szétbuildeli magát, magasabb szinten persze hogy jó, ahogy kb bármi.
Látatlanban Az átlag szerintem kiválaszt 1-2 spellt, össze vissza adja a pontokat, nem is jó botot fejleszt és ugyan úgy kínlódik hanem jobban mint bárki más, mert nincs hp,Stamina, kevés mana és old meg.
Nem mindenki szalad el egyből a meteor staff-ért és a spellért, hanem játék 1/3-ánál van meg kb. Comet Azur is kb játék fele, de ahhoz már mana is kell.
Tudni kell hol veszed fel a fegyvereket. Pl a katana ami jó hozzá. Ott Rennala fegyó is igaz, de kell hozzá 60 int. Min/maxos buildnél van ott talán annyid, vagy overlevelen.
Meg még sok más dolog kell, hogy jó legyen, csak odáig el is kell jutni.És ez igaz bármelyik buildre, hogy azt is el lehet baszni, de kezdőként nem mindenki fextrázik szerintem mert úgy tényleg könnyebb, de még akkor se könnyű.
A játék második fele mountain topnál meg már egyik builddel se könnyű. -
ThySoul
senior tag
Én annyiban igazat adok a kollégának hogy tényleg ég és föld a játék summonnal és anélkül, előbbivel szerintem magasan a legkönnyebb a From játékai közül, utóbbival magasan a legnehezebb (főleg a játék második fele).
Minden másban nyilván nem, főleg az RL1 one shot buildek terén Mindenki úgy tolja ahogy akarja, a lényeg hogy számára szórakoztató legyen. Én pl sosem varázsoltam az RL1 runomig (ott is csak egy boss ellen), ettől függetlenül nálam talán ez az első játékuk ahol nem szórakoztató mindenhol a melee része, szóval abszolút megértem ha valaki summonol/magicet használ egyes helyeken, egy új végigjátszásnál valszeg én is fogok.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #7958 üzenetére
Nyilván ég és föld, de azt leírni, hogy az ad magasabb élményfaktort és attól leszel faszagyerek, ha solo melee karakterrel vergődsz végig a játékon (de nem egyes szinten, mert az viszont már csicskáknak van ) enyhén megmosolyogtató. Meg amúgy ha a From célja ez lett volna a játékkal akkor solo melee karaktert ad a kezedbe, lásd Sekiro.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
WATERDACA
őstag
válasz ThySoul #7960 üzenetére
Azért nem olyan könnyű összehozni ezt, pláne annak tudatában, hogy az endinget össze is kellett csapniuk az idő rövidsége miatt.
Szerintem ha valaki egy tulajdonságra húzza a karakterét (pure str/pure int/pure faith), az már eleve op, nem kell hozzá se ash, se hókuszpók.
Én most csinálom a pure faithet, hát nem sokkal nehezebb, mint a pure int, de a solo melee se sokkal nehezebb, pláne ha a parry/dodge már ki van tanulva. Néha többet lehet sz*pni 1-1 dungeonnal vagy hero grave-el mint magukkal a bossokkal.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
ThySoul
senior tag
válasz WATERDACA #7961 üzenetére
Szerintem sosem tudták értelmesen megcsinálni a nehézségi görbét egy játékon belül, a Sekiro talán a legjobb ilyen szempontból de ott is baromi nagy ugrás van az utolsó két bossnál.
Elden ring különösen rossz ilyen szempontból, Leyndell után óriási ugrás van, érezhető hogy ott elkezdték figyelembe venni hogy sokan fognak summont használni és ahhoz igazították a dolgokat. Én utólag lehet nem bántam volna ha inkább nehézségi szinteket pakolnak bele.
, -
_drk
őstag
válasz ThySoul #7962 üzenetére
Nem hiszem, hogy a Summon miatt.
Bizonyos szintek után nagyon nehéz belőni a power levelt.
Sima RPG-ben nem hiába vannak határok. Van ahol 20 szintig engedik, utána egyszerűen összeomlik a rendszer.
Itt engedik elmenni 250 szintig is akár, holott 100on is megoldható.Itt a rengeteg build miatt, feltehetően tudták jól hogy ott már elkezdődik a min-maxolás. Meg csak azért is legyen nehéz.
De amúgy ott a nagyrésze opcionális már.
Az óriás már nem annyira nehéz szerintem.
Ha vissza nézzük az összes többi játékot sokkal kisebb scale-lel mozog.
Sekiro legjobb példa, mivel build sincs.
De DS3ban is nem nagyon tudsz overlevel lenni. Bizonyos helyek átlépéséig nincs nagyobb fejlesztés. De egy jó build a DS3at is eltöri Abys wathcers után. De addig még elég ha tudod mit csinálsz. -
WATERDACA
őstag
"Radahn killed himself in the ocean" Elden Ring | cheese Kill - YouTube
Nem tudom ezt ismeri-e valaki.....
u wanted, i got it \o/
-
-
Weeman1
veterán
Köszönöm a biztatást.
Harcra fel győzni kell.
Xiaomi 11T Pro
-
_drk
őstag
-
ThySoul
senior tag
Nagyon gondolkodom hogy belekezdek egy újabb runba mert érdekel milyen a meteoric ore blade, csak ott a félbehagyott Ds3 SL1 runom (amibe kemény 6 óra ment 3 hét alatt lol) és nem tudom melyik legyen.
Plusz valamikor rá akarok nézni a Lies of P-re meg a Persona 3ra is
-
Gothmog
aktív tag
Na, Siofra Aqueductnál ez a kard/pajzs kombós Crucible Knight elmegy most már a fenébe!
Kb. tizedszerre futok neki, ebből kétszer már egy ütésen belül volt a meghalástól (nem is látszott piros a hp csíkján), de ugye elég szűk a hely, másrészt ez a rohadék nem ritkán egy másodpercig sem pihen, üt/vág/tüzet köp egyfolytában, és mindig azon szívom be, hogy még 50-es vigorral is három ütés vagyok neki, de gyógyitalt éppen a kritikus pillanatban az istennek sem tudok inni, mert közben is üt/ver (vagy jó messziről váratlanul odaszúr).
Persze nem lenne kötelező leütni - már rég kiloptam a szemét is (összeszedtem mindent, amit lehet), csak az én hülye fejem, hogy nem akarok ellenfelet otthagyni.Lehet, fegyvert kellene váltanom, mert nála nagyon nem fekszik, hogy a karomfegyóval bele kell másznom az arcába, ha akarok valamit. (Dodge után sokszor a levegőt ütöm csak, hiába kerülök a hátába, és mire közelebb lépek, már szemben áll velem, és fent a pajzs.) Benéztem már a gargoyle duóhoz is (kicsit meglepődtem, amikor a bosst 50% környékére leütve hirtelen megjelent a haverja és ketten lettek), de az is vért pisálós lesz a karommal (kicsi ütőtáv, alig sebzi őket).
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Gothmog #7980 üzenetére
Na, meglett, csak mérgelődni kellett... (De azért nem vezetem be ezt a szokás.)
Mindenesetre tényleg rohadék - mondjuk hanyatt ver egy csapással, és amikor felállnál telibefúj tűzzel. Vagy felöklel a pajzzsal, és még fel sem álltál (csak megmozdul a karaktered), és már tol bele valami kardos kombót.
De az sem volt rossz, amikor falon keresztül odavert pajzzsal, én meg zuhantam a mélybe...Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Phoen|x #7982 üzenetére
Ha ezt tudom! Viszont a lándzsás haverja kicsivel odébb egyszerűbb eset volt. (Ő második próbálkozásra megfeküdt.) Ott csak azon lepődtem meg elsőre, amikor (még az átalakulós fázis előtt) kb. fél kilométerről is odaszúrt a lándzsával... és el is talált vele!
Viszont a gargoyle párost hagyom holnapra. Van egy olyan gyanúm (az első próbálkozásom alapján), hogy az nagyon-nagyon szentségelős lesz.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #7984 üzenetére
Én a dupla crucible a kicsi arénában kombójukat jobban megszívtam. De amúgy reflektálva a #7960-ra: amíg az a balansz és nehezítés az számukra, hogy egy darabnál nehezebb kettő majd három ugyanabból addig nem várnék nagy revelációt ezen a téren.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz ThySoul #7978 üzenetére
Annyit beszéltünk most róla, hogy nekem is megjött a kedvem. Str/Quality(nagy részt Bloodhound) és Faith/Str build után még egy Intes build hátra van, de a 2 végig játszás volt vagy 2-300 óra így azt még kicsit pihentem.
Lies of P-t kezdtem el, teljesen jól adja a souls vagyis itt inkább Bloodborne feelinget. Már pont dicsérni akartam mikor elérkeztem a 3. Bosshoz ami taknyosra sz*patott.
Tökéletes védéseket kell csinálni, itt a roll nem sokat ér, pedig én inkább gurulni szoktam. De ez még játék eleje build kezdeménnyel és kevés cuccal, így hátha később jobb lesz. -
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #7986 üzenetére
Engem jobban aggaszt hogy elkezdtek olyan attackokat is belerakni amiket nem lehet elkerülni. Mohg Nihill hülyeségét konkrétan nem lehet (megölöd előtte vagy iszod a hozzá való löttyöt) de Malenia WFD-je is olyan hogy elrohansz vagy meghülyíted az AI-t. Elden stars hasonló, lötty vagy berohansz mögé és megakad benne a stars valameddig így nem ér el
Szóval na, nyilván el lehet kerülni ezeket, de olyan körülményesen hogy az az érzése az embernek, hogy nem is volt a fejükben tervezéskor hogy ezeket valahogy a játékosok ki tudják kerülni. Kíváncsi leszek a kövi játékukra, ha ott is minden második boss gank lesz meg mindenkinek lesz valami sure hit attackja akkor lehet elengedem a stílust, öreg vagyok én már ezekhez.
-
ThySoul
senior tag
válasz Phoen|x #7979 üzenetére
Meh, annyira nem jön be videók alapján. Ds3-mat fogom először befejezni mert a 6 óra alatt az alapjáték nagyobb részét már letudtam hála isten, utána valszeg Lies of P. Vagy ha esetleg addigra jönne az ER DLC akkor gyorsan csinálok valami DLC karit. És még így is ott marad a félbehagyott Baldurs Gate 3
-
WATERDACA
őstag
válasz Gothmog #7811 üzenetére
Én most az új végigjátszásban Liurnia előtt indultam el Caelidbe, Level 46-al, baromira élveztem, megsütöm a dinókat Catch Flame-el. Itt megszereztem a Flame, Grant me Strength spellt, ami megint kicsit csalódás volt. Kár rápazarolni a 15 FP-t, nem ad annyit, pláne 30 mp-re.
u wanted, i got it \o/
-
Gothmog
aktív tag
válasz WATERDACA #7991 üzenetére
Én meg a Valiant Gargoyle duóval szívok. Igaz, ma csak 5 vagy 6 nekifutásra volt eddig időm. A max, amit elértem, hogy az elsőt leverem, de addigra úgy szarrá vernek ketten, hogy félholt vagyok, és nem tudom megölni a másikat (a rohadt duplapenge elég kiszámíthatatlan).
Ránéztem már ajánlókra is, hogy miként kellene, de röhögnöm kell, amikor azt írják, hogy nyugi, csak jól kell mozogni, és akkor csak az egyik támad, a másik csupán sétafikálni fog. Hát nálam nem tudom, mit szednek ezek ketten, de miközben valóban csak az egyik támad egyszerre (kivéve, ha addig gurulsz jobbra-balra, hogy a másikhoz is túl közel kerülsz, mert akkor beindul mindkettő, mint a búgócsiga), azért nem egyszer volt olyan, hogy a másik kb. az aréna feléről vetette rám magát egy ugrással amikor gondolt egyet (tény, hogy ilyenkor az első kicsit visszább húzódik).
Nagyon idegesítőek, utolsó két próbálkozásnál már benyomtam idézést is, de szart sem ért a csimpánzbanda (demihuman bandát használtam eddig, ha idézéshez folyamodtam) - egy méregfelhőtől kb. ki is feküdtek.Az a baj, hogy valami jó zúzófegyver kellene, nem a karmok, és ugyan van is nálam Nightrider's Flail ilyen esetre, amit felhúztam most 13-ra (a karmom is annyi - 14-re nem tudom még őket material hiány miatt), de valami érthetetlen oknál fogva az is ugyanolyan fos módon sebez rajtuk, mint a karom. Cserébe viszont lassabb és jobban zabálja a staminát.
Már gondoltam átspeccelésre is, de azért még 10-20 alkalommal nekifutok majd (hátha jobban ráérzek a mozgásukra), mielőtt ilyen "drasztikusabb" megoldáshoz nyúlnék. (Illetve a másik megoldás, hogy hagyom őket, és visszajövök majd később.)Buffként csak tűzzel próbálkoztam eddig (a fegyverre).
Endure. In enduring, grow strong.
-
Rony949
őstag
Ma 16:00-kor debütál a Shadow of the Erdtree-nek az előzetese. [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen