-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #8401 üzenetére
Yup, szerintem is fura, de ez van.
Pedig az innate holy damage igazan lehetne "hatasos" ilyen szempontbol. De meg a buffok kozul sem mind, szoval ja, ez ilyen furcsa.
Mondjuk nekem oke plusz egyet odavagni, nem akkora teher.
De a briar armorban ragurulas is hatasos, amikor eppen tapaszkodnak felfele, talan az a legviccesebb.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gothmog
aktív tag
"Sima elmozgassal az utesek NAGY resze kikerulheto."
Biztosan így van, nem vitatkozni akarok, de bennem inkább azok az esetek maradtak meg/hagytak nyomot eddig, amikor viszont "rádtelézik" az ellen ütés közben. Például csap fentről lefelé egy irányban, és ugyan határozottan gurulsz félre, mégis követ a csapás, és a nyakadba kapod azt végül. (Gondolom, ilyenkor a háttérben feltehetően az van, hogy nem megfelelő ütemben/nem megfelelő időablakban próbáltam dodge-olni, az animáció pedig így követi le a bénázásomat.)
Bár a kedvencem az volt, amikor a játék elején (és egyben az ER-karrierem/souls karrierem legelején), Limgrave-ben, északabbra onnan, ahol feljössz a kezdő dungeonből, ott ahol két kocsi is van (az egyikben talán buzogány, a másikban kétkezes kard volt), van egy keményebb lándzsa/pajzs kombós Godrick katona, aki néha hármas sorozatokat döf a fegyverével. Na, ott volt, hogy arrébb gurultam a döfés elől (a katona felé, tehát félig a hátába kerültem), és ennek ellenére is betaláltak a döfések... Vicces volt, mert kb. 150 fokos szöget zártam be a lándzsaheggyel, inkább a nyél hátulja felé voltam, mégis eltalált...Elmozgásra (nem ugrás, nem dodge, hanem sima totyogás) egyébként annak a "biorobot" Ongbalnak vannak nagyon durva videói. (Az a leghajmeresztőbb, amikor úgy tol le ellenfelet, hogy igazából még a fókusz sincs használatban, teljesen "free kamera", és csapna lefelé a nagy melák, ő meg elegánsabb (szinte casual jelleggel) odébb lép kettőt... majd fordulásból lenyom egy ugrós kokit a dögnek
Endure. In enduring, grow strong.
-
Yodamest
veterán
Mire gondolsz? Eskü kipróbálom, tehát ha ugyanúgy target lock és oldalazok pajzsot feltartva a crucible vagy a briar mellett körbe, akkor mellém fog ütni? Szerintem ez nem működik, legalábbis tudnám ha igen már 300 óra után, de lehet én nem hittem benne eléggé. Amúgy ráhibáztam a dragonrider-crucible párhuzammal? vagy melyik ellenfelekre gondolsz, amikor azt mondod, hogy tök hasonlóak?
-
cyberkind
félisten
Csak kíváncsiságból ránéztem a játékra, hogy merre tartok, milyen a build stb, és meglepődve vettem tudomásul, hogy a lehető legjobb helyen vagyok a DLC-hez, a buildem pedig tökéletesen működik.
Paranormal Cocktivity
-
Yodamest
veterán
válasz Gothmog #8403 üzenetére
Jah ilyeneket én a monster hunternél láttam: olyan szörny kombóknál, amikor te hetedhomlok menekülnél, gurulgatnál, csávó csak így pixelre pontosan "kilépi" a támadásokat, pontosan tudja melyik csapás hova érkezik és mint bábuk a sakktáblán pont úgy lépked, hogy ezeket elkerülje, beteg.
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8404 üzenetére
"melyik ellenfelekre gondolsz, amikor azt mondod, hogy tök hasonlóak?"
Viccet felreteve rengeteg van.
Nekem sokaig kimaradt a 2, csak vagy 3 honapja kezdtem el, ezert frissek az elmenyek es szabalyosan racsodalkoztam, hogy mennyire keves a diffi. Neha konkretan olyan erzesem volt, mintha elden ringeznek. Helyszinek, helyzetek, konkret ellenfelek, moveset-ek.
Vedd elo ujra, hatha csak regi mar az emlek.De igy "egyszerre" egymas mellett a ketto nagyon latvanyos.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
ThySoul
senior tag
Mondjuk az agresszívitásuk tök más, én instant elkezdtem a DS3-at SL1-en és ég és föld a bossok viselkedése. Nem spammelnek, nincs olyan szintű input reading mint az ER-nél, nem hiperagresszívak. Nyilván az Eldennél sem lenne ez gáz ha mondjuk a BB féle quickstep lenne itt is, de mivel nem ez az alap így jártunk.
-
ThySoul
senior tag
válasz Yodamest #8410 üzenetére
Ebben én egyet is értek, csak ez szerintem nem a sunmonok miatt van, hanem így akarták megalkotni az ellenfeleket. Egyébként abban is egyetértek hogy a summonok figyelembe lettek véve a játék második felében, de nálam ez abban nyilvánul meg hogy minden boss mindenre képes: grab, AoE, wombocombo, input reading, spam, agresszivitás és még lehetne sorolni. Az első felében el tudták találni az arányokat, a végére nagyon nem.
Egyébként az a szomorú hogy a legtöbb bossnál ha csak egy bullshittel kevesebb lenne már simán el tudnám fogadni. Sőt, tovább megyek, ha kijavítanák a spammelést (mert ez valszeg valami fejlesztői hiba) 100x élvezetesebb lenne a játék. Ezért mondom mindig hogy tök átgondolatlan sokszor a játék/nem volt normális playtest.
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8412 üzenetére
Nem más véleményét elvitatva, de én meg a spammelésről gondolom, hogy nem "véletlen" a fejlesztők részéről, meg nem "így sikerült", azért egy igen profi gárdáról van szó. Ezért is mondom, hogy ezt direkt csinálták ilyenre, mert úgy voltak vele, hogy a summonok majd agrózzák úgyis a bosst és akkor lesz időablakod cselekedni, totál intended ez mint mechanika. (kicsit talán ezt az MMO-s életérzést is bele akarták vinni, hogy tankol valaki amíg te dps-elsz)
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #8413 üzenetére
Most szimplán azt írod le sokadszorra, hogy az újoncokat meg a gyenge játékosokat mivel akarták bevonzani. De ha szerinted ez az intended akkor játszd így és akkor számodra az Elden Ring egy buddy soulslike, ahol mindig van társad.
Ez a téma az elmúlt két évben rendszeresen feljött mindenhol és inkább azt érzem mindig, hogy ha valaki szerint a summonokra van balanszolva a játék akkor csak kifogást keres és jobbnak kéne lennie.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #8416 üzenetére
Számomra még solóban is ez volt a legkönnyebb. Annyi a lehetőség, buff, exploit, hogy mindenre van valami megoldás, ha meg nincs akkor mész máshova, ezt korábban nem tehetted meg. Vannak difficulty spike-ok, talán nagyobbak is, mint korábban, de ha overall nézek egy végigjátszást nem érzem nehéznek.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
válasz Bad Pritt #8417 üzenetére
Pontosan. Máskor az volt a probléma, hogy ha benéz az ember minden kő alá, akkor már 3524-es szintű lesz mire Margithoz ér és csökken a kihívás.
Rád van bízva, hogy mit csinálsz. Ha ügyes vagy akkor nem használsz semmit, ha kevésbé akkor meg mész máshova (esetleg farmolsz, de ezt végülis lehetett a dsekben is csak itt könnyebb) vagy summolsz, vagy utána nézel hogy mi lenne célravezető taktika.Go Gunners!
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #8417 üzenetére
Hát itt az biztos, hogy nagyobb a szórás build és build között. Azért ha egy DS vagy BB végigjátszást nézünk ott nagy megfejtéseket nem látni, 10/9 alkalommal valami meele fegyverrel csapja valaki, max annyi hogy pajzs van-e vagy 2 két kézben fogja. Spelleknek csak kiegészítő funkciója van. Ez eléggé jól behatárolt gameplayt eredményez.
Eldenben meg iszonyat sokat számít a build, pont tegnap olvastam, hogy aki kezdetekben a RoB corpse piler-re hagyatkozott végigjátszásnál, a nerf után amikor fegyvert cserélt, újra kellett tanulnia a játékot, olyan szinten nem mentek neki az alap mechanikák. Ennek függvényében jobban lehet könnyű vagy nehezebb mint a korábbi részek.
Ha ugyanúgy a tipik lovag gameplayt követi valaki, tehát mondjuk egy Claymore végigjátszást csinál, minimális spell használattal, akkor az elden 2. felében lévő bossokkal sokkal nehezebb dolga lesz, sokkal nagyobb effort lesz legyűrni, mint bármelyik korábbi játék 2. felét. Nyilván élni kell az extra lehetőségekkel, csak mondom, hogy azonos build esetén szerintem nem kérdés melyik a nehezebb.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #8419 üzenetére
Azért korábban is volt rengeteg lehetőség, lehetett varázsolni, volt távolsági harc, consumable, száznál is több fegyver, stb. Talán a Bloodborne adott szűkebb kereteket, de ott a gameplay változott akkorát, hogy nem bánták a játékosok. Elden Ringben ami nagyon látványos, hogy az új feature-ök (jump, guard counter, great rune, wondrous physics, crafting) bőven kompenzálhatják, ha pl. a fegyvered gyengébb vagy nem megy a dodge, parry, bármi.
Azon mondjuk sokat mulattam, mikor az egyszeri játékos az aktuális meta buildért hajtott, legyen az RoB, hoarfrost stomp és mire elérte nerfelte a From.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz Phoen|x #8418 üzenetére
"Mire Margithoz ér" - nem a kezdő bossokkal van a baj, azokat én is lesolozom simán akár egy unsheathe spammel. Minden ott a fire giant -> romlik el, ott már hiába farmolsz, mert amúgy is minden maxos már, nem azon a + 3 str-en fog múlni, ott már nem tudsz overleveled lenni igazából. Ott vannak a katakombák, amikor 8 négyzetméteren kell azzal a hatalmas féreggel küzdeni, a duo bossok, amik a független movesetjeikkel minden időablakot lefednek, lásd godskin duo és társai. Persze be lehet altatózni őket, (vajon ezzel direkt így számoltak?) mert anélkül ott sem sok idő van támadni, csak futkosol körbe...
-
Gothmog
aktív tag
válasz Bad Pritt #8417 üzenetére
Annyi a lehetőség, buff, exploit, hogy mindenre van valami megoldás...
Ez így van, de persze ehhez az is kell, hogy kicsit megismerje az ember a játékot, és ki tudja használni ezeket. Pontosabban úgy fogalmaznék, hogy a rengeteg gyűjthető és legyártható dolog miatt, ha nem "fekszik rá" az ember, akkor könnyen elsikkadhat a figyelme a hasznos dolgok felett.
Saját "user error" példámon szemléltetve: én kb. 50 játékóra után használtam először fegyveren "bevonatot" (tűz, villám stb. grease-re gondolok). Addig valahogy eszembe sem jutott ez. Arra pedig, hogy létezik pl. exalted flesh (vagy hasonló nevű cucc), amivel pl. a fizikai sebzésemet tudnám alaposan felbuffolni egy-egy bossharchoz pl., csak tegnapelőtt (közel 100 óra játék után) ébredtem rá.
Ismétlem, ezek egyértelműen "user error" dolgok a részemről, én vagyok a nem elég alapos/figyelmetlen/szerencsétlen hülye stb. Viszont legyünk őszinték, a játék eléggé magára hagyja ezekkel az infókkal az embert, és ugyan minden le van írva, de egy full kezdőnek, amikor a karakterlapon meglátja a rengeteg statisztikát, majd azzal szembesül, hogy itt nem működik a diablós/átlag akcióRPG-s megyek oszt' ütök mentalitás sem, és mondjuk nem a "how to" oldalakat bújja, akkor bizony az ilyen dolgok sokáig elkerülhetik a figyelmét, mert egészen egyszerűen másra koncentrál.Mondjuk én úgy fogom fel, hogy ezek a nem akaratlagos önnehezítések abban segítettek, hogy jobban kiismerjem az ellenfeleket (hiszen így lassabban mennek le), kicsit többet kellett figyelnem, hogy mit tudnak.
Jelenleg egyébként Lake of Rotnál vagyok (de gusztustalan ez a hely!), ahova Leyndell városából (annak a nagyobbik részét bejártam már) rándultam át, mert rájöttem, hogy Ranni küldetéséhez arra vezet az út. Olvastam, hogy Astel igazán finom falat lesz. talán ma este jut egy kis időm játszani, el is jutok addig. Már várom, hogy szentségelhessek majd!
Endure. In enduring, grow strong.
-
Yodamest
veterán
-
Bonk
csendes tag
válasz Yodamest #8421 üzenetére
Ehhez a spirit summon témához a gondolataim: én biztos abbahagytam volna a játékot az első végigjátszás elején, ha nem lett volna spirit summon. Ez volt az első souls játékom, és fogalmam nem volt mit csinálok. A harmadik negyedik végigjátszásnál viszont már 95%-ban nem használtam, max olyan ellenfeleknél, ami utálok, vagy túl sokáig tartott. Szerintem a jatekban sok feature van, nem csak a summon ami nagyon megkönnyíti a játékot. Akár egy lions claw vagy unsheathe is igazából szerintem felér sok bossnál egy cheatcode-al.
-
Yodamest
veterán
Új vizekre evezve most, hogy ezt kibeszéltük: Dismounter-es végigjátszást csinált már valaki? Igazi sleeper az a fegyver, ugye a Kaiden harcosok dropolják és hát eléggé rendben van.
Én most pl. a Claymore-al hasonlítottam össze, az egy elég közismert standard fegyó. Na hozzá képest a Dismounter sokkal hosszabb, számomra jobb a moveset (erről később) és slash dmg ami adott helyzetekben jobban működhet. Moveset: a guard counterje egyértelműen jobb. A Claymornak ez nagy gyengesége, mert egy vertikális csapás, aminek nagyon keskeny a hitboxa. Ez azt eredményezi, hogy pl. az impeknek, kutyáknak, de akár patkányoknak is könnyen mellé lehet ütni vele, aki sokat guard counterezik a Claymore nem lesz a kedvence. A Dismounternek minden csapása, a guruló, guard counterező, futó, minden lényegében egy kereszt irányú vágás, ami kissé vertikális is, ezáltal elég jó tartományt lefed előttünk, mindent is jól el lehet találni vele, a repkedő ellenfelektől kezdve, a kis alacsony impeken át. A charged R2-ről kell még említést tenni, az is egy slash, de többszörös támadást visz végbe, ez jó lehet olyan AoW párosításokkal, amik amúgy is valamilyen elemmel buffolják a fegyvert. Pl. szerintem a Flame Strike kimondottan passzol ehhez a fegyóhoz, a fire buffal erősített R2 többször betalál, így a bónusz sebzést is többször viszi fel. A hossza miatt jó az AoW reache is, simán akár endgame fegyver így. Most ez nagyon bejön, felváltva használva egy Lions Clawos Zweihanderrel. (ami szintén tüzes affinityn van)
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #8420 üzenetére
Emlékszem megjelenés után minden második ember itt sírt hogy milyen sokat kell játszani hogy megszerezd a RoB-ot, meg hogy valaki dobjon már nekik egyet
Egyébként nerfelhettek volna gyakrabban, hátha izgalmasabb lett volna a speedrun meta. Ahhoz képest hogy megjelenés után mindenki RL1 speedrunt tolt hamar el is halt, nem is tudom volt e olyan kategória ami tetszett nekem egyáltalán (Elajjaznak volt valami weird all remembrance runja, azt fun volt nézni de ennyi).
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8430 üzenetére
Siman csak csereld fel a bill. kiosztast es kesz. 🤷
Viszont utana meg az lesz fura, amikor siman csak jobbal akarsz egyet utni.Nekem az elso dolgom volt a dodge/sprint-et levenni a B-rol. A vilag legszanalmasabb baromsaga, amikor a sprint egy facegombon van, szoval vagy fordulsz(kameraval), vagy sprintelsz, agyrem. Igy szamomra az elden legjobb ujitasa a ds3 utan, hogy a dodge/run atallithato mas gombra.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gothmog
aktív tag
Ha tudja a kontrollered, akkor játéktól függetlenül is át tudod variálni a gombokat. Én pl. hozzá sem nyúltam az ER-ben a beállításokhoz, hanem a kontroller progijában átraktam az ugrást és a dogde-sprintet is. Mindkettőt a kontroller "fenekén" lévő, sokkal kézreállóbb gombokra.
Én egy 8bitdo pro 2 wired controller for Xbox kontrollert használok. Ezen szimmetrikus a stickek elhelyezkedése, ami számomra sokkal szimpatikusabb, mint a hagyományos Xbox vezérlő megoldása. Mivel monitor előtt ülök, direkt vezetékest kerestem egyébként. A fenekén a két gomb meg baromi jó. Iszonyat kellemesen kézre áll, a stickekről egy pillanatra sem kell levennem a kezem, ha meg akarom nyomni az ugrást vagy a dodge-ot. Ár/érték arányban egyébként szvsz az egyik legjobb kontroller. Ha esetleg tönkre megy, és kapható lesz még, tuti ezt veszem legközelebb is. (A gyári Xbox vezérlő helyett pl. bármikor ezt választanám.)Endure. In enduring, grow strong.
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8432 üzenetére
Mert, ha facegombon van(abxy), akkor azt alapvetoen jobb huvelykkel kezeled, ugyanugy, mint a jobb analogot is(kamera). Tehat, ha egyszerre akarsz sprintelni es precizen fordulni/nezelodni(nem pedig a bal analoggal es az auto kamerara bizni magad), akkor vagy valamilyen idiota fogasra kenyszerited a jobb kezed, vagy szimplan nem tudod kivitelezni.
Szoval nalam a sprintre a nyero:
- egy klikk a bal analogon, vagy
- ha feltetlen nyomva kell tartani, akkor lb/ltHa ez nem kivitelezheto egy jatekban, az minusz huszezer pont alapbol.
Az elden ringben bal ravaszra tettem, de mar annak idejen a net test alatt. Kb. otmillioszor lett jobb hirtelen az egesz. Konkretan pezsgot tudtam volna bontani, amikor kiderult, hogy bindelheto barmire.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Gothmog #8433 üzenetére
Tudom, volt elite-em, azon nagyon kenyelmesen atbindelheto minden, imadtam is.
Viszont a simakon eleg limites a dolog PLUSZ, utana dashboard-on vissza kell allitani, ha nem akarod, hogy ugy meg mas jatek legyen szar.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Yodamest #8435 üzenetére
Azert ez a kerdes, elolvasva azt, hogy mire ment valasznak, eleg vicces.
De igen, roviden pontosan annyi a hatranya, amit leirtunk. Egyszer probald ki, vagy szimplan nezz meg egy olyan tps-t, ahol nem a B-vel kell baszakodni, vagy analogot kattintani(egyszer). Sokkal, de sokkal esszerubb es kenyelmesebb.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gothmog
aktív tag
Nálam van erre egy külön, dedikált gomb a kontrolleren. Azzal gyakorlatilag, akár játék közben is, real-time tudsz váltani a default és az általad beállított kiosztás között.
Ha ez nem lenne, akkor valóban, jogos a megjegyzésed, úgy már körülményesebb lenne a dolog.[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
ThySoul
senior tag
Van még aki rajtam kívül tervezi majd RL1-en a DLC-t vagy magányos harcos leszek?
-
Gothmog
aktív tag
válasz Yodamest #8423 üzenetére
Alássan jelentem, Astel második próbálkozásra lement, summon nélkül!
És kifejezetten tetszett a harc, csak a rohadt lézerre dodge-oltam többnyire rossz időben. (Első elsütésnél meglepett, a többinél már készültem, de béna voltam szinte mindig.)Első próbálkozásra is levittem a hp-ját kb. 20%-ra, de nagy izgalmamban rosszat nyomtam a D-padon (váltani akartam a physicks itókára), és hirtelen puszta kézzel találtam magam fegyver nélkül. Azt sem tudtam hirtelen mi van, pánikszerű gomnyomogatásba fogtam, ő meg szépen levert közben.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy eléggé defenzívre vettem a figurát, így +1-es fizikai és +1-es nem-fizikai sebzéscsökkentő amulet is lógott rajtam, illetve egy rövidebb ideje már a Tree Sentinel páncélszettben feszítek (medium loaddal még mindig), plusz 50 vigor. Ez azt jelenti, hogy amikor rámteleportált fentről és megcsócsált (első nekifutásnál kétszer is előfordult ez), a felét sem tudta levinni a hp-mnak. Így pedig túlélhető volt, még azzal együtt is, hogy a rágóit és a kezeit elég jól elkerültem a földön első próbálkozásra is, de a lézerrel és meteorokkal bénáztam (utóbbinál pánik dodge ment a részemről , bár második nekifutásnál rájöttem, hogy érdemes oldalirányba mozogni eközben, és úgy el is kerültem őket szerencsére), illetve ha nem elfelé, hanem fölém teleportált és onnan rámrontott, akkor gyakorlatilag el is kapott.
Endure. In enduring, grow strong.
-
ProEvoFan
nagyúr
Bekövettem ezt a csávót, mert tetszenek a buildek, amiket összehoz. [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen