Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz ProEvoFan #8860 üzenetére

    Én összességében kicsit könnyebbnek érzem a DS3-at (eddig). A bossokig eljutni olyasmi, mint az ER-ben a legacy dungeonök voltak - vagyis nehezebb, mint amikor csak barangoltál az ER-ben, és kikerülted esetleg, ami nem feküdt éppen/nemszeretem kategória volt. Viszont a bossok kevésbé szivatósak, legalábbis hagynak "lélegezni", ha hibázol, akkor van esélyed gyógyulni pl., nem ver azonnal agyon, mert egy percen keresztül csak űz/hajszol/támad megállás nélkül. (Illetve sok bossnak van itt olyan mechanikája/gyengesége, amire ha rájössz, akkor úgy könnyen megoldható a feladat.)

    Azért van benne szivatós rész: én ma tudtam le pl. az Irithyll dungeont, és hát... akkor lássam újra, amikor a hátam közepét... Baromi jó hely lehetett volna, kegyetlen jók a háttérhangok, a látvány, minden, de itt egyrészt idegesítő mértékben jött elő a Fromsoft játékok egyik örök hülyesége, a falon átcsapó vagy átvarázsoló ellenfelek, másrészt volt egy ellenfél típus, aminek nagyon rohadékra sikeredett a speckója: gyakorlatilag a nézésével!!! (elég, ha line of sightba vagy) elszívja a hp-dat (csökken a max hp-d is egy időre, de akár extrém mértékben is). Amikor a tüzes billogával pedig simán átszúr a falon, de pedig silver knight setben azonnal hasra esel, hogy tovább sütögesse a maradék kis leszívott hp-dat... hát az priceless... (Viszont nem sok ilyen szemétséggel találkozni a játékban - alapvetően azért nagyon korrekt a game.)

    Én nagyon tudom ajánlani mindenesetre. Nekem legalábbis ez a rész tetszik eddig a legjobban a From Software játékok közül. (Elden Ringet, Dark Souls Remasteredet játszottam ki eddig, és a DS3 van most soron.)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

Új hozzászólás Aktív témák