Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Nálam az autó a születése óta eltelt 40e km-re 161-es fogyasztást mutat, a teslafi töltésösszesítés alapján pedig 191 a fogyasztás. Ebben ugye benne vannak az autóban ülve ácsorgás során elfűtött és elhűtött energia, az előkondícionálások, stb. Kb 180 körül lehet a valós összfogyasztás energiabetöltés alapján, ha csak az utazáshoz közvetlenül kötődő energiát vesszük figyelembe.
Muszáj többletnek lenni. Ha most ráálok egy töltőre tényleg hideg akkuval, akkor az első 14 percben 10kW, utána 6 percig 3kW megy az akkufűtésre. Ez akár ~3kWh töltésenként (meleg akkunál nyilván nincs). Ennek egy jó része visszajön utastérfűtés céljára, de akkor ugye ez alacsonyabb fogyasztásként jelenik meg az autónál. Pedig ugyanúgy a töltőberendezésből felhasznált energia, csak nem villamos-, hanem hőenergia. De ugyanígy többletfogyasztása van a többi, akkufűtéssel rendelkező autónak is. Csak azok nem tudják felhasználni az így nyert hőenergiát, mert a Teslán kívül az összes többi még hőszivattyúval sem tudja kinyerni a hőt az akkuból.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LEGO klub
- Autós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen