Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Nálam az autó a születése óta eltelt 40e km-re 161-es fogyasztást mutat, a teslafi töltésösszesítés alapján pedig 191 a fogyasztás. Ebben ugye benne vannak az autóban ülve ácsorgás során elfűtött és elhűtött energia, az előkondícionálások, stb. Kb 180 körül lehet a valós összfogyasztás energiabetöltés alapján, ha csak az utazáshoz közvetlenül kötődő energiát vesszük figyelembe.
Muszáj többletnek lenni. Ha most ráálok egy töltőre tényleg hideg akkuval, akkor az első 14 percben 10kW, utána 6 percig 3kW megy az akkufűtésre. Ez akár ~3kWh töltésenként (meleg akkunál nyilván nincs). Ennek egy jó része visszajön utastérfűtés céljára, de akkor ugye ez alacsonyabb fogyasztásként jelenik meg az autónál. Pedig ugyanúgy a töltőberendezésből felhasznált energia, csak nem villamos-, hanem hőenergia. De ugyanígy többletfogyasztása van a többi, akkufűtéssel rendelkező autónak is. Csak azok nem tudják felhasználni az így nyert hőenergiát, mert a Teslán kívül az összes többi még hőszivattyúval sem tudja kinyerni a hőt az akkuból.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- E-book olvasók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kupon kunyeráló
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- LEGO klub
- Ukrajnai háború
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen