- Linux kezdőknek
- BOINC: compute for science
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Ezekiell #400 üzenetére
Erről nem esett szó. De gondolom ennek tudatában a kvótákat képesek teljesíteni ezen modellek nélkül is. Az ID. 3 már ott áll hegyekben.
Az a gond, hogy a többi olcsó elektromos autó valóban városi cucc, a CITIGOe-vel azért szóba jöhettek volna belföldi kirándulások is, hiába pici, 1-2 főnek tökéletes. Mást nem tudsz vásárolni, ami ennyire sokoldalú használhatóságot kínálna ebben az ársávban.
-
cousin333
addikt
válasz Ezekiell #400 üzenetére
Valószínűleg kiszámolták, hogy mennyit kell idén legyártaniuk, hogy beleférjenek a kvótába (a vírushelyzet miatt talán még kevesebb is elég lett volna, de ezt akkor még nem tudhatták). Többet meg azért nem gyártanak, amiért "vadul sikeres": nem elég drága, vélhetően veszteséges a gyártása. A Ferrari is vadul sikeres lenne, ha 15 millióért adná valamelyik típusát...
"We spared no expense"
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Ezekiell #400 üzenetére
A VW kizárt, hogy beférjen a CO2 kvótahatár alá, még ha a sváb égboltból hibátlan VW elektromos autók potyognak alá, akkor se jönne össze. Jelenlegi állás szerint ők fizetnek a legtöbbet a Daimlerrel karöltve - pont ezért volt akkora áremelkedés év elején a listaárakban, s nem az infláció vagy forint árfolyam miatt - de olvastam már olyat is, hogy a dolgozói sztrájkok miatt drágultak az autók, ami szimplán nevetséges. A Toyota jelenleg az egyedüli gyártó, aki nem fizet, a PSA-nak, az FCA-nak és talán a Renault-Nissannak van esélye, hogy bekerüljön a saját céljük alá 2020-ban, de valószínű, hogy inkább ők is büntetést fizetnek, csak kevesebbet.
-
Füleske
addikt
válasz Ezekiell #400 üzenetére
Az idei norma megvan, jövőre szerintem meg már az Enyaq - ra alapoznak. (VW - nél meg az ID sorozatra, jövőre már biztos megvehető és venni is fogják) A citigo az emberek körében sikeres, a gyártó szempontjából meg egy "veszteséggel is muszáj gyártani a co2 kvóta miatt mert jelenleg még nincs elektromos platformra épülő autónk".
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Opel topik
- Motorolaj és szűrő topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Linux felhasználók OFF topikja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- MotoGP & WSBK
- Linux kezdőknek
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen