Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
És akkor mégis hogy teljesítik a normákat, amiket csak a citigo-val tudtak? Meg miért hagyják abba a gyártását egy vadul sikeres autójuknak?
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Ott állnak hegyekben bizony, mert szar a szoftver, nem tudnak egyet se atadni meg. Szóval egyelőre az id3 nagyon bukta.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Füleske
addikt
"2.5 millió támogatással is majd 6 milla az e-Up becsült ára..."
Mármint annyi lenne, ha kapható lenne. Sokkal több villanyautót el tudnának adni a gyártók ha nem csak az éves co2-t szándékoznák levinni. A nagy darabszám miatt pedig valóban olcsóbbak lehetnének az autók.
Daciától se várj sokat, az is csak kvótaautó lesz erősen limitált darabszámban, másrészt az már tényleg csak városi ide-oda mászkálásra való (pl. a 105 km/h végsebesség miatt is)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs