- Hálózati / IP kamera
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
totila
tag
válasz orientcx #26636 üzenetére
hogy a túróba hoztad össze olyanra azt a corvettet? nagy nehezen összekapartam az anyagokat, unlockoltam a mérnököket, és felküszködtem magam ötös szintre, és én nagyon messze vagyok attól, amiket a videóidon láttam. Nem lett rossz, de nem is olyan, amit vártam, nekem már kellett elfutnom ilyen csoportos támadás elől. Pedig nekem is azok a fejlesztéseim vannak, valami trükk van a dologban, amit én nem tudok?
-
brd
nagyúr
válasz totila #26651 üzenetére
A legtöbb esetben úgy a harmadik, negyedik próbálkozásra hozza ki a kívánt értékeket a tisztelt mérnök, ezt a fegyóknál súlyosbítja, hogy ha nem pörgette ki a kívánt extra effektet (ami szinte kötelező, nagyon meg tudja dobni a hatásosságát - ráadásul a beta-ban már a forgó izét sem lehet megállítani a szükséges pozícióban, ahányszor megpróbáltam - ez úgy 30 db biztosan volt már -, mindig egy nagy 0 lett az eredmény), és mégis kiválasztod, akkor megsértődik, és visszaminősít egy alacsonyabb szintre. A tisztelt pilóta szerintem az Elite-tel kel, fekszik. Ugyanis el nem tudom képzelni, hogyan lehetne napi pár óra játékkal 2-3 hétnél rövidebb idő alatt összeszedni már csak ahhoz a sok MC-hez és SB-hez az 5-ös szint kívánalmainak megfelelő jóságokat...
The only real valuable thing is intuition.
-
totila
tag
a vicc az, a legtöbbnél 4-5 próbálkozásra is volt anyagom, és a grafikonok szerint is a legjobbhoz közeli eredményeim vannak, és az effektek is megvannak, még az egy corrosive fajta is, mégsem olyan.
tényleg jót kérdeztél, hogyan csinálta, hogy már hetek óta kész van, ráadásul ha jól olvastam, egy kondát, meg pythont is csinált
el kéne lopni -
brd
nagyúr
válasz orientcx #26630 üzenetére
Szerintem van nagyobb élményű, pl. egy Eagle-lel nagyobb fun repkedni (valószínűleg Isinona is ezért forszírozza), csak ha hibázol, azt gyorsabban szétkapják (pláne a Railgunos NPC). Unalmamban most nyomtam végig az Advanced Incursion-t vele. Nem is gondoltam, hogy ennyire túl tudom élni fix fegyóval a 10 hullámot, a kondáig csak simogatni tudták a pajzsot és csak a 2+-os hullámoknál kellett igazán figyelni. Az viszont biztos, hogy nem kezdeném újra, mert több, mint 40 perc volt...
Igen, drive tuning van, bár egyelőre csak 1-es, de ott színsorom lett pár próbálkozás után, mert most 449-et tol boost-tal, azzal eddig mindenhonnan meg tudtam lépni. Az a Corvette shield tuning egyébként nagyon erősnek tűnik nekem is, tényleg nem fáj vele, ha mondjuk 3 dangerous/elite konda próbálja szétkapni, meg pár vérmopsz nekiáll rail-lel simogatni mellette? Ezt meddig bírná időben kb. SCB töltet nélkül?baphomet: Az rendben, hogy a pajzsosok mezőnyében az esélytelenek nyugalmával indult, de eddig ez nem okozott gondot, 2-3 hajót mindig le lehetett csapni, mielőtt elfogyott, és mondjuk SCB-t kellett tolni neki. Megnézek egy FDL-is akkor, köszönöm!
The only real valuable thing is intuition.
-
baphomet
senior tag
válasz totila #26653 üzenetére
Majd megerősít, vagy megcáfol, de szerintem Orinetcx sötét titka, amit fondorlatos módon nem titkolt soha, hogy non-stop fut a kliens miközben bármi mást csinál (Lehet, hogy még porszívózás közben is? Borzalom!), időnként ránéz a mission boardra, és ha olyan a jutalom, ami egy jó upgrade-hez kell, akkor felcsípi.
Egyébként még ez módszer sem feltétlenül szükséges, csak odafigyelve kell játszani, és nem árt tudni, mit, hol keress.
Mondok egy példát: 5 szintű SB-hez a szuperritka összetevő az imperial shileding. Ezt kaphatjuk nagyritkán küldetésekért is, de egyébként birodalmi rendszerekben high grade emissions SS-ben bukkanhat fel. Ha ezzel tisztában vagy, akkor nincs más dolgod, mint, hogy, ha épp birodalmi rendszerben fordulsz meg, akkor ott nem a shipping lane-en közlekedsz, hanem a deep space-ben és lecsekkolsz minden SS-t, hátha high grade lesz. Elég gyorsan összegyűlnek így is szükséges hozzávalók.[ Szerkesztve ]
-
Cooper911
senior tag
válasz totila #26651 üzenetére
Abban maradsz el a kollégától, hogy nem vagy szájvitéz. Egy Fed szájhős sosem írna le olyat hogy "nekem már kellett elfutnom". Feltétlenül kell egy marketing tanfolyam, hogy hogyan add el az elért teljesitményedet.
Meg is tartom gyorsan:
Egy cégnél a raktárosok és a marketingesek kosármeccsre hívják ki egymást. A raktárosok nyernek. Másnap a cég faliújságján a következő olvasható:
"Cégünknél megrendezett kosármérkőzésen a marketing osztály az előkelő második helyezést érte el, míg a raktárosok utolsó elöttiek lettek."Bocs az offért.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
orientcx
őstag
válasz totila #26651 üzenetére
"hogy a túróba hoztad össze olyanra azt a corvettet?"
-
Sok-sok próbálkozás, anyázás, sírás, aztán rívás, megint egy kis anyázás, majd újra ugyanez tetszőleges sorrendben, és egyszer csak nagyon betalált. Furcsa, de azt vettem észre, hogy sokszor az ED által megadott paraméterek valahogy nincsenek teljes összhangban a valósággal. Ez a leglátványosabban a SCB-eknél jött ki. Ott ugye a hőtermelés visszametszése a cél. A sokadik utáni sokadikra kipörgettem egy olyat, aminél a thermal load-ra minden addiginál kedvezőbb számot adott meg. És mégis amikor kipróbáltam, rendre magasabb hőfokot generált, mint a másik, amelyik a megadott szám szerint rosszabb volt. De tapasztaltam ilyet az MC tuningnál is.
Lényeg a lényeg, minden fejlesztés után jön a próba, utána vissza, finomhangolás, próba, vissza, finomhangolás, és ezt jó sokszor. Aztán egyszer csak összeáll. Az anyagbeszerzés már nem annyira vészes, mint régebben. Amikor elkezdtem a fejlesztéseket, akkor 2x-3x annyi ritka material kellett egy-egy próbálkozáshoz. Na akkor tényleg nehezebb volt, mint most. És az csak az egyik, hogy már kevesebb cucc kell, de az új roncstelep USS-eknek hála a legtöbb anyag könnyen beszerezhető, ráadásul már hármat ad egy helyett. Na jó, mondjuk egy mod embedded fw-ért még ma is bármilyen bérgyilkosságra kapható vagyok, ez tényleg egy nehéz ügy. Az Assault shipet még nem toltam fel, de ahány MC a Corvetten, a kondán, és Pythonon összesen van, hát egy párat már bizony eldorbézoltam ebből a materialból Tod barátunknál(psssszt, ezt el ne mondd a birodalmi kollégáknak, de már az Achenar-i Fort Knox-ot is kifosztottam. Az aranyat otthagytam, az csak had rohadjon rá a császárnőjükre, de majd lesz nekik meglepi, amikor a mod embedded fw feliratú dobozkákat nyitogatják)
Összefoglalva trükk nincs, csak sok próbálkozás, teszt, próbálkozás, stb Ja, és egy kis szerencse.
-
"el kéne lopni"
-
Hééé, lopni csúnya dolog! naaagyon csúnya.....őőő... jó, én is így szereztem, de nem azért loptam a thargoidoktól, hogy mások meg továbblopják!
-
-
brd - "egy Eagle-lel nagyobb fun repkedni"
-
Hát repkedni lehet hogy fun, de egy HazRES-ben repkedni már nem feltétlenül. Én azért az Assault ship-et nevezném a legtutibb élményhajó címre, mert azzal labdába is lehet rúgni(bár az is igaz, hogy a tapasztalataim még az engineers előtti időkre korlátozódnak, ma sokkal veszélyesebb időket élünk)
-
"Az a Corvette shield tuning egyébként nagyon erősnek tűnik nekem is, tényleg nem fáj vele, ha mondjuk 3 dangerous/elite konda próbálja szétkapni, meg pár vérmopsz nekiáll rail-lel simogatni mellette? Ezt meddig bírná időben kb. SCB töltet nélkül?"
-
Olyannyira nem fáj(mármint nekünk .), hogy Threath4-es USS-eknél néha négyen is vannak, de esélyük nincs. Ha bénázok, akkor egy karika ha elhalványul, már sokat mondok. Hogy meddig bírná, azt nem tudom, mert ahhoz nekik is bírniuk kéne. Ezzel a Corvettel bármilyen wingnek/wingeknek kockázat nélkül neki lehet menni, többek közt pont a gyak elpusztíthatatlan shield-je miatt. Félek, hogy ezt nem is fogják így hagyni.
-
-
Baphomet - "non-stop fut a kliens. Lehet, hogy még porszívózás közben is?"
-
Hát már te is a porszívózással jössz? Csúnya vagy!
-
"csak odafigyelve kell játszani, és nem árt tudni, mit, hol keress."
-
Igen, a mod embedded fw-n kívül majdnemhogy terülj-terülj asztalkám van
-
-
Cooper911 - "Egy Fed szájhős sosem írna le olyat hogy "nekem már kellett elfutnom"
-
Ahogy mondod. Csak nem vagy te is szakmabeli??? Valóban szemrebbenés nélkül letagadnám, viszont ezzel a hajóval még tényleg nem kellett iszkolnom. De az az igazság, hogy ez a hajó érdeme(na tessék, és még szerény is vagyok ). Ha egy közepes képességű csimpánzt ültetnének az irányítópulthoz, még ő is meg tudná kergetni vele a fél birodalmi flottát(és ha netán lennének Fed vonásai is, márpedig pont egy csimpánznak ne lennének, akkor a másik felét meg simán hozzáhazudná)
-
Na, most aztán tényleg elvetettem a sulykot, már ami a terjedelmet illeti...[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
Denzo
tag
válasz Cooper911 #26648 üzenetére
Én úgy emlékszem, pont az adta a dokkolás nehézségét, hogy fel kellett venni a coriolis forgási sebességét, ami csak a bot ütemes balra pöcögtetésével ment, hisz azok nem analóg joystikok voltak. Nagyon kellett ügyelni, hogy ki ne essen az ember a ritmusból mert a kezdetleges grafika miatt közel az állomáshoz már nem igazán lehetett meghatározni azt hogy nem tér-e el a hajó hossztengely menti elfordulásának sebessége az állomásétól. Erre utaltam előzőleg, hogy ilyenkor nagy gázt adtam és már bent is voltam a levélbedobón.
-
Cooper911
senior tag
Igen, forgatni kellett úgy ahogy irtad és amikor közel voltál már nem látszott a nyilás, álltalában ezt szivtam meg. Viszont láttam olyan játékost aki tudta hogy milyen szögnél kell nagy sebességgel menni, hogy pont odaforudljon mire odaér. Persze kicsit korrigálni kellett.
Quickshoot joy... mennyit elnyűttünk
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
Nyugis
senior tag
Üdv
Azt olvastam két fórumon is hogy eléggé gyér /alacsony a játékosok száma. és hogy jóval többre vágyik /szeretne a kiadó.
-
duvi
nagyúr
válasz Nyugis #26661 üzenetére
Ehhez képest sikeres volt az elmúlt üzleti negyedévük és az EDHU-n soha nem látott mértékben nő a játékosok száma A PS4-es verzió kiadása is célegyenesben van, ami szintén meg fogja dobni a játékoslétszámot. Az októberben érkező 2.2 Guardians sok új tartalmat hoz magával, ami szintén jótékony hatással lesz a játékosbázisra. Az pedig, hogy több játékost szeretne a kiadó, nem negatívum. Melyik kiadó ne szeretne többet? Viccen kívül, az eddigi játékokhoz képest hatalmas a "játszóterünk" (a teljes tejútrendszer) ezért iszonyú nehéz megtölteni játékosokkal. Összességében jó úton haladnak a fejlesztők, folyamatosan érkeznek az új tartalmak, megvannak a hosszútávú elképzelések, amik sok-sok évre garantálhatják az ED szavatosságát, életciklusát.
-
Nyugis
senior tag
válasz cintula187 #26663 üzenetére
Számomra meglepő hogy mit esznek azon ennyire!
-
duvi
nagyúr
válasz cintula187 #26663 üzenetére
Na igen. Próbálkozásnak jó volt, csak egy "pöttyet" elkapkodták azt a kiadást...
Szerk:
(#26664) Nyugiscintula187 kolléga hozzászólásában némi szarkazmust érzékeltem, ergo pont a sikertelenségére célzott.
[ Szerkesztve ]
-
raymi16
tag
Srácok az normális hogy nincs béta hozzáférésem és még nem éles a 2.2 de már Condor is röpködött körülöttem? Termésetesen nem CQC-ről van szó (bár lehet lemaradtam volna valamiről?)!
[ Szerkesztve ]
Senki se nem csinál semmit se nem, senkinek se nem!
-
Nyugis
senior tag
válasz cintula187 #26667 üzenetére
Az az igazán durva hogy Tényleg játszanak vele.
Hallom innen onnan hogy igy meg úgy a lényeg hogy bizony játszanak vele. -
baphomet
senior tag
Sikertelenség? Dolgozott rajta egy tucat ember összesen, és az első héten eladtak belőle annyit, mint amennyit az ED-ből mostanáig. Pénzügyileg abszolút sikeres volt, gondolom. A Sonynak meg pláne.
Az más tészta, hogy, ilyen többet soha nem fog előfordulni velük, sőt, ha nem rázzák valahogy gatyába azt a játékot, akkor a HG-től nem sokan fognak többet bármit is megvenni, bár lehet, hogy egyébként sem.[ Szerkesztve ]
-
GU-81M
tag
Nos, nem bírtam magammal és hétfőn beruháztam az alapjátékra, az elmúlt két este sikerült is haladnom egy kicsit.... Egy kis fejvadászattal lett 2 millióm, amiből vettem egy leértékelt T6-ot és elindultam szerencsét próbálni a Sothis rendszerbe. A hosszú utazás (kb 420Ly) alatt felvetődött bennem egy kérdés: a napszélben történő tankolás elég időigényes, viszont életet menthet, ellenben gyorsabb, mintha mindig állomásokat kellene közbeiktatnom... Érdemes lecserélni pár modult, hogy több üzemanyagot vigyek magammal (valami ilyesmire gondoltam, esetleg erre, így gyakorlatilag egyszer kellene megállnom tölteni)? Hol van az optimum? Gyorsabb utak vs nagyobb raktér? 64T vs 96T, 20/21 vs 8 ugrás? Mindezt persze egy T6-ra kell értelmezni, amiben nem nagyon tervezek sok időt eltölteni.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz baphomet #26670 üzenetére
Az, hogy mennyit adtak el, az nem releváns, mivel azt nem tették közzé, hogy ebből mennyi volt a refund . Ettől függetlenül nem az anyagi sikertelenségre gondoltam,hanem az erkölcsire. Rég volt ekkora botrány és felháborodás a játékpiacon, mint a NMS esetében. Mindezek mellett nem támadólag írtam amit írtam. Elég szkeptikus voltam ezzel a játékkal kapcsolatban, de megjelenés után - a hiányos tartalom ellenére - pozitívan csalódtam benne. Szerintem ha nem kapkodják el a megjelenést (gondolom a Sony keze van a dologban), akkor valóban sikeresen indultak volna. Az ED-vel pedig kár összehasonlítani, mivel teljesen más műfaj a NMS.
-
totila
tag
köszönöm a válaszokat,akkor gyűjtögetek még
-
baphomet
senior tag
A tények makacs dolgok, az erkölcsi bukta egyértelmű, nem is vettem támadásnak a dolgot, bár minden hibája ellenére én is remekül elszórakoztam vele. (míg bele nem untam )
De, hogy csöppet ON is legyek.
Annak visítva tapsolnék, ha az ED ellopná az NMS háromsebességes űrutazás modelljét. Teszemazt volna a normál térben és az SC-ben való közlekedés mellett egy über SC mód is, ahol mondjuk 10-szeres SC sebességgel lehetne közlekedni, de csak nyílegyenesen (mint az NMS-ben), cserébe volna extra fogyasztás, kivédhetetlen ID, kilépéskor sérülés meg hasonló hátulütők. Ezzel simán be lehetne fogni a magamfajta SC gyűlölő hamari népek száját, nem borítaná fel a játékmenetet, és még csak bele sem piszkítana a Space Truck Simulator 3300 rajongók immerziójába. -
grHawk
aktív tag
válasz kiskuplung #26655 üzenetére
Akkor elmondom:
Ha elmented a blueprintet pinnednek, és nem nyitsz meg több blueprintet az enginél, akkor megmarad a mentés.
Amint megnyitsz egy blueprintet az NPCnél, akinél pinnedre mentettél egyet, akkor az kiesik a pinned státuszból. -
Cooper911
senior tag
válasz baphomet #26676 üzenetére
HyperCruise? Szerintem simán beleférne. Hasonló lenne mint a microjump a régi Elite-ben.
Esetleg elfoglalhatna egy modulhelyet. Meg elöször csak E-s lenne ami sokszor kiesne HC-ből aztán szép lassan adnák ki a D-C-B-A verziókat mintha a tudósok folyamatosan fejlesztenék.NMS: Áldom az eszem, hogy nem rendeltem elő, pedig már majdnem Ha majd összekalapálják rendesen akkor egy leárazásnál benevezek rá
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
grHawk
aktív tag
-
grHawk
aktív tag
Bocs, hogy floodolok, de most próbálom meg pótolni az elmúlt pár nap fórumtevékenységeire való reflektálást.
Az SC vs. ED dizájn téma az egyik kedvencem. És most kihagynám ezt az "SC csak lesz" meg az "SC-ben már lehet van ship interior" vitát. Egy bölcsebb játékos szavaival élve: Egy igazi sci-fi rajongó nem választ, elveszi mindkettőt.
Na de a ship dizájn téma:
Úgy vettem észre, hogy az SC kicsot földhözragadtabb nézőpontból építi hajóinak többségét, mivel számos esetben veszik számításba az aerodinamikai tényezőket, míg ezzel szemben az ED masszívabb stílusban épít. Ami az érdekes, hogy mivel (elképzelt!) jövőről beszélünk, mindkettő esetben lehet magyarázat. Az SC esetében felmerül a kérdés, hogy a könnyű szárnyyzerkezetek, idomok nem túl papírok-e a hajók célfoglalkozásához viszonyítva. Itt mondhatjuk azt, hogy akkor már olyan ötvözetekkel dolgozunk és olyan nanotechnológiával, hogy a könnyű szerkezet nem egyenlő a gyengével. Bár a sérülésmodellek mást sugallnak, de ott nyilván a látvány volt a mérvadó. Az ED esetében pedig mondhatjuk, hogy persze, 6,5g-nél hogyan képes felemelkedi az a nagy tégla, a válasz pedig megint megmagyarázható egy elképzeléssel, a mérhetetlenül erős thrusterekkel. Ennyi. Szóval tudományos szempontból a dizájnba egyiknél sem lehet belekötni, mert csupán elképzeléssel megmagyarázható.A másik összehasonlítási szempont a játékmechanika lehetne. Ám, az SC már olyan sokrétűvé tette az egész kezelését a hajóinak (alkatrészek szerelése minigame, random meghibásodás, korrozió, hitbox alapú modul/pilóta sérülés), hogy balanszról nem beszélhetünk, és mért is kéne? Nem hiszem, hogy a Merci és a Skoda összeülne megbeszélni a teljesítmény különbség balanszlehetőségeit. Az ED pedig egyszerűbben kezdte és csak a 'jó Braben' tudja milyen mélységig készülnek vinni/nem vinni a dolgot. Ami igazából nagyon foglalkoztatott ebben az a belső dizájn. Erre volt egy elképzelésem, hogyan akarják majd megoldani, de valaki elmagyarázta, hogy ez fejlesztői és hálózati szinten lehetetlen vagy legalábbis nem teljesen kivitelezhető. Ez az elképzelésem (egy reddites posztom) úgy nézett ki, hogy:
Adott a hajó, teszemazt egy Corvette. Ebben vannak azok a dolgok, amik fix belső teret foglalnak el hajóból, mint pl. a híd, a két oldalán és alján lévő üvegablakos folyosók, a hangárok, stb. Viszont ezeket nem köti össze semmi. Én úgy gondoltam, hogy lennének modulként kezelt beltéri egségek, folyosók, szobák, étkezők, fegyverraktárak, stb. és amolyan sims típusú "oda rakom, ahova akarom" dolog lenne. Persze ennek ott a jó és egyben rossz oldala, hogy mikor a hajóra átszálltok, akkor hiába jártál ezer Corvetten, valószínű, hogy ez akkor is teljesen más lenne. Viszont úgy építenéd a hajódat, ahogy akarod. De elvileg ez nem megvalósítható. Meg amúgy is csak az elképzelésem.Ahogy nézem már össze-vissza tekerem a témát, szóval rövidre zárom: nekem az ED masszív formáji jobban bejönnek, de lehetne nagyobb választék. És most csak külsőre gondolok, nem teljesítményre. Pl. új márkák, amik teljesen új irányvonalat képviselnének dizájn terén.
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz tikshow #26680 üzenetére
Akkor jobban szívnak, mint gondoltam. Szàmomra elég idegesítő amúgy is az a Hello Games-es csóka, de tudva, hogy még kamuzott is, csodálkozom, hogy még van munkája. Ő a főnök? Attól még ki lehet utálni.
De na, hozzá kell tenni, hogy miközben minden oldal arról írt, hogy mekkorát buktak a kamusok, az ED reddit izzott a sok "az NMS mutatta meg az űrt, az ED érte el, hogy maradjak" meg a "lábtörlőnek jó volt" posztoktól.
Összességében nekünk csak jót tett.
-
Ice_Man22
senior tag
Sziasztok! A hetvegen ki lottem egy clean hajot (mondjuk o szedett ki engem sc bol). Megkaptam a wanted statust, el is mentem a legelso allomashoz, hogy lojenek ki es szabaduljak meg a wantedtol. Erre meg be adja nekem a dormant bountyt. Ujra elmentem az illeto bazishoz, le scannelnek es ki lonek. A neten olvastam olyasmit, ha ilyen bountyt kapok akkor az 7 napig ervenyes ha nem scannelnek. Ha scannelnek akkor ki lonek es ujra 7 napig dormant bountyba lepek. Igaz ez? mert akkor be se lepek a jatekba 7 napig, nehogy itt nekem karacsonyig wanted legyek.
-
rtitusz
őstag
A Plasma megint erős lesz,
Méltó régi nagy híréhez,
Mit nerfeltek az update-ek,
Helyrehoznak a developerek.https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/293876-Projectile-Weapons-Fixed-Vs-Gimballed
-
baphomet
senior tag
válasz Ice_Man22 #26683 üzenetére
Igen így van, de nem kell nem belépned, elvileg csak akkor élesedik újra a dormant bounty, ha abban a rendszerben szkennel a hatóság, ahol a bounty-t kaptad. El kell kerülni azt a rendszert, vagy elkerülni, hogy leszkenneljek, ha már ott vagy.
(#26681) grHawk
Ezzel kapcsolatban nekem az nyilvánvalóan légből kapott és minden racionális alapot nélkülöző gondolatom támadt, hogy az RSI-nél minél látványosabb hajókat kell tervezni, hiszen azért fizet akár többszáz dollárt is aparaszttisztelt rajongó, míg a Frontiernél éppen csak hogy baltával tervezni van ideje a hajókat a grafikusoknak, mert ott meg ki van adva az ukáz, hogy: Még több hajófestést srácok!.[ Szerkesztve ]
-
Cooper911
senior tag
válasz baphomet #26685 üzenetére
Ez az amit nem értek, hogy miért a hajófestésekkel játszanak új (akár prémium) hajók helyett?
A régi Elite-ből is sok hajót meg lehetne még csinálni: Mamba, stb, de természetesen sok újfajta hajónak lenne még helye a játékban.
Mellesleg a hajófestések is csigatempóban készülnek. Meg a szárnyak és egyéb kiegészitők. Van 3 tipushoz? A többihez miért nincs?[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
Vesa
veterán
Én sem használom már a DC-t, pedig alapvetően szeretem. De nagyon "vadul" manőverez a lelkem itt az Elite-ben, nem túl valósághű. Kedvencem, amikor szép lassan rárepülök a platformra, bekapcsolom a DC-t, ami felnyomja a tolóerőt, vadul felpürgeti a motorokat, majd egészen arcade manőverekkel odaveri a hajót a talajhoz. Ezt inkább már kihagyom, talán majd egyszer megcsinálják rendesen.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Sok refund lehetett, de nem annyi, hogy ne legyen így is hatalmas kasza anyagilag. A Steamen -minden pletyka ellenére-, mindössze 2 órán belül lehetett refundolni, a játékban pedig még így, trágya állapotában is volt 40-60óra, mire teljességgel beleunt az ember.
Másrészt volt hasonló nagy botrány, műfajon belül ott volt az X Rebirth, műfajon kívül meg a Simcity pl.
Egy dolog biztos: az űrhajós téma iránt most ismét óriási az érdeklődés, ami remélem meghozza a nagyobb kiadók kedvét is végre, és invesztálnak pár rendes AAA címbe a későbbiekben.A tudomány a valóság költészete!
-
grHawk
aktív tag
Abszolút nem a mondandódra reflektálva (tehát nem jól megmondva, hogy a "NMS sz*r"), hanem csak az aktuális témához kapcsolódóan linkelem a hírt, aktuális cikk.
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
Szerintem kiveséztük a NMS témát.
Mostantól próbáljunk visszakanyarodni kedvenc játékunkhoz.
Igen, az ED-re gondoltam -
Ice_Man22
senior tag
Kellet nekem pont az imperial rang farmolo rendszerben csinalni a bajt... Most huzhatnam rendesen a rangomat... Vegre tudtam venni egy imperial clippert. Azert nem gondoltam volna, hogy ilyen gagyi hajo egy pythonhoz kepest. Remelem a cutter jobb hajo lesz.
-
orientcx
őstag
válasz rtitusz #26697 üzenetére
Nem akarom lelombozni a lelkesedésed, de nem túl izgalmas az új tuning kínálat.
Egy azért akad, most már van hármas szintű a Specialised Shield Cell Bank fejlesztésből, arra mindenképp érdemes befizetni, de ezzel be is zárult a mókatár. A többi(utility, scanner, stb) csak tömeg csökkentésben, vagy integrity növelésben merül ki. Nemigen van mit beszélni róluk(persze lehet hogy egyesek szerint tévedek, de ez egy Fed szájvitézzel nem fordulhat elő......őőőő....vagy tévedek? )u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
-ZeeZee-
senior tag
Aki illetékes, megnézné, hogy a bétában esetleg emelték-e a "pilótatáska" nagyságát? (500 data, 1000 materials) Több mérnök, több gyűjtögetés logika alapján.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Hálózati / IP kamera
- Ukrajnai háború
- Futás, futópályák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- További aktív témák...
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs