Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    Nem tudom emlékeztek-e, egy kollégámat elvittem trélerrel december 25-én egy garázsba, miután lerobbant az Audi A3-as gépkocsija.

    2.0T, az olajleválasztó gyűrűk gyártási hibásak, zabálja az olajat a kocsi. Elkezdte szétszedni az egészet, múlt hétvégén kivette a motort a kocsiból, most hétvégén pedig levette a hengerfejet és átnézte a dugókat és a szelepeket is.

    Háááát... volt több hiba is. A vezérműlánc feszítője bekrepált, egy darab le is tört belőle és beleesett a motorba. A lánc átugrott pár szemet, a szelepek csókolóztak a dugókkal és mindegyik elgörbült (a szára).

    A dugók gyászosak, a hengerfej lehet menthető, lehet nem. A katalizátor vélhetően kuka a brutális olajégetés miatt.

    Ma beszélgettünk, most akkor elengedi a járművet, megy bontóba. Mivel teszter a srác és van 100 napja (!) gépjárművet tesztelni évente, így kábé minden hétvégén tud kocsit kölcsönözni (teli tank vagy akksi induláskor péntek 3-tól hétfő 9-ig), szóval nem azonnal pusztul bele a dologba, de az Audi már csak tréleren megy tovább a végső nyughelyére. Vagy pedig valami tuningolós illető lecsap rá és meg lesz swappolva. Ki tudja.

    Hát így.

Új hozzászólás Aktív témák