Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zetor2000

    senior tag

    válasz npera #133017 üzenetére

    Emlékszem, ja. Még én javallottam, hogy ne vontasd, hanem tréler, mert van vonóhorog... Asszem ez már az új verdáddal volt.

    Én nem sokat konyítok a gépkocsikhoz, csak amit a YTról összelesek, meg elmeséltek. Innen nézve siralmas...

    Ha bontóba megy, vágja ki a katalizátort, és adja le színesfémátvevőnél, ott nem érdekes, milyen állapotban van. Annyival is több a pénze. Idehaza elég jól átveszik, de a híreket hallgatva/nézve az USAnka államokban is divat, hogy lopják. Az meg innen már erősen nyugat...

    Gondolom másik motor és a csere felejtős...

    Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

  • eattila

    csendes tag

    válasz npera #133017 üzenetére

    Ilyen motor volt apu audijában is. Most locsoltak rá 1.6 millát úgy tudom motorfelújításra. (tudták, hogy mi a baja, úgy vették meg.) Hasonló baj. Ette az olajat. A katalizátort sikerült menteni 2 éve.

    e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz npera #133017 üzenetére

    kovidugo profilos hajtokar... ;]
    arra a feszitore meg regebben volt vmi visszahivas is amugy :U


    amugy rohejes, hogy ilyen hibak mellett ezeket mennyivel jobb autonak tartjak ezeekt a VAG csoportos jarmuveket megis, mint vmi franszoa vagy digo kotlat

    cegnel is munkatarsnak is 1.4TSI olajzaba, turbo cserelve 380k-ert, ettol az nem szunt meg, motor felujitasra az arajanlat 1+ misi volt (tavaly nyaron, azota mar tuti nem allna meg csak annyibol)...meg ami kozbe jon
    jaaa OK
    hideginditaskor 3-4sec-g zakatolva jar, "okoskerek" keri a cseret a vezerlessel egyutt, bar az motorfelujitasnal amugyis uj lenne hozza

    de az arc akkora melle, mintha 8 ev alatt egy izzo sem egett volna ki benne, meg mintha az lenne sikk, hogy mennyit tud eltapsolni a javitasokra

    de ugyanakkor ugyano, ha nekem a 147-ben ki kell cserelni lassan a kuplungot, akkor mééé nem adod mar el...
    baze, az egy kopo alkatresz
    a motorod meg qrvara nem az
    kerdeztem tole, hogy elotte mit kellett javittatni szerinted nekem ebben 3-400k-ert?
    nemtom, de...
    jaaa de mi de?
    latatlanban tudatlanul is aaa az ennel csak szarabb lehet, aaa arra ennel tuti tobbet kell rakolteni

    ezek kajakra azt hiszik, hogyha neki a nemet lomjat 3-4 havonta szervizbe kell hordania tobbszazezreket ottfelejtve, akkor nekem a digot tuti 1-2 havonta kell, mert az nem lehet hogy nem kell...
    meg menozik is vele, hogy ez meg az volt a baja, es kifizettem a 212k-t erre
    es azt hiszi vagy hiteti magaval, hogy o kevesebbet kolt az autora, mint en

    egesz 2022-ben semmiert nem voltam szerelonel...kiegett a tompittot izzo, azt kicsereltem en :DDD
    2021 legvegen is olajcsere + muszaki vizsga... kellett hozza elol fektarcsa + betetet cserelni es egy hatso lengokart cserelni a 2019-s muszakija ota
    lengokar kerul hozza 7k-ba
    fektarcsa meg megint kopocucc
    ez olyan nagy koltes?

    meg egy kuplungcsere az nem kerul 1.5+ millioba
    DMF hibatlan, mindig kuplungolva inditom es allitom le is

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák