- Milyen routert?
- Windows 11
- ASUS routerek
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz iFriend77 #27016 üzenetére
Menj be, jelezd a problémát. Az egy érdekes kérdés, hogy a samsung szerviz álláspontját elmondd-e, mivel a telekom valószínűleg máshova küldi, ott meg lehet simán javítják. Hacsak imei alapján a samsung nem nézi, hogy ez már volt szervizben. Ha elküldik szervizbe, akkor várakozás, ha azonnal visszautasítják, akkor meg beírsz a vásárlók könyvébe, arra válaszolnak és akkor lesz írásos anyag meg megegyezési próbálkozás.
Úgy általában nagyon kényelmesnek tűnik, hogy rögtön a szervizhez szaladgálunk, de probléma esetén csak időhúzás, mert lehet menni a kereskedőhöz, míg ha ott adja le az ember, akkor lehet 2 nappal később kerül a szervizhez, de a kereskedő rögtön benne van a játékban. Persze ha messze a kereskedő, az más.
Új hozzászólás Aktív témák
- Inakustik Mikado Audió, hangszoró kábel 40m hosszú tekercs 2x0,75mm
- Inakustik Premium HiFi Audió kábelek FÉLÁRON - RCA, Mono Sub, Y Sub
- Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Játékkonzol tartozékokkal
- Inakustik CAT6 Ethernet, LAN, UTP hálozati kábel - Prémium minőség
- Garanciális ASUS TUF Gaming X670E-PLUS + AMD Ryzen 7 7800X3D
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen