Új hozzászólás Aktív témák

  • luciferc

    őstag

    válasz iFriend77 #27016 üzenetére

    Menj be, jelezd a problémát. Az egy érdekes kérdés, hogy a samsung szerviz álláspontját elmondd-e, mivel a telekom valószínűleg máshova küldi, ott meg lehet simán javítják. Hacsak imei alapján a samsung nem nézi, hogy ez már volt szervizben. Ha elküldik szervizbe, akkor várakozás, ha azonnal visszautasítják, akkor meg beírsz a vásárlók könyvébe, arra válaszolnak és akkor lesz írásos anyag meg megegyezési próbálkozás.

    Úgy általában nagyon kényelmesnek tűnik, hogy rögtön a szervizhez szaladgálunk, de probléma esetén csak időhúzás, mert lehet menni a kereskedőhöz, míg ha ott adja le az ember, akkor lehet 2 nappal később kerül a szervizhez, de a kereskedő rögtön benne van a játékban. Persze ha messze a kereskedő, az más.

Új hozzászólás Aktív témák