- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Bittorrent topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Windows 11
- Router gondok
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz iFriend77 #27016 üzenetére
Menj be, jelezd a problémát. Az egy érdekes kérdés, hogy a samsung szerviz álláspontját elmondd-e, mivel a telekom valószínűleg máshova küldi, ott meg lehet simán javítják. Hacsak imei alapján a samsung nem nézi, hogy ez már volt szervizben. Ha elküldik szervizbe, akkor várakozás, ha azonnal visszautasítják, akkor meg beírsz a vásárlók könyvébe, arra válaszolnak és akkor lesz írásos anyag meg megegyezési próbálkozás.
Úgy általában nagyon kényelmesnek tűnik, hogy rögtön a szervizhez szaladgálunk, de probléma esetén csak időhúzás, mert lehet menni a kereskedőhöz, míg ha ott adja le az ember, akkor lehet 2 nappal később kerül a szervizhez, de a kereskedő rögtön benne van a játékban. Persze ha messze a kereskedő, az más.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs