-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Peter M #3011 üzenetére
vedd fel a kapcsolatot a HP Mo-val...Asus-nál egy ügyfelünknek bejött, negyedik alkalommal küldtek neki egy új, de hasonló típusú notit, igaz kb. 2 hónap alatt tudták elrendezni, mert mire a magyarországi szervízzel az Asus Mo. leegyeztetett mindent, és intéztek egy új notit, nem kis idő telt el...de lett végre egy új és megbízható gépe.
Ha kell, az összes címre küld el sorba, és csak válaszol a végén valaki értelmes...fenyegetni ilyenkor nem érdemes, inkább csak tisztán leírni nekik a sztorit, és hogy nagyon meggondolod, hogy ha megint megpusztul, akkor inkább kidobod és veszel egy "komolyabb márkát, ahol a javítás és a szervíz rendesen van intézve"...Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen