-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Köszi, aztatat a részt kijavítom.
Monitor? Háááát
Mikor visszavittem 2 nappal azután a szervízbe, hogy ők kiadták, közöltem velük, hogy el kívánok állni a javítástól a túlzott kellemetlenségek miatt. Ezután 1,5-2 hetet ültek a dolgon, mondván, hogy az LG nem igazolta még vissza a cserelehetőséget.
Nagynehezen megkaptam a csereigazolást, pár napig vitatkoztam a kiskerrel is, hogy márpedig én nem kérek ugyanilyen típust, mégha sulinetes, akkor sem...
Nagynehezen a nagykert ráveték arra, hogy nem kérnek típusazonos cserét. Megegyeztünk abban, hogy az álltalam választott monitorra, ami LG helyett egy Samsung lett, fizetek 5k-t és minden oké (azt ne firtassuk, hogy ha az árakat nézzük, még akkor is nekik kellett volna visszafizetniük...)
De legalább megoldódott, és van egy normális monitorom, amivel remélem nem lesz többet semmi problémám.Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- ThinkPad T14s Gen2 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- -250.000 Ft Bontatlan 2024 kiadás 18 Predator feltöltés alatt
- Eladó gyári Komono 16.5mm óra szíj
- HP ZBook 15 G3, I7-6700HQ, 16GB RAM, 512GB SSD, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (52)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen