-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #19320 üzenetére
Csereutalványnál vagy csere azonos termékre, vagy a rajta szereplő összeg elvileg az adottü zletekben levásárolható, illetve ha számodra nem felel meg semmi, akkor az értéke kp-ban jár vissza. Utóbbi akkor szívás, ha nagyon jó akciós áron vette valaki a terméket.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
lao
tag
válasz MaxxDamage #19426 üzenetére
Erre én is kivancsi lennék , tudtommal jótállás van ,garancia az nincs . A gararancia az egy régebről megmaradt szó. Tehát van a jótállás és a szavatosság .
csgo jarokeret 37.221.209.104:27164 ----örök windows biteskedjék az androidos iPhonodon----
-
lao
tag
válasz MaxxDamage #19430 üzenetére
Az 1 év ok , és 30 naponbelül csere. A + 2 év amit én se értek ,lehet , hogy a termékszavatosságra gondoltak. Ott pedeg neked kel bizonyitani , hogy nem tudod rendeltetésszerüen haznánálni .
csgo jarokeret 37.221.209.104:27164 ----örök windows biteskedjék az androidos iPhonodon----
-
válasz MaxxDamage #19444 üzenetére
Kisker vételnél magánemberként nem kell bizonygatnod semmit. Ha 2-3 évet vállaltak rá garanciát, akkor vagy javitják vagy cserélik.
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #19465 üzenetére
Egy a gond, a magyar LG szerviz szerintem a kisujjaval sem nyul hozza a roman Emag altal ertekesitett cuccokhoz, hiszen ahhoz eleg sanszosan nem LG magyarorszagos garijegy van.
Ismet egy strigula az olcsobb volt a dragabb rovatba... :/ -
bisiz
tag
válasz MaxxDamage #19465 üzenetére
Hm ez érdekes, amit mondasz. Én azt hittem az emag is az LG szervízbe viszi be, de nyilván nem. Telefonszámot se tudnak adni a szervízhez.
Itt olyan egyszerűnek tűnt minden ,hogy online kitöltöm, elviszik és megcsinálják. Még örültem is ,hogy olyan baja van, amire nem mondhatják rá mint tavaly egy LG monitoromra(kikapcsolt néha pár másodpercre a kép), hogy jó.A monitort egyébként én is az LG-be vittem a váci útra, mert azt mondták gyorsabb lesz a dolog.
Megmondom őszintén nekem most itt az emag-nál eszembe nem jutott volna, hogy ez egy ilyen szinten link banda.
Ha nincs törve a tv ahogy írják, akkor vigyem az lg szervízbe ?
MSI x570-a pro, Ryzen 7 5600x, BQ Dark Rock pro 4, G.skill DDR4 2x16gb 3200, AMD Radeon 6900XT, Corsair rm650x
-
veterán
válasz MaxxDamage #19535 üzenetére
Ha lenne választásom a vételárat kérném vissza, mivel 39ezer van a számlán. Abból pár ezer kiegészítéssel vennék egy garis 470-et.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
stLhee
csendes tag
válasz MaxxDamage #19539 üzenetére
De ki dönt a sorrendről és milyen elvek alapján? Mert a jogszabály (ami amúgy is eléggé gumiszabály) mást mond, mint ami sokszor a valóságban történik.
-
veterán
válasz MaxxDamage #19544 üzenetére
És a levásárlás lehetőség vagy kötelező?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MaxxDamage #19546 üzenetére
Nem úgy értem, hanem ha az van hogy visszaadják a pénzt vagy levásárolhatom, akkor kötelezhetnek, hogy vásároljam le, vagy ezesetben kérhetem a pénzt?
Illetve remélem nem gond, hogy nem az én nevem szerepel a számlán.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MaxxDamage #19548 üzenetére
Hát nem tudom milyen tartozékok, egy pár lapos füzet meg egy CD van benne, a csatlakozókat ledugózó bizbaszok merő véletlenségből itt vannak nálam, de nem gondoltam, hogy oda kell adni, mást nem kaptam hozzá.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
stLhee
csendes tag
válasz MaxxDamage #19544 üzenetére
Bocs, ha látszólag butaságot kérdeztem volna, csak kíváncsi lennék, hogy ezt hogyan támasztják alá. Ott van például az én gondom, hogy a bolt most épp nem akar cserélni (egyébként RAM-ot), mert a nagyker nekik sem cserélt, miközben a boltban ugyanaz a termék többféle színben elérhető/rendelhető.
Tehát ha adott esetben nekik van raktáron, de másik nagykertől és nem akarnak cserélni, akkor ezt jogilag mivel támasztják alá? A törvény mennyire priorizálja a kereskedő, illetve a vásárló veszteségét? -
pinnacle
nagyúr
válasz MaxxDamage #19584 üzenetére
Köszi! Akkor fizetés előtt nem bonthatom ki, utána meg ne kapom vissza a pénzt? Akkor nem tudom mire jó az, hogy a sérült árut ne vegyem át.
-
pinnacle
nagyúr
válasz MaxxDamage #19590 üzenetére
Igen ez a kérdés, hogy fizetés előtt meg tudom-e nézni a csomagot, illetve mi az, hogy ne vedd át. Edigitaltól is megkérdeztem, erre bemásolták az open box részt.
-
pinnacle
nagyúr
válasz MaxxDamage #19592 üzenetére
Köszi MaxxDamage, bullseye! Mondjuk ekkora cég fogalmazhatna pontosabban, hogy a sérült megrendelést ne vedd át a csomagolásra vonatkozik. Azért ez elég szívás ha sérült a termék, ami csak fizetés után derül ki, ottmarad nálam, majd hoznak helyette másikat? Ráadásul A gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy a jegyzőkönyvben rögzített, sérült megrendelést ne vedd át, így ügyfélszolgálati megkeresésedre kollégáink - a jegyzőkönyv alapján - mielőbb cserélni tudják a sérült csomagot! Igaz a végén már csomagról és nem termékről beszélnek.
-
#77646080
törölt tag
válasz MaxxDamage #19606 üzenetére
Oké, köszönöm a megerősítést.
-
Attix82
őstag
válasz MaxxDamage #19630 üzenetére
Attól még, hogy nálad így jártak el nem biztos, hogy jogszerű is.
Itt inkább a pénzvisszafizetés a problémás mivel ha cég névre lett vásárolva és el lett könyvelve / ÁFA visszaigényelve (eladták a terméket sunyiba) és egy idegen visszakapja a pénzt, attól még hivatalosan a cégnél van közbe meg már ugye nem is létezik az a termék. A minuszos számlával meg bizonyítani kell a cégnek, hogy már nincs ott.
De nekem igazándiból mindegy, de egy adásvételi szerződés nem tart semeddig ...ja , hogy akkor a céges eladásoknál ez problémát jelent ....
Holnap felhívok egy fogyasztóvédelmis szervet és megkérdezem, engem is érdekel, hogy is van ez.
[ Szerkesztve ]
-
chopin42
őstag
válasz MaxxDamage #19655 üzenetére
Ez érdekel engem is, ha megszűnt a cég, ami a számlán szerepel, és én beviszem a cumót, akkor nekem is intézkedniük kéne, nem? Alzás ügyintéző legalábbis telefonban ezt mondta, illetve elküldte az eredeti számlát is.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Attix82
őstag
válasz MaxxDamage #19653 üzenetére
Csak nem tudod bizonyítani, hogy a tied....a szó elszáll az írás megmarad. És igen nem neked megy a pénz ha gixer van a termékkel.
(#19654) asdf_
Hát ha nálad a számla az kb olyan mint amikor a spanod meg kér , hogy nem érek rá légyszi dobd be ezt a terméket ebbe az üzletbe. Nem igazán jelenti azt, hogy a tied a termék, ha nálad vannak a termékek papírjai.
Tudom problémás lehet a fiatalok körébe ez az adásvételi, de talán megvédheted magad a jövőbe a férre értéseknél.....
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #19743 üzenetére
Kb. 1:1 jogszabaly sablonszoveg, barhol vasarolsz, ket ev szavatossag van, apro piciny problema, hogy szavatossag eseten a bizonyitasi teher rajtad van, tehat kereshetsz (es fizethetsz) szakertot, aki birosag elott megallo pecsetes szakvelemenyt allit ki arrol, hogy a termek hibaja nem a te beavatkozasod/mulasztasod/szakszerutlen hasznalatod kovetkezmenye, hanem gyari hiba. Ezutan ezt lenyomhatod az elado torkan, vagy sikerul vagy nem, ha nem, akkor mehetsz bekelteto testulethez, az hoz egy
dontestajanlast, ha ennek nem veti magat ala az elado, akkor pedig beperelheted, es ugy 1-2-3 ev mulva buszke pernyerteskent johetsz ki a tortenetbol. Ebbol adodoan hatszamjegyu vasarlasi osszeg alatt kulonosebben nem hiszem, hogy barki is foglalkozna a szavatossag temakorevel.Amit te garancia alatt ertesz, annak jotallas a neve (idotartama pedig egy ev).
-
gabo91
aktív tag
válasz MaxxDamage #19769 üzenetére
Köszi, beszélek velük.
Nem akarok elállni a vásárlástól, mert akkor áll bent a pénzem, nem lesz termékem (karácsony is jön) pár hétig... meg a visszaküldés költségét is állhatom... -
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #19769 üzenetére
Nem elall, hiszen -velhetoen- hibas teljesites tortent, igy a bolt fizeti a visszautat.
-
őstag
válasz MaxxDamage #19998 üzenetére
a törvény csak az 1 év jótállást szabályozza, minden másról tájékozódni kell
gondolom van valamiylen leírás az asus honlapján, vagy a forglamazóén
ha nincsen, akkor érdemes krédezni vásárlás előtt, biztos lesz valamiylen tájékoztatócryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #20000 üzenetére
3.,11.
Nincs -ik.#grammarnazi
-
#32577792
törölt tag
válasz MaxxDamage #20005 üzenetére
Valami ilyesmi rémlett nekem is a Dell esetében amit vettem.
-
Pörp
senior tag
válasz MaxxDamage #20005 üzenetére
Tehát ha jól értem mindenféle papírok nélkül gyártástól számítva érvényes a gari, és érvényesíthető?
-
Pörp
senior tag
válasz MaxxDamage #20008 üzenetére
-
Gyuri27
félisten
válasz MaxxDamage #20030 üzenetére
Reklamálj ott ahol rosszul töltötték ki.
Vigyázz a számlára.
Gyerekek ha a számlán szereplő adatok és a garjegyen szerepelt adatok nem egyeznek azt javíttatni kell.
Persze ehhez az kell, hogy megnézzük mi a bánatos lópikulát irtak erre a két papirra és ne csak zsebre rakjuk.Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #20030 üzenetére
Jó lesz az úgy, ne foglalkozz vele. Teljesen meglepő módon magyar ember magyar sorrendben írta a dátumot, azt kéne fejbeverni egy péklapáttal, aki kiengedte a magyar nyomtatványt NNHHÉÉÉÉ formátumban, amikor ÉÉÉÉHHNN/YYYYMMDD-t kellett volna odaírni, hogy a magyar ember magyarul tölthesse ki, de a külföldi szervizes is értse, miért van -számára- hülye formátumban a dátum.
-
#77646080
törölt tag
válasz MaxxDamage #20090 üzenetére
...no meg az is gond, hogy a szolgáltató automatikusan kiállította neki az első számlát. Ezt nem kell(ene) befizetnie, HA és amenyiben van erre irányuló, rögzített panasza, az ugyanis halasztó hatályú (a kivizsgálás idejére, utána vagy fizetendő lesz vagy pedig eltörlik). Az ő esetében értelemszerűen nem lesz fizetendő, hiszen elállt a szerződésről.
[ Szerkesztve ]
-
Dealer95
őstag
válasz MaxxDamage #20161 üzenetére
Ugyan ez a kártya egyszer már volt javítva, akkor 2 hét volt...(Asus)
Nem értem miért tart ilyen sokáig
Miért nincs az az opció, hogy ne kelljen tovább várni (rohadtul kellene már...5 hét nem kevés idő) kicserélik nekem egy másikra? -
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #20302 üzenetére
Először is: 11. hó végi vásárlás és 2. alaplapcsere. Nincs olyan, hogy -ik. (és szakszervizbeN)
Olyan sincs, hogy magánszemélyként lett véve cég nevére. Az céges vásárlás, innentől kezdve vita esetén sem a fogyvédők sem a békéltető testület nem vehető igénybe, perelni lehet bíróságon.
Az alaplapcserével a gyártó jótállási kötelezettségének/saját önkéntes vállalásának eleget tesz, így a csere és a pénz vissza okafogyott.
(Legközelebb meg ebben az árkategóriában: Lenovo, Dell, HP, Fujitsu, már persze ha tényleg felsőkategóriás cuccról van szó és nem valami gamerről)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz MaxxDamage #20304 üzenetére
amit adnak fogadd el, mert követelésed csak a megszűnt céggel szemben lehetne, az is csak polgári perben, mert nem fogyasztóként vásároltad
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #20302 üzenetére
Nah ASUS és a magyar szerviz... hadd ne meséljek mit műveltek ismim vatta új 300k-s laptopjával... Először is, a kedves euronics nem vette vissza 14 napos elállásban a gépet, hanem elküldték a szervizbe. A tapipad hol működött, hol nem, meg volt oldalt kis rés az egyik oldalon, meg a kijelzőnél is volt illesztési hiba, egy nagy rés.... nos... azt ők úgy oldották meg, hogy odaragsztották a bezel keretet az lcd-hez.... a hivatalos szerviz... jó mi? Meg úgy adták vissza a gépet, hogy a csavarok kiálltak az aljából annyira nem voltak meghúzva. De keress rá nagyon sok a panasz rájuk. Soha nem tudták megoldani a hibát, mindig újabbal küldték vissza, meg összeb*szták karcolták. Na aztán 3.-4. alkalom után, (5 hónap alatt többet volt a szervizben a gép, mint a haveromnál) nagy nehezen csereutalványt adtak.
The Truth is out there...
-
embe
nagyúr
válasz MaxxDamage #20320 üzenetére
Köszi a tippet!
Összeállítok egy irományt, aztán megküldöm 1-2 helyre.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
BogyóBP
addikt
válasz MaxxDamage #20322 üzenetére
A dobozon lévő széria számból nem kikövetkeztethető hogy kihez szól a garancia? Maga az MSI nem tudja lecsekkolni?
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0
-
BogyóBP
addikt
válasz MaxxDamage #20322 üzenetére
Postafordultával vissza is jött a levél mivel nincs ilyen domain így az email cím sem él, evidens..
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Asrock RX 6700XT Challanger Pro 12GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | be quiet! Pure Power 10 CM 500W | Lian Li O11 Air mini | Creative 2.0
-
Gyuri27
félisten
válasz MaxxDamage #20353 üzenetére
Az a baj, hogy velük semmilyen jogviszonyba nem állsz (szervizzel se).
Te a kiskerrel és a gyártóval (gyártó képviseletével) állsz csak.
Nem mondom, hogy lehetetlen. Csak marha nehéz.
De azt gondolom, hogy ha kapsz egy vatta új gépet garival akkor szavad nem lehet.
Az asus-nak van itthon képviselete. Gondolom velük beszéltél.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz MaxxDamage #20355 üzenetére
Persze ismerem a ramit (is).
Nekik érdekükben áll ilyen nagy cégekkel jóban lenni.
Ez kedvesség a részükről és nem kötelesség.
Remélem cserélik a cuccod. Mert 700k nem kevés pénz.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz MaxxDamage #20390 üzenetére
Sajnos ez a menete az egésznek.
nagy kalappal aztán ird meg mi lett.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz MaxxDamage #20392 üzenetére
Békéltető. Magasabb szintel való diskurálás stb-stb.
Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
válasz MaxxDamage #20394 üzenetére
A fogyved egyedi ugyekben nem jar el, arra valo a bekelteto, egy nyert bekeltetos eljaras viszont jo ajanlolevel per esetren, a nagykerrel meg az egvilagon semmit nem tudsz -jogilag- tenni, hiszen nem alltok semmilyen jogi kapcsolatban egymassal, igy feled valo kotelezettseguk: zero.
[ Szerkesztve ]
-
MaxxDamage
félisten
válasz MaxxDamage #20396 üzenetére
Felvettem a kapcsolatot az INGRAM-al és ők átirányítottak a DEMAND -hoz, ők tudnak segíteni és írtam nekik is.
Ezt írták lényegében: "Amennyiben a szerviz nem tudja javítani az eszközt abban az esetben „Kártalanítási Engedély”-t fog kapni tőlük e-mail-ben és később postán isaz elektronikus verziót eljuttatva nekünk meg tudjuk kezdeni a kártalanítást, ez lehet értékegyeztetett csere vagy pénzvisszafizetés."
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
sb
veterán
válasz MaxxDamage #20463 üzenetére
HDD-ről van szó. 2 éves. Szóltak, hogy cserélik, de csak másik típusra.
És itt jött a kérdésem, mert törvényi jótállásnál 1 éven belül tudom, hogy nem kell elfogadnom másik típust.
Ill. szavatosság esetén 2 év a kötelező törvényi időszak. Itt sem kell elfogadnom.Az viszont, hogy melyikbe tartozik attól függ, hogy milyen a hiba típusa. Gyártási hiba vagy nem (és az is változik ki bizonyítja).
-
pubos
tag
válasz MaxxDamage #20483 üzenetére
Az oké ha hibás a gép akkor is elalhatok a vásárlástól?Mert igazából nem örülnék neki ha már úgy kezdődne hogy javítgatnák. Akkor még a szállítási költséget is benyelném.
A másik kérdés nekem azt mondta a szervízes hölgy nekem kell eljuttatni meg a visszaküldési futár költség is az enyém.Mondtam neki hogy én nem ilyen feltételekkel vásároltam.Hanem háztól házig garancia volt rá.Erre azt mondta biztos hogy nem
[link] -
pubos
tag
válasz MaxxDamage #20485 üzenetére
rendben köszi
-
weres78
senior tag
válasz MaxxDamage #20505 üzenetére
Minden megvan... Köszönöm szépen a gyors választ!
-
őstag
válasz MaxxDamage #20594 üzenetére
hogy vetted meg a terméket? ha cég nevére szól az eredeti számla, akkor neked a "vevő" cégtől kellett volna számlát kapnod
nem tudod ezt a "vevő" céget megkeresni hogy segítsenek az ügyintézésben?
szerintem sem vagy jogosult így pénz visszatérítésre, esetleg a csere nem járható út?cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz MaxxDamage #20596 üzenetére
igen, de ha a pénzt visszafizetik akkor a számlát korrigálni kell
ennek van áfavonzata is, ezért ragaszkodnak az eredeti vásárlóhoz
cserét nem tudom, én is ezt kérdeztem, hogy azt nem tudsz kérni esetleg?cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen