- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz Gyuri27 #1058 üzenetére
Többször elhangzott már itt, hogy ha nagyon szemétkednek, akkor hivatkozni kell arra is, hogy munkára kell a gép, és lesz kapsz ha nem cserélik izibe az alkatrészt. De a PTK-ban a következő szerepel
fogyasztó: a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő
személy;Na most ha munkára kell a gép, akkor lehet még az illető fogyasztó? Ariadne?
-
-
ML320
aktív tag
válasz Gyuri27 #1078 üzenetére
Okos ember más kárán tanul.
Mint kiskert, minket is bombáznak a jobbnál jobb ajánlatokkal az újonnan alakult (nagyobb cégtől kivált emberkékből összeállt) nagykerek. Viszont pont a garügyintézés az, ami visszatart minket. Jönnek a gúnyos mosolyok, hogy drágák vagyunk, de legalább már ismerjük a garintézés néhány fonákját.
Ez alapján nem akarok rosszat mondani senkiről. Nem azzal akarok jó lenni, hogy a többieket a porba alázom. Ahogy mondtam: velünk legyenek elégedettek. De sajnos Magyarországon vagyunk, és itt ez a felfogás már alapból furcsa a többieknek...laca500: Sok sikert az ügyintézéshez. Nem rossz az a nagyker, bár az ügyintézés gyorsasága sok kivetni valót hagy maga után Tapasztalat... Kapcsolatban vagyunk vele...
[ Szerkesztve ]
Ember tervez, Isten perverz...
-
ML320
aktív tag
válasz Gyuri27 #1084 üzenetére
Ezeket a cégeket nem a kisker tartja el, hanem a közületek. Szerinted érdekli a gyártót, vagy a nagykert Kovács Pistike kellemetlen esete? Vagy inkább koncentrálnak pl egy állami beszerzésre, ahova eladnak 5000db gépet. És ne csak a magyarországi piacot vedd. A magyar piac, a magyar nemzetgazdaság aprópénz. Egy Asus gyárt pl FSC gépekbe is lapkákat, amik érdekes módon nincsenek fent a gyártói terméklistán. A HP gépekben mi van? MSI lapka, LG optika, noname RAM, Seagate HDD... Folytathatnám.
Ember tervez, Isten perverz...
-
tlac
nagyúr
válasz Gyuri27 #1175 üzenetére
igen, én is azt mondtam, hogy a tápnak ki kellett volna védeni, azt mondja van egy tűrése...
viszont a gépen kívül más nem romlott eligazából nem nekünk kell kitalálni, hogy mi volt a hiba, a lényeg, hogy cserélljék / javítsák, vagy ha nem hiszik el, hogy én rendeltetésszerűen használtam, akkor azt bizonyítattassák
-
Geza26
senior tag
válasz Gyuri27 #1179 üzenetére
Nem mutatták meg amikor vettem, a helye látszik!
A dobozán megvan a matrica!!!
A dobozával nem akarnak foglalkozni!!!!(Leírásban nem volt semmi arról, hogy nem vehetem le! Tehát szerintem ha én vettem volna le, akkor sem csinálhatnának semmit a hátrányomra!)
[ Szerkesztve ]
Géza
-
őstag
-
luciferc
őstag
válasz Gyuri27 #1229 üzenetére
ami szigorúan nézve a törvényt nem jogszerű. Jogszabály szerint a 61k az alap, hiszen az kellene visszaadniuk. Ettől függetlenül ha normális cég, akkor nem feltétlenül kell ugrálni (legyünk korrektek című játék), illetve fel lehet vetni, hogy ha van egy jobb, ami a 61k alatt van, akkor azt kéri az ember. De mondom, jogszabály szerint a 61k az alap, de korrekt bolt esetén én valószínűleg nem szőröznék, elvinném a felajánlottat, ha egyértelműen jobb.
-
őstag
-
Csaba_20_
őstag
válasz Gyuri27 #1234 üzenetére
A szakértői vélemény biztosan nem olcsó, de a bírósági szakaszban a kötelezettnek kell bizonyítania, rajta van a bizonyítási teher. Fájjon neki emiatt a feje.
Amennyiben jobbat tud adni a régi helyett, azt nem kell elfogadni, de ha megfelel az is, akkor el lehet fogadni. A kell és a lehet között hatalmas különbség, hogy előbbi egyoldalú szerződésmódosítás, utóbbi pedig közös megegyezés eredménye. Persze felmerül a két termék közötti értékkülönbség, ami a problémát szüli, ezért ajánlott nem ilyen módon megegyezni.
Ugyebár a PTK-ban benne van, hogy a jogosult(aki vette a terméket) nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye. Ez a kereskedő kockázata.
[ Szerkesztve ]
-
Vandit.
addikt
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #1406 üzenetére
A tlac által linkeltek alapján ez ugyanaz a pénzmosási téma, ugyanaz az ügy, csak az ott felsoroltak a kiskerek. A Partner Computert is sorolta ugyanis a cikk, csak mivel kisker, ezért nem írtam.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Gyuri27 #1979 üzenetére
Pedig nekik sincs közük hozzá ha pénzt pl anyutól kaptam.
Ez jó hasonlat, tényleg. Azért egyre többen és többen tudják már ezt vásárlóként, szóval előbb-utóbb kénytelenek lesznek leállni az ilyen dumákkal a kereskedők, amikor egyre ritkábban jön be.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Gyuri27 #2182 üzenetére
1. Közölve lett az eladóval, hogy tartós használatban repedt meg a blokk. Nem átvételkor, nem gyártáskor, üzembehelyezés és használat után.
2. Nem ezt állította, hanem azt, hogy nem áll módjukban a garit érvényesíteni. Repedés-törés-égés-fizikai sérülés a legtöbb esetben nem garis hiba.
3. Ne kérj elnézést, megszoktam már. A 3. lehetőség erre a felvetésre a júzer error, ebben az esetben a túlzott rácsavarozás.Ha te jobbnak találod azt a verziót, hogy az eladó beveszi a terméket átvizsgálásra aztán ~hét elteltével visszakapod ugyanúgy a megállapítással, miszerint te voltál a balf@sz, akkor valóban elítélhető a forgalmazó hozzáállása. Utána meg hepajkodhatsz ahogy akarsz, bevizsgáltathatod független szakértőkkel, a végén csak még szegényebb leszel.
"próbálok minden problémát először nyugati, civilizált módon elintézni"
"Az eladónak meg rá kell mászni az arcára. Panaszkönyvbe egyből beirni. A cuccot othagyni és kegzőkönyvet kérni róla. Majd az eladó alapos és módszeres megvárása zárás után és magán beszélgetés folytatása a kialakult helyzetről."
Ez számodra korrekt? Bizonyára szeretnéd ha veled szemben is ilyen hozzáállásal viseltetne bármelyik ügyfeled.Vizesék továbbra sem a garis szivakodások miatt állnak ahol, hanem az ÁFA és vámügyleteik miatt. Garis témában nem sok panaszt hallhatsz rájuk, a legkorrektebb helyek közé tartoznak.
Jelzem, ezzel lezártnak tekintem a beszélgetést részemről, már a másik topikban is épp eléggé szükségtelen volt belebonyolódni. Kösz a megértést.
[ Szerkesztve ]
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Gyuri27 #2199 üzenetére
A bunkózást befejezhetnéd, nem igazán vagyok vevő rá ma (sem).
És hidd el, anyagi helyzettől független a gondolkodás képessége ;p
Egy sikeres gariztatás milyen költségekkel jár? Fizetik az utiköltséget, telefonköltséget, kieső időt, idegeskedést? Ahelyett, hogy megfelelő emberhez fordulva venne egy frankó blokkot amivel a szutyok BW hatásfoka is javul. -
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Gyuri27 #2201 üzenetére
Geller sós meg távolbalátós szöveg nélkül is ki lehet fejteni a véleményed.
Jelen esetben úgy néz ki én vagyok a helikopter. Végiggondoltad amit írtam?
(Persze, hogy nem.) Ha megtetted volna, nem kérdeznél hülyeségeket.
Részemről befejeztem, mert nyílvánvaló mire megy ki a dolog részedről. -
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Gyuri27 #2226 üzenetére
Hát a tapló viselkedést biztos nem a gólya hozta, ebben egyetértek. Ha szembesülnél a viselkedéseddel a munkahelyeden, talán rájönnél mi a gondom.
Nincs szükségem arra, hogy felvágjak azzal amit elértem. Elég, hogy akikkel kapcsolatban vagyok, megbecsülik és elismerik a munkámat\tudásomat.
A témáról nyugodtan leszállhatnál, a kötözködést meg pláne fejezd be._Over_
-
horvathkrisz
addikt
válasz Gyuri27 #2236 üzenetére
az érdekességedre visszatérve:
a multkori videokártyás esetem:(még nem zárult le, majd közlöm a fejleményeket)
én is vissza tudtam volna hajlítani a hűtőt (ami magával húzta ugye a kártyát), de ettől a probléma még nem oldódott volna meg.(zizegett a kép az egyik DVI-on, valószínű testfóliaszakadás nyákon belül)szóval azt hittem hogy így küldik vissza a gyártónak hogy "némá' mellen kártyát atttatok!"
de neeeeem!
széles vigyorral hozza a szervizes hogy visszahajlították! OMFG mondom neki, direkt nem hajlítottam vissza mert azt hittem így külditek el nekik.
-Á nembaj (hangzik a válasz), gyere próbájjuk ki.
Kipróbáltuk, a kártya rosszabb lett mint volt.3Dmark06alatt 2X fagyott)
Gratula, no comment.(ezt csak érdekességképp írtam le, mert a multkoriból hátha kimaradt)
-
horvathkrisz
addikt
-
net84
őstag
válasz Gyuri27 #2258 üzenetére
"Remélem mindjárt jön valami megélhetési/kényszer pályán lévő csávó és elmagyarázza itt az usereknek, hogy amit a tesco és társai megtesznek, jelesül 3 napon belül cserélnek az a magyar kiskernek miért nem megy." - tessék külömbséget tenni megélhetési és megélhetési "csávó" között!
az óccsó és gazdagságost meg ne nagyon keverjük ide, mert megnézném, hogy mennyire lesznek hajlandóak kijönni pl egy hűtőért, amit ott vettél náluk és ugyebár helyszíni gar vonatkozik rá...várhatnád, hogy jöjjön valaki és szerelje meg
egyébként a hét végén még én voltam a bunkó és szabálysértő, mert mertem reklamálás elött bebiztosítani magam, és "archiváltam" a termék polccimkéjét
halkan megjegyezném, hogy igaz, hogy tiltva van a fényképezés és a videózás a tacskó egész területén, de az ezt tiltó marica csak akkor látszik, ha a fotocellás ajtó zárva vanRead only...
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2261 üzenetére
Mindazonáltal hangsúlyozom, hogy alapvetően egyetértek veled a dolgok lényegét illetően.
A vevő a bolttal áll kapcsolatban.De!
"Illetve azt is nehezen hiszem, hogy nevezett bót a gyártótol rendel. Ha meg nem akkor ott van a nagyker öt-tíz percre tőlük és ugyan vigyékmá vissza. Természetesen hozzák is a csere kártyát."
Ez olyan felfogás amellyel még sötétben vagy teliholdkor sem tudnék azonosulni.Rövid érveim, az ha ebből megérted jó, ha meg nem, hát nem magyarázom.
(1) Már miért ne rendelhetne a gyártótól a bolt?
(2) Ez a úgyis ott van 10 percre abszolute nem biztos, sőt lehet, hogy a város másik végén
(3) Egy komolyabb (-nak tűnő) üzlet akár 20-25 nagykerrel és még 20-25 kisebb-nagyobb alkalmi partnerrel ál kapcsolatban... MAJD HA ARRA MEGY A KOCSINK, akkor elviszem a vevőtől átvett kártyát és a legrövidebb időn belül kicseréltetem. De hogy most elugorjak egy cseréért? HÁT AZT NEM! Gyuri még neked sem!
Én úgy gondolom. hogy a szándékod jó - ám a gyakorlatiasság mindegyre hiányzik belőle.¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
horvathkrisz
addikt
válasz Gyuri27 #2264 üzenetére
Hát igen, ez magyarország.
Sajnos több ismerősöm is így járt, valaki elektroniakai cikkel, valaki autóval.
A lényeg (mint ahogy Te is mondtad), fizetni, majd pofát befogni.
Ha nincs haszon belőled, nem mosolyognak rád...Egyelőre nem megyek fogyasztóvédelemhez, ha legkésőbb pénteken itt az új.
Tovább tényleg nem várok.[ Szerkesztve ]
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2264 üzenetére
Sajnálom, hogy nem tudtad megérteni, mit értettem gyakorlatiasság címszó alatt:
Jeleztem: 20-25 nagyker és 20-25 egyéb beszállító! Nos mindegyik 10 percre volna a tizenharmadik kerből? Egyet mondok ellenpéldának, csak egyetlenegyet: példakéntA gyakorlatiasság ott hiányoltatik még, hogy például szerinted mindig ül benn a cégnél egy szabad ember, hopp, ugorj, azonnalra budaörsre? Nem kérem ez az ember éppen úton van 5-6 nagykert látogat éppen most is sorban. Azt mondtam a legrövidebb időn belül megoldjuk, de ha ez a legröbidebb idő három nap és nem hopp azonnal, akkor a vevő igenis fogadja el.
Ha több mint 2-3-4 munkanap akkor viszont verje ki a balhét, de nagyon![ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2281 üzenetére
Gyuri27.
Én ezt gondolom komolyan: olvasd el tüzetesen még egyszer kérem:
"Azt mondtam, a legrövidebb időn belül megoldjuk, de ha ez a legrövidebb idő három nap és nem hopp azonnal, akkor a vevő igenis fogadja el.
Ha több, mint 2-3-4 munkanap akkor viszont verje ki a balhét, de nagyon!"Mond ennél korrektebbül hogyan fejezzem ki magamat?
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Gyuri27 #2283 üzenetére
[Szolgálati közlemény]
Nem dolgozom a nevezett (hivatkozott cégnél) még vásásrolni sem voltam náluk és semmilyen jogi vagy egyéb viszonyban nem állok ezidáig velük.
A Magánvéleményemet hangoztattam
[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
Csaba_20_
őstag
válasz Gyuri27 #2780 üzenetére
Új cipőre és farmernadrágra is 2 év szavatosság van, ha fogyasztói szerződésekről beszélünk. Vagyis ha magánemberként új cipőt, vagy farmernadrágot veszel, akkor minimum 2 év szavatosság jár. Amennyiben használt termékekről van szó, akkor 1 év szavatosság a törvényi minimum.(PTK 308.§ (4)) Fogyasztói szerződések esetében ettől a fogyasztó hátrányára nem lehet eltérni. A legtöbb boltban 6 hónapot szoktak mondani, ami abból a gondolkozásmódból adódik, hogy addig van a bizonyítási teher a bolton. Utána a fogyasztónak kell bizonyítania vitás esetben. De ugye azzal, hogy fordul a bizonyítási teher, nem szűnik meg a szavatosság a termékre.
[ Szerkesztve ]
-
Csaba_20_
őstag
válasz Gyuri27 #2789 üzenetére
Ki mondta, hogy kellene? Ahhoz egyébként is bírósági szakaszba kell jutnia az ügynek. Ha pedig úgy érzed igazad van, akkor miért ne juttasd oda? Úgy kell pereskedni, hogy amennyiben nyersz, akkor az ilyen költségeket a másik fél állja. Ezenkívül létezik még jogbiztosító is, aminél nem kell előkapnod 150e-t. Aztán ha a cég az x-edik perét bukja be, amikor 15e Ft-tal elintézhette volna, akkor másképp fog hozzáállni a kérdésekhez. A cégek egyébként az ilyen mentalitás miatt engedik meg maguknak, hogy az összes olyan követelést lerázzák, ami 6 hónapon túl érkezik.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Gyuri27 #2958 üzenetére
Nem nem oldjuk ,meg tovább ennél jobb garit hogy tartsunk ilyen árrés mellet , külföldön mi van az egy dolog sajnos én is szivesebben élnék kint de magyarnak születtem és büszke is vagyok rá , hogy milyen a mi lehetőségink az sajnos függ a kormánytól ,politikától ...stb...rengeteg OFF ,de a lényeg probálunk mindig a legjobbat kihozni mindenből és én meg kollegám igenis is figyelünk egy nagyon fontos dologra "a jelentős kényelmetlenségre" amit okozunk/okozhatunk egy egy ügyfelünknek ,sajnos a mai napon nem tudok egy másik kiserkt mondani ahol raktárkészlet nélkül ilyen szinvonalas gart csinálnak ilyen "forgalom mellet" napi 7-800 megrendlés (nem csak egy tételt rendel egy ügyfél) és két emberrel Hgyu kollegával is a lelkünket kiadjuk és tuti hogy probálkozni is fogunk tovább minden eszközzel amit nekünk is rendelékezésre bocsájtanak ! Bocsánat ha Ösparaszt voltam ,de akkor se tudunk most jelenleg jobbat most egyenlőre készülönk a karácsonyra gőzerővel !
God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen