-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25712384
törölt tag
Sziasztok!
Érdeklődnék a gyári garancia ügyében. Nem rég vásárolt (iponban) tápegységemhez 5 év gyári garanciát kaptam. Ha garanciás probléma lépne fel, akkor 5 évig visszavihetem Ipon-ba garancia levéllel a tápot és intézik a javítást/cserét. Vagy az 5 év érvényesítéséhez a gyártó oldalán regisztrálnom kell a terméket és 1 év után nekem kell a gyártóval felvennem a kapcsolatot ilyen ügyben?
A kérdés azért merült fel bennem, mert ha jól tudom a forgalmazónak csak 1 év garanciát kötelező vállalni és nem tudom, hogy azután mik a teendők. Bár remélem nem lesz rá szükségem!
A segítséget előre is köszönöm! -
#25712384
törölt tag
Erre valaki? Tudom, hogy fárasztó kérdés, de nem akarok problémát a későbbiekben. Köszönöm!
-
#25712384
törölt tag
Sziasztok!
Adott az alábbi készülék: [link], ma ki is hozták, el is indítottuk, párátlanít...
A dobozra kívül rányomták a számlát és a jótállási jegyet (60 hó. Minker kft.). Belül a készülék mellett található volt egy kitöltetlen jótállási jegy (Planning & Trading Kft.) és egy matrica órási betűkkel, hogy regisztráljon extra garanciáért a midea.hu-n. Felmentem az oldalra kezdő üzenet: [link], megnéztem a partnereket, Minker kft. ott van, remek. Aztán átugrottam az 5 év extra garancia fülre, ahol is csak a kiemelt Midea oldalfali lakossági monosplit készülékekre vonatkoznak a leírtak?? Vagy ezek alapján kell regelni a párátlanítót is?
Ha garanciális ügyem van, 5 évig bezáróan, Minker-en keresztül érvényesíthetem és a P&T üres garancia jegye szükségtelen vagy midea.hu-n regelnem kell a terméket?
A válaszokat előre is köszönöm! -
#25712384
törölt tag
Sziasztok!
Ha egy cipőt visszaviszek a webshop-os eladóhoz garanciáztatás ügyben és átveszi tőlem, kell adnia valami igazolást vagy bármit, hogy átvette tőlem?
A történet röviden: Vettem egy bakancsot de 3 nap után belül a sarkán megjelent egy kemény púp. Van valami a sarok részben, ami nyomja a sarkam és jó fél centis púpot képez. Értesítettem az eladót, mondta vigyem vissza, intézi a gyártóval a dolgot, reméljük a legjobbakat...
De felmerült bennem a kérdés, hogy valami igazolást stb. várjak-e tőle? Mert elvégre a pénzt nem kapom vissza, számla nálam van, papíron olyan mintha az eladás után nem is találkoztunk volna...
A választ előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
#25712384
törölt tag
válasz optikus #13037 üzenetére
Még nem vittem vissza.
12.05.-én vettem át. Most hétvégén tervezem visszavinni.
Lebeszéltem a sráccal, hogy garanciáztatjuk stb., de akkor még most előállhatok ezzel, hogy elállnék a vételtől?
Az nem probléma, hogy már hordva volt a bakancs? Továbbá, a webshopos rendelés nem webes platformon történt, hanem e-mailen keresztül, mivel először a méretre kérdeztem rá stb. és akkor e-mailben rendeltem meg. Továbbá a számlán egy másik bakancs is van, két különböző típus, érinti valamilyen formában azt a tételt? Kell új számlát íratnom? -
#25712384
törölt tag
válasz #25712384 #13040 üzenetére
Oké, meg is válaszoltam a kérdést magamnak, ha visszaadom az egyik bakancsot, mindenképpen kell új számla.
De továbbra is kérdés, hogy az e-mailes rendelés nem probléma? Illetve visszamegyek azt mondom, hogy szeretnék elállni a vételtől és szó nélkül vissza kell vennie?
Azon kívül, hogy az a púp bent a talpán sérülés nincs a bakancson, a talpán látszik, hogy hordva volt pár napot..., de még a doboza is megvan.Eszerint a használt bakancsot már nem vihetem vissza...
További kérdés:
(#13033) asdf_ által linkelt jegyzőkönyvet az eladónak kell kiállítani, amikor garanciáztatásra visszaveszi a bakancsot? Kérnem kell, vagy ezt kötelezően meg kell tennie?! [link][ Szerkesztve ]
-
#25712384
törölt tag
válasz optikus #13042 üzenetére
A linkelt oldal szerint már nem él az elállás joga. "Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van."
-
#25712384
törölt tag
válasz Attix82 #13044 üzenetére
Köszönöm a választ neked, 313313-nak és optikus-nak is!
Kérdésem még annyi lenne, hogy akkor jegyzőkönyvet kell majd kiállítania az eladónak a problémáról, illetve arról, hogy garanciáztatás miatt visszavette tőlem a bakancsot?! (ha ezt nem tenné, kérnem kell tőle / kötelezhetem rá?)
[ Szerkesztve ]
-
#25712384
törölt tag
Sziasztok!
Egy üzletből rendeltem több dolgot egyszerre, egy csomagban meg is érkezett, viszont néhány dologgal nem vagyok kibékülve.
A 14 napos elállás érvényesíthető a rendelt cuccok egy részére is vagy ilyenkor, ami jött azt mind vissza kellene küldeni?
Amit visszaküldenék mind bontatlan, viszont, ami maradna az már használatban van.
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest