Legfrissebb anyagok
IT café témák
- ASUS routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Max
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mozilla Firefox
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25712384
törölt tag
válasz Attix82 #13044 üzenetére
Köszönöm a választ neked, 313313-nak és optikus-nak is!
Kérdésem még annyi lenne, hogy akkor jegyzőkönyvet kell majd kiállítania az eladónak a problémáról, illetve arról, hogy garanciáztatás miatt visszavette tőlem a bakancsot?! (ha ezt nem tenné, kérnem kell tőle / kötelezhetem rá?)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen