-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z14XEP
csendes tag
Sziasztok, tanácsotokat kérnem Samsungnál folyamatban lévő garanciális javítás intézéséhez. Még 2011-ben vettem egy 40 colos LED tv-t, boltban. Alapból 2 év jótállást kaptam hozzá, de akkor volt egy akció, hogy regisztrációt követően +3 garanciát adnak hozzá, ez is számított amikor a tv-t vettem. 1 hete kedden elromlott a tv-m, használhatatlan. Felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatát és közölték, hogy a regisztrációmat látják, de nem érvényes, mert a tv gyári száma nem ellenőrzött! Idő közbeni jogszabály és saját feltételeik változása miatt hivatkoztak erre a telefonban. Ezért bekérték a jótállási jegy, számla másolatát és egy fényképet a tv hátulján lévő matricáról!! Ez a Samsung ügyetlenkedése miatt február 05-én, péntekre lett teljes (bele kötött abba is, hogy nem volt a jótállási jegy kitöltve: típus, gyári szám, stb.) és vissza írtak, hogy ügyemet vizsgálják és majd értesítenek. Eddig semmi válasz. Próbáltam utána járni milyen jogszabályi változás történt közben, hogy nem érvényes és ellenőrzött a gyári számom, de nem találtam erre infót. A kérdésem az, hogy ilyen esetben meddig várakoztathat meg a Samsung, mert ugye a tv használhatatlan, a javítást még el sem kezdték! Előfordulhat az is, mondták, hogy nem lesz érvényes a gyári szám és akkor elutasítják a javítást! Regisztrációkor nem volt szó ilyenről! Ezt megteheti a Samsung? Azt is, hogy visszamenőlegesen egy jogszabály változás miatt nem érvényes az 5 éves jótállás? A Samsung oldalán arra sem találtam infót, hogy milyen javítás tartozik bele az 5 évbe, milyen feltételekkel. Samsung hozzáállását sem értem, hogy miért most, amikor elromlott a tv, küszködik a gyári szám ellenőrzéssel, ezt sokkal korábban is megtehették volna, dobnak egy e-mailt és intéztem is volna!
[ Szerkesztve ]
-
Z14XEP
csendes tag
válasz Biznisz Elek #15029 üzenetére
Kaptam emailt erről, ki is nyomtattam.
-
-
Z14XEP
csendes tag
válasz Biznisz Elek #15041 üzenetére
Van visszaigazolásom az x gyári számú tv-ről, sőt a Samsungnál most is látják, hogy akkor mit adtak rá és regisztráltam ezzel a gyári számmal. Ha belépek a MySamsungra akkor én is ugyanazt látom, amit akkor, hogy 2016 év végéig van rá garancia. Én is így gondolom, de nem jutok el a szervízhez, mert nem fogadja!
[ Szerkesztve ]
-
Z14XEP
csendes tag
válasz Z14XEP #15028 üzenetére
Az ügy számomra kedvezően megoldódott: Samsung telefonos ügyfélszolgálatán határozottan kértem a javítást, majd "zenehallgatás" mondták, mehet garanciában a javítás. Még AZNAP felhívott a márkaszerviz és megbeszéltük, hogy másnap a helyszínen javítják ha ott megoldható. Ha nem, akkor elszállítják és kapok a javítás idejére csere tv-t. Kiderült a helyszínen nem javítható, "kijelzőpanel hibás" és a szerviz ígéretéhez híven hozott csere tv-t! Majd 1 hét múlva hívtak, hogy nincs alkatrész, ezért "kuka" a tv, kapok csere utalványt, amit lelehet vásárolni. Utalványt tegnap megkaptam, most már az üzletben intézem, remélem zökkenőmentesen.
Samsungnál az 5 év garancia működött, 10 hónappal a garancia lejárta előtt megoldották a javítást/cserét. Ami nem tetszett, azaz 1 hét bizonytalanság, hogy javítják vagy sem garanciában.
Keszthelyi Samsung márkaszerviz korrekt és rugalmas volt, le a kalappal előttük!Ez a kijelző kb. 100.000.- Ft lenne, de JELENLEG nincs. Ha garancia nincs, akkor saját költségen a tv kuka.
Egy 200.000.- Ft-os LED TV, CSAK 4.5 évet bír ki?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen