- Linux kezdőknek
- Bittorrent topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Windows 11
- Router gondok
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Vásároltam online 2 terméket, abból az egyik termék, helyett mást küldtek(nem az ami rendelve lett). Felvéve a kapcsolatot az eladóval azt akarja, hogy saját költségemen küldjem vissza neki a terméket, és akkor küldi azt a terméket, amit eredetileg rendeltem.
Szerintem ez az eladó feladata lenne, hogy fizesse a visszaküldést nem?
Erről hol találok valami hivatkozást, hogy elküldjem az eladónak?Előfordult már ilyen másik céggel, hogy nem azt küldték ki, amit megrendeltem, akkor küldték a cuccért futárt és utána küldték a helyes(megrendelt) terméket.
-
grizlisandor
addikt
Megírom neki, köszönöm.
-
grizlisandor
addikt
Sziasztok!
Ezzel az új sávos garanciaidővel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.
Magyar Kft. "értékesítésből visszamaradt" termékeket árul, amire a gyártó rövidített garanciaidőt ad.
A Kft.nek nem kellene a továbbiakban a sávos garancia alapján további garanciát vállalnia? -
grizlisandor
addikt
válasz Superhun #24715 üzenetére
& (#24716) LuckyL:
TÖban egész jó kis videót találtam róla.A videóban azt mondja, hogy jogszabály alapján minden 10k forintnál drágább termékekre, esetünkben műszaki eszközre 1 év jótállást ír elő és +1 év szavatosságot; a használt termékre 1 év szavatosságot kell vállalnia.
Valószínűleg használtként árulja ezeket az értékesítésből visszamaradt terméket, pl.: a gyártó vállal 3 hónap garanciát, de a maradék 9 hónapban jogszabály szerint az eladó kftnak kellene vállalni szavatosságot jogszabály szerint
.
Hiába kerül fél millióba az említett termék pl.: laptop, mivel használtként árusítja a fentiek szerint kellene vállalnia szavatosságot? Használt termékekre nem jár a sávos jótállás? -
grizlisandor
addikt
Köszönöm mindkettőtöknek.
-
grizlisandor
addikt
Rendeltem egy terméket, autóápolási szer, a webshopban 500 ml-ként hirdetik, ami a valóságban 300 ml-es kiszerelésű, mint kiderült miután kibontottam és 22/05/19-es gyártású, a csomagoláson meg az szerepel, hogy a "minőségét megőrzi a termék a gyártástól számított 5 évig", ami 3,5 hónapot jelent.
Megreklamáltam, erre ezt a választ kaptam:
"Valóban a termék sosem volt 500ml-es kiszerelésben. Az elírást javítjuk a weben és elnézést kérünk érte. A lejárati időt még nem érte el a termék és mivel nem élelmiszerről beszélünk, így az értékesíthető.
A termék felhasználhatóságát ez az adat nem befolyásolja. Ha nem szeretné megtartani természetesen élhet a vásárlástól való elállás jogával. Megértését köszönjük."Szerintem ez egy hibás teljesítés, jól gondolom?
Nem azzal a 3500 Forintról van szó, hanem az elvekről, ha tudom, hogy csak 300 ml-es meg sem veszem.Nekem hol kötelességem ellenőrizni, hogy a termék nevében, cikkszámában hol hibázott a webshop?
Ez az élelmiszer példa meg tragikomikus. -
grizlisandor
addikt
Jól indul az év már másodjára kell segítséget kérnem tőletek.
Tavaly decemberben rendeltem egy terméket, ami "csak rendelésre" státuszban volt, mondom ráér, majd ideér, jó áron van. Kaptam e-mail-t a rendelés visszaigazolásáról, utánvételre kértem, mondom ha elárazás történt, ne kelljen várni a pénzemre a visszautalásnál. Idén néha ránéztem a weboldalukon, hogy mi van a rendeléssel, nincs változás. Ma megnézem, szőrén szálán eltűnt! Írok nekik, hogy mizu. Jött a válasz, hogy ők tartották nekem a rendelést, de nem jelentkeztem érte, így feltételezték, hogy nem kell és törölték a rendelést. Ok, mondom én semmilyen értesítést nem kaptak, mikor, milyen címről milyen címre ment ez az értesítés? Nem tudja megmondani, mert automatikusan küldi a rendszer az értesítést.
Nevetséges, hogy szó nélkül törölnek rendelést, de bizonyítani az értesítéseket(többet, mert elvileg jelezték nekem, hogy megjött a termék, meg a törlésről is kellett volna írni) meg nem tudják.
Szerintetek ezzel lehet kezdeni valamit, vagy engedjem el?
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #26993 üzenetére
Erre valakinek valami ötlete?
-
grizlisandor
addikt
(#27005) Lackooo84 & (#27008) luciferc:
A megrendelős e-mail van, többet nem kaptam meg, de bizonyítani se tudják, hogy értesítettek.
Nincs létszükségem a termékre, de jó lett volna.Köszi, akkor ez tanulópénz, következőleg ütni kell a vasat és nem várni az értesítést ez a tanulság.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple MacBook Pro 16,2" M3 MAX - mrw33mg/a, új, bontatlan gyári garancia
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest