-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
Jól indul az év már másodjára kell segítséget kérnem tőletek.
Tavaly decemberben rendeltem egy terméket, ami "csak rendelésre" státuszban volt, mondom ráér, majd ideér, jó áron van. Kaptam e-mail-t a rendelés visszaigazolásáról, utánvételre kértem, mondom ha elárazás történt, ne kelljen várni a pénzemre a visszautalásnál. Idén néha ránéztem a weboldalukon, hogy mi van a rendeléssel, nincs változás. Ma megnézem, szőrén szálán eltűnt! Írok nekik, hogy mizu. Jött a válasz, hogy ők tartották nekem a rendelést, de nem jelentkeztem érte, így feltételezték, hogy nem kell és törölték a rendelést. Ok, mondom én semmilyen értesítést nem kaptak, mikor, milyen címről milyen címre ment ez az értesítés? Nem tudja megmondani, mert automatikusan küldi a rendszer az értesítést.
Nevetséges, hogy szó nélkül törölnek rendelést, de bizonyítani az értesítéseket(többet, mert elvileg jelezték nekem, hogy megjött a termék, meg a törlésről is kellett volna írni) meg nem tudják.
Szerintetek ezzel lehet kezdeni valamit, vagy engedjem el?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen