Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter M

    tag

    Kérdés/Kérés:

    Sajnos már tisztában vagyok a fvf rendeletekkel de ilyen esetben mégis mit kéne tenni:

    Adott egy Hp nc 8430as notebook (1áv gari) + CarePack (2éves garancia kibővítés oda visszaszállítás max 7 napon belüli javitással)

    Első javítás: szervíz értesítése: 28/11/2007
    Amikor a termék visszakerült hibásan: 30/11/2007
    Második javítás: szervíz értesítése: 03/12/2007
    Amikor a termék visszakerült hibásan: 03/12/2007
    Harmadik javítás: szervíz értesítése: 03/12/2007
    Amikor a termék visszakerült kijavítva: 21/12/2007

    Itt állt a gép 21 napot a szervízben egyszerű táp problémával eközben 2 táp volt a kezemben majd a gépet pestre küdték kivizsgálni majd kiderült h a HP hibás alkatrészeket küldött le.

    Negyedik javítás: szervíz értesítése: 27/06/2007
    Amikor a termék visszakerült hibásan: 03/07/2007
    Ötödik javítás: szervíz értesítésen: 14/07/2007
    Amikor a termék visszakerült kijavítva: 18/07/2007

    Itt szintén táp és Monitor hiba elöször balesetveszélyesen küldték le a gépet (lehetett látni a kábelben a futó érpárokat s volt h ívett húzott)

    S a történet kerek legyen most megint úgy néz ki h monitor hiba (azaz utánna olvasással inverter csikok 65fokban balra menetelnek homogén színen)

    3 napja be van jegyezve szervízbe állítólag fedlapra várunk megint teljes monitor plusz alkatrészek...

    Eddig cseréltek: teljes fedlap plusz kábelek plusz inverter, akkumlátor, +3x tápegység

    Igazából ami kiakaszt: CarePack szolgáltatást abszolút nem teljesítik most a szervíz szerint alkatrészre várunk olyanra amit már cseréltek benne s amint látható ha szervízben van a gép egyszerre tuti nem tudják megjavítani

    Kérdés mivel a normál gari lejárt most kihez kéne fordulni HPnál csak a telefonos IT kollegával lehet beszélni senkivel kinek "döntési" v akivel egyeztethetnék h "valóban egy 400ezer FTs laptopnak így kellene működnie s milyen gépet vegyen munkára ha ne ilyet" lehetne előadni...

    CarePackből van még hátra több mint egy év de ha így haladunk utána a gatyámat is ráköltöm...

    Ötletek?

    Köszönöm

    [ Szerkesztve ]

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

  • Peter M

    tag

    Köszönöm de lenne még itt egy kérdés valpszínúleg terelni akarnak:

    (vásárlás időpontja: 2006.09.xx CarePack garancia: 2009.09.xxig)

    Kérdés most alaplapot szeretnének rajta cserélni (ezt még nem cseréltek) alaplap főegységnek számít tehát újra indul a garancia ha jol tudom. Reklamációt elhárító kollega szerint viszont csak a kicserélt egységre és csak 1 év.

    "Jótállás (151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet) esetén a terméknek vagy főegységének kicserélése esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék vagy főegység tekintetében újrakezdődik."

    Ellentmondás.

    Hétfőig van időm kérlek segítsetek.
    Köszönöm

    [ Szerkesztve ]

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

  • Peter M

    tag

    válasz net84 #3010 üzenetére

    Javítások pontos dátuma:

    2007.11.28, 2007.11.30 /kézhezvétel/, 2007.12.03,2007.12.03/kézhezvétel/ , 2007.12.03, 2007.12.21/kézhezvétel/ - Ez mind a Montana Zrt kiemelt HP partner (vele szokták megnyerni a közbeszerzéseket;) 3 külön szervíz lapon mert term eloszor aláírod s utana tudtam csak itthon kiprobalni.
    Ezek a kiállított szervíz lapokon a dátumok a lapok szerint cseréltek 3x tápot + gumibakokat rendeltek "kárpotlásként" (szilikon talpak azota a hp nál egyszer sem tették vissza)
    Hibajelenség volt: Megtört a tápegységből kijövő kábel mert a megtörés gátló kb 1,5cm volt s pont utánna tört meg ez még 1x megtörtént mire a hp is rájött h hibás a széria s lám csodát amit kaptam azon már 4cm es megtörés gátló van

    2008.06.27, 2008.07.03/kézhezvétel/, 2008.07.14, 2008.07.18./kézhezvétel/ - HP hivatalos pick up and return de sajnos egy alkalommal ok sem javitottak ki mindent itt csikozodott már a monitor és a táp is meg volt törve a második alkalommal kaptam vissza használhatoan
    Cserélt elemek: Tápegység, Akkumlátor, Teljes fedlap (kijelző inverter burkolat...)

    Tehát 5x volt szervízben, ez lesz a hatodik... Összesen kb 1 honapot töltött szervízben + amig nem tudtam elotte hasznalni megtort tap miatt.

    Nagy nehez eljutottam egy reklamciós oldalig (amerikai business support site egész leirva angolul becopizva mer nyilt emailt én még hpnál nem láttam majd amerikai kollega turelmet kér atkuldi mo ra végén tegnap az én pénzemre osszesen 30p utan tudtam beszélni reklamcio elhárito kollegával ki hat olyan semmis modon allt hozza igen igen nem igy kell mukodnie meg h h jujjj tenyleg de hat ettol sztem most se fog kulombul megjavulni a laptop. Pénteken még besz a szervizes sráccal aki fel akarta venni a notebookot (direkt kértem h ne péntek du vigyék fel pest mert akkor igy bukok 3 napot (7végén tuti nem dolgoznak pénteken már nem esnek neki hétfőn miért nem lehet felvenni?!?) és mondja h leküldtek a gépzhez alaplapot és tápot ?!?! (erre mondtam a szervizesnek h inkább nem kommentálom) a reklamácios kollega szerint mivel már cseréltek monitort igy most alaplapot cserélnek benne valoban az még ugy sem volt nem baj h nem ua az a kijelzo hibája de hátha az alaplap cserétől megjavul....

    [ Szerkesztve ]

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

  • Peter M

    tag

    válasz net84 #3013 üzenetére

    Felvettem, reklamációs kollega nem hívott vissza így ma én kerestem, válasz: vár a szerviz, vár a support, így hát várjak én is. Ismétlem CarePack amit azzal szoktak eladni, sőt az különbözteti meg a típusokat, hogy a terméket milyen határidővel javítják meg.
    (van másnapi, 5-7napon belüli, amikor ők veszik fel, meg van, amikor te adod le a terméket)

    Jelenleg várok Péntekig, mert így 14 napig nem haladtunk semerre. Én pozitívan álltam az egészhez, próbáltam velük egyeztetni, de amit elértem az, hogy a reklamációs kollega mécsest gyújtott miattam az asztalán. Hétfőn levélbe foglalom gondolataimat, ergo elállok a szerződéstől, vételár visszafizetése, de ezt kinek kéne címezni: Notebookstore (Brain Invest kft) avagy HP (net kft és hp Magyarország kft)

    Tudom, hogy Notebookstore –al vagyok szerződésben, de az általuk biztosított garancia (1 év) lejárt a +2 (HP által) meg ugye a Hp Magyarországgal a fennhatósága, nem fog elzavarni a notebookstore, hogy verjem a Hp-nál asztalt?

    Köszönöm

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

Új hozzászólás Aktív témák