- Linux kezdőknek
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Bittorrent topik
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Windows 11
- Router gondok
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter M
tag
Kérdés/Kérés:
Sajnos már tisztában vagyok a fvf rendeletekkel de ilyen esetben mégis mit kéne tenni:
Adott egy Hp nc 8430as notebook (1áv gari) + CarePack (2éves garancia kibővítés oda visszaszállítás max 7 napon belüli javitással)
Első javítás: szervíz értesítése: 28/11/2007
Amikor a termék visszakerült hibásan: 30/11/2007
Második javítás: szervíz értesítése: 03/12/2007
Amikor a termék visszakerült hibásan: 03/12/2007
Harmadik javítás: szervíz értesítése: 03/12/2007
Amikor a termék visszakerült kijavítva: 21/12/2007Itt állt a gép 21 napot a szervízben egyszerű táp problémával eközben 2 táp volt a kezemben majd a gépet pestre küdték kivizsgálni majd kiderült h a HP hibás alkatrészeket küldött le.
Negyedik javítás: szervíz értesítése: 27/06/2007
Amikor a termék visszakerült hibásan: 03/07/2007
Ötödik javítás: szervíz értesítésen: 14/07/2007
Amikor a termék visszakerült kijavítva: 18/07/2007Itt szintén táp és Monitor hiba elöször balesetveszélyesen küldték le a gépet (lehetett látni a kábelben a futó érpárokat s volt h ívett húzott)
S a történet kerek legyen most megint úgy néz ki h monitor hiba (azaz utánna olvasással inverter csikok 65fokban balra menetelnek homogén színen)
3 napja be van jegyezve szervízbe állítólag fedlapra várunk megint teljes monitor plusz alkatrészek...
Eddig cseréltek: teljes fedlap plusz kábelek plusz inverter, akkumlátor, +3x tápegység
Igazából ami kiakaszt: CarePack szolgáltatást abszolút nem teljesítik most a szervíz szerint alkatrészre várunk olyanra amit már cseréltek benne s amint látható ha szervízben van a gép egyszerre tuti nem tudják megjavítani
Kérdés mivel a normál gari lejárt most kihez kéne fordulni HPnál csak a telefonos IT kollegával lehet beszélni senkivel kinek "döntési" v akivel egyeztethetnék h "valóban egy 400ezer FTs laptopnak így kellene működnie s milyen gépet vegyen munkára ha ne ilyet" lehetne előadni...
CarePackből van még hátra több mint egy év de ha így haladunk utána a gatyámat is ráköltöm...
Ötletek?
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
https://www.behance.net/marosi-peter-k
-
Peter M
tag
Köszönöm de lenne még itt egy kérdés valpszínúleg terelni akarnak:
(vásárlás időpontja: 2006.09.xx CarePack garancia: 2009.09.xxig)
Kérdés most alaplapot szeretnének rajta cserélni (ezt még nem cseréltek) alaplap főegységnek számít tehát újra indul a garancia ha jol tudom. Reklamációt elhárító kollega szerint viszont csak a kicserélt egységre és csak 1 év.
"Jótállás (151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet) esetén a terméknek vagy főegységének kicserélése esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék vagy főegység tekintetében újrakezdődik."
Ellentmondás.
Hétfőig van időm kérlek segítsetek.
Köszönöm[ Szerkesztve ]
https://www.behance.net/marosi-peter-k
-
Peter M
tag
Javítások pontos dátuma:
2007.11.28, 2007.11.30 /kézhezvétel/, 2007.12.03,2007.12.03/kézhezvétel/ , 2007.12.03, 2007.12.21/kézhezvétel/ - Ez mind a Montana Zrt kiemelt HP partner (vele szokták megnyerni a közbeszerzéseket;) 3 külön szervíz lapon mert term eloszor aláírod s utana tudtam csak itthon kiprobalni.
Ezek a kiállított szervíz lapokon a dátumok a lapok szerint cseréltek 3x tápot + gumibakokat rendeltek "kárpotlásként" (szilikon talpak azota a hp nál egyszer sem tették vissza)
Hibajelenség volt: Megtört a tápegységből kijövő kábel mert a megtörés gátló kb 1,5cm volt s pont utánna tört meg ez még 1x megtörtént mire a hp is rájött h hibás a széria s lám csodát amit kaptam azon már 4cm es megtörés gátló van2008.06.27, 2008.07.03/kézhezvétel/, 2008.07.14, 2008.07.18./kézhezvétel/ - HP hivatalos pick up and return de sajnos egy alkalommal ok sem javitottak ki mindent itt csikozodott már a monitor és a táp is meg volt törve a második alkalommal kaptam vissza használhatoan
Cserélt elemek: Tápegység, Akkumlátor, Teljes fedlap (kijelző inverter burkolat...)Tehát 5x volt szervízben, ez lesz a hatodik... Összesen kb 1 honapot töltött szervízben + amig nem tudtam elotte hasznalni megtort tap miatt.
Nagy nehez eljutottam egy reklamciós oldalig (amerikai business support site egész leirva angolul becopizva mer nyilt emailt én még hpnál nem láttam majd amerikai kollega turelmet kér atkuldi mo ra végén tegnap az én pénzemre osszesen 30p utan tudtam beszélni reklamcio elhárito kollegával ki hat olyan semmis modon allt hozza igen igen nem igy kell mukodnie meg h h jujjj tenyleg de hat ettol sztem most se fog kulombul megjavulni a laptop. Pénteken még besz a szervizes sráccal aki fel akarta venni a notebookot (direkt kértem h ne péntek du vigyék fel pest mert akkor igy bukok 3 napot (7végén tuti nem dolgoznak pénteken már nem esnek neki hétfőn miért nem lehet felvenni?!?) és mondja h leküldtek a gépzhez alaplapot és tápot ?!?! (erre mondtam a szervizesnek h inkább nem kommentálom) a reklamácios kollega szerint mivel már cseréltek monitort igy most alaplapot cserélnek benne valoban az még ugy sem volt nem baj h nem ua az a kijelzo hibája de hátha az alaplap cserétől megjavul....
[ Szerkesztve ]
https://www.behance.net/marosi-peter-k
-
Peter M
tag
Felvettem, reklamációs kollega nem hívott vissza így ma én kerestem, válasz: vár a szerviz, vár a support, így hát várjak én is. Ismétlem CarePack amit azzal szoktak eladni, sőt az különbözteti meg a típusokat, hogy a terméket milyen határidővel javítják meg.
(van másnapi, 5-7napon belüli, amikor ők veszik fel, meg van, amikor te adod le a terméket)Jelenleg várok Péntekig, mert így 14 napig nem haladtunk semerre. Én pozitívan álltam az egészhez, próbáltam velük egyeztetni, de amit elértem az, hogy a reklamációs kollega mécsest gyújtott miattam az asztalán. Hétfőn levélbe foglalom gondolataimat, ergo elállok a szerződéstől, vételár visszafizetése, de ezt kinek kéne címezni: Notebookstore (Brain Invest kft) avagy HP (net kft és hp Magyarország kft)
Tudom, hogy Notebookstore –al vagyok szerződésben, de az általuk biztosított garancia (1 év) lejárt a +2 (HP által) meg ugye a Hp Magyarországgal a fennhatósága, nem fog elzavarni a notebookstore, hogy verjem a Hp-nál asztalt?
Köszönöm
https://www.behance.net/marosi-peter-k
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Futás, futópályák
- Dell notebook topic
- Alaplap leszakadt csatlakozó, valóban javíthatatlan?
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- Apple MacBook Pro 16,2" M3 MAX - mrw33mg/a, új, bontatlan gyári garancia
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest