- OpenWRT topic
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Synology NAS
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Vírusirtó topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- Windows Insider Program
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #12105 üzenetére
Hát nem tudom, de ma amikor percekig köröztünk az eltűnt CIB bank helyén, akkor ez így elég messzinek tűnt még a szomszéd utca is
Egyébként a CIB mobilapp nagyon tetszene, ha... lehetne képernyőmentést csinálni akármiről, de még a hibaüzenetekről sem lehet, .. jól kitalálta ezt a CIB -
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #12107 üzenetére
Igazából szerintem egyáltalán nem indokolt, vegyük példának a "többi" bank mobilappját, ahol nincs vagy legalábbis eddig nem volt ez korlátozva egyáltalán (Pl. Erste, BB, OTP, K&H)
Semmi értelme a képernyőmentés tiltásnak, mivel a telefonokba már úgysem tud belépni nagyon más, mint a tulajdonos, és még ott van az appba belépés..., szóval régen ezt az egyenleg lefotózás megakadályozása miatt indokolták, de ennek sincs értelme, mert hova szalad valaki azzal a képpel?
Igazán pontosan senki nem tudta elmagyarázni, hogy milyen biztonsági kockázata van egy képnek, bármilyen egyenleg adattal stb...
Ennyi erővel a pc-és belépés után is megtilthatnák a képernyőmentéseket, de ezt nem tudják, meg minek is -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #12108 üzenetére
Sajnos nem mert a családtag egyedül nem tudja elmagyarázni mi a probléma, a koránál fogva, és én is kellek mellé, amit videóbankban fura lenne kivitelezni
Tehát nem a saját számlámon akartunk intézni, hanem másik idős családtag számláján..., és így sehogy nem sikerült, amíg el nem megyünk 40km-ert egy nem bezárt CIB-fiókba -
headhunter
addikt
1. Kinek sikerült virtuális kártyát létrehozni?
2. Virtuális kártya mellett, teljesen felesleges lenne a CIB Visa internetkártya? (Amennyiben sikerülne egyáltalán 1x is és nem 130-as hibeüzenet jönne)Egy hónap alatt nem sikerült elküldeni (postázni) az igényelt internetkártyát...
[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
No lesz CIB Hard Token igényelve, mert a családtagomnak nincs okostelefonja, az Internet Bankhoz meg kell. 1490 Ft egyszeri regisztrációs díja van, illetve havonta 299 Ft.
-
cocka
veterán
válasz #07746304 #12112 üzenetére
Eddig emulátorral oldottam meg, de ott telt be a pohár, hogy a január 8-ai frissítésüktől beszart a Memuba telepített cib app, utána áttértem Noxra, ott fut, de ott nem lehet lefixálni a képernyőt fekvőre, aztán kellett a CIB24-en totál újraregisztrálni, akkor utána működött a withkey, mondom akkor most hogy végre működik (tévedésből nem saját gépen csináltam meg, csak az volt a lényeg, hogy működjön már végre) és mikor a sima CIB24 nélküli átregisztrációt elvégeztem, időzónára is figyelve, hogy jó legyen a virtuális "táblagépen", egyszerűen megint nem fogadta el a javás a withkey jelszót.
Mondom jó akkor sztornó, megyek hard tokenért. Azóta egyetlen egyszer sem tiltott ki, plusz a felelősség is át van tolva így rájuk, mert ha valami miatt nem megy, az nem az én bajom lesz.
Ami hátrány, hogy a generált kódokat csak fél percig mutatja, míg az app másfél percig. A tranzakciók jóváhagyása meg külön móka:
nyílra nyom, tokenbe: OK, PIN, OK, 2-es gomb, a képernyőről a számot a tokenbe ír, OK majd a generált kódot a szövegmezőbe visszaír, leOKz.
Kiemeltem amit nem a tokenen kell elvégezni.
Na ehhez képest a tranzakciók jóváhagyása a withkeys "korszakban" jóval egyszerűbb volt:
nyílra nyom, leOKz, jön az SMS, kódot beír az SMS-ből, leOKz kész.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz #07746304 #12118 üzenetére
340 Ft , de korábban leírtam 1 hete már
-
RR-13
őstag
válasz #07746304 #12122 üzenetére
Azt nem (vagyis igen csak a BB és CIB applikációt nem) de a Te telefonodban tudod regisztrálni a másik családtagod számláját, teljesen külön!
És amikor megnyitod a CIB appot, akkor húzással ki lehet választani, hogy melyik személy számlájára akartok belépni!
Szerencsére ezt a CIB megoldotta (meg az OTP is) de sajnos a BB és az Erste Bank pl. nemMi is két személy számláját regisztráltuk be külön, egy telefonban.
Az a lényeg, hogy különböző telefonszámot kell megadni a hozzáférés igénylésnél, mert a Withkey nem fogad el egy már korábban beregisztrált telefonszámot.
Viszont aztán betudtok lépni a telefonodba külön külön is -
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, tegnap nyitottam bankmonitoros cib eco számlát, most épp ismerkedem az online bank felületükkel.
Nagyon buta kérdés: ismétlődő utalást hol tudok beállítani?
Sehol se találom.
Felvettem partnert, beállítottam sablont, de ismétlődésre nem találtam opciót.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Zirowe
nagyúr
válasz INGJOKE #12125 üzenetére
Lehetséges, de azt se találom.
Megbízásokon belül nem vettem észre ilyen menüpontot.Meg igazából a partneri logika fura számomra:
létrehozok egy partnert számlatulajdonos és számlanévvel, majd ez alá korlátlanul adok hozzá azonosítót, ahol ismételten megadok egy számlatulajdonos nevet.
Gondoltam akkor csoportosítom a hasonló átutalásaimat, ezért partner számlatulajdonos névnek megadtam egy általános jelzőt (pl: képregények), majd az egyes azonosítókhoz külön, külön létrehoztam számlatulajdonos névvel kedvezményezetteket, de az utaláson mégis a kedvezményezett nevénél a nagy általános jelző szerepel.
Fura.We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
Orlin
addikt
Sziasztok!
Ma jött a levél,hogy megszűnik az Erste Privilégium számla és automatikusan átkerülök a Privilégium Standard csomagba.
Más is kapott levelet?Még nagyon nem olt időm tanulmányozni, nekem ami fontos,hogy ne legyen számlavezetési díj...De úgy látom az itt sem lesz "emelt szinten".LENOVO IDEAPAD 5 Pro 16 - Ryzen 5 6600HS, 16, 1000 GB, 16GB, Radeon 660M Graphics, Win11
-
RR-13
őstag
válasz Zirowe #12124 üzenetére
Rendszeres megbízást jelenleg csak a teljes funkcióval rendelkező Java alapú felületen vagy a PC-re innen történő letöltés után lehet beállítani, és az alábbi képen látható, hogy hol:
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Szia. Nekünk még nem jött meg a levél, de akkor a napokban várható ezek szerint.
A Privi Standard annyival rosszabb, mint a jelenlegi "L" csomag, hogy a tranzakciós adót fizetni kell az utalások után, kivétel a saját számlák közötti átvezetések, mert ott megmaradt 0 Ft teljesen a díj.
Viszont nekem ennyi pont elég volt ahhoz, hogy otthagyjam őket. -
-
Zirowe
nagyúr
-
cocka
veterán
-
cocka
veterán
Lenne, de inkább csak felidegesít, + a tény, hogy okostelefon használatára kényszerítik az embert meg pláne, meg pöcsöljön a frissítések miatt elbaszódó withkeyvel vagy belépéssel, 131-es meg 1002-es hibakódokkal, akinek két anyja van.
A webest sem tudják megoldani, tehát majd akkor pont az app fog jól működni lol.. Új virtuális kártya létrehozása a weben esélytelen. Na nem mintha internetkártya mellett akkora szükségem lenne rá, csak afféle tájékoztatásnak szánom.
Biztos csak véletlenül qrvanyázik egy rakat ember a mobilalkalmazásuk play store lapján a véleményeknél.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Zirowe #12133 üzenetére
Nm. Azért van némi biztató hírem a régebbi, és az új CIB -es ügyfeleknek:
A CIB bank jelenlegi nyilatkozata szerint:
"a CIB Online felületen is lehet majd rendszeres megbízást benyújtani, és a fejlesztések eredményeképpen később az is teljes funkcióval fog rendelkezni, mint a jelenlegi Java alapú internetbank."Már csak ezt az "iidőt" kell megvárnunk, mert elég elavult környezetű már a zöld színű felületű Java alapú netbank. És ezt a CIB is tudja
-
veterán
Szinte már minden banknál volt nfc-s fizetés az appal csak az ersténél vártunk rá. Aztán megjött először almára. Mondom ok várok még. Azt mondták még fél év a droid. Megjött 1-2 hónapra arra is. Aztán benyögték, hogy a visa kártyát nem lehet használni vele fejlesztik. (nyilván hitelkártya és minden kártyám ahol lehet választani visa) Aztán megjött az is. Türelem gyerekek az élet rövid.
-
RR-13
őstag
Ez az okostelefonos "kényszer" engem is zavar, főleg azért, mert ha épp valami lenne a telefonnal, akkor nem tudnék belépni a felületre sehogyan sem. Viszont ez most már minden banknál így lehetséges sajnos a PSD2 miatt.
Ennek köszönhetően a telefonos belépési jóváhagyási folyamat elég lassú..., az Ersténél legalább nem kellett bepötyögni mindig az azonosítót, mert azt tudtam menteni a gépen, és a telefonon meg odanyomtam az ujjam azt ennyi volt a belépés.
Sajnos ehhez képest 3x lassabb a CIB Java felületre a belépés, mert még a felhasználó azonosítómat sem tudom ott menteni -
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #12138 üzenetére
Nos mondasz valamit Az nekem is érthetetlen, hogy a CIB mint csinál az NFC fejlesztéssel ennyit, ha egyáltalán...
Viszont a mobilappjuk (ha mindig működne) az eléggé jól van "összerakva", mert átlátható, és sok funkcióval van ellátva. Én pl. kifejezetten örülök, hogy a kevert billentyű kikapcsolására van benne mód, mert attól jojózott a szemem -
azbest
félisten
Elvileg a cibnél is van ilyen, hogy a weblapon újra belépés, a telefonon az app feldobja, hogy adjam az ujjamat... aztán ahelyett, hogy belépne, a normál beléptető felület jelenik meg, az app meg hibákat dobál
Ha megpusztul a telefon, akkor a cib24-ről elvileg a telefonos azonosító kód és az ügyfélazonosító segítségével hamar lehet általában újraaktiválást kérni sms-ben kapott kóddal. Viszont úgy emlékszem este van olyan időszak, amikor épp a rendszer ütemezett feladatai futnak és olyankor nem tudnak ilyen kódkiküldést kezdeményezni, 1-2 óra múlva újrahívást kérnek olyankor.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Hát nem tudom.. nekem tesóm Sberbanknál van és ott problémázott a múltkor, hogy valami történt a telefonjával és így meg úgy. Kérdeztem tőle, hogy okostelefon nélkül nem tudsz belépni a netbankba vagy a belépés feltétele az apphasználat és kiderült, hogy nem. Mondom akkor ha szar a telefonod átteszed a simet egy butatelefonba és belépsz smssel. Kész.
Tehát annyira nem is egyértelmű ez a PSD2, mert amúgy az sem mondja ki, hogy OKOSTELEFON KELL a belépéshez és a tranzakciók jóváhagyásához, csak annyit mond, hogy legyen egy másik eszköz, amivel generálsz kódot vagy amire kódot küldenek.
Tudtommal az enyhébb kritérium is valami MOBILTELEFONról szólt, nem pedig okostelefonról. A cikkek címe is rémlik, hogy kötelező lesz a mobiltelefon használata a belépéshez.
Tehát akkor megkérdezném mindenkitől, hogy van még olyan magyarországi bank, amelynek netbankjába (tehát nem az okostelefonos applikációját) csak az okostelefonos appjának használatával tudsz belépni? Azaz feltétele a netbanki belépésnek/ esetleg tranzakciók jóváhagyásának az app használata? (legyen az kódgenerálás az appban vagy push értesítő stb..)
mert még a felhasználó azonosítómat sem tudom ott menteni
Ja az elég gáz, meg az is, hogy a jelszó mező szövegét még mindig nem írták át. 6 számjegyet lehet csak beírni, de még mindig 6-14 karakterről van szó. LOL
-
KTU
addikt
A Sberbanknál csak SMS-eket fogadsz, be kell írni a webbes felületen belépéskor és utaláskor.
Az androidos alkalmazást napokba néztem, nagyon felejtős.
A Sberbanknál ami még zavar, SMS kód beírása után nem lép tovább az "enter" gombbal,
egérrel kell rákattintani a tovább vagy belép vagy akármilyen gombra."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
sifarr
senior tag
-
MODERÁTOR
Mai napon megjött az Erste hivatalos postai levele.
Tájékoztatnak, hogy az Erste Privilegium L díjcsomag, 2020. április 01.-től meszűnik és helyébe automatikusan az Erste Privilegium Standard lép.
És a mondat ami a legjobban tetszik a levélből:
"A Bank a módosítástól függetlenül fenntartja a jogot a Szerződésben és az ÁSZF-ben foglalt szerződéses feltételek, díj, jutatlék, költség egyoldalú módosítására."Milyen jó is lenne ha én minden szerződésem egyoldalúlag módosíthatnám.
[ Szerkesztve ]
20 éve a Prohardveren
-
-
cocka
veterán
De hát ami nem egyoldalúan módosítható, az is egyoldalúan módosítható részükről, mert az nem megállapodás vagy kompromisszum-keresés, hogy szolgáltató módosítani akar valamit és annyi opciód van, hogy maradhatsz és elfogadod az újabb feltételeket vagy lehet menni ott az ajtó.
-
MODERÁTOR
Nekem ajtó is lesz.
Megyek a Gránithoz.
Remélem olyan könnyű lesz a bankváltás, mint ahogyan itt linkelte valaki az egyszerű bankváltás oldalát.
És a legjobb lenne ha az Erstéhez be sem kellene, mennem személyesen, mert számla megszűntetés esetén biztos nem én leszek az első akit hívni fognak.20 éve a Prohardveren
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen