- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mobilinternet
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Windows 11
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
albiosz
őstag
válasz K Norbi #17000 üzenetére
+ #17001 Brandynew
Lehet, hogy félreértetően fogalmaztam.Ismerem a díjnetet és a csoportos beszedési lehetőséget természetesen. Én is mindent online kártyával/csoportos beszedéssel fizetek, de van 1 szolgáltató, akinek csak csekken lehet. Viszont ezeken a csekkeken nincs QR kód. Ezt próbálnám valahogy online fizetni, de az Icsekk csak QR kódos csekket eszik meg.
-
Lackooo84
nagyúr
Nekem miért mindig bepötyögős kóddal kell még online fizetnem, és miért nem működik a push jóváhagyás a cibnél??? Nektek is?
The Truth is out there...
-
RR-13
őstag
válasz Lackooo84 #17006 üzenetére
A CIB-es kártyával mostanság nem vásárolok, de a Budapest Bankos kártyával pénteken történt online fizetésnél nekem is sms-ben küldte a kódot, pedig az új app. verzió volt már fenn a telefonon, és benne engedélyezve a Push üzenetben történő jóváhagyó kód küldése...
Aztán éjszaka volt karbantartás, lehet már működik ott.
Tehát nem csak a CIB-nél van ez miatt "kérdés", hogy mikor mit küld, és hovaEsetleg, ha más fizetett a napokban BB kártyával online, és neki Push üzenetben jött a jóváhagyás, kérem írja már meg.
-
K Norbi
addikt
Cib mobilalkalmazás csak 1 telefonon működik?
Most megcsináltam másik telóra is.
De engem kidobott egyből. -
Lackooo84
nagyúr
Nem smsben jött a kód, hanem push üziben. De nem arról volt szó, hogy megszűnik a sz*r kódbeirkálás, és csak push üzis jóváhagyás lesz? Hát ezzel aztán adtak a sz*rnak egy pofont, mert nem az volt a baj, h smsben jött, hanem hogy egyáltalán jött. 8 karakteres kódokat írkáljak be, amikor még a PIN is 4 karakter, mégis mi a büdös francnak???! Azt hittem jön majd push jóváhagyás ablak, "xxx összegű vásárlás, helyes igen - nem?"..
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
RR-13
őstag
válasz Lackooo84 #17013 üzenetére
Ja azt korábban nem írtad, hogy nem sms-ben kaptad.
Tehát most Push üzenetben jön a kód, amit irkálni kell.
Nem tudom már követni, hogy miért van ez, előbb utóbb Push jóváhagyás lesz, kód nélkül, csak ki kell várni.
Pl. 2021. január elejétől már csak az lesz, ha összejön az is...Elhiszem, hogy idegesítő, én sem szeretem beirkálni a kódokat, de nyugodjunk meg a pi*****, és beszéljünk "szépen".
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Lackooo84 #17018 üzenetére
Ne is mond, ez a simple adat beírogatás nekem sem tetszik.
Évekig nélküle is megvoltak, most meg percekig csak pötyögni kell az adatokat.Egyébként pénteken én is a simple fizetéssel akartam fizetni online, de mikor sms-t kaptam a BB. app. helyett, akkor hagytam a csudába főleg, amikor még az adatokat is kérte.
Azt nem értem, hogy miért nem küld a simple e-mailt a sikeres fizetésről
Pénteken volt 3db Vodafone számlafizetésem online, és egyikről sem jött, pedig 1 hónappal korábban meg igen.
Sőt a Telekom oldalán befizetett számla után sem küldött a simple e-mailt.
Te kaptál e-mailt a fizetésről, a simple-től?[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
sem CIB Bank Mobilalkalmazással, sem CIB Kártyafigyelő szolgáltatással nem rendelkezett, akkor a szerződésben megadott értesítési mobiltelefonszámra érkezik a kód.
Ez meg egy szimpla hazugság. Hogy a túróba kapok a telefonszámomra netes vásárlásokhoz megerősítő kódokat, ha nem lett megadva értesítési telefonszám? A netes vásárláshoz a kódokat megkapom, de semmi mást, tehát ezt a 8 jegyűt sem. Mondjuk nem különösebben érdekel, csak érdekességként írtam. Szerencsére egyre több helyen elfogadnak átutalást is. (ráadásul felár nélkül)
-
-
sopruk
aktív tag
Pénteken volt 3db Vodafone számlafizetésem online, és egyikről sem jött, pedig 1 hónappal korábban meg igen.
És a Vodafonnál látszik hogy be vannak fizetve?
Mert csütörtökön én is fizettem egy Vodás számlát unokatesómnak Simple-el, mögötte egy Revolut kártyával; de a Voda fiókban továbbra is fizetetlenként van feltüntetve... -
RR-13
őstag
Az internetes vásárlást jóváhagyó 3D Secure szolgáltatás csak, akkor tudja küldeni az sms-t, ha előtte megadtál egy telefonszámot akár a CIB24-en, csak ehhez a szolgáltatáshoz.
Aki megadott értesítési mobiltelefonszámot a szerződésében, azoknak eleve arra a számra küldik ki a jóváhagyó sms-t, de aki nem adott meg régebbi szerződéskötéseknél esetleg, azoknak meg csak fentiek szerint tudják kiküldeni, tehát nem hazugság, amit írtak.
Jelenleg a szerződéskötésnél alap, hogy egy mobilszámot megadunk már, ezért szövegezték úgy, amit idéztél, hogy a értesítési mobiltelefonszámra érkezik, mert jelenleg már így kötünk szerződést.
-
RR-13
őstag
válasz István89 #17026 üzenetére
Akkor csak nekem sikerült belefutnom a Telekom számlafizetésnél a simple felületen az adatok megadásába, és az icsekk-nél. A Telekomnál kivezették a
Gyorsfizetésszolgáltatásukat, és helyette simple van, de az meg minden adatot elkért, hiába léptem be a fiókomba, és használtam az ott mentett kártyámat.A Vodafone-nál a mentett bankkártyák működnek, de az is a simple rendszerében fizeti ki, viszont a simple rendszere ilyenkor nem jelenik meg, aminek örültem is. Ez is egyfajta "gyorsfizetés" a Vodánál.
-
SPF
senior tag
Takarékbanknál mióta van ApplePay?
-
RR-13
őstag
-
-
HyP3b0y
senior tag
válasz hargitomi #17036 üzenetére
Azt elő lehet varázsolni utólag is? Nekem a webes belépéshez sose jött meg a push üzi és egy idő után meguntam és kinyomtam, hogy ne próbálkozzunk ezzel többet, maradjon a withkey kódos megoldás. Most viszont kipróbálnám, de nem találom sehol hol tudnám beállítani.
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
RR-13
őstag
Nincs beallítási lehetőség opció menüben, ha azt kerested. Masik böngészőbe próbáld meg, ahol nem nyomtad még ki.
[ Szerkesztve ]
-
HyP3b0y
senior tag
-
scream
veterán
válasz sifarr #16996 üzenetére
Értem és megértem, viszont egy publikus platformon közzétenni - nagyságrendileg is - a bevételem nekem nem fér bele, akkor se, ha ezáltal nem tudtok tanáccsal szolgálni - amit persze megértek, hisz ha nem tudtok miből kiindulni, akkor miből kéne tudnotok.
Mivel 1%-nál kevesebb az új csomagokban - számolásaim alapján - így szerintem maradok, de még lehet személyesen is bemegyek, rákérdezni az árakra és elérhető szolgáltatásokra, hogy tuti jól olvastam, gondoltam, mielőtt belemegyek.
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat, és ajánlásokat!
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz HyP3b0y #17037 üzenetére
Ezt a választ Neked írtam, de telefonról nem válaszként rakta be.
Azért írtam, hogy másik böngészőből próbáld, mert a korábbinál jó eséllyel, akkor sem fog működni a belépési Push "kiküldetése", ha törlöd a sütiket.Tehát esetleg próbáld meg máshol, vagy másik böngészőben.
Megjegyzem nekem még 1x sem működött soha egyik, böngészőben sem.
Valakinek meg igen.
A CIB azt mondta, hogy sajnos még az is javítás alatt van, kezdetleges ez a szolgáltatás. -
RR-13
őstag
válasz Lackooo84 #17044 üzenetére
Én is régóta online fizetem, és eddig csak a Telekomtól (saját rendszeréből) kaptam visszaigazoló e-mailt.
Az első simple fizetésem a Telekomnál csak most volt, és azt gondoltam a simple is fog küldeni e-mailt, ahogy múlt hónapban a Voda számla befizetéseknél, de nem jött sőt, ahogy írtam most már a Voda számláknál sem. -
bigdady
nagyúr
Ez a CIB probléma topik?
Más: a BB push csúszik pár napot küldték e-mailt addig SMS jön azt írtak amíg nem javítják. -
sifarr
senior tag
Azért írtam, hogy másik böngészőből próbáld, mert a korábbinál jó eséllyel, akkor sem fog működni a belépési Push "kiküldetése", ha törlöd a sütiket.
HyP3b0y kérdése arra irányult, hogy hogyan tudja újra beállítani a mobilapplikációs belépést, amely opciót korábban letiltott.
Ezt a sütik törlésével lehet, ahogy írtam. A beállítási lehetőség működött is neki. Az oldalra belépés viszont nem.Kipróbáltam én is ezt a belépési módot. Böngésző: Firefox 82.0.3. (64 bites)
Ez volt az eredmény:
Beállítottam a "hagyományos" belépés során.
Új belépésnél jött a push, applikáció szükséges része elindult, jóváhagytam. Bejelentkezett a webes felületen, megjelent a főképernyő, a nevem is, tehát azonosított. Utána feldobta azt a kérdést, hogy engedélyezem-e az oldalnak a helymeghatározást. Engedélyeztem és utána pár másodperccel kilépett az oldal jogosultsági hibával. Visszaadott egy hagyományos (#withKEY) belépési ablakot.
Ebből nekem egyértelmű, hogy szerver oldalon van a hiba, nem függ a böngészőtől.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Samsung Galaxy A52 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 4. - 6. generációs i7 / xeon Mini Tower gépek RAM 8-64 Gb, ssd/hdd, akár 8 Gb VGA kedvező áron
- Lenovo X1 Carbon 7th - i5-8265U 1.6GHz 512GB SSD 16GB 14" WQHD (2560 1440) Kijelző
- ZTE Blade A31 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen