Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter M

    tag

    válasz Peter M #21884 üzenetére

    --- Ha már belekezdtem 2. kör USER válasz ---

    Köszönettel vettem válaszát, melyre engedje meg az alábbiakban reagálnék.

    Mindenek előtt Én a Lenovo Magyarország hivatalos véleményére voltam kíváncsi a fent említett panasszal kapcsolatban. Ön bármilyen megjegyzés nélkül változatlanul továbbküldte szervizes kollegája véleményét, amelyet ezek szerint számomra érthetetlenül, a cég színvonalának megfelelőnek tart.

    "Ezt jeleztem a felhasználónak, aki mondta, hogy ő már beszélt minden mindenféle support- tal, köztük a központi IBM szervizzel is és azt mondták, hogy alaplapcsere javasolt.
    Mondtam Neki, hogy természetesen megrendelem az alaplapot és a hűtést, mire ő ismételten kifejtette, hogy a hűtőrendszernek semmi baja."

    Sajnálatosnak tartom, hogy Ön aki a szervizelés színvonaláért felel, fel sem tűnt, hogy levelemnek megfelelően a tapasztalt szerelő saját bevallása szerint is:
    A szervizes egy egyszerű kompresszor használattal átadta volna a gépet, használhatatlanul.
    Meg sem próbált saját kollégáitól, a számára ismeretlen géppel kapcsolatban informálódni, valóban minek tette volna ha a Kedves Ügyfél megoldja a problémáját.
    A kérésemet változatlanul fenntartom miszerint, helyszíni garancia kiterjesztés keretében, hozzáértő szervizes kolléga helyszíni javítását fogadom el egyetlen járható útnak. Ez irányban Én mint megbecsült ügyfél megtettem részemről a szükséges lépéseket, hiszen anyagi ráfordítást nem kímélve, a garanciabővítés regisztráció alatt van.

    Lenovo Magyarország helyében megbecsülném azt az ügyfelet, aki a mai világban hajlandó kifizetni a ThinkPad vélt vagy valós extra szolgáltatásiért és minőségéért azt az árkülönbözetet, ami a jelenlegi helyzet alapján szemlátomást teljesen indokolatlan.

    Köszönettel

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

Új hozzászólás Aktív témák