- Asustor NAS
- OpenWRT topic
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- JavaScript topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Mesterséges intelligencia topik
-
IT café
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter M
tag
válasz Peter M #22023 üzenetére
--- És a Magyar Lenovo számomra érdekes hozzáállása ---
A hivatalos válaszunk, hogy a szerviz partner szakszerűen járt el, meglátásunk szerint a beszélgetésük stílusa sikerült hevesre.
A gépének szerviz garanciája van, illetve az alkatrész meg is van rendelve a további javításhoz.
Így kérem jutassa el a gépét a szervizbe, amint megérkezett az alkatrész hozzá, hogy a javítást el tudják végezni rajta.Amennyiben megvásárolta időközben a helyszíni garanciát, kérjük kövesse nyomon annak a regisztrációját.
A jelen hiba bejelentése még ennek megvásárlása előtt megtörtént, illetve annak megoldása még folyamatban van, így arra még a szerviz garancia vonatkozik.Reméljük a problémáját mihamarabb orvosolni tudjuk, és a gépet további megelégedésére tudja használni!
Azonban tájékoztatnom kell, hogy amennyiben a megoldással nem ért egyet úgy további panaszával – annak jellege szerint - a Közép-magyarországi Régió NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelőségéhez fordulhat (1052 Budapest, Városház u. 7., 1364 Budapest, Pf.144.) vagy a Pest Megyei Békéltető Testület (Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8., T.061)-474-7921) eljárását kezdeményezheti.
----------------------------------------------
Mint a levélben is látható számomra a legdühítőbb az, hogy jelenleg ilyen színvonaltalan hozzáállást akarnak eladni prémium supportnak. Szerintem szégyen a levélben a Lenovo Channel Managere támogatja a magyar alvállalkozói szerviz inkompetenciáját (saját maga is leírja, hogy ő aztán a kompresszorozáson kívül nem sok mindent csinált volna).
Gondolkozom egy anyacéges levélen de kb csak saját szórakoztatásra menne, de arra most sajnos időm az nincs.
https://www.behance.net/marosi-peter-k
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 255 G8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5700U 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Latitude 7420 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- FULL HD Carbon DELL Latitude 7400/7490(Touch) Core I7-8665U 8x4.8GHz 256/512Gb SSD WIN11 Gar Laptop
- FULL HD Lenovo Thinkpad T490/Touch Core I5/I7 256/512Gb M.2 SSD Nvidia MX 250 WIN11 Gar Laptop
- Dell Precision 7530,15.6",4K UHD,i9-8950H,64GB DDR4,512GB SSD,6GB VGA,WIN11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs